ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΣΚΟΠΟΙ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ: Ο ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Ο ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ: ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ: ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΑΣΚΕΙ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΠΟΔΕΧΕTAI ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΒΙΝΙΣΜΟΥ -ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΞΗΣΗ: ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΚΤΙΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΟΥ ΞΕΝΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΘΝΟΤΗΤΩΝ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΣΚΟΠΟΙ: ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΑΡΧΕΣ: ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΙ ΤΟ ΒΙΩΜΑ ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΗΘΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ, ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΖΕΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΕΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΜΙΚΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΣΚΕΨΗΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ: ΕΞΑΝΘΡΩΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥ ΑΛΛΩΝ ΕΘΝΟΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ. Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΚΟΠΟΙ : 1) Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΟΠΩΣ: Η ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΡΙΣΗ Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΥΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2) Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΡΕΤΩΝ, ΟΠΩΣ: Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ Η ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ Η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 3) ΝΑ ΒΟΗΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 4)ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΟΠΩΣ: ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 15 ΧΡΟΝΩΝ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ ΜΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 4) ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΟΠΩΣ: Η ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜAΘΗΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Ε.Π. ΟΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗΣ Χρ.Ζαννετή .Β.Δ. Α΄Τεχνική Σχολή Λευκωσίας