6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Δημιουργική Απασχόληση
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Γνωρίζω τον υπολογιστή
Ταυτοποίηση (Unification). Πίνακας Ταυτοποίησης Όρος 1 Όρος 2 C1 X1 F (τ 1,…,τ ν ) C2 Επιτυχές αν C1 == C2 Επιτυχές {Χ1 = C2} Αποτυγχάνει Χ2 Επιτυχές.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Βιολογία Γυμνασίου.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2013-2014 ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑ’Ι’ΡΑΚΤΑΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑ’Ι’ΡΑΚΤΑΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΥΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΟΖΗ ΕΤΙΟΛΑ ΓΚΙΟΖΗ ΕΤΙΟΝΑ ΕΝΤΒΙΛΑ ΑΡΑΠΗ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΖΩΤΟΥ ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΣΤΡΑΤΟΥΛΑ ΚΑΛΤΣΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΑΡΑΝΤΑΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΝΕΣΤΟΥΡΗ ΝΑΤΑΛΙΑ ΠΕΤΣΑ ΑΘΗΝΑ ΠΕΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΕΧΗ ΕΛΕΝΗ ΤΑΒΟΥΛΑΡΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Στόχος του προγράμματος ήταν να υπάρξει δημιουργική συμμετοχή από τους μαθητές. Να γνωριστούν, να συνεργαστούν και να συμβάλλουν στη δημιουργία της παράστασης. Με την διάθεση να γίνουν όλα με το μικρότερο οικονομικό κόστος από αντικείμενα που ήδη υπήρχαν. Τα υλικά ήταν κυρίως από χρησιμοποιημένα αντικείμενα μαθητών. Όπως εφημεριδες για τον χαρτοπολτό. Ρούχα παλιά και υφάσματα για τα ρούχα στις κού- κλες και τα σκηνικά. Το βιβλίο ήταν μια παλιά έκδοση του 1920 από την μητέρα μιας μαθή- τριας.Κάποιος μαθητής έφτιαξε με άχρηστα υλικά και με την βοήθεια της γιαγιάς του μια κούκλα. Μας την παρουσίασε και μας είπε για την κατασκευή της καθώς και ιστορίες που του είπε η γιαγιά του για το πως έφταχναν στην εποχή της τα παιχνίδια τους. Κατά την επίσκεψη της κας Σάσα Βούλγαρη στο σχολείο στο τέλος της παράστασης τα παιδιά έκαναν ερωτήσεις για την τεχνική της, τα σκηνικά, τα ρούχα της. Αλλά και για την ιστορία των παραμυθιών και των παραμυθάδων. Την ρώτησαν ακόμη που έμαθε αυτή την τέχνη και τι την έκανε να την ακολουθήσει σαν επάγγελμα.Έμαθαν ποιά είναι η θέση του παραμυθιού στη συγ- χρονη εποχή και τις δυσκολίες ώστε να έχει συνέχεια και στο μέλλον.

Συζητήσαμε πάρα πολύ για την επιλογή του έργου για την δική μας παράσταση απο την αρχή του προγράμματος.Μίλησαν όλοι οι μαθητές. Είπαν τις ιδέες τους μαθαίνοντας να ακούνε και να σέβονται τις ιδέες και τα συναισθήματα τόσο τα δικά τους όσο και των άλλων. Βρήκαμε κοι- νους στόχους και ιδέες, κοινές πεποιθήσεις και κίνητρα για την δημιουργία της παράστασης. Στο τέλος του προγράμματος οι μαθητές είχαν μάθει συμμετέχοντας και δημιουργώντας οι ίδιοι πως γίνεται μια τέτοια παράσταση.Τις ανάγκες τους κανόνες αλλά και την δυνατότητα για παιχνίδι και αυτοσχεδιασμό. Εκφράσανε σκέψεις και συναισθήματα δικά τους μέσα από την πλοκή του έργου. Και πήρανε την ευθύνη με ενθουσιασμό να μάθουν τον τρόπο για να δώσουν και σε άλλους να το γνωρίσουν να προβληματιστούν και να συναισθανθούν μαζί τους.