Το δοντάκι μου χάλασε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έτσι κάνουμε εμείς τα κορίτσια όταν
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Στο διάλειμμα.
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία και Ρομποτική
Χριστούγεννα προσαρμογή από PositivelyAutism
Τα τρία γουρουνάκια Ονόματα μελών ομάδας:.
Πρόσωπα: Τόπος: Χρόνος: Μάτα μπαμπάς μαμά Το δωμάτιο της Μάτας
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
Ένας τύπος φέρνει την κοπέλα του στο σπίτι της
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
ΠΟΙΗΜΑ Ένα όμορφο πρωινό αποφάσισα και εγώ τα παπούτσια μου να βγάλω για να μοιάσω σε κάποιον άλλο, ένα παιδί πολύ μικρό που δεν έχει παπούτσια να βάλει,
Πάσχα!.
ΤΑΞΗ Γ-2 17ου ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ.
ΟΜΑΔΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ.
Ποίηματα Να προλάβω κάθε πόνο να ’χω τα δόντια μου γερά το γιατρό βλέπω το χρόνο πάνω κάτω μια φορά. Ξέρω καλά τι θε να κάνω να ’χω τα δόντια καθαρά.
Το φαινόμενο του Bullying έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Αυτή η σύντομη παρουσίαση φτιάχτηκε με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο που άπραγος βλέπει.
Νάταλυ Χ’’Πέτρου Ερασμία Κυριάκου.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Τις διακοπές τις πέρασα…
Σηκώνεται το πρώτο παιδάκι και......
Τα Χριστούγεννα στη Φινλανδία
QUIZ Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Ένα άτομο σου λέει πως είναι η Μαρία και ότι θέλει τον κωδικό σου για να σου κάνει νέο ρεκόρ στο παιχνίδι. Τι κάνεις??
Τα γράμματα Ββ , Ωω και Δδ Αγγίσταλη Ματίνα.
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
ΚΑΜΑΡΑΤΟΥ-ΓΙΑΛΟΥΣΗ ΕΙΡΗΝΗ
Κοκ : μαμά είναι έτυμη η πίτα να την πάω στην γιαγιά?
Η γαλοπούλα.
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Βιβλιοπαρουσίαση Άντρεα Σπύρου Ε’1.
Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?  Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.
Χριστουγεννιάτικο Κόμικ
Η μέρα ήταν θαυμάσια, αλλά ο Έκτορας ο αρκούδος ήταν δυστυχισμένος
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!.
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Επισκέψεις τα Χριστούγεννα προσαρμογή από: Χριστίνα Γκριτζιώτη
Ο Danny γεννήθηκε στις 21 Σεπτεμβρίου του Είναι ένα πολύ όμορφο και έξυπνο σκυλί. Η ράτσα του είναι TERRIER.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ……
Δημιουργικές εργασίες στη λογοτεχνία Δασκάλα: Έλενα Στράτη
Greek II LECTURE 6 MRS DOXA EFSTATHIOU. 1.Θα περάσουν το Πάσχα στην Καλαμπάκα. 2. Η Καλαμπάκα είναι στη Θεσσαλία. 3. Η Ηρώ. 4. Τα Μετέωρα είναι ψηλοί.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Greek II Revision MRS DOXA EFSTATHIOU. Nominative and accusative case in singular.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Talking about future plans
Future events (revision) Health and body
Ε1 Δημοτικό Σχολειό Νεάπολης Κοζάνης
που με δίδαξε η μαμά μου:
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
Κατερίνα και Μαριαλένα
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Το παιχνίδι παίζεται με πανό Από 2 παιδιά
Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
Τα τρία μικρά λυκάκια. Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια. Το πρώτο ήταν άσπρο, το δεύτερο μαύρο και το τρίτο γκρίζο με πράσινη ουρά.
Το λιοντάρι και το ποντίκι Από τα παιδιά της Β’ τάξης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το δοντάκι μου χάλασε

Πρέπει να πάω στην οδοντογιατρό να μου το φτιάξει! Πρέπει να πάω στην οδοντογιατρό να μου το φτιάξει!

θα πάω με τη μαμά και τον μπαμπά θα έχει πολύ πλάκα!!! θα πάω με τη μαμά και τον μπαμπά θα έχει πολύ πλάκα!!!

Στην αρχή θα κάτσω και θα περιμένω Θα παίξω και με παιχνίδια!

Μετά θα μας φωνάξει η οδοντογιατρός Είναι πολύ καλή!!

Θα κάτσω στην καρέκλα Θα βλέπω και τηλεόραση

Θα κάνω ό,τι μου λέει η γιατρός

Θα ανοίξω το στόμα θα μου βάλει φως Θα ανοίξω το στόμα θα μου βάλει φως

Μετά θα μου βάλει το μαγικό καθρέφτη. Ουάου!!! Μετά θα μου βάλει το μαγικό καθρέφτη. Ουάου!!!

Θα μου δώσει φάρμακο για να γίνει καλά το δοντάκι

Εγώ θα είμαι ήσυχος. Θα είμαι πολύ καλό παιδί.

Θα τελειώσει η οδοντογιατρός και θα μου δώσει δώρα!!! Θα τελειώσει η οδοντογιατρός και θα μου δώσει δώρα!!!

Έτσι θα γίνει καλά το δοντάκι και η μαμά, ο μπαμπάς και εγώ θα είμαστε πολύ χαρούμενοι