ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Advertisements

The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
Βιομηχανία της μόδας Στις αρχές του 20ου αιώνα η μαζική παραγωγή ρούχων οδηγήθηκε από: την άνοδο των νέων τεχνολογιών την ανάπτυξη του συστήματος παραγωγής.
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά “Saint Paul”
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
Τα αρχικά της NIRES σημαίνουν
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 6: Οι εφαρμογές των Η/Υ Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΩ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΦΘΗΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ.
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας … ενδείκνυται η ανοιχτή ακρόαση ή η χρήση hands-free.
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Να σκέπτεσαι και... να ενεργείς Η διαφορά μεταξύ φτωχών και πλούσιων χωρών δεν έγκειται στην ηλικία της χώρας.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Το Μυρμήγκι Λία & Αθανασία Στ’2 109 Δημοτικό σχολείο Οδυσσέας Ελύτης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Ευδοξία-Ηλιάνα ΣΤ΄2 109 Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Οδυσσέας Ελύτης»
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Ελαιοτριβείο SPARTA kefalas s.a.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Αναστάσιος ΣΤ’ 1 109Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Άφιξη Αναχώρηση. ή μήπως δεν έχει σημασία; …και σημασία έχει μόνο ταξίδι – το ταξίδι που ξεκινάει τώρα!
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ-ΑΓΡΟΤΗΣ Στον τομέα της οργάνωσης της αγροτικής παραγωγής, που ήταν και η βάση της βυζαντινής οικονομίας, φαίνεται πως τον 7ο και 8ο αιώνα επικράτησε.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΟΚΚΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Β2(1).
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ομφάκινον Ομφάκινον.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΑΝΕΡΓΟΣ.
ΑΝΕΡΓΟΣ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΑΝΕΡΓΟΣ.
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……

Εύα Λούδη Ελένη Κοντογιάννη Κώστας Γερογιάννης Κοσμάς Δημητρόπουλος Μαθήτες : Εύα Λούδη Ελένη Κοντογιάννη Κώστας Γερογιάννης Κοσμάς Δημητρόπουλος

ΙΣΤΟΡΙΚΟ Ιδρύθηκε 19/12/11 στον Πειραιά όλα ξεκίνησαν το 1862 όταν ο προπάππους μου αποφάσισε να πουλάει τα δικά του ρούχα η να τα χαρίζει στους άστεγους και σακατεμένους ανθρώπους που κυκλοφορούσαν σε όλη την Ελλάδα εξαθλιωμένοι μετά τον πόλεμο του 1821. Έτσι σε συνεργασία με την γυναίκα του κατάφερε να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα. Τα υφάσματα τα έβρισκε από τα ζώα που διέθετε στο εξοχικό του σπίτι στην επαρχία. Έτσι με την βοήθεια της γυναίκας του που έραβε κατάφερε να στήσουν μια μικρή επιχείρηση. Όμως τα χρόνια περνούσαν και οι εποχές άλλαζαν. Έτσι άρχισε σιγά-σιγά να μην είναι πια μη κερδοσκοπική. Αυτό πέρασε από γενιά σε γενιά και τώρα το 2012 εγώ το δις εγγόνι του καταξιωμένου αυτού ανθρώπου ιδρύω μια υπέρ εταιρία που ευελπιστώ να καταξιωθεί και να γίνει μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο και να συνεχιστεί αυτό για πολλά χρόνια ακόμα.

ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί η εταιρία μας για την κατασκευή των αθλητικών ειδών φαίνονται στον παρακάτω πίνακα όπου στην πρώτη στήλη είναι το είδος του υφάσματος, ενώ στην δεύτερη στήλη βρίσκονται τα αντίστοιχα ενδύματα στα οποία χρησιμοποιούνται αυτά τα υφάσματα.

Συγκεκριμένα τις πρώτες ύλες μας τις προμηθευόμαστε από την φύση και στη συνέχεια τις επεξεργαζόμαστε με της τελευταίας τεχνολογίας μηχανές . Όλα τα υλικά μας τα μεταφέρουμε με containers και με ειδικά φορτηγά της εταιρίας μας . Μετά ακολουθεί η μεταποίηση των πρώτων υλών στην βιομηχανία μας και τελικά βρίσκονται στην τελική τους μορφή.

ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ : Όσον αφορά τον τομέα παραγωγής της εταιρίας μας είναι ο πρωτογενής τομέας γιατί χρησιμοποιούμε υλικά πρώτων υλών τα οποία τα προμηθευόμαστε από την φύση και τα επεξεργαζόμαστε με οικολογικά προϊόντα. Έχουμε φυτικές καλλιέργειες σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας όπως: Λουτράκι , Κόρινθος , Ναύπλιο , Χαλκιδική …

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: Γενικός Διευθυντής: Κοσμάς Δημητρόπουλος Διευθυντής Προσωπικού: Κώστας Γερογιάννης Διευθυντής Εκπαίδευσης : Ελένη Κοντογιάννη Διευθυντής Παραγωγής :Ελένη Κοντογιάννη Διευθυντής Σχεδιασμού Προϊόντων: Εύα Λούδη Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου: Εύα Λούδη Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης : Κώστας Γερογιάννης Διευθυντής Οικονομικών : Εύα Λούδη Διευθυντής Προμηθειών :Κοσμάς Δημητρόπουλος Διευθυντής Ασφάλειας Προσωπικού : Κώστας Γερογιάννης Διευθυντής Δημόσιων Σχέσεων :Κοσμάς Δημητρόπουλος Διευθυντής Προώθησης Πωλήσεων [marketing]: Ελένη Κοντογιάννη Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων : Κώστας Γερογιάννης

Κοσμάς Δημητρόπουλος : Σαν γενικός διευθυντής η δουλειά μου είναι να επιβλέπω τους άλλους και να τους δίνω συμβουλές στο ο,τι κάνουν θα πρέπει να είμαι δηλαδή πάντα παρών σε κάθε εξέλιξη . Στη συνέχεια η δουλειά μου ως διευθυντής προμηθειών είναι να ενημερώνω για νέα υλικά ,να κανονίζω τα ωράρια των φορτηγών για να μην μένει κανένας πελάτης μας δυσαρεστημένος και να γίνονται όλες οι μεταφορές με εκπληκτική ακρίβεια . Τέλος η δουλειά μου σαν διευθυντής δημοσίων σχέσεων είναι να γνωρίζω καινούργια πρόσωπα στην εταιρία που θα μπορούσαν να επενδύσουν σε αυτήν.

Ελένη Κοντογιάννη: Σαν διευθυντής εκπαίδευσης η δουλειά μου είναι να εκπαιδεύω το προσωπικό της επιχείρησης μου με τις απαραίτητες γνώσεις .Σαν διευθυντής παραγωγής η δουλειά μου είναι να φτάνουν εγκαίρως τα εμπορεύματα στις περιοχές που μας τα ζητάνε .σαν διευθυντής προώθησης πωλήσεων ,δηλαδή marketing να προωθώ τα εμπορεύματα στην τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο με διάφορες διαφημίσεις που θα προσφέρουν στην Crewz πολλά χρήματα και δημοσιότητα.

Εύα Λούδη : Σαν διευθύντρια σχεδιασμού προϊόντων η δουλειά μου είναι να σχεδιάσω τα αθλητικά προϊόντα α ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών . Σαν διευθύντρια ποιοτικού ελέγχου η δουλειά μου είναι να πιστοποιώ τα π ροϊόντα ελέγχω την ποιότητά τους. Σαν διευθύντρια Οικονομικών η δουλειά μου είναι να μισθώνονται οι υπάλληλοι εγκαίρως και να κρατώ στάσιμα τα οικονομικά της επιχείρησης.

Κώστας Γερογιάννης:Σαν διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης η δουλεία μου είναι να βρίσκω τρόπους για να αναπτύσεται η εταιρία μας και να κάνω ότι είναι δυνατόν για την σωστή λειτουργεία των ερευνών.Σαν διευθυντής πληροφοριακών συστημάτων η δουλεία μου είναι να δημιουργώ νέα προγράμματα για την διευκόλυνση της παραγωγής με αύτα.Σαν διευθυντής προσωπικού  η δουλειά μου είναι να ελέγχω αν το προσωπικό δουλεύει σωστά 

Μπορείτε να επισκεφθείτε και την ομάδα μας στο facebook … Μπορείτε να επισκεφθείτε και την ομάδα μας στο facebook ….. Και ακόμα αν θέλετε μπορείτε να γίνετε μέλος (απλά πατάτε crewz)

ΠΟΙΟ ΧΡΩΜΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ?

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΡΟΥΧΑ ?

ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ?

ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΡΟΥΧΑ?

ΠΗΓΕΣ : kaliakas. eu -bestprice. gr-anakyklosimh. blogspot. com-thema ΠΗΓΕΣ : kaliakas.eu -bestprice.gr-anakyklosimh.blogspot.com-thema.com.gr-digitalschool.minedu.gov.gr-network-marketing.gr