2012 - 2013.   Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ - ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ - ΣΤΟΧΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Advertisements

Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
Παρουσίαση του θεσμού των
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Πρόγραμμα μαθημάτων της Β! Τάξης
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Ιούνιος 2013
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 4ης Περιφέρειας
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
Η ΕΝΤΑΞΗ ΑΛΛΟΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Το ολιγοθέσιο Δημοτικό Σχολείο – Νέο Ολοήμερο
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Διδακτικές ώρες – Ωράριο μαθημάτων
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Meteo Ανθή Θεοδώρου - φιλόλογος πρεσβευτής eTwinning Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου Αργολίδας
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)

 Πρωινό πρόγραμμα

  Γλώσσας  Μαθηματικών  Πληροφορικής  Αισθητικής Αγωγής  Φυσικής Αγωγής  Ξένης Γλώσσας Ενισχύονται τα μαθήματα

  Κατά 10 ώρες στις τάξεις Α΄ και Β΄ ( από 25 γίνονται 35)  Κατά 5 ώρες στις τάξεις Γ΄ και Δ΄ ( από 30 γίνονται 35)  Κατά 3 ώρες στις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄ ( από 32 γίνονται 35) Οι ώρες αυξάνονται

  Αυξάνεται κατά 1 ώρα το γλωσσικό μάθημα στις Α΄ και Β΄ τάξεις. Η επιπλέον ώρα θα διατίθεται για ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων ( Φιλαναγνωσία ).  Αυξάνεται κατά 1 ώρα το μάθημα των μαθηματικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις. Αλλαγές στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα

  Εικαστικά  Μουσική (1 επιπλέον ώρα στις τάξεις Α΄ και Β΄ )  Θεατρική αγωγή (1 ώρα σε κάθε τάξη ) Αισθητική Αγωγή

 Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεις :  Αυξάνονται κατά 2 οι ώρες του μαθήματος.  Μία διδακτική ώρα διατίθεται για χορούς. Φυσική Αγωγή

  Προστίθεται το μάθημα των Αγγλικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις για δύο (2) ώρες και αυξάνεται κατά μία (1) ώρα στις υπόλοιπες τάξεις.  Προστίθεται το μάθημα των Τ. Π. Ε. ( Η / Υ ) σε όλες τις τάξεις. Αγγλικά – Τ. Π. Ε.

  Η ασφάλεια των μαθητών - τριών μας  Η πνευματική τους ανάπτυξη και καλλιέργεια  Η συναισθηματική τους ανάπτυξη και ισορροπία  Η κοινωνικοποίησή τους  Η καλλιέργεια αρχών και αξιών που έχουν ιστορικά και διαχρονικά αναδειχθεί από τις κοινωνίες των ανθρώπων  Η ανάπτυξη κοινωνικής και ιστορικής συνείδησης Στο σχολείο προέχουν :

  Τη διαφορετικότητα κάθε παιδιού  Την ανάγκη ένταξης στις κοινωνικές ομάδες  Τις δυσκολίες που πιθανόν βιώνει στην καθημερινότητά του  Την έμφυτη ανάγκη του για αγάπη και κατανόηση  Την παρορμητικότητα και ανεμελιά της ηλικίας του  Τη σκληρή πραγματικότητα που τείνει να υποβαθμίζει και να ξεθωριάζει όλες εκείνες τις « αξίες » που δίνουν στον Άνθρωπο τη μοναδικότητά του και το μεγαλείο του Έχοντας πάντα κατά νου :

  Κανόνες  Δεσμεύσεις  Συνέπεια λόγων και έργων  Αποδοχή της διαφορετικότητας  Συνεργασία σε ομάδες  Σεβασμός του χώρου και των ανθρώπων  Προσφορά  Στήριξη  Συμμετοχή – « ενεργός μαθητής - τρια » Το σχολείο μια μικρή κοινωνία

Τήρηση κανόνων στο σχολείο/σπίτι Συνεργασία σχολείου - γονέων «Κοινή γραμμή» στην αντιμετώπιση προβλημάτων – δυσκολιών Στήριξη του εκπαιδευτικού έργου

ΒΟΗΘΑΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Είσοδος στο σχολείο Προσέλευση - Αποχώρηση Επικοινωνία με εκπαιδευτικούς

Βιβλιοθήκη Εκδρομές – επισκέψεις Α.Δ.Υ. – ιατρικές βεβαιώσεις