Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: 210-6821520 τηλ.: 211-120 2900

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
Ιούλιο ς 2013 Αριστοτέλους 46, 10433, Αθήνα - Τηλ: Fax: website:
Ε Ρ Ε Υ Ν Ε Σ Α Γ Ο Ρ A Σ - Μ Ε Λ Ε Τ Ε Σ Αθήνα:Ερμουπόλεως & Πηλίου 1, Ν. Φάληρο  fax:
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Η αγορά του ψωμιού Έρευνα σε καταναλωτές και αρτοποιούς
ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
Τηλεφωνική Έρευνα στο ΠΣΠ Συλλογή στοιχείων:1 – 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2008 Τηλεφωνική Έρευνα στο Π.Σ.Π. EΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Επιτροπή Ζωής, Συντάξεων και Υγείας Στατιστικά Στοιχεία Κλάδου Ζωής για το έτος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ Ε.1.3 ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΣΘΩΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: fax.:
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Ετοιμάστηκε για : ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Ι2: Διερεύνηση και Καταγραφή Χρήσης Ιnternet Έρευνα έτους I2: Διερεύνηση και καταγραφή χρήσης Internet.
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε
ΕΡΕΥΝΑ ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ Σε ασφαλισμένους και συνταξιούχους του ΟΑΕΕ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Κοινωνική Έρευνα.
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ

Στόχοι της έρευνας Α) Καταγραφή της συχνότητας χρήσης Μέσων Μαζικής Μεταφοράς Β) Αξιολόγηση μέτρων Γ) Βαθμός ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση και την συνολική κατάσταση στα Μ.Μ.Μ.

Βασικά συμπεράσματα Το 31% των κατοίκων του λεκανοπεδίου χρησιμοποιεί καθημερινά τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το 21% δήλωσε ότι τα χρησιμοποιεί 2 ή 3 φορές την εβδομάδα και το 10% από 1 έως 5 φορές τον μήνα. Σπανιότερα, χρησιμοποιεί τα Μ.Μ.Μ. το 20,7%,ενώ δεν χρησιμοποιεί καθόλου τα Μ.Μ.Μ. στις μετακινήσεις του το 17% του πληθυσμού. Συνεπώς, ο ένας στους δυο κατοίκους του λεκανοπεδίου Αττικής χρησιμοποιεί τα Μ.Μ.Μ. τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, ενώ τουλάχιστον μια φορά τον μήνα χρησιμοποιεί τα Μ.Μ.Μ. ο ένας στους έξι. Αν προστεθεί και το ποσοστό όσων δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν τα Μ.Μ.Μ. πιο αραιά, συμπεραίνεται ότι οι 8 περίπου στους 10 κατοίκους του λεκανοπεδίου είναι χρήστες μέσων μαζικής μεταφοράς.

Βασικά συμπεράσματα Το λεωφορείο αποτελεί το συνηθέστερο μέσο μαζικής μεταφοράς. Το χρησιμοποιούν (με υψηλή, μέση ή πιο σπάνια συχνότητα) το 55, 8% των κατοίκων. Ακολουθεί το Μετρό ( 47,8%), ο Ηλεκτρικός (30,8%), το Τρόλεϊ (18,8%), το Τραμ (5,9%) και ο Προαστιακός (2,1%). Επίσης το 2,1% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί συνήθως την δημοτική συγκοινωνία. Το ποσοστό των επιβατών που χρησιμοποιούν σήμερα τα Μ.Μ.Μ. συχνότερα από ότι στο παρελθόν, είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το αντίστοιχο ποσοστό επιβατών που δηλώνουν μείωση της συχνότητας των μετακινήσεών τους με τα Μ.Μ.Μ. (37% έναντι 29%). Το θετικό αυτό ισοζύγιο οδηγεί στην αύξηση του καθημερινού φόρτου των Μ.Μ.Μ. Αξίζει να σημειωθεί πως το 17,5% του επιβατικού κοινού δήλωσε ότι άρχισε να χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς τα τελευταία δυο χρόνια. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα νέο επιβατικό κοινό που εξυπηρετείται σήμερα από τις δημόσιες συγκοινωνίες.

