ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Και τι είναι τελικά είναι τελικά αυτά τα Μ.Μ.Ε;
Advertisements

(Από το Τι είναι... Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΩΜΑΤΙΚΗ! Σίγουρα όμως, αυτή η μορφή της είναι η πιο φανερή και η πιο επικίνδυνη τόσο για τη σωματική.
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πολίτες και ΜΜΕ: Ποιος κατευθύνει ποιον; Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου στην προώθηση της Παιδείας στα Μέσα Αντιγόνη Θεμιστοκλέους Λειτουργός.
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
Παρατηρητήριο Media Terra
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΒΑΚΑΛΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΔΑΟΥΛΤΖΗ ΠΑΥΛΟΣ ΔΗΜΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
15. Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Εξάσκηση στην αποδεικτική ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ «Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς μπορούν να αντιδράσουν οι τηλεθεατές;»
Με ποιoύς τρόπους ασκείται η εξουσία; 3.1. Εξουσία και πολιτική εξουσία Εξουσία είναι συνυφασμένη με τις Ανθρώπινες σχέσεις Ανάμεσα σε αυτόν που ασκεί.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
Εξάντας Ελλήνων Τύπος και ΜΜΕ Δημοσιογράφοι: το αυτί της εξουσίας. Αντώνιος Περιπατητής.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
Η επίδρασή της στην κοινωνία.  Τονώνει την οικονομική δραστηριότητα  Αυξάνει την κερδοφορία, επομένως δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας  Ενημερώνει το.
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
 1999(;) ο Thomas Anderson, ή Neo ψάχνει απαντήσεις σχετικά με το λεγόμενο “Matrix”.  Έρχεται σε επαφή με τον Μορφέα και καταφέρνει να αποδράσει από.
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»
4ο ΓΕ.Λ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Υποκλοπή Προσωπικών Δεδομένων ΜΙΜΗΣΗ ΒΙΑΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΟΛΔΕΡ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΟΥΔΕΣΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ.
Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
Μεσσιανισμός Η πίστη στο μελλοντικό ερχομό ενός Μεσσία, γενικότερα ενός σωτήρα στο πολιτικό / εθνικό επίπεδο, δηλ. σ’ ένα πρόσωπο με εξαιρετικές ικανότητες,
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
Πριν 40 περίπου χρόνια ήρθε στην Ευρώπη μια νέα εφεύρεση, η τηλεόραση, που πραγματικά άλλαξε τη ζωή των ανθρώπων. Δεν κατασκευάστηκε τότε, αλλά αρκετά.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης
11η Εβδομάδα – Α Διάλεξη Agenda Setting
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Παράθυρο στα γεγονότα και τον κόσμο Ψυχαγωγία, ευκολία επαφής με την τέχνη Παιδαγωγικός χαρακτήρας Διευκόλυνση συναλλαγών, επικοινωνίας Έλεγχος τρόπου.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
Ο εθελοντισμός άλλοτε και σήμερα
Κομματικός Φανατισμός
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
H τηλεόραση και το παιδί
Εξάντας Ελλήνων Τύπος και ΜΜΕ.
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Εγώ ,ο άλλος, ο διαφορετικός … Ζούμε μαζί
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας

-Τι είναι τα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας). μμ ενημέρωσης; Ως Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) εννοούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα με τα οποία μπορεί να ενημερωθεί για προηγούμενα και τρέχοντα συμβάντα ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων. Για παράδειγμα ο Τύπος, η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και το Διαδίκτυο.

Α) Θετικές Συνέπειες Ψυχαγωγούν τους ανθρώπους μέσω κάποιων μεταδόσεων μεγάλων γεγονότων (π.χ. Ολυμπιακοί αγώνες), σειρών και ψυχαγωγικών εκπομπών.

Ενημερώνουν τους πολίτες για ό,τι συμβαίνει στον κόσμο. Μέσω των ΜΜΕ αποκτούμε γνώση πολύπλευρη, κρίνουμε και αξιοποιούμε αξιολογούμε; τα δρώμενα, αποκτούμε δεκτικότητα σε νέες ιδέες, διαμορφώνοντας πιο οργανωμένη αντίληψη για τα πράγματα.

Ευαισθητοποιούν και κινητοποιούν χιλιάδες ανθρώπους για καλό σκοπό (π Ευαισθητοποιούν και κινητοποιούν χιλιάδες ανθρώπους για καλό σκοπό (π. χ. τηλεμαραθώνιος αγάπης κλπ). Οι άνθρωποι ευαισθητοποιούνται για τα κοινωνικά προβλήματα όπως ο ρατσισμός, η βία, η φτώχια, και αγωνίζονται στη συνέχεια για την επίλυση αυτών και τη διασφάλιση της κοινωνικής ευρυθμίας.

Β) ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Τα ΜΜΕ φιμώνουν και αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη και διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα, επειδή εξυπηρετούν πολιτικές και άλλες σκοπιμότητες. Με την παραπληροφόρηση τα άτομα γίνονται μάζες και θύματα αυτών που ελέγχουν τα ΜΜΕ. Έτσι καταδικάζονται σε πνευματική αδράνεια και οδηγούνται σε παθητικότητα.

Ασκούν επικίνδυνη προπαγάνδα όντας φερέφωνα της εκάστοτε εξουσίας (π.χ. Χίτλερ) και υπηρετούν τυφλά τα διάφορα κομματικά συμφέροντα. Έτσι, υπονομεύουν την Δημοκρατία γιατί προωθούν την αναξιοκρατία.

Προξενούν «πλύση εγκεφάλου» Προξενούν «πλύση εγκεφάλου». Ιδίως η τηλεόραση, που με την δύναμη της εικόνας αιχμαλωτίζει την σκέψη μας, μας χειραγωγεί και συντελεί στο να ενεργούμε ασυνείδητα. Μας στερούν την ελευθερία της βούλησης που έχει ως αποτέλεσμα να δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα ό,τι μας σερβίρεται χωρίς να έχουμε την δυνατότητα να αντιδράσουμε.

Συγχέουν πολλές φορές την «είδηση» με το «σχόλιο», με αποτέλεσμα να παραπληροφορούν και να φανατίζουν τα άτομα καθώς και να κάνουν πιο δύσκολη την εξακρίβωση της πραγματικότητας, δηλαδή την ανεύρεση της αλήθειας. Η κακή πληροφόρηση και η δημιουργία τεχνητής έντασης ασκούν στις μάζες μια ασυνείδητη ψυχολογική βία, με αποτέλεσμα οι επιτήδειοι να κατευθύνουν τα άτομα εκεί που θέλουν.

Δημιουργούν τάσεις καταναλωτισμού και κερδοσκοπίας Δημιουργούν τάσεις καταναλωτισμού και κερδοσκοπίας. Επίσης προβάλλουν πρότυπα βίας και εγκληματικότητας, ηρωοποιώντας εγκληματίες, απατεώνες, αναρχικούς καθώς και περιθωριακούς τύπους.

Οι παραγωγοί προγραμμάτων επιδιώκοντας την ψυχαγωγία των θεατών, υποβαθμίζουν την νοημοσύνη τους με τις χοντροκομμένες «φάρσες» που προβάλλουν καθώς και με τις βρισιές που ξεστομίζουν. Τα ΜΜΕ μας στερούν τον ελεύθερο χρόνο, με αποτέλεσμα να χάνουμε πολύτιμες στιγμές από την ζωή μας, τις οποίες θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε για να αναπτυχθούμε πνευματικά και να «διαλογιστούμε».

Τέλος τα ΜΜΕ δημιουργούν προκαταλήψεις εναντίον ατόμων, λαών και πολιτισμών, που είναι διαφορετικοί από την πλειονότητα. Έτσι προωθείται η ξενομανία και ο ρατσισμός.