Objectives & Strategy Στόχος Στρατηγική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
HTC & Εφαρμογές HTC Proprietary and Confidential – Internal use and strategic partner use only © 2010 HTC Corporation. All rights reserved.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Η ιδέα της Creative Ideas ξεκίνησε το 2006, από τον χώρο του διαδικτύου (με την σχεδίαση ιστοσελίδων) και εξελίχθηκε σε μια οντότητα όπου δραστηριοποιείται.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (2ηδιάλεξη)
ΕΝΤΟΛΕΣ.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ NWA. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ 150,000,000 Ε H ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ MLM
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΩ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΦΘΗΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ.
2014.
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
© Copyrights. Grow’n Up Ltd
…new for 2013, (proven since 1999)
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΕΡΔΟΥΣ 1. 40% ΜΕΤΡΗΤΑ 600 e ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ e ΚΕΡΔΟΣ 40% 840 e ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ 2. ΒONUS 9 % ΒΟΝUS ΣΤΑ.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
σήμα, βιομηχανικό σχέδιο ή
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
Καλαμάτα 08/12/2014 Αντώνης Γραβάνης Αναπληρωτής Διευθυντής, Αγροτικών Προϊόντων, Τροφίμων και Ποτών.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ WEBSITE. Tι προσφέρει ένα Web Site; Δηλώνει την ύπαρξη της επιχείρησης στον κόσμο του www Επιτρέπει την ολοκληρωμένη.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
1. Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα της Μεσογείου 01. Τι κάνουμε 1.
1 ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ – ΜΕΛΕΤΕΣ Το θέμα “ποιότητα”, από τη σκοπιά των μελετητών Γιώργος Ν. Κάζος Πολιτικός Μηχανικός Πρόεδρος ΣΕΓΜ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
Ανεφοδιασμός σημείων με σύγχρονη τεχνολογία Logistics. Υποστήριξη δικτύων Συγκοινωνιών, Επικοινωνίας,Ύδρευσης, Ενέργειας, κτλ. Τομέας Κρατικών Προμηθειών.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
#7 - #8 irini rigopoulou Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
ΠΡΟΤΑΣΗ ισορροπησ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ εργων υποδομησ
Το αγαπημένο μου ζώο Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος. Το όνομα του είναι Ρωμαίο. Είναι σκυλάκι μεσαίου μεγέθους, περίπου 10 κιλά. Είναι μόνο 3 χρονών.
Ενότητα 2: Κινητική Κώστας Παπαδημητρίου Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
   καλοκαίρι 2012 Δημιουργός:Κατερίνα Νάννου.
Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα -
Όνομα: Χρίστος Νικολάου Τάξη: Ε’
Ο εκπαιδευτικός δημιουργός υποστηρικτικού υλικού πρώτης ανάγνωσης
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
1Εντολή Δείξε
7.3. ΒtB εκδήλωση για trade Στοχευόμενο κοινό της εκδήλωσης ήταν οι εμπλεκόμενοι στο κύκλωμα διακίνησης και εμπορίας της ελιάς στην Σουηδία με σκοπό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Objectives & Strategy Στόχος Στρατηγική Η καθιέρωση του Puffy Pets ως ένα Νέο brand χνουδωτών κατοικίδιων ζώων. Στρατηγική Έμφαση στην μοναδικότητα τους, προσφέροντας στον καταναλωτή value for money για τις διαδραστικές λειτουργίες τους , κάνοντας τα προσιτά σε όλους!!! TVC για όλα τα προϊόντα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ 2014

Puffy Babies TV Βασικά Χαρακτηριστικά: Χαριτωμένα κουταβάκια, αρκουδάκια και η γατούλα με πολλές λειτουργίες. Value for money προϊόν. TVC διαθέσιμο Οκτώβριος. Συσκευασία: 12τεμάχια Χονδρική Τιμή: 8,12€

Bella, το Πόνυ πάει βόλτα TV Βασικά χαρακτηριστικά: Η BELLA είναι ένα μικρό ευτυχισμένο πόνυ που περπατάει και χλιμιντρίζει όλη μέρα!!! Βασικά στοιχεία πώλησης: Χαριτωμένο Πόνυ με λειτουργίες. Value for money προϊόν. TVC διαθέσιμο Οκτώβριος. Συσκευασία: 12τεμάχια Χονδρική Τιμή: 14,63€

Cati, η Γατούλα πάει βόλτα TV Κύρια χαρακτηριστικά : Η CATI είναι μια όμορφη γατούλα με την δική της προσωπικότητα!!! Μπορεί να περπατάει και να νιαουρίζει όλη μέρα!!! Βασικά στοιχεία πώλησης: Χαριτωμένη γατούλα με λειτουργίες. Value for money προϊόν. TVC διαθέσιμο Οκτώβριος. Συσκευασία: 12τεμάχια Χονδρική Τιμή: 14,63€

Mimi, η Σκυλίτσα πάει βόλτα TV Κύρια χαρακτηριστικά: Η MIMI είναι το χαριτωμένο μικρό σκυλάκι που θέλει να περπατάει και να γαβγίζει όλη μέρα!!! Έχει επίσης ένα χαριτωμένο λουρί!!! Βασικά στοιχεία πώλησης: Χαριτωμένο σκυλάκι με λειτουργίες. Value for money προϊόν. TVC διαθέσιμο Οκτώβριος. Συσκευασία: 12τεμάχια Χονδρική Τιμή: 14,63€

Toto, ο Σφυρίχτρας !!! TV Κύρια χαρακτηριστικά: Έχει πάντα μία σφυρίχτρα μαζί του. Τα παιδιά μπορούν να του δώσουν εντολή να κάνει τα τρικ μόνο σφυρίζοντάς!!! Βασικά στοιχεία πώλησης: Χαριτωμένο σκυλάκι με λειτουργίες. Value for money προϊόν. TVC διαθέσιμο Οκτώβριος. Συσκευασία: 12τεμάχια Χονδρική Τιμή: 16,25€