6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2013-2014 ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑ’Ι’ΡΑΚΤΑΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑ’Ι’ΡΑΚΤΑΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΥΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΟΖΗ ΕΤΙΟΛΑ ΓΚΙΟΖΗ ΕΤΙΟΝΑ ΕΝΤΒΙΛΑ ΑΡΑΠΗ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΖΩΤΟΥ ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΣΤΡΑΤΟΥΛΑ ΚΑΛΤΣΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΑΡΑΝΤΑΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΝΕΣΤΟΥΡΗ ΝΑΤΑΛΙΑ ΠΕΤΣΑ ΑΘΗΝΑ ΠΕΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΕΧΗ ΕΛΕΝΗ ΤΑΒΟΥΛΑΡΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
Στόχος του προγράμματος ήταν να υπάρξει δημιουργική συμμετοχή από τους μαθητές. Να γνωριστούν, να συνεργαστούν και να συμβάλλουν στη δημιουργία της παράστασης. Με την διάθεση να γίνουν όλα με το μικρότερο οικονομικό κόστος από αντικείμενα που ήδη υπήρχαν. Τα υλικά ήταν κυρίως από χρησιμοποιημένα αντικείμενα μαθητών. Όπως εφημεριδες για τον χαρτοπολτό. Ρούχα παλιά και υφάσματα για τα ρούχα στις κού- κλες και τα σκηνικά. Το βιβλίο ήταν μια παλιά έκδοση του 1920 από την μητέρα μιας μαθή- τριας.Κάποιος μαθητής έφτιαξε με άχρηστα υλικά και με την βοήθεια της γιαγιάς του μια κούκλα. Μας την παρουσίασε και μας είπε για την κατασκευή της καθώς και ιστορίες που του είπε η γιαγιά του για το πως έφταχναν στην εποχή της τα παιχνίδια τους. Κατά την επίσκεψη της κας Σάσα Βούλγαρη στο σχολείο στο τέλος της παράστασης τα παιδιά έκαναν ερωτήσεις για την τεχνική της, τα σκηνικά, τα ρούχα της. Αλλά και για την ιστορία των παραμυθιών και των παραμυθάδων. Την ρώτησαν ακόμη που έμαθε αυτή την τέχνη και τι την έκανε να την ακολουθήσει σαν επάγγελμα.Έμαθαν ποιά είναι η θέση του παραμυθιού στη συγ- χρονη εποχή και τις δυσκολίες ώστε να έχει συνέχεια και στο μέλλον.
Συζητήσαμε πάρα πολύ για την επιλογή του έργου για την δική μας παράσταση απο την αρχή του προγράμματος.Μίλησαν όλοι οι μαθητές. Είπαν τις ιδέες τους μαθαίνοντας να ακούνε και να σέβονται τις ιδέες και τα συναισθήματα τόσο τα δικά τους όσο και των άλλων. Βρήκαμε κοι- νους στόχους και ιδέες, κοινές πεποιθήσεις και κίνητρα για την δημιουργία της παράστασης. Στο τέλος του προγράμματος οι μαθητές είχαν μάθει συμμετέχοντας και δημιουργώντας οι ίδιοι πως γίνεται μια τέτοια παράσταση.Τις ανάγκες τους κανόνες αλλά και την δυνατότητα για παιχνίδι και αυτοσχεδιασμό. Εκφράσανε σκέψεις και συναισθήματα δικά τους μέσα από την πλοκή του έργου. Και πήρανε την ευθύνη με ενθουσιασμό να μάθουν τον τρόπο για να δώσουν και σε άλλους να το γνωρίσουν να προβληματιστούν και να συναισθανθούν μαζί τους.