2 ος στόχος της σχολικής χρονιάς 2008-2009: η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στο μάθημα των Γαλλικών Τρόποι υλοποίησης του πιο πάνω.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Aznavour Il faut savoir
Advertisements

LES MAISONS DE LA MODE ΟΙΚΟΙ ΜΟΔΑΣ ΟΙ
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Απεικονίσεις των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μέσα από το έργο ζωγράφων του 20ου αιώνα Depictions of sustainable sources of energy through the work of 20.
ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΑΡΝΑΚΑΣ ΗΜΕΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 26 Φεβρουαρίου 2009.
Η ηλεκτρονική παρουσίαση του λογοτεχνικού της Ζωρζ Σαρρη αποτελεί μια καινοτομία στο μάθημα του λογοτεχνικού. Η παρουσίαση αυτή παρουσιάστηκε την ημέρα.
1. PROJECT ► The “Project” is one of the school subjects that students of the 1 st and 2 nd grade of High School are taught. ► Το προτζεκτ είναι ένα απ’
Entre les murs Date de sortie: 24 septembre 2008 (2h08min) 24 septembre 2008 Réalisé par: Laurent CantetLaurent Cantet Avec: François Bégaudeau, Agame.
Μία μέρα! Une journée ! της Γιάννας de Jeanne. Μια μέρα στο σπίτι Στο σπίτι τα περνούσα και τα περνάω καλά αλλά μερικές φορές με ενοχλεί η μικρή αδερφή.
- Ανοίξτε τα μεγάφωνα του Η.Υ σας Η παρουσίαση τρέχει αυτόματα ! LA ÓPERA DE PARÍS Γ.Ε.Γ.
Προσέγγιση και Διδασκαλία της Γαλλικής σε πολυπολιτισμικό σχολείο
«Les saveurs de l’ Europe» Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Partenariat scolaire multilatéral Année scolaire Συμμετέχουν: Ισπανία, Γερμανία, Ουγγαρία.
Έρρικα και Χριστίνα Sites importants de France Errika et Christine.
Le Presse-fruits rusé Ο πονηρός στίφτης
11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.
Δημοτικό Σχολείο Ακρινής 2014
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Communication in foreign language Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
Ευάγγελος - Λεωνίδας - Γιώργος - Λευτέρης 1 Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. Ε
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΛΕΜΟΝΙΟΥ Μαρία Αμπατζή, Δανάη Δασκαλάκη, Τάξη : Ε2, Πρώτο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
SEQUENCE GREC LES NOMBRES. RAPPEL LES NOMBRES 1 = ε ἶ ς 6 = ἕ ξ 11 = ἕ νδεκα 2 = δ ύ ο 7 = ἐ π τ ά 12 = δ ώ δεκα 3 = τρε ῖ ς 8 = ὀ κτ ώ 20 = ε ἴ κοσι.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
Lesson Plan 2 Magic Moments 3 Unit 12 Fashion Teachers: Athena Onoufriou Ioustini Neofytou Zouanna Neofytou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
“Spring through the eyes of the pupils” The 2nd grade students of the 1st elementary school of Sparta are painting and writing about spring (with the computer).
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Κωδικός μαθήματος: 1025 Μικελάτου Μαρία-Ελένη Κωδικός Φοιτητή:
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
Pourquoi apprendre le français ? Γιατί να μάθω γαλλικά;
T4E Grade 5 (E2) 1st Primary School of Amyntaio Maria Vlachopoulou.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
HOW DID EARLY CHRISTIANS READ THE BIBLE? DR. DAVID TROBISCH
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
Ενημέρωση για eTwinning
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ NEΡΟΥ Σπουδαιότητα του νερού
ΟΜΑΔΑ Α΄ Φύλλο εργασίας
Commentaire texte 1 Ajoutez un titre avec une idée à défendre sur cette partie de texte et mettez en couleur les mots concernés. Il y a 2 diapositives.
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
γαλλια ΚΑΙΛΙΝΜΕΙ ΒΙΛΛΑΝΟΥΕΒΑ ΜΑΚΑΣΙΛ Έ ΤΑΞΗ
Ο Οδυσσέας Ελύτης και η Γαλλία
ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα
TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ
Safer Internet Day 2018 eTwinning Project. perigrafi/sid2018-d/
Ενημέρωση για eTwinning
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Διαγωνισμός Αντιλογιών για μαθητές Στ΄ Δημοτικού
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Παιχνίδι της χήνας jeu de l' oie.
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Σας καλούμε και σας περιμένουμε στη
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
Μάθημα επιλογής (1025) Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Takorou Panagiota.
Personal Pronouns.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
COMPLEXE AQUATIQUE DE MINGANIE 30 juin au 3 août et du 25 au 31 août 2019 Fermeture du complexe aquatique du 4 au 24 août 2019 Tous les enfants de 7 ans.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 ος στόχος της σχολικής χρονιάς : η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στο μάθημα των Γαλλικών Τρόποι υλοποίησης του πιο πάνω στόχου Στις 26 Φεβρουαρίου, ημέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας, όσον αφορά το μάθημα των γαλλικών, ο στόχος υλοποιήθηκε ως ακολούθως. Χώρισα τους μαθητές σε 5 ομάδες. Κάθε ομάδα ανέλαβε μία διαφορετική δραστηριότητα και εργάστηκαν ως εξής: 1 η ομάδα Aνατέθηκε στους μαθητές να δημιουργήσουν ή να ζωγραφίσουν αξιοθέατα της Γαλλίας. 2 η ομάδα Μαθητές ζωγράφισαν πώς βλέπουν τη γαλλική κουζίνα με τα δικά τους μάτια. 3 η ομάδα Μαθητές έγραψαν στα γαλλικά ποιήματα και έκαναν το δικό τους album. 4 η ομάδα Μαθητές δημιούργησαν διάφορα Projects όσον αφορά διασημότητες και έκαναν ένα album. Καθηγήτρια Γαλλικών: Νίκη Κτωρίδου

