3ο Ελληνικό Συνέδριο Αθλητισμού του ΠΣΑΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Advertisements

Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Η θέση της Ελλάδας στη διεθνή συνεδριακή αγορά. Ποια η θέση της Ελλάδας;  Δεν υπάρχει επίσημο μητρώο συνεδρίων  Αποσπασματικές προσπάθειες που δεν ανταποκρίνονται.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
SPORT.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΧΑΝΙΑ, PANORAMA HOTEL Επενδυτικός Προσανατολισμός του Ελληνικού Τουρισμού Γιώργος Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 13/4/2010.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
Περιφερειακή Πολιτική ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δεκέμβριος 2004 EL Κανονισμοί 1 Πολιτική συνοχής ( ) Πρόταση της Επιτροπής για νέους κανονισμούς 14 Ιουλίου.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Παρακολούθηση αθλητικών γεγονότων-Προπονητήρια 22/10/2014
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Δρ. Γιώργος Σώκλης Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤηΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3ο Ελληνικό Συνέδριο Αθλητισμού του ΠΣΑΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΩΡΟ 3ο Ελληνικό Συνέδριο Αθλητισμού του ΠΣΑΟΣ 22-23 Φεβρουαρίου 2010, Ξενοδοχείο St. George Lycabettus Α. Κατερινόπουλος Msc.

ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ «όλες οι μορφές ενεργητικής και παθητικής συμμετοχής σε μια αθλητική δραστηριότητα, συμμετοχής με ένα άτυπο ή οργανωμένο τρόπο για εμπορικούς ή επιχειρηματικούς και μη σκοπούς, που απαιτούν μετακίνηση μακρυά από τον τόπο της κατοικίας και της εργασίας». Εναλλακτικά, μπορεί να περιγραφεί ως: «ένας συνδυασμός αθλητικών δραστηριοτήτων και ταξιδιού». Τέλος, ο αθλητικός τουρίστας μπορεί να οριστεί ως ένας προσωρινός επισκέπτης που διαμένει τουλάχιστον εικοσιτέσσερις ώρες στην περιοχή που επισκέπτεται και ο σκοπός του ταξιδιού του είναι να παρευρεθεί σε ένα αθλητικό γεγονός. DeKnop (1987)

Από την προοπτική του αθλητικού μάρκετινγκ και αθλητικού μάνατζμεντ, αποτελείται από δύο ευρείες κατηγορίες προϊόντων: ταξίδι αθλητικής συμμετοχής (ταξίδι με σκοπό τη συμμετοχή σε αθλητικές εκδηλώσεις, δραστηριότητες αναψυχής, ελεύθερου χρόνου ή ικανότητας) και ταξίδι αθλητικής θέασης (ταξίδι με σκοπό το αθλητικό θέαμα, την αναψυχή, την ξεκούραση ή τις αθλητικές δραστηριότητες και διοργανώσεις).

Διεθνείς Τάσεις Αθλητικού Τουρισμού Διεθνείς Τάσεις Αθλητικού Τουρισμού Sports tourism percentage in overall tourist market Tourist expenditure in sports tourism (per annum) Participants in sport activities Details Australia 5% of domestic tourist market $3 billion - Mainly males, 15-24ys, $78.000, higher yield/night Canada +5 million sports tourists $7,4 billion 9,6 million 358.000 employees, 37% of tourists traveled for Sp Purposes S. Africa 4% of domestic tourist market $264 million Security issue for domestic and international tourism Greece Estimated at about 5% $461 million More than 500.000 Middle – higher household income

Βασικά Μεγέθη του Ελληνικού Τουρισμού (2007) Βασικά Μεγέθη του Ελληνικού Τουρισμού (2007) Συμμετοχή στο ΑΕΠ 17,2% [WTTC] Συμμετοχή στην απασχόληση 20,8% της συνολικής απασχόλησης [WTTC] Απασχόληση (άμεση & έμμεση) 939.820 [WTTC] Έσοδα 11,3 δισ. €  [ΤτΕ] Αφίξεις Αλλοδαπών 15,2 εκατ. Μέση κατά κεφαλή δαπάνη 743 € Μερίδιο Αγοράς 1,68% Παγκόσμια, 3,13% Ευρώπη Εποχικότητα 47,7% των αφίξεων αλλοδαπών πραγματοποιείται Ιούλιο - Αύγουστο - Σεπτέμβριο Συγκέντρωση Προσφοράς 52% των ξενοδοχειακών κλινών συγκεντρώνονται σε 3 περιοχές της Ελλάδας [ΞΕΕ] Ξενοδοχειακή Υποδομή 9.207 ξενοδοχεία / 700.933 κλίνες [ΞΕΕ] Top 5 αγορές Ην. Βασίλειο (2.618.542), Γερμανία (2.264.332), Ιταλία (1.157.081), Ολλανδία (828.185), Γαλλία (756.105) [ΕΣΥΕ] Top 5 αεροδρόμια (σε αφίξεις αλλοδαπών) Αθήνα (3.872.156), Ηράκλειο (2.087.144), Ρόδος (1.384.902), Κέρκυρα (839.460), Θεσσαλονίκη (770.791) [ΕΣΥΕ]

Επιδόσεις 2007 Ελλάδα - Ανταγωνιστές Δείκτες Απόδοσης 2007 Ελλάδα Ισπανία Κύπρος Τουρκία Αίγυπτος Κροατία Κατάταξη - Διεθνείς Αφίξεις 16η 2η κάτω από την 50η 9η 22η 24η Κατάταξη - Έσοδα 12η 10η 25η 26η Διεθνείς Αφίξεις 2007 (εκατ.) 15,2 58,7 2,4 22,2 10,6 9,3 % μεταβολή αφίξεων 2000 - 2007 22.6% 26,5% -11,1% 131,3% 107,8% 60,3% Έσοδα - 2007 δις USD 15,5 57,6 2,7 18,5 % μεταβολή εσόδων 2000-2007 68,5% 92,0% 42,1% 143,4% 116,3% 232,1% Μέση κατά κεφαλή Δαπάνη ανά ταξίδι σε USD 1.019,7 971,4 1.125,0 829,6 877,4 1.000,0 Μερίδιο αγοράς παγκόσμια σε Αφίξεις 1,68% 6,49% 0,27% 2,46% 1,17% 1,03% Μερίδιο αγοράς παγκόσμια σε Έσοδα 1,81% 6,72% 0,32% 2,16% 1,09% Πηγή: ΣΕΤΕ, επεξεργασία στοιχείων ΕΣΥΕ, UNWTO, WEF

ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΩΦΕΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ Η Ελλάδα μπορεί να μεγιστοποιήσει τα έσοδα από τις επενδύσεις στα αθλητικά γεγονότα με διάφορους τρόπους: βελτίωση της απόδοσης από τα υπάρχοντα αθλητικά γεγονότα και οργάνωση περισσότερων αθλητικών γεγονότων στοχοθέτηση και ενίσχυση αθλητικών εκδηλώσεων που προσφέρουν υψηλότερα πιθανά έσοδα για τον τουρισμό διάδοση των ωφελειών των αθλητικών γεγονότων (νέων και υπαρχόντων) σε περισσότερες περιοχές και όχι μόνο στα κύρια μητροπολιτικά κέντρα και συντονισμός των αθλητικών γεγονότων με άλλες σχετικές με τον τουρισμό δραστηριότητες προκειμένου να μεγιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής των αθλητικών τουριστών καθώς και τα έσοδα που δημιουργούν στην τοπική κοινωνία. (GNTO, 2002)

Eνέργειες για τη μεγιστοποίηση του αθλητικού και τουριστικού οφέλους : 1. Διάδοση της πληροφόρησης (ανάπτυξη ενός ιστοχώρου για τη συγκέντρωση μιας σειράς πληροφοριών σχετικά με τα διεθνή, εθνικά, περιφερειακά και τοπικά αθλητικά γεγονότα. Χρηματοδότηση, προγραμματισμός, διαχείριση, έρευνα και οικονομική αξιολόγηση σε σύνδεση με άλλους σχετικούς ιστοχώρους) 2. Εγκαθίδρυση δικτύων μεταξύ των αθλητικών και τουριστικών οργανώσεων και πρακτορείων (ανάπτυξη μιας κοινής βάσης δεδομένων των βασικών μετόχων σε εθνικό επίπεδο, και ανάπτυξη ενός παρόμοιου πρότυπου προς χρήση από τις Περιφέρειες προκειμένου να έρθουν σε επαφή οι αντίστοιχοι οργανισμοί και τα πρακτορεία) 3. Φιλοξενία ομάδων εργασίας (προώθηση και καθιέρωση εργαστηρίων/workshops αθλητικού τουρισμού) 4. Αξιολόγηση Ερευνητικών αναγκών (συνεργασία με ερευνητές για την καθιέρωση, διατήρηση και διάδοση ενός αρχείου των ερευνών που διεξήχθηκαν σχετικών με τον αθλητικό τουρισμό, και προσδιορισμός των μελλοντικών ερευνητικών αναγκών)

5. Αξιολόγηση των αναγκών εκπαίδευσης και κατάρτισης (συνεργασία με τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τους οργανισμούς κατάρτισης και την αθλητική και τουριστική βιομηχανία ώστε να προσδιοριστούν οι στοχευμένες ανάγκες εκπαίδευσης και κατάρτισης) 6. Παροχή συμβουλευτικής για την ανάπτυξη υποδομών (παροχή συμβουλών στην κυβέρνηση αναφορικά με τις απαιτήσεις για τις εγκαταστάσεις/υποδομές και τους οικονομικούς ελέγχους και διάδοση των αποτελεσμάτων των λογιστικών ελέγχων) 7. Διάδοση βέλτιστων πρακτικών (διάδοση πληροφόρησης για βέλτιστες πρακτικές, βοήθεια στην ανάπτυξη προτύπων, ιδιαίτερα όσον αφορά στην οικονομική αξιολόγηση των αθλητικών γεγονότων) 8. Καθιέρωση των κατάλληλων βραβείων της βιομηχανίας (διερεύνηση της δυνατότητας καθιέρωσης στη βιομηχανία «βραβείου για την τελειότητα» για τον αθλητικό τουρισμό από κοινού με ένα δημόσιο φορέα όπως πχ ο ΕΟΤ ή Γ.Γ.Α.). 9. Κατανομή των πόρων και των πληροφοριών (τα δίκτυα μπορούν να διαδραματίσουν διάφορους ρόλους για να βοηθήσουν στο συντονισμό των δραστηριοτήτων, να συνδράμουν στη διανομή των πόρων και να ενθαρρύνουν τη διανομή πληροφοριών. Η διανομή αυτών των πόρων μπορεί να βοηθήσει στον προγραμματισμό και τη λειτουργία επιτυχημένων αθλητικών γεγονότων (Kurtzman, 2001)

ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Οι τύποι δεδομένων, οι οποίοι μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για ένα ευρύ πεδίο έρευνας θα πρέπει να περιλαμβάνουν (τόσο για τους εσωτερικούς όσο και τους διεθνείς επισκέπτες): δαπάνες για τα ταξίδια που περιλαμβάνουν τις αθλητικές δραστηριότητες (συμπεριλαμβανομένων των δαπανών για το συνολικό ταξίδι και για το «αθλητικό» κομμάτι του ταξιδιού) ερωτήσεις στα κίνητρα για το ταξίδι, ειδικά για τους εσωτερικούς ταξιδιώτες πληροφορίες σχετικά με το βαθμό ικανοποίησης των τουριστών στοιχεία για τη διάρκεια παραμονής (συμπεριλαμβανομένης της διάρκειας παραμονής για το συνολικό ταξίδι και για το «αθλητικό» τμήμα) δημογραφικές πληροφορίες (ηλικία, φύλο, εισόδημα, επάγγελμα) τύπος καταλύματος που χρησιμοποιήθηκε για σχετικούς με τον αθλητισμό λόγους και τύπος μεταφορικού μέσου που χρησιμοποιήθηκε για σχετικούς με τον αθλητισμό λόγους.

Ομοίως, τομείς περαιτέρω έρευνας που μπορεί να χρησιμεύσουν στη αθλητική τουριστική βιομηχανία περιλαμβάνουν: αξιολόγηση των πιθανών και προτεινόμενων αθλητικών εκδηλώσεων προσδιορισμός της υποδομής που απαιτείται για τον αθλητικό τουρισμό προδιαγραφές για νέες χρήσεις τουρισμού με βάση την υπάρχουσα αθλητική υποδομή συστάσεις για τροποποιήσεις στην υπάρχουσα αθλητική υποδομή για να ενισχυθεί η τουριστική αξία μιας περιοχής σκιαγράφηση των τμημάτων αθλητικού τουρισμού (π.χ. προπονητήρια, βοηθητικές εγκαταστάσεις κλπ) μέτρηση του οικονομικού αντίκτυπου των αθλητικών εκδηλώσεων σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο μέτρηση του οικονομικού αντίκτυπου της αθλητικής υποδομής μέτρηση του κοινωνικού αντίκτυπου του αθλητικού τουρισμού και αξιολόγηση των περιβαλλοντικών επιδράσεων της αθλητικής υποδομής & των αθλητικών τουριστών.

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (Εικονική Πραγματικότητα, Διαδραστική Τηλεόραση, Internet, κλπ.) ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (Διαστημικά Ξενοδοχεία, Γυμναστήρια Μηδενικής Βαρύτητας, αθλήματα στο νερό μέσα σε πισίνες τεχνητής βαρύτητας σε τροχιά , κλπ.)

Διαστημικό Αθλητικό Κέντρο σε Τροχιά Διαστημικό Αθλητικό Κέντρο σε Τροχιά

Αθλήματα σε συνθήκες μηδενικής βαρύτητας Αθλήματα σε συνθήκες μηδενικής βαρύτητας

Σχεδίαση και Κατασκευή Γυμναστηρίου Μηδενικής Βαρύτητας

Αθλητικά Κέντρα Μηδενικής Βαρύτητας Αθλητικά Κέντρα Μηδενικής Βαρύτητας

Πισίνα Μηδενικής Βαρύτητας

Πισίνα Μηδενικής Βαρύτητας

Διαστημικό Ξενοδοχείο

Δωμάτιο Διαστημικού Ξενοδοχείου

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Ο αθλητικός τουρισμός του μέλλοντος εμφανίζεται να προσφέρει έναν βαθμό δυσκολίας για την επίτευξη ενός βιώσιμου οικονομικού αντίκτυπου για τους προορισμούς αθλητικού τουρισμού συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !