ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
1 Προτεινόμενες πρακτικές για τη δημιουργία δικτυακών πυλών στις Περιφέρειες Νικόλαος Χατζηγεωργίου Παράρτημα Θράκης ΙΕΛ.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
WORDPRESS. Self-Hosting Wordpress • Απαιτείται δικό μας domain, και δικιά μας Web Hosting Υπηρεσία (κατόπιν πληρωμής) • Το λογισμικό του Wordpress κατεβαίνει.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Joomla.
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Ιστολόγιο (Blog)  σε τι διαφέρει από μια ιστοσελίδα;  γιατί να αποκτήσω;  είναι δωρεάν;  είναι εύκολο; 1.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
1 ο Συνέδριο ΕΕΠΕ – ΔΤΠΕ, Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2004 ΥΠΕΠΘ Sch.gr Τηλεματικές Υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Τεχνικός Υπεύθυνος.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
Εγκατάσταση & Διαχείριση
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
Σελίδα 1 ΕΚΠΑ. «Διαμόρφωση υπηρεσίας καταλόγου Active Directory σε Windows 2003» Τηλέμαχος Ράπτης Εθνικό και Καποδιστριακό.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Γιάννης Μόκιας1 Δημιουργία ιστοσελίδων με το FrontPage 2003 Χρήσιμος οδηγός βήμα προς βήμα.
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Σχολικό Ιστολόγιο στο ΠΣΔ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
WWW. DENTAL-BLOG. GR Στέφανος Χριστοδουλίδης Παυλίνα Αλευροπούλου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τίτλος προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας : Δημιουργία μαθητικής εφημερίδας 1 Μαθητική εφημερίδα ΓΕΛ Σιδηροκάστρου efimeridapallatideio.wordpress.com.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Έγγραφα»: Μεταφόρτωση/Ανέβασμα.
ΖΑΚΑΛΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2481 ΣΟΥΛΟΥΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2132 Επιβλέπων Καθηγητής: κ. ΟΥΤΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016 ΣΕΡΡΕΣ.
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Πρότυπος Σχολικός Ιστότοπος Πτυχιακή Εργασία Ευσταθιάδης Πασχάλης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΑσφαλΗσ ΧΡΗΣη των ιστοσεΛΙδων κοινωνικΗς δικtΥωσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Project B’ Λυκείου 14/5/2014 Αυτό το πρότυπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αρχείο έναρξης για παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού σε μια ομάδα. Ενότητες Κάντε δεξιό κλικ σε μια διαφάνεια για να προσθέσετε ενότητες. Οι ενότητες μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε τις διαφάνειές σας ή διευκολύνουν τη συνεργασία μεταξύ πολλών συντακτών. Σημειώσεις Χρησιμοποιήστε την ενότητα Σημειώσεις για την παράδοση σημειώσεων ή για να παράσχετε πρόσθετες λεπτομέρειες για το ακροατήριο. Προβάλλετε αυτές τις σημειώσεις σε προβολή παρουσίασης κατά τη διάρκεια της παρουσίασής σας. Να θυμάστε το μέγεθος γραμματοσειράς (σημαντικό για άτομα με ειδικές ανάγκες, ορατότητα, βιντεοσκόπηση και ηλεκτρονική παραγωγή) Συντονισμένα χρώματα Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα γραφήματα, τα διαγράμματα και τα πλαίσια κειμένου. Λάβετε υπόψη σας ότι οι συμμετέχοντες θα εκτυπώσουν σε άσπρο μαύρο ή σε αποχρώσεις του γκρι. Εκτελέστε μια δοκιμαστική εκτύπωση για να βεβαιωθείτε ότι τα χρώματα είναι εντάξει, όταν εκτυπώνονται σε αμιγώς ασπρόμαυρη μορφή και σε αποχρώσεις του γκρι. Γραφικά, πίνακες και γραφήματα Διατηρήστε το απλό: Εάν είναι δυνατό, χρησιμοποιήστε ενιαία στυλ και χρώματα που δεν αποσπούν την προσοχή. Προσθέστε ετικέτες σε όλα τα γραφήματα και τους πίνακες.

Σκοπός: Να εμπλουτίσουμε την ιστοσελίδα του σχολείου Εξοικείωση των μαθητών με το περιβάλλον διαχείρισης ενός Blog Πραγματοποιήστε μια σύντομη επισκόπηση της παρουσίασης. Ππεριγράψτε το κύριο σημείο της παρουσίασης και το λόγο για τον οποίο είναι σημαντικό. Εισαγάγετε κάθε ένα από τα κύρια θέματα. Για να παρέχετε ένα χάρτη για το ακροατήριο, μπορείτε να επαναλάβετε αυτήν τη διαφάνεια επισκόπησης σε όλη την παρουσίαση, επισημαίνοντας το συγκεκριμένο θέμα που θα συζητήσετε στη συνέχεια.

Το project αυτό αποτελεί προέκταση και συνέχεια του project που ξεκίνησε το Α’ τετράμηνο Αυτή είναι μια άλλη επιλογή για διαφάνειες επισκόπησης με μεταβάσεις.

Η διεύθυνση μας: http://1lyk-argost.kef.sch.gr

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα WordPress και φιλοξενείται σε Web server που παρέχει το σχολικό δίκτυο.

Κάθε μαθητής έχει το δικό του συνδυασμό όνομα χρήστη και κωδικό με τον οποίο μπορεί να μπαίνει από οπουδήποτε και να ενημερώνει την ιστοσελίδα.

Βασικός κορμός ιστοσελίδας: Σελίδες 1 Άρθρα 2 Διάφορα πρόσθετα 3 Αυτή είναι μια άλλη επιλογή για μια διαφάνεια επισκόπησης.

Σελίδες: Περιλαμβάνουν μόνιμο υλικό δηλαδή πληροφορίες οι οποίες δεν αλλάζουν όπως είναι η ιστορία του σχολείου, τα στοιχεία επικοινωνίας κ.α. Τι θα μπορεί να κάνει το κοινό αφού ολοκληρωθεί αυτή η εκπαίδευση; Περιγράψτε σύντομα κάθε στόχο για τον τρόπο με τον οποίο το κοινό θα ωφεληθεί από αυτήν την παρουσίαση.

Άρθρα: Περιλαμβάνουν δυναμικό υλικό δηλαδή πληροφορίες οι οποίες συνεχώς προστίθενται και εμπλουτίζουν το περιεχόμενο όπως διάφορες ανακοινώσεις, αποτελέσματα αθλητικών γεγονότων κ.α. Τι θα μπορεί να κάνει το κοινό αφού ολοκληρωθεί αυτή η εκπαίδευση; Περιγράψτε σύντομα κάθε στόχο για τον τρόπο με τον οποίο το κοινό θα ωφεληθεί από αυτήν την παρουσίαση.

Πρόσθετα: Πρόκειται για μικρά προγράμματα τρίτων κατασκευαστών τα οποία ενσωματώνονται στο wordpress όπως είναι η αντίστροφη μέτρηση για κάποιο γεγονός το οποίο ορίζουμε εμείς. Τι θα μπορεί να κάνει το κοινό αφού ολοκληρωθεί αυτή η εκπαίδευση; Περιγράψτε σύντομα κάθε στόχο για τον τρόπο με τον οποίο το κοινό θα ωφεληθεί από αυτήν την παρουσίαση.

στατιστικα στοιχεια Χρησιμοποιήστε μια κεφαλίδα ενότητας για κάθε θέμα, προκειμένου να υπάρχει σαφήνεια για το κοινό.

Μέχρι στιγμής: 34 άρθρα 19 σελίδες 16 κατηγορίες 38 φωτογραφίες 52 αρχεία στα πολυμέσα 16 συντάκτες 1 διαχειριστής Προσθήκη διαφανειών σε κάθε ενότητα θέματος εάν είναι απαραίτητο, συμπεριλαμβανομένων διαφανειών με πίνακες, γραφήματα και εικόνες. Ανατρέξτε στην επόμενη ενότητα για δείγμα πίνακας, διατάξεις γραφημάτων, εικόνων και βίντεο.

Προσθήκη διαφανειών σε κάθε ενότητα θέματος εάν είναι απαραίτητο, συμπεριλαμβανομένων διαφανειών με πίνακες, γραφήματα και εικόνες. Ανατρέξτε στην επόμενη ενότητα για δείγμα πίνακας, διατάξεις γραφημάτων, εικόνων και βίντεο.

Κατηγορία με τα περισσότερα άρθρα: Ποικίλης ύλης (18 ) Προσθήκη διαφανειών σε κάθε ενότητα θέματος εάν είναι απαραίτητο, συμπεριλαμβανομένων διαφανειών με πίνακες, γραφήματα και εικόνες. Ανατρέξτε στην επόμενη ενότητα για δείγμα πίνακας, διατάξεις γραφημάτων, εικόνων και βίντεο.

Μερικοί τίτλοι από άρθρα της σελίδας: Ψυχολογικά οφέλη της άσκησης Το γέλιο θεραπεύει… Περιφερειακό Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας Ο ελεύθερος Χρόνος Σχολικοί αγώνες ποδοσφαίρου Εκδρομή στη Νάουσα Κρατήστε το σύντομο. Κάντε το κείμενό σας όσο πιο σύντομο γίνεται για να διατηρήσετε μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς.

Η αρχική σελίδα όπως εμφανίζεται στο διαδίκτυο Κρατήστε το σύντομο. Κάντε το κείμενό σας όσο πιο σύντομο γίνεται για να διατηρήσετε μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς.

Microsoft Διάκριση μηχανικής Μερικές από τις φωτογραφίες που έχουμε ανεβάσει στην σελίδα μας. Η παρουσίασή σας είναι αρκετά σαφής; Σκεφθείτε να μετακινήσετε επιπλέον περιεχόμενο στο παράρτημα. Χρησιμοποιήστε διαφάνειες παραρτήματος για να αποθηκεύσετε περιεχόμενο στο οποίο ίσως θέλετε να αναφερθείτε κατά την προβολή της διαφάνειας με την ερώτηση ή το οποίο μπορεί να είναι χρήσιμο για μελλοντική διερεύνηση από τους συμμετέχοντες. Εμπιστευτικές πληροφορίες Microsoft

Microsoft Διάκριση μηχανικής Η παρουσίασή σας είναι αρκετά σαφής; Σκεφθείτε να μετακινήσετε επιπλέον περιεχόμενο στο παράρτημα. Χρησιμοποιήστε διαφάνειες παραρτήματος για να αποθηκεύσετε περιεχόμενο στο οποίο ίσως θέλετε να αναφερθείτε κατά την προβολή της διαφάνειας με την ερώτηση ή το οποίο μπορεί να είναι χρήσιμο για μελλοντική διερεύνηση από τους συμμετέχοντες. Εμπιστευτικές πληροφορίες Microsoft

Microsoft Διάκριση μηχανικής Η παρουσίασή σας είναι αρκετά σαφής; Σκεφθείτε να μετακινήσετε επιπλέον περιεχόμενο στο παράρτημα. Χρησιμοποιήστε διαφάνειες παραρτήματος για να αποθηκεύσετε περιεχόμενο στο οποίο ίσως θέλετε να αναφερθείτε κατά την προβολή της διαφάνειας με την ερώτηση ή το οποίο μπορεί να είναι χρήσιμο για μελλοντική διερεύνηση από τους συμμετέχοντες. Εμπιστευτικές πληροφορίες Microsoft

Microsoft Διάκριση μηχανικής Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! Η παρουσίασή σας είναι αρκετά σαφής; Σκεφθείτε να μετακινήσετε επιπλέον περιεχόμενο στο παράρτημα. Χρησιμοποιήστε διαφάνειες παραρτήματος για να αποθηκεύσετε περιεχόμενο στο οποίο ίσως θέλετε να αναφερθείτε κατά την προβολή της διαφάνειας με την ερώτηση ή το οποίο μπορεί να είναι χρήσιμο για μελλοντική διερεύνηση από τους συμμετέχοντες. Εμπιστευτικές πληροφορίες Microsoft