ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT TMHMA A’4

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Ανακύκλωση Νικόλας, Ζήνωνας, Αλέξης, Λίζα Ε’2.
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
Εργασία στην Οικ.Οικ. με θέμα: ”Kαι κυνηγοί αλουμινίου”
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Η Ανακύκλωση Ά Λυκείου Καστελίου Σπύρος Πετράκης
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
3ο Γυμνάσιο Νάουσας Ομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ποίοι Είμαστε Το πρώτο αδειοδοτημένο σύστημα ανακύκλωσης συσκευασιών στην Κύπρο από τον Αύγουστο του 2006 Μια πρωτοβουλία του ΚΕΒΕ και 30 μεγάλων επιχειρήσεων.
Θέλεις να μάθεις τι είναι η ανακύκλωση; ΜΠΑΡΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ερευνητική εργασία των μαθητών του ΕΠΑ.Λ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Ανακύκλωση Χαρτιού Στυλιάνα Ζυμαρά.
9 Ο Δ ΗΜΟΤΙΚΟ Σ ΧΟΛΕΙΟ Κ ΑΣΤΟΡΙΑΣ Δ΄ΤΑΞΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ Α ΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Ε ΥΤΥΧΙΑ ΡΑΤΣΟΣ Ν ΙΚΟΛΑΟΣ.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΕΡΕΥΝΑ: ΔΙΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ;
Έχεις οικολογική συνείδηση;
Η Καταναλωτική μας συμπεριφορά
ΣΟΡΑΓΙΑ ΛΕΥΤΕΡΗ Ε’1 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΛΕΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥΡΛΩΤΗΣ.
ΕΛΕΝΗ ΒΑΜΙΑΝΑΚΗ Α1.
ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ και η ωφελιμότητά της.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται μια συσκευή.
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
Φύση και άνθρωπος – έννοιες αλληλένδετες!. Τα εργοστάσια, είναι ο κυριότερος παράγοντας στη μόλυνση του περιβάλλοντος. Τα διάφορα βιομηχανικά απόβλητα.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΖΙΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΓΥΑΛΙ.
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Τα λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Ανακύκλωση Γυαλιού ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤ’1 Αίας Ζαννέττος
1ο ΕΠΑ.Λ. ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
Από την θεωρία στην πράξη
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Κάδοι ανακύκλωσης Σωτηρούλλα Κατσικίδη. Ο κάδος αυτός χρησιμοποιείται στην ανακύκλωση του πλαστικού π.χ. πλαστικά μπουκάλια.
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Ομάδα εργασίας Κώστα,Βαγγέλη,Θάνου,Δημήτρη και Νικόλα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT TMHMA A’4 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Καμαριωτάκη Ευαγγελία Συμμετέχοντες: Πανταζής Χρήστος Δημοσθένης Σμαρλαμάκης Ποντίδα Ευαγγελία Αναστασία Στρίκου Ράπτης Μίνωας Μάριος Σοφιανός

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ Έχοντας ένα θέμα όπως η ανακύκλωση, κάτι που απασχολεί πολλούς στις μέρες μας, θελήσαμε να μάθουμε την άποψη συμμαθητών και καθηγητών μας περί αυτής. Διεξήγαμε λοιπόν ένα ερωτηματολόγιο για να δούμε σε τι επίπεδο βρίσκεται η γνώση των ανθρώπων γύρω μας για το αντικείμενο. Κάτι άλλο που απασχόλησε τα παιδία της ομάδας μας που πήραν μέρος στο εργαστήρι κατασκευών ήταν να βρουν εύκολους τρόπους εκμετάλλευσης αντικειμένων που άλλοτε φάνταζαν άχρηστα. Πολλοί από εμάς έμαθαν να βλέπουν τη χρήση σε κάτι πριν περάσουν σε συμπεράσματα.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Αφού διαλέξαμε το θέμα της ερευνητικής εργασίας και επιλέξαμε την ενότητα του χαρτιού, συγκεντρώσαμε πληροφορίες συλλεκτικά και μετά ξεδιαλέξαμε ποιες θέλαμε να μπουν στην γραπτή μας εργασία που μετά παρουσιάσαμε μπροστά στην τάξη. Μετά την παρουσίαση, και με την καθοδήγηση της καθηγήτριας μας κυρίας Καμαριωτάκη, αρχίσαμε να κάνουμε κατασκευές με θέμα το χαρτί, το πλαστικό και το γυαλί δημιουργώντας εύκολα και δημιουργικά μολυβοθήκες, διακοσμητικά και αποθηκευτικούς χώρους. Δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο απευθυνόμενο σε όλα τα φύλα και ηλικίες, για να μάθουμε τι γνωρίζει η κοινή γνώμη για την αποθήκευση χαρτιού και για το κατά πόσο ανακυκλώνουν.

Εννοιολογικός Χάρτης: Τα Πάντα για το Χαρτί

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΤ ΤΗΝ OIKO-TEAM Οι περισσότεροι από εμάς δεν ξέρουν τι ακριβώς πετάμε στους μπλε κάδους και πώς. Ειδικοί στο θέμα αναφέρουν τα πιο κοινά λάθη. ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΛΑΘΗ 1. Βρόμικες συσκευασίες Είναι ένα λάθος που εντοπίσαμε σχεδόν σε όλους τους κάδους. Μπουκάλια μισογεμάτα με χυμούς και αναψυκτικά