ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ποια η θέση της Ελλάδας σε σύγκριση με τις άλλες χώρες της Ε.Ε. Σε ποιες σταθερές, αν υπάρχουν, πρέπει να δομηθεί και να λειτουργήσει η παιδεία – εκπαίδευση ώστε να στηρίξει τις ΤΠΕ; Πόσο υποστηρικτικό είναι το Διαθεματικό πρόγραμμα σπουδών για το Γυμνάσιο, ΓΕΛ και την Επαγγελματική εκπαίδευση; Ποιος ο ρόλος της επιμόρφωσης των καθηγητών στις ΤΠΕ και στη Διδακτική για την Πληροφορική;
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http//
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Πληροφορική στο Γυμνάσιο Το μάθημα Πληροφορικής στο Γυμνάσιο να γίνει αυτοτελές 2ωρο την εβδομάδα σε κάθε μια από τις τρεις τάξεις, γραπτά εξεταζόμενο σε όλες τις τάξεις και να μετέχει στον υπολογισμό του μέσου όρου της βαθμολογίας για την προαγωγή και την απόλυση. Το σημερινό Πρόγραμμα σπουδών εκτός από ανανέωση χρειάζεται να εμπλουτιστεί με δραστηριότητες διαθεματικού χαρακτήρα. Διαχωρισμός της Πληροφορικής από το μάθημα της Τεχνολογίας
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Πληροφορική στο Λύκειο Αυτοτελές υποχρεωτικό εξεταζόμενο 2ωρο μάθημα σε κάθε τάξη του Λυκείου και σε κάθε τύπο Λυκείου. Ο βαθμός του μαθήματος να υπολογίζεται στο μέσο όρο της βαθμολογίας για την προαγωγή και την απόλυση.. Να υπάρχει Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα για την Θετική και την Τεχνολογική κατεύθυνση, για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ και μάλιστα σαν μάθημα με αυξημένο συντελεστή βαρύτητας για σχολές Πληροφορικής ή άλλες συναφείς σχολές. Οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος την εβδομάδα να είναι τέσσερις (4) Να αλλάξει το αναλυτικό πρόγραμμα του μαθήματος «Τεχνολογία Επικοινωνιών» της Β’ Λυκείου της Τεχνολογικής κατεύθυνσης, ώστε να ανταποκρίνεται στον τίτλο του, να γραφεί ένα σύγχρονο βιβλίο και η πρώτη ανάθεση του μαθήματος να είναι σε καθηγητές Πληροφορικής.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Πληροφορική στην Τεχνική & Επαγγελματική εκπαίδευση Αυτοτελές υποχρεωτικό εξεταζόμενο 2ωρο μάθημα σε όλους τους τομείς και σε όλες τις τάξεις του Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου. Οι αναθέσεις των μαθημάτων να καθοριστούν με βάση το γνωστικό αντικείμενο και όχι με βάση την ειδικότητα ή τον τομέα. Αύξηση των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων ειδικότητας για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, με παράλληλη αύξηση των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων Πληροφορικής. (Αν π.χ. τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι 6, το 50% πρέπει να είναι μαθήματα ειδικότητας)