Βασικά συμπεράσματα Η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων του λεκανοπεδίου, κρίνει θετικά το σύνολο των μέτρων που υλοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια. Μέτρο ποσοστό αποδοχής • Αντικατάσταση παλαιών λεωφορείων98,4% • Νέες γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ που συνδέουν το μετρό και τον προαστιακό με γειτονικές περιοχές 92,4% • Νέες νυχτερινές γραμμές σε Αθήνα και Πειραιά88,8% • Δημιουργία λεωφορειακών γραμμών express87,8% • Επέκταση λεωφορειολωρίδων87% • Καθιέρωση ενιαίου εισιτηρίου86,6%

Βασικά συμπεράσματα Οι 8 στους 10 πολίτες (81,3%) κρίνουν θετικά το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν σήμερα τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Σημειώνεται ότι οι πολίτες που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, κρίνουν το επίπεδο εξυπηρέτησης πιο θετικά σε σύγκριση με όσους δεν τα χρησιμοποιούν. Οι 7 στους 10 πολίτες πιστεύουν ότι γενικά η συνολικότερη κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς βελτιώθηκε τα τελευταία χρόνια (69,3%). Αξίζει να τονιστεί το εξής: Όσοι χρησιμοποιούν τα Μ.Μ.Μ. δηλώνουν σε μεγαλύτερο ποσοστό από εκείνους που δεν τα χρησιμοποιούν, πως η κατάσταση τα δυο τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί.

Βασικά συμπεράσματα Όσον αφορά στην τιμή του εισιτηρίου, το 72,3% την θεωρεί λογική, το 21,2% υπερβολική και το 3,9% μικρότερη από ότι θα έπρεπε. Σημειώνεται ότι στην έρευνα καταγράφεται ένα μικρό αλλά στατιστικά σημαντικό ποσοστό πολιτών που δεν γνώριζαν ούτε τα νέα μέτρα, ούτε τις τιμές των εισιτηρίων.

Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε τα μέσα μαζικής μεταφοράς;

Συχνότητα χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς - Με βάση το φύλο, την ηλικία & την απασχόληση -

Συνήθως ποιο ή ποια μέσα μαζικής μεταφοράς χρησιμοποιείτε;

Πόσο καιρό χρησιμοποιείτε τα μέσα μαζικής μεταφοράς; Βάση: Όσοι χρησιμοποιούν Μ.Μ.Μ.

ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ Χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς τα τελευταία 2 χρόνια -Ανά κατηγορίες πληθυσμού- Βάση: Όσοι χρησιμοποιούν Μ.Μ.Μ.

Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια θα λέγατε ότι χρησιμοποιείτε τα μέσα μαζικής μεταφοράς περισσότερο, το ίδιο ή λιγότερο συχνά; Βάση: Όσοι χρησιμοποιούν Μ.Μ.Μ.

Χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς περισσότερο τα τελευταία χρόνια -Ανά κατηγορίες πληθυσμού- Βάση: Όσοι χρησιμοποιούν Μ.Μ.Μ.

Θα σας διαβάσω τώρα κάποια μέτρα που υλοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια και θα ήθελα να μου πείτε για κάθε ένα από αυτά αν το κρίνετε θετικά ή αρνητικά Επέκταση λεωφορειολωρίδωνΚαθιέρωση ενιαίου εισιτηρίου

Θα σας διαβάσω τώρα κάποια μέτρα που υλοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια και θα ήθελα να μου πείτε για κάθε ένα από αυτά αν το κρίνετε θετικά ή αρνητικά Νέες γραμμές λεωφορείων & τρόλεϊ που συνδέουν το μετρό και τον προαστιακό με γειτονικές περιοχές Δημιουργία λεωφορειακών γραμμών express

Θα σας διαβάσω τώρα κάποια μέτρα που υλοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια και θα ήθελα να μου πείτε για κάθε ένα από αυτά αν το κρίνετε θετικά ή αρνητικά Αντικατάσταση παλαιών λεωφορείων με καινούργια Νέες νυχτερινές γραμμές σε Αθήνα και Πειραιά

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΗΜΑ

Γενικά, πώς κρίνετε το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς σήμερα; Πολύ θετικά & θετικά: 81,3%

Βαθμός ικανοποίησης από το επίπεδο εξυπηρέτησης - με βάση την συχνότητα χρήσης των Μ.Μ.Μ. -

Πιστεύετε ότι γενικά η συνολική κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς βελτιώθηκε, παρέμεινε στάσιμη ή επιδεινώθηκε τα τελευταία 2 χρόνια;

Η κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς βελτιώθηκε τα 2 τελευταία χρόνια - με βάση την συχνότητα χρήσης των Μ.Μ.Μ. -

Τελικά, θεωρείτε ότι σε σχέση με τις υπηρεσίες που παρέχουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς η τιμή του εισιτηρίου είναι υπερβολική, λογική ή μικρότερη απ’ ότι θα έπρεπε;

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