ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Ρατσισμός.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Διακρίσεις και ο ρόλος του σχολείου Το πρόγραμμα PROGRESS και εμείς.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
ΠΑΙΔΕΙΑ. Προϋποθέσεις σύγχρονης εκπαίδευσης  εκπαιδευτικοί με υψηλή επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση  σύγχρονο περιεχόμενο σπουδών  κατάλληλη.
ΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ Διαπολιτισμική εκπαίδευση
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ Μοντέλο: Διαδικασία με πέντε στάδια.
Η ΕΝΤΑΞΗ ΑΛΛΟΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Ηγεσία και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Ομιλία Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού κ. Γιώργου Δημοσθένους στο 4 ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο των Εκπαιδευτικών Οργανώσεων ΟΕΛΜΕΚ-ΠΟΕΔ-ΟΛΤΕΚ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ με.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δημοκρατική και Διαπολιτισμική Αγωγή στην Ελλάδα Φοιτήτρια: Ηλιάνα Τριανταφυλλίδου.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Ένταξη και εκπαίδευση των αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό σχολείο. Από την ομοιογένεια στην πολυπολιτισμικότητα.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
«Ενισχύοντας τη "φωνή" εκπαιδευτικών - μαθητών - γονέων στη διαμόρφωση θετικής σχολικής ζωής μέσω του Δικτύου Εκπαιδευτικών: “Σημερινός Μαθητής – Αυριανός.
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Εκπαίδευση και μειονότητες
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΣΚΟΠΟΙ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ: Ο ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Ο ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ: ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ: ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΑΣΚΕΙ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΠΟΔΕΧΕTAI ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΒΙΝΙΣΜΟΥ -ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΞΗΣΗ: ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΚΤΙΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΟΥ ΞΕΝΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΘΝΟΤΗΤΩΝ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΣΚΟΠΟΙ: ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΑΡΧΕΣ: ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΙ ΤΟ ΒΙΩΜΑ ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΗΘΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ, ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΖΕΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΕΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΜΙΚΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΣΚΕΨΗΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ: ΕΞΑΝΘΡΩΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥ ΑΛΛΩΝ ΕΘΝΟΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ. Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΚΟΠΟΙ : 1) Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΟΠΩΣ: Η ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΡΙΣΗ Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΥΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2) Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΡΕΤΩΝ, ΟΠΩΣ: Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ Η ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ Η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 3) ΝΑ ΒΟΗΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 4)ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΟΠΩΣ: ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 15 ΧΡΟΝΩΝ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ ΜΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 4) ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΟΠΩΣ: Η ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜAΘΗΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Ε.Π. ΟΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας