Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Γλωσσομάθεια.
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
Προγραμματισμός Ι Πίνακες •Ο πίνακας είναι μία συλλογή μεταβλητών ίδιου τύπου, οι οποίες είναι αποθηκευμένες σε διαδοχικές θέσεις μνήμης. Χρησιμοποιείται.
Κεφάλαιο 6 Υλοποίηση Γλωσσών Προγραμματισμού
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ. Ε
ΘΕΩΡΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Αριθμητικές εκφράσεις και πράξεις Εντολές ανάθεσης
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος γ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Παράδειγμα 14: Υπολογισμός αριθμού μαθητών Σε ένα Λύκειο υπάρχουν οκτώ τμήματα.Το πρώτο τμήμα έχει 24 μαθητές, το δεύτερο 18, το τρίτο 20, το τέταρτο 22,
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Κεφάλαιο 2. Τι είναι αλγόριθμος  Η λέξη αλγόριθμος προέρχεται από μελέτη του Πέρση μαθηματικού Abu Ja’far Mohammed ibn al Khowarizmi  Στα λατινικά ξεκινούσε.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Microsoft Excel 4.4 Τύποι και Συναρτήσεις
Δημιουργία Παρουσίασης
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
Βάσεις Δεδομένων Εργαστήριο ΙΙ Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Χριστοδουλίδης Αντώνης
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
1. Πώς ανοίγουμε ένα αποθηκευμένο βιβλίο εργασίας;
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα «Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα μέσα στο Word και στο Excel» Εισηγητής: Α. Βρακόπουλος. Καθηγητής Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Vraa8@sch.gr http://users.sch.gr/vraa8 Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Το project που αναπτύξαμε δίνει την δυνατότητα σε μαθητές και σπουδαστές να γράψουν, να τροποποιήσουν, να μορφοποιήσουν και να τρέξουν έναν αλγόριθμο γραμμένο σε ψευδογλώσσα χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα του Word με το οποίο είναι πολύ εξοικειωμένοι. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Δίνουμε έτσι την δυνατότητα στον μαθητή να έχει μια άποψη για το πως συμπεριφέρεται το σύνολο των εντολών ενός αλγόριθμου σε ένα υπολογιστικό σύστημα. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Στο project αυτό έχουμε αναπτύξει μια σειρά μακροεντολών με την βοήθεια των οποίων μπορούμε να δούμε την εκτέλεση ενός αλγόριθμου που είναι αναπτυγμένος σε «ψευδογλώσσα». Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Τι είναι μακροεντολή ; Το Microsoft Office έχει ενσωματωμένο τον Interpreter της Visual Basic στα προγράμματά: Word, Excel, Access, PowerPoint. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Η Visual Basic είναι μια γλώσσα προγραμματισμού, με την οποία δημιουργούμε «έργα- projects». Ένα project μπορεί να περιέχει Forms, Modules, Class Modules, ενώ αυτά με τη σειρά τους περιέχουν διαδικασίες ή συναρτήσεις, τις οποίες συντάσσουμε στην VBA. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Η μακροεντολή είναι μια διαδικασία η οποία εκτελεί μια ή περισσότερες διαδικασίες (ενέργειες). Τέλος, όλα τα παραπάνω αποθηκεύονται συνολικά σε αρχείο του Word, Excel, Access, PowerPoint ανάλογα σε ποιο από αυτά τα προγράμματα αναπτύσσουμε τις μακροεντολές Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Προσοχή: Για να “τρέξουμε” ένα έργο της Visual Basic πρέπει να έχει ορισθεί το επίπεδο ασφάλειας Μακροεντολών σε μεσαίο ή χαμηλό. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Αυτό, μπορεί να γίνει κάνοντας κλικ στο μενού Εργαλεία, έπειτα, κλικ στην εντολή Μακροεντολή κλικ στην Ασφάλεια και στη συνέχεια επιλέγοντας το βαθμό ασφάλειας Μακροεντολών Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Αν το επίπεδο ασφάλειας είναι καθορισμένο σαν Υψηλό οι μακροεντολές που περιέχονται στο αρχείο δεν εκτελούνται. Αν το επίπεδο ασφάλειας είναι χαμηλό εκτελούνται αυτόματα οι μακροεντολές και τέλος. Αν το επίπεδο ασφάλειας είναι Μεσαίο ερωτάται ο χρήστης αν επιθυμεί να εκτελεστούν οι μακροεντολές Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Χρησιμοποιούμε τα αρχεία Algori8mos.doc και Algori8mos.xls, αυτά περιέχουν τις μακροεντολές. Οι μακροεντολές τους είναι ακίνδυνες για το σύστημα του υπολογιστή. Οι μακροεντολές του Algori8mos.doc κάνουν τα εξής: Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Αλλάζουν το μενού εντολών. Επαναφέρουν το μενού εντολών. Μορφοποιούν τον αλγόριθμο που γράφουμε σε ψευδογλώσσα. Ελέγχουν τον αλγόριθμο για συντακτικά λάθη. Μεταφέρουν τον αλγόριθμο στο Excel ανοίγοντας αυτόματα το αρχείο Algori8mos.xls. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Οι μακροεντολές του Algori8mos.xls κάνουν τα εξής: Κάνουν απόκρυψη όλων των φύλλων εκτός του πρώτου. Προστατεύουν την περιοχή του υπολογιστικού φύλλου στο οποίο βρίσκεται ο αλγόριθμος. Εκτελούν τον αλγόριθμο εντολή προς εντολή. Βάζουν σχόλια στα κελιά του υπολογιστικού φύλλου που αντιστοιχούν σε εκτελέσιμες εντολές. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Για να γράψουμε έναν αλγόριθμο ανοίγουμε το αρχείο Algori8mos.doc. Για ευκολία στη γραφή των αλγορίθμων έχουμε ενσωματώσει τις εντολές της ψευδογλώσσας στο μενού δεξί κλικ όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Κατά την διάρκεια της μορφοποίησης του αλγόριθμου εξετάζεται: Η σύνταξη των εντολών Αν όλες οι δομές επιλογής κλείνουν με το «Τέλος_Αν» Αν όλες οι δομές «Για» κλείνουν με το «Τέλος_Επανάληψης» Αν όλες οι δομές «Όσο» κλείνουν με το «Τέλος_Επανάληψης» και τέλος Αν όλες οι δομές «Μέρις_Ότου» Αρχίζουν με το «Αρχή_Επανάληψης». Δημιουργούνται εσοχές για να έχουμε καλύτερη εικόνα για τις εμφωλευμένες δομές. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Παράδειγμα: Αλγόριθμος Πολλαπλασιασμός Διάβασε Α Διάβασε Β Σ  0 Όσο Β > 0 Επανάλαβε Αν Β Mod 2 <> 1 Τότε Σ  Σ + Α Τέλος_Αν Α  2 * Α Β  Β Div 2 Τέλος_Επανάληψης Γράψε Σ Τέλος Πολλαπλασιασμός Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Μετά την μορφοποίηση παίρνει την μορφή: Αλγόριθμος Πολλαπλασιασμός Διάβασε Α Διάβασε Β Σ  0 Όσο Β > 0 Επανάλαβε Αν Β Mod 2 = 1 Τότε Σ  Σ + Α Τέλος_Αν Α  2 * Α Β  Β Div 2 Τέλος_Επανάληψης Γράψε Σ Τέλος Πολλαπλασιασμός Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Αν δεν υπάρχουν λάθη σύνταξης τότε οι μακροεντολές του word ανοίγουν αυτόματα το πρόγραμμα του Excel και φορτώνουν το βιβλίο Algori8mos.xls. Μεταφέρεται ο αλγόριθμος στο πρώτο φύλλο του βιβλίου αυτού. Στη συνέχεια οι μακροεντολές που περιέχονται στο βιβλίο Algori8mos.xls κάνουν μορφοποίηση του φύλλου. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Η μορφοποίηση αφορά: Την εμφάνιση του φύλλου Την προστασία της περιοχής στην οποία υπάρχει ο αλγόριθμος Την απόκρυψη του μενού εντολών. Τέλος για να «τρέξουμε» τον αλγόριθμο κάνουμε δεξί κλικ και επιλέγουμε «Εκτέλεση του αλγόριθμου». Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Κατά την εκτέλεση του αλγόριθμου στο Excel βλέπουμε τις τιμές των μεταβλητών σε κάθε εκτελούμενη εντολή. Για κάθε βήμα εκτέλεσης του αλγόριθμου δημιουργείται ένα σχόλιο στο αντίστοιχο κελί. Για καλύτερη εικόνα της πορείας εκτέλεσης του αλγόριθμου τα κελία τα οποία αντιστοιχούν σε εντολές που δεν εκτελεστήκαν μπαίνουν σε γκρίζο χρώμα όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα: Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Μηνύματα κατά την εκτέλεση του αλγόριθμου: Όταν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στον αλγόριθμο τελειώνει η εκτέλεσή του με μήνυμα «Η εκτέλεση του αλγόριθμο τελείωσε επιτυχώς» Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Κατά την εκτέλεση του αλγόριθμου υπάρχει περίπτωση χρησιμοποιείται μια μεταβλητή χωρίς αυτή να έχει μια αρχική τιμή στην περίπτωση αυτή εμφανίζεται ανάλογο μήνυμα και διακόπτεται η εκτέλεση του αλγόριθμου. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Το μήνυμα είναι κατατοπιστικό και περιγράφει την μεταβλητή και την γραμμή του αλγόριθμου στην οποία χρησιμοποιείται η μεταβλητή αυτή. Υπάρχει περίπτωση από λάθος μας να δημιουργήσουμε έναν ατέρμονα βρόχο στην περίπτωση αυτή έχει προβλεφθεί η εκτέλεση των βρόχων να γίνεται μέχρι 100 φορές από εκεί και πάνω ο βρόχος να θεωρείται σαν ατέρμων και να διακόπτεται η εκτέλεσή του. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Παρατήρηση: Κάθε τροποποίηση βελτίωση του αλγορίθμου γίνεται στο word Συμβατότητα με την Ψευδογλώσσα Υπάρχει πλήρης συμβατότητα με την ψευδογλώσσα. Υποστηρίζονται: Όλες οι δομές επανάληψης. Όλοι οι τύποι μεταβλητών. Όλοι οι αριθμητικοί και λογικοί τελεστές Πίνακες μέχρι και δυο διαστάσεων. Οι ακέραιοι τελεστές mod, div Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Βασικό πλεονέκτημα της εφαρμογής είναι ότι εκτελείται μέσω πολύ γνωστών προγραμμάτων (του Word και του Excel), τα οποία είναι οικεία στους περισσότερους μαθητές. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Επίσης είναι ένα εργαλείο να αναδείξει τις δυνατότητες αυτών των προγραμμάτων μέσω των οποίων ο χρήστης βλέπει ότι εκτός από το να πληκτρολογεί ένα απλό κείμενο ή έναν πίνακα υπάρχουν πολλές περισσότερες δυνατότητες. Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Το Project το χρησιμοποιήσαμε το σχολικό έτος 2009-2010 σε όλα τα τμήματα της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης του 2ου και του 3ου Λυκείου Κατερίνης. Οι μαθητές δεν είχαν κανένα πρόβλημα στην χρήση του Word και του Excel . Έδειξαν ενθουσιασμό με τα αποτελέσματα της εκτέλεσης του αλγορίθμου που πληκτρολόγησαν και μορφοποιήθηκε αυτόματα. Ελπίζουμε ότι η χρήση του Project αυτού θα γίνει και από άλλα σχολεία Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος

Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος Σας ευχαριστούμε πολύ Α. Βρακόπουλος. Καθηγητής Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βρακόπουλος Λ. Αθανάσιος