Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα: Να γραφεί πρόγραμμα που επιλύει δευτεροβάθμιες εξισώσεις. Να δέχεται ως είσοδο τους συντελεστές της εξίσωσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το αλφαριθμητικό (string)
Advertisements

Προγραμματισμός Ι Προτάσεις ελέγχου ροής Ο πιο συνηθισμένος τρόπος εκτέλεσης είναι ο ακολουθιακός: δύο ή περισσότερες προτάσεις βρίσκονται διατεταγμένες.
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΙ ΕΞΟΔΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ #include int main() { char ch; int i; float fl; printf("dose.
Υποθετικός τελεστής Ο υποθετικός τελεστής (?:) αποτελείται από δύο σύμβολα. Ανήκει στην κατηγορία των τελεστών που αποτελούνται από συνδυασμό συμβόλων.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
Είσοδος & Έξοδος στη C++ Ι
Εξισώσεις – Ανισώσεις Θεωρία
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Εντολές Ελέγχου Ροής.
Μετατροπή Εκφράσεων σε C
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & X. Πετρίδου Μάθημα 15 β-διάσπαση – Α' μέρος.
Ερμηνείες Εικόνων του Πίνακα : Γκερνικα
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ & ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
«Οικογένειες λέξεων» Σε μια οικογένεια τα παιδιά μοιάζουν
Συστήματα Ουρών Αναμονής 1/2
Αποθέματα Τα αποθέματα είναι περιουσιακά στοιχεία τα οποία προορίζονται για ρευστοποίηση, δηλαδή πώληση ή ανάλωση στο άμεσο μέλλον. Όλων των ειδών οι επιχειρήσεις.
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
«Ο κύκλος του νερού» Γνωστικό Αντικείμενο: Φυσικές Επιστήμες
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ Με τον όρο «ναρκωτικά» νοούνται ουσίες με διαφορετική χημική δομή και διαφορετική δράση στο κεντρικό νευρικό σύστημα, αλλά με κοινά χαρακτηριστικά.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ερευνητική Εργασία Α1 Λυκείου Σάμης
Κλασματικές παράμετροι διαλυτότητας (παράμετροι Teas)
Σχεδιασμός & Τεχνολογία
ΟΥΡΑΝΟΣ Μαρία Καρκαλά Ζήσης Κωστάκης Δήμητρα Σκληθριώτη.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 3: Θεωρία λογικού προγραμματισμού
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Εισαγωγικές Έννοιες
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Νοσηλευτική Διεργασία
Θέμα: Ο κύκλος του νερού
Η Α΄κλίση των ουσιαστικών
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
10. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΝΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ
Ναυπηγικό Σχέδιο Παρουσίαση Ναυπηγικών Γραμμών
Ποδήλατα και υγεία Το ποδήλατο θεωρείται ενα πολύ εύκολο άθλημα στο οποίο μπορούμε να πάρουμε μέρος μικροί και μεγάλοί. Αφού σχεδόν το ποδήλατο δεν.
Σταθμικός Προσδιορισμός είναι μέθοδος ανάλυσης ενός μίγματος ουσιών, που αποσκοπεί στον προσδιορισμό της ποσοστιαίας σύνθεσης του, και η οποία καταλήγει.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (Δημητρόπουλος, 1994)
Αναζήτηση με Αντιπαλότητα
Ν135 Εισαγωγή στον παραδοσιακό χορό
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Λογικός Σχεδιασμός Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Πώς θα το γράψουμε?? Με μία ή με δύο λέξεις?
EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Ο κύκλος του νερού Στανίτσα Ανδρονίκη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
H παρουσίαση του κύκλου του νερού.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Χρόνος ισχύος διοικητικών πράξεων
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ……………………………………….
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΛΑΖΑΡΟΣ ΓΙΑΝΤΣΗΣ Α.Μ.:4197
Ομήρου Οδύσσεια ζ Α Σοφία Χαντζή.
Τι κρύβει το μπαούλο;. Τι κρύβει το μπαούλο; Χθες ο θείος Παύλος άνοιξε το συρτάρι της κουζίνας. Και τι να δει Χθες ο θείος Παύλος άνοιξε το συρτάρι.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Είναι ο κλάδος της αγωγής που ασχολείται με την θρησκευτική εκπαίδευση ως διεπιστημονικής, διαθρησκειακής και βιωματικής προσέγγισης.
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας: Δημήτριος Γρηγοράκης, Α.Ε. «Απίσχνανσις» Μπογιατζόγλου Μαρία – Ισμήνη Α.Μ.:20825 Παπαγεωργίου.
Ο κύκλος του νερού ΔΟΥΠΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Α.Μ.4377 Ο κύκλος του νερού
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄1
ECTS & DS Labels Μια τιμητική Ευρωπαϊκή διάκριση Αν
Ιωάννης Γιωτόπουλος Τμηματικός Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης ΤΟΕ 2017
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
«Το επείγον στην Παιδιατρική»
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα: Να γραφεί πρόγραμμα που επιλύει δευτεροβάθμιες εξισώσεις. Να δέχεται ως είσοδο τους συντελεστές της εξίσωσης και να ελέγχει το είδος των ριζών (απλές πραγματικές, συζυγείς μιγαδικές ή διπλή πραγματική).#include<stdio.h>#include<conio.h> #include #include // για sqrt(), fabs() void main() { float a,b,c, D, r1,r2, r,im; float a,b,c, D, r1,r2, r,im; printf( "This program provides the roots of the second order equation\n" ); printf( "This program provides the roots of the second order equation\n" ); printf( "\t\t\tax^2+bx+c=0\n" ); printf( "\t\t\tax^2+bx+c=0\n" ); printf( "\nGive parameter a:"); scanf("%f",&a ); printf( "\nGive parameter a:"); scanf("%f",&a ); if (a==0) { // Έλεγχος για α=0, οπότε η εξίσωση γίνεται α/θμια if (a==0) { // Έλεγχος για α=0, οπότε η εξίσωση γίνεται α/θμια printf( "For a 2nd order equation, a!=0. Try again\n" ); printf( "For a 2nd order equation, a!=0. Try again\n" ); printf( "\nGive parameter a:"); scanf("%f",&a ); printf( "\nGive parameter a:"); scanf("%f",&a ); } } // τέλος της if

Προγραμματισμός Ι printf( "\nGive parameter b:"); scanf("%f",&b ); printf( "\nGive parameter b:"); scanf("%f",&b ); printf( "\nGive parameter c:"); scanf("%f",&c ); printf( "\nGive parameter c:"); scanf("%f",&c ); printf( "\t\t%.3f*x^2 + %.3f*x + %.3f = 0\n",a,b,c ) ; printf( "\t\t%.3f*x^2 + %.3f*x + %.3f = 0\n",a,b,c ) ; D = b*b-4*a*c; // Διακρίνουσα D = b*b-4*a*c; // Διακρίνουσα if(D<0) // Εάν Δ<0, οι ρίζες είναι συζυγείς μιγαδικές if(D<0) // Εάν Δ<0, οι ρίζες είναι συζυγείς μιγαδικές { printf( "There exist two conjugate complex roots:\n" ); printf( "There exist two conjugate complex roots:\n" ); r=-b/(2*a); r=-b/(2*a); im=sqrt(-D)/(2*a); im=sqrt(-D)/(2*a); printf( "r1 = %.3f + j%.3f\n",r,im ); printf( "r1 = %.3f + j%.3f\n",r,im ); printf( "r2 = %.3f - j%.3f",r,im ); printf( "r2 = %.3f - j%.3f",r,im ); } } // τέλος της if else if (fabs(D) float, abs -> integer else if (fabs(D) float, abs -> integer { // Εάν Δ=0, υπάρχει διπλή ρίζα { // Εάν Δ=0, υπάρχει διπλή ρίζα printf( "There exists a double root:\n" ); printf( "There exists a double root:\n" ); printf( "r1 = r2 = %.3f\n", -b/(2*a) ); printf( "r1 = r2 = %.3f\n", -b/(2*a) ); } } // τέλος της else if

Προγραμματισμός Ι else // Σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχουν δύο πραγματικές ρίζες else // Σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχουν δύο πραγματικές ρίζες { printf( "There exist two real roots:\n" ); printf( "There exist two real roots:\n" ); r1=(-b+sqrt(D))/(2*a); r1=(-b+sqrt(D))/(2*a); r2=(-b-sqrt(D))/(2*a); r2=(-b-sqrt(D))/(2*a); printf("r1=%.3f\nr2=%.3f\n",r1,r2 ); printf("r1=%.3f\nr2=%.3f\n",r1,r2 ); } } // τέλος της else } } // τέλος της main Αποτέλεσμα για α=0:

Προγραμματισμός Ι Αποτέλεσμα για διπλή πραγματική ρίζα:

Προγραμματισμός Ι Αποτέλεσμα για συζυγείς μιγαδικές ρίζες:

Προγραμματισμός Ι Αποτέλεσμα για απλές πραγματικές ρίζες:

Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα: Να γραφεί πρόγραμμα με το οποίο θα εισάγονται 6 πραγματικοί αριθμοί από το πληκτρολόγιο, θα αποθηκεύονται στον πίνακα array και θα τυπώνονται: α) οι θετικοί εξ αυτών, β) ο μεγαλύτερος, γ) ο αριθμός των στοιχείων του array, τα οποία έχουν τιμές στο διάστημα [ ]. #include #include #define N 6 #define lower 1.05 #define upper 50.8 void main() { float array[N],maxim; int i,count=0; for (i=0;i<N;i++) { printf( "\nGive %d number: ",i ); scanf( "%f",&array[i] ); }

Προγραμματισμός Ι maxim=array[0]; printf( "\n" ); for (i=0;i<N;i++) // i=0 για να μπουν όλα σε ένα βρόχο, // μόνο για το μέγιστο θα ήταν i=1 // μόνο για το μέγιστο θα ήταν i=1{ if (array[i]==fabs(array[i])) printf( "array[%d]>0: %f\n",i,array[i] ); if (array[i]==fabs(array[i])) printf( "array[%d]>0: %f\n",i,array[i] ); if (array[i]>maxim) maxim=array[i]; if (array[i]>maxim) maxim=array[i]; if ((array[i]>=lower) && (array[i] =lower) && (array[i]<=upper)) count++;} printf( "Maximum=%f\n",maxim ); printf( "Numbers within [lower,upper]: %d\n",count ); }

Προγραμματισμός Ι Αποτελέσματα:

Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Να γραφεί πρόγραμμα με το οποίο θα εισάγονται 6 χαρακτήρες από το πληκτρολόγιο, θα αποθηκεύονται στον πίνακα array και θα τυπώνονται διαδοχικά τα ακόλουθα: α) οι χαρακτήρες με δεκαδικό ισοδύναμο μικρότερο του 75 β) ο χαρακτήρας με το μικρότερο δεκαδικό ισοδύναμο γ) όσοι χαρακτήρες είναι διάφοροι των χαρακτήρων ‘b’, ‘c’, ‘d’ (υλοποίηση αποκλειστικά με χρήση της εντολής switch-case) #include #include #define N 6 void main() { char array[N]; int minim,i; for (i=0;i<N;i++) { printf( "\nGive %d character: ",i ); array[i]=getche();} printf( "\n" ); minim=array[0];

Προγραμματισμός Ι for (i=0;i<N;i++) { for (i=0;i<N;i++) { if (array[i]<75) printf("character No %d < 75: %c\n",i,array[i] ); if (array[i]<75) printf("character No %d < 75: %c\n",i,array[i] ); if (array[i]<minim) minim=array[i]; if (array[i]<minim) minim=array[i]; } printf( "\n\n\tCharacter with minimum decimal number: %c, number=%d\n",minim,minim ); printf( "\n\n\tCharacter with minimum decimal number: %c, number=%d\n",minim,minim ); for (i=0;i<N;i++) { for (i=0;i<N;i++) { switch (array[i]) switch (array[i]) { case 'b': case 'b': case 'c': case 'c': case 'd': case 'd': break; break; default: default: printf( "character No %d different than 'b','c','d':%c\n",i,array[i] ); printf( "character No %d different than 'b','c','d':%c\n",i,array[i] ); break; break; } } // τέλος της switch } } // τέλος της for } } // τέλος της main

Προγραμματισμός Ι Αποτελέσματα:

Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Να γραφεί πρόγραμμα, με το οποίο θα εισάγονται από το πληκτρολόγιο 4 αλφαριθμητικά σε πίνακα αλφαριθμητικών, μήκους 7 χαρακτήρων το καθένα. Στη συνέχεια θα λαμβάνονται οι τρεις πρώτοι χαρακτήρες κάθε αλφαριθμητικού και θα συνενώνονται σε ένα νέο αλφαριθμητικό, το οποίο και θα τυπώνεται. #include #include void main() { int i; int i; char str[4][8], str_total[13]; char str[4][8], str_total[13]; //στις διαστάσεις των πινάκων θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και ο ‘\0’

Προγραμματισμός Ι for (i=0;i<4;i++) { printf( "\nGive string no %d: ",i+1 ); scanf( "%s",str[i] ); if (i==0) strncpy(str_total,str[i],3); else strncat(str_total,str[i],3); } printf( "Total string: %s\n",str_total ); }