Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

Απορρίμματα Μαρία Σαρίδου Δ’4.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
Διαχείριση απορριμμάτων
Διαχείριση απορριμμάτων Ανακύκλωση
Επιμελήτρια : Μάγδα Δαστερίδου
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Ανακύκλωση χαρτιού.
TA ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Ανακύκλωση Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΕΩΡΓΙΑΣ, ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ολοκληρωμένη Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων 20 Φεβρουαρίου 2014 μέσω δράσεων πρόληψης, μείωσης, χωριστής.
ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Τι είναι η κομποστοποίηση Η κομποστοποίηση είναι μια φυσική διαδικασία η οποία μετατρέπει τα οργανικά υλικά σε μια πλούσια σκούρα ουσία.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακυκλώστε και σώστε το περιβάλλον!!!
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Ονομάζουμε την επαναφορά των χρήσιμων υλικών στο φυσικό και οικονομικό κύκλο. Περιλαμβάνει όλα τα μέτρα που έχουν σκοπό την ανάκτηση.
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
Δράση: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΟΚΙΝΗΣΗ
Ανακύκλωση χαρτιού Δέσποινα Φραντζέσκου.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΚΟΜΠΟΣΤ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
ΣΟΡΑΓΙΑ ΛΕΥΤΕΡΗ Ε’1 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Διαχείριση απορριμμάτων Ανακύκλωση
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τα χαρτιά, τα γυαλιά, τα μέταλλα δεν είναι σκουπίδια
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ και η ωφελιμότητά της.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται μια συσκευή.
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
ΡΑΝΙΑ ΓΙΑΧΑΛΗ ΝΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΓΚΟΣ.
 Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης.
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
Πλαστικό Προέρχεται από την λέξη «πλάθω», υποδηλώνοντας την ιδιότητα του να είναι εξαιρετικά εύπλαστο. Πλαστικές ύλες ονομάζονται όλες οι συνθετικές ρητίνες.
Μπαταριών ΑΝΑΚΎΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ. Πρώτη η Ελλάδα στην ανακύκλωση μπαταριών! Στην Ελλάδα η συλλογή μπαταριών ξεπέρασε τους 681 τόνους (περίπου 27,5 εκατομμύρια.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΖΙΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
ΉΧΩΜΑΤΕΡΕΣΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΔΟΥΛΑΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΠΑΣΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ
Όλγα Χρυσοστόμου Χρυστάλλα Παναγίδη Σοφία Ελιώτη Εβελίνα Καραγιάνη
Το πρόβλημα του νερού για την ανθρωπότητα
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΜΑΡΙΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥ ΣΤ΄1
Ρύπανση του εδάφους.
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Οδηγίες Συμπεριφοράς Δεν ακούμε μουσική με τον ήχο στη διαπασών.
Από την θεωρία στην πράξη
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Ανακύκλωσης για Mobile Συσκευές
Ομάδα εργασίας Κώστα,Βαγγέλη,Θάνου,Δημήτρη και Νικόλα.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ & ΓΙΩΡΓΟΣ.
Η εμπειρία της Ανακύκλωσης στο Νησί της Χίου
ΣΚΟΠΟΣ / ΣΤΟΧΟΙ ΣΚΟΠΟΙ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ Σχολικό έτος: 2013-2014 Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ Παπίτσα Πολυτίμη-Χριστίνα Στάγκος Δημήτρης Φελεσάκης Ισίδωρος Χρίσκος Αρσένιος.

Ανακύκλωση είναι η διαδικασία της διαλογής και επαναφοράς των χρήσιμων υλικών από τα απορρίμματα στον κοινωνικό και οικονομικό κύκλο ζωής. Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και το οποίο στην μορφή που είναι δεν αποτελεί πλέον αγαθό για τον άνθρωπο. Στην διαδικασία αυτή συνήθως τα απορρίμματα μετατρέπονται σε πρώτες ύλες από τις οποίες παράγονται νέα αγαθά. Μέρος της διαδικασίας της ανακύκλωσης είναι και η μετατροπή βλαβερών για το περιβάλλον υλικών σε λιγότερο ή και καθόλου βλαβερά. Με τον τρόπο αυτό γίνεται ομαλότερα η επανένταξή τους στο φυσικό περιβάλλον το οποίο ουσιαστικά ολοκληρώνει την διαδικασία την ανακύκλωσης με φυσικό τρόπο. Παράδειγμα μιας τέτοιας περίπτωσης είναι η μετατροπή οικιακών λυμάτων σε τέτοια μορφή ώστε να είναι λιγότερο βλαβερά σε αντίθεση με την κατευθείαν εναπόθεσή τους π.χ. στην θάλασσα.

Τα ανακυκλώσιμα υλικά μπαίνουν στους ειδικούς κάδους μπλε ανακύκλωσης. Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι τα πλαστικά, γυαλιά και τα μέταλλα δεν είναι σκουπίδια. Η γη μας δεν έχει απεριόριστες ποσότητες αυτών των υλικών και επομένως είναι σημαντικό να τα ανακυκλώνουμε ώστε να τα επαναχρησιμοποιούμε. Κατά αυτό τον τρόπο και ενέργεια εξοικονομούμε και φυσικούς πόρους διατηρούμε και πάνω απ'όλα επενδύουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

Αλουμίνιο, γυαλί και χαρτί δεν το πετάμε στους πράσινους κάδους, αλλά στους ειδικούς μπλε κάδους ανακύκλωσης. Παλαιές ηλεκτρικές συσκευές δεν τις πετάμε στα σκουπίδια. Τις πηγαίνουμε για ανακύκλωση. Συνήθως οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών διαθέτουν ειδικούς κάδους όπου μπορούμε να αφήσουμε τις παλαιές μας συσκευές. Τις μπαταρίες δεν τις πετάμε σε καμία περίπτωση στα σκουπίδια. Είναι τοξικές και επιβαρύνουν πολύ το περιβάλλον. Στο σχολείο μας, όπως και σε όλα τα σχολεία υπάρχουν ειδικές στήλες συλλογής μπαταριών.

Κάνοντας ανακύκλωση πετυχαίνουμε: Μείωση του όγκου των σκουπιδιών, λιγότερες χωματερές

Κάνοντας ανακύκλωση πετυχαίνουμε: Εξοικονόμηση πρώτων υλών (δένδρα, πετρέλαιο, νερό, μεταλλεύματα κλπ)

Κάνοντας ανακύκλωση πετυχαίνουμε: Περιορισμός της ρύπανσης του περιβάλλοντος(έδαφος, αέρας, υπόγεια νερά)

Κάνοντας ανακύκλωση πετυχαίνουμε: Μειώνονται τα απορρίμματα και τα προβλήματα διαχείρισής τους.

Συμπεριληπτικά Εξοικονομούνται ενέργεια και φυσικοί πόροι, που λαμβάνονται συνεχώς από τη φύση. Μειώνεται η ρύπανση της ατμόσφαιρας, του εδάφους και των υπόγειων υδάτων (ελαφρύνεται, έτσι, η επιβάρυνση του περιβάλλοντος). Εξοικονομείται η ενέργεια που απαιτείται για την κατασκευή όλων των προαναφερθέντων αντικειμένων. Επιτυγχάνεται μακροπρόθεσμη πτώση (ή μη αύξηση) των τιμών των προϊόντων, καθώς δεν απαιτείται εκ νέου παραγωγή πρώτης ύλης. Σώζεται η υγεία όλων των κατοίκων του πλανήτη και διασφαλίζεται το καλύτερο μέλλον των παιδιών. Δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας σε τομείς θετικών ενεργειών για την διάσωση του πλανήτη. Δημιουργείται ευχάριστη αίσθηση και ικανοποίηση για τη συμμετοχή στην βελτίωση του περιβάλλοντος και των συνθηκών ζωής.

Η ανακύκλωση στο σχολείο

Η ανακύκλωση, ως στάση ζωής, πρέπει να διδάσκεται, να προωθείται και να εφαρμόζεται στα σχολεία. Πρέπει να παρέχονται γνώσεις στους μαθητές για την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης αλλά και οδηγίες για τον σωστό τρόπο ανακύκλωσης. Τις παραπάνω προϋποθέσεις τηρεί πλήρως το σχολείο μας καθώς διαθέτει καθηγητές ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένους σχετικά με το θέμα.

Πιο συγκεκριμένα, το πιλοτικό πρόγραμμα για την ολοκληρωμένη διαχείριση των απορριμμάτων στα σχολεία ξεκινά ο Ειδικός Διαβαθμιστικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής, με στόχο την εκπαίδευση των μικρών μαθητών από τις πρώτες κιόλας βαθμίδες της εκπαίδευσης. Το σχολείο μας προωθεί σε ύψιστο βαθμό την ανακύκλωση με πλήθος δράσεων και προγραμμάτων. Ακόμα, δεν χωλαίνει στην υλοποίηση των όσων διδάσκονται στα παιδιά, καθώς διαθέτει πολλούς κάδους ανακύκλωσης.

Έχοντας λάβει υπ΄όψιν μας ποσό του χαρτιού και των άλλων ανακυκλώσιμα υλικά χρησιμοποιεί η τάξη μας κάθε μέρα στο σχολείο, έχουμε δραστηριοποιηθεί με ποικίλους τρόπους. Ξεκινώντας ένα πρόγραμμα ανακύκλωσης συμμετέχουμε ενεργά στη διαλογή των απορριμμάτων, εφευρίσκουμε τρόπους να ξαναχρησιμοποιήσουμε τα πράγματα που νομίζουμε ότι είναι για πέταμα και να κάνουμε κάτι σημαντικό για το περιβάλλον. Το τμήμα μας έλαβε μέρος σε μία εκδήλωση με θέμα «Για μια βιώσιμη πόλη», συμμετέχοντας με ένα σύντομο τραγούδι-χορευτικό. Επιπλέον, κατά την διάρκεια όλης της χρονιάς φτιάχνουμε διάφορες κατασκευές, με κόπο να διακοσμήσουμε την τάξη μας ή να τις πουλήσουμε και να προσφέρουμε τα κέρδη για φιλανθρωπικό σκοπό.

Τέλος, με διάφορες εργασίες που ανατίθενται στους μαθητές, τους δίνεται η ευκαιρία να μελετήσουν και να αποκτήσουν βαθύτερες γνώσεις πάνω στην ανακύκλωση. Γίνονται προσπάθειες για την υλοποίηση παρόμοιων δράσεων και από άλλα σχολεία όμως η αλήθεια είναι ότ το σχολείο μας πάντα πρωτοπορούσε σε τέτοια επιμορφωτικά προγράμματα με την πρωτοπορία του και ήταν πάντα θετικός αγωγός των καινούριων ιδεών.

Κάποιες κατασκευές

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!