WIND Plus – Υπηρεσίες νέας γενιάς Λουκάς Μουρμουρής Marketing Senior Manager, VAS 01/10/2008
1 Νικητής του 2007 Marketing Excellence Award στην κατηγορία Service/Market Development Νικητής του 2007 Mobile Award στην κατηγορία Best Services of the Year To WIND Plus αποτελεί το όχημα της WIND για την παροχή υπηρεσιών μέσω κινητού
2 Πάνω από 1,5 εκατομμύρια Μοναδικοί Χρήστες Μοναδικοί Χρήστες μηνιαίως 200 2G & 3G Συσκευές Μόνιμοι Plus Συνδρομητές 50% συμβόλαιο 50% κάρτα 70% άνδρες 30% γυναίκες 51% Αθήνα 11% Θεσ/κη 38% Υπ. Ελλάδος 50% των συνδρομητών της WIND έχουν MMS & Internet To WIND Plus είναι μία ζωντανή, δυναμική κοινότητα, που διαρκώς μεγαλώνει
3 Τηλεόραση Αθλητικά Internet Παιχνίδια Μουσική Ενημέρωση Διασκέδαση WIND Plus: Υπηρεσίες για όλους
4 Το WIND Plus στο Web: μείνετε Online παντού Το WIND Plus προσφέρει μια ολοκληρωμένη on-line εμπειρία για τους χρήστες που θέλουν να είναι συνδεδεμένοι από το PC τους, αλλά και από το κινητό τους!
5 Το WIND Plus υπόσχεται πολύ περισσότερα… 07:00am Πρωινό ξύπνημαΚολλημένος στην κίνηση… 09:00am Ψάχνοντας για parking… 11:00am Στην ουρά για εφορία παρακαλώ ! 11:30am
6 Η Κίνηση στους Δρόμους Live σε συνεργασία με το Διαρκής ενημέρωση για την κίνηση στους δρόμους, π.χ. ποιοι δρόμοι είναι μποτιλιαρισμένοι Ενημέρωση για έκτακτα περιστατικά, πχ πορείες στο κέντρο της Αθήνας ή τροχαία ατυχήματα Ενημέρωση για τους δρόμους που είναι κλειστή η πρόσβαση π.χ. λόγω έργων Αποθήκευση των διαδρομών για γρήγορη αναζήτηση
7 Συστήματα παρκόμετρων με χρήση κινητής τηλεφωνίας Εγγραφή στο mParking Κλήση σε φωνητική πύλη υπηρεσίας από κινητό & ενεργοποίηση λογαριασμού Στοιχεία οδηγού & αυτοκινήτου Αγορά προπληρωμένη κάρτας και αποστολή γραπτού μηνύματος για ανανέωση χρόνου στάθμευσης Διαδικασία mParking Ο οδηγός επιλέγει κενή θέση στάθμευσης Αποστολή γραπτού μηνύματος σε σύντομο κωδικό η οποία ορίζει το χρόνο έναρξης στάθμευσης Κατά την αποχώρηση ο οδηγός στέλνει εκ νέου γραπτό μήνυμα το οποίο ορίζει τη λήξη στάθμευσης Το αντίστοιχο ποσό αφαιρείται από το διαθέσιμο χρόνο στάθμευσης
8 Υπηρεσία Μ-Τaxis από τη Άλλη μία μέρα στην εφορία ξεκινά… Για 3 η χρονιά λειτούργησε φέτος η υπηρεσία M-Taxis προσφέροντας: Άμεση & έγκυρη πληροφόρηση σχετικά με την εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης Αποστολή γραπτού μηνύματος από κινητό στο Εξασφαλίζει ενημέρωση για εκκαθάριση & έγκαιρες προειδοποιήσεις για τυχόν οφειλόμενες δόσεις Η πληροφορία που αποστέλλεται δεν είναι εμπιστευτική
9 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) – Mobile Portal Ηλεκτρονική Πύλη ΚΕΠ Εύκολη & άμεση πρόσβαση από κινητό τηλέφωνο (πάντα & από παντού) •Νέα – Επικαιρότητα •Οδηγός Του Πολίτη •Δημόσιες Υπηρεσίες •Λίστα με ΚΕΠ •Χρήσιμοι Σύνδεσμοι •Αναζήτηση Φακέλου •Ενημέρωση πολίτη με γραπτό μήνυμα για ολοκλήρωση αίτησης
10 Υπηρεσία με πρωτοβουλία της ΜΚΟ Άμεση ενεργοποίηση & προβολή έκτακτων δελτίων/μηνυμάτων σε περίπτωση εξαφάνισης ανηλίκου Ισχυρό εργαλείο άμεσου εντοπισμού του απαχθέντος παιδιού Λειτουργεί μέσω σύμπραξης 41 διαφορετικών δημόσιων & ιδιωτικών φορέων ! Εγγραφή στην υπηρεσία μέσω γραπτού μηνύματος με χρήση κινητού τηλεφώνου Ενεργοποίηση μηχανισμού alert & αποστολή sms μηνυμάτων στους εγγεγραμμένους χρήστες βάση επιλεγμένων κριτηρίων
11 Υπηρεσία Mobile Guide Τουριστικός Οδηγός μέσω φωνητικής πύλης Προσβάσιμη από ξένους κατόχους κινητών Υποστήριξη 6 διαφορετικών γλωσσών Αυτόματη προεπιλογή γλώσσας Ξενάγηση στο ιστορικό μνημείο όπου βρίσκεται ο χρήστης Πρόγνωση καιρού Χρήσιμα τηλέφωνα & υπηρεσία καταλόγου Νέα και πολιτιστικές εκδηλώσεις
12 Η διαφήμιση μέσω κινητού τηλεφώνου αποτελεί μία καινοτόμα και προνομιακού κόστους εναλλακτική λύση για την παροχή διαδραστικών διαφημίσεων Με Ενημερωτικά Μηνύματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα ( π.χ. 2 φορές την εβδομάδα) Με Banner Ads στις σελίδες διαδικτυακών πυλών κινητού τηλεφώνου και στις εφαρμογές τους (ενημέρωση, τουρισμός, κλπ) …και με τον συνδυασμό τους
Λουκάς Μουρμουρής Marketing Senior Manager, VAS