Second goal of the school year : the promotion of creativity and innovation in french language lesson The 26 th of February is the day of creativity and innovation. Regarding the subject of French Language, I have set about achieved my goals in the following way: I divided the students in groups of 5. Each group had a different activity to work on. The teams worked in the following way. 1 st team They were assigned to draw a picture of French attractions or place of interest. 2 nd team They were asked to draw pictures related to the French cuisine on the way they interpreted it. 3 rd team These students were assigned to write poems in French and compile their own album. 4 th team Students did different projects on celebrities and then put them together in an album.

Ποιήματα-Poems-Poèmes J’aime et je déteste J’aime les tartes J’aime les chocolats J’aime les chats J’aime la France Je déteste la robe orange Je déteste la jupe blanche Je déteste les pantalons noirs J’aime et je déteste quoi ? L’école Lundi, j’ai cours mais je ne travaille pas Mardi, j’ai cours mais je ne travaille pas Mercredi, j’ai cours mais je ne travaille pas Jeudi, j’ai cours mais je ne travaille pas Vendredi, j’ai cours mais je ne travaille pas Samedi j’ai cours mais je ne travaille pas Dimanche j’ai cours mais je ne travaille pas Ouf ! Je suis fatiguée Sept jours de la semaine Oh là là ! Lundi, j’ai cours Mardi, j’ai cours Mercredi, j’ai cours Jeudi, j’ai cours Vendredi, j’ai cours Ouf ! Samedi je n’ai pas cours Ouf ! Dimanche, je n’ai pas cours Les nombres Un, deux, trois μαθαίνω Γαλλικά Quatre, cinq, six παρέα με τον Astérix Sept, huit, neuf αρχηγέ Dix, onze, douze φεύγω με τα στρούμφ Treize, quatorze, quinze είσαι έξυπνος Seize, dix-sept, dix-huit φεύγει ο Astérix Dix-neuf, vingt εδώ τελειώνουμε Bonjour Bonjour ! Je m’appelle Marie Bonjour ! j’aime Paris Et toi ? Bonjour ! Je m’appelle Hélène Bonjour ! J’aime la crème Et lui ? Bonjour ! Il s’appelle Philippe Bonjour ! Il aime la physique Et elle ? Bonjour ! Elle s’appelle Sophie Bonjour ! Elle aime la chimie. Je t’aime En silence, je t’aime En secret, je t’aime Si un jour je meurs Et que tu ouvres mon cœur Il sera écrit en lettre d’or Je t’aime encore