Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Eρευνα για τον Αθλητικό Τουρισμό για το Έτος 2011.
Ε Ρ Ε Υ Ν Ε Σ Α Γ Ο Ρ A Σ - Μ Ε Λ Ε Τ Ε Σ Αθήνα:Ερμουπόλεως & Πηλίου 1, Ν. Φάληρο  fax:
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
Πορεία και Προοπτικές της Παγκόσμιας Οικονομίας και οι επιπτώσεις της στη Κυπριακή Οικονομία και τον Τουρισμό Ε. Μπουλούτας Πα γ κύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Η Δημόσια Βιβλιοθήκη της Βέροιας και η συμμετοχή της σε ευρωπαϊκά προγράμματα : Δημιουργικότητα, Καινοτομία και Πειραματισμός, Ιωάννης Τροχόπουλος.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Έρευνα για τις Περιφερειακές Εκλογές του Νοεμβρίου του 2010 Σεπτέμβριος 2010.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Ευρωπαική Επιτροπή ΓΔ Επιχειρήσεις και Βιομηχανία ΥΠΕΞ, Αθήνα, 20 Ιανουαρίου 2009 Enterprise Europe Network στην υπηρεσία της επιχείρησής σας Γιάννης Τσιλιμπάρης.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ 15 Μαρτίου στην προστασία του Περιβάλλοντος στη στήριξη του Πολιτισμού στη στήριξη κοινωνικών ομάδων στη συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση.
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC H Απόδοση των Ξενοδοχείων της Αττικής 4 Χρόνια Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής 18 Νοεμβρίου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 13/4/2010.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014
1 Οικοδεσπότης φορέας της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας για την Ελλάδα. Εθνικό μέλος της Πανευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Νέων Επιχειρηματιών. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Όλοι μαζί μια αγκαλιά, όλοι μαζί μια ένωση.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αθήνα- Αττική Νοέμβριος 2015 Stefan Merkenhof.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών  Περίοδος: Ιούνιος – Σεπτέμβριος 2010  Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο –Δημογραφικά Στοιχεία –Στοιχεία για Δαπάνες –Στοιχεία για Δραστηριότητες –Αξιολόγηση Εμπειριών  Δείγμα: ~1,700 ερωτηματολόγια, συλλογή από Le Monde ... από ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΑ-Α ... κατηγοριών 2* έως 5*

Το προφίλ των τουριστών

Σκοπός Ταξιδιού

Προετοιμασία Ταξιδιού 34% κράτηση online Με ποιο τρόπο κάνατε την κράτησή σας;

Πρόσβαση 87%: Εύκολη πρόσβαση στην Αθήνα 84%: Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο Ταξί, Μ.Ο.: € 39.13

Τι κάνει την Αθήνα ‘Μοναδική’ ?  Η Ιστορία της  Η Ακρόπολη  Οι αρχαιολογικοί χώροι  Πολιτισμός  Μουσείο  Φαγητό  Nightlife / Διασκέδαση  Πλάκα  Αρχαία Τέχνη  ‘Ατμόσφαιρα’  Εύκολη Πρόσβαση Επίσης: - Ατμοσφαιρική Μόλυνση - Χάος - Βρώμα - Απεργίες

Δαπάνες Θα ψωνίσετε στο αεροδρόμιο; - 52%: όχι - 33%: ναι => € ημερησίως Διάρκεια παραμονής: 3,75 ημέρες

Sightseeing 23% walking tour 22% city bus tour

Απόψεις 2009: : 7.2 Συνολική Αξιολόγηση Πρόσβαση από Αερ/μιο Πολιτισμός Αεροδρόμιο - Λιμάνι Συμπεριφορά Αθηναίων ΜΜΜ Αναψυχή - Διασκέδαση Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Δημόσια Καθαριότητα Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση 2010: 7.5

Απόψεις : 7.3 Συνολική Αξιολόγηση Πρόσβαση από Αερ/μιο Πολιτισμός Αεροδρόμιο - Λιμάνι Συμπεριφορά Αθηναίων ΜΜΜ Αναψυχή - Διασκέδαση Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Δημόσια Καθαριότητα Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση 2010:

Απόψεις Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα Εγκαταστάσεις Value for money

Θα ξανάρθετε στην Αθήνα ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

Διαφοροποιήσεις

Δαπάνη ανά κατηγορία Συνολική ΔαπάνηΗμερήσια Δαπάνη

Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία Συνολική Αξιολόγηση: 7.5

Γενική Αξιολόγηση & Σύσταση Γενική Αξιολόγηση Θα συστήνατε την Αθήνα;

Άλλες διαφοροποίησεις ανά κατηγορία

Business / pleasure Πάρκα, Πράσινο Ατμοσφαιρική ρύπανση Ηχορύπανση Ασφάλεια Πληρ/ρίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Πλατείες, Πεζοδρόμια Ταξί Ταξί – value for money Καταστήματα - value for money Εστιατόρια - value for money Συμπεριφορά Αθηναίων Σήματα & Πληροφόρηση Bar / café value for money ΜΜΜ Ξενοδοχεία - value for money Συνολική Αξιολόγηση: - Business:7.2 - Pleasure: 7,5 Αεροδρόμιο / Λιμάνι Αναψυχή - Διασκέδαση Πρόσβαση από Αεροδρόμιο Εγκαταστάσεις Καταστημάτων Εγκαταστάσεις Εστιατορίων Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων Πολιτισμός Εγκαταστάσεις Bar / café

Ευρώπη / Β. Αμερική ΕυρώπηΒ. Αμερική  Σκοπός Ταξιδιού: αναψυχή58%85%  Το Internet ως πηγή πληροφόρησης:32%45%  Γιατί στην Αθήνα;Έχω ξανάρθειΣύσταση  Εύκολη η πρόσβαση στην πόλη84%91%  Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο81%88%  Συνολική ημερήσια δαπάνη€ 176€ 192  Γενική αξιολόγηση  Σύσταση της Αθήνας90%93%

Απόδοση Ξενοδοχείων

% change YTD September 2010/2009

Ευρώπη – Μεσόγειος - Αθήνα ARR Πληρότητα

Ευρώπη – Μεσόγειος - Αθήνα

Η Αθήνα σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο Europe 2008 – 2009 Europe 2009 – 2010 Med 2008 – 2009 Med Πληρότητα ARR RevPAR

Ξενοδοχειακή Βιομηχανία της Αττικής Πηγή: GBR Consulting – ΕΞΑ Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) RevPar (Ευρώ)

Η Απόδοση των Ξενοδοχείων στην Αθήνα & 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – YTD September 2010 Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research Πληρότητα (%)Μέση Τιμή Δωματίου (ΑRR)RevPAR

Η Αθήνα σε σύγκριση με 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – Δ% 2010/2009 Πληρότητα Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) RevPar (Ευρώ) Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research Αθήνα 10 cities 10 πόλεις: Βιέννη Λονδίνο Παρίσι Βερολίνο Μόναχο Ρώμη Άμστερνταμ Βαρκελώνη Μαδρίτη Κων/πολη

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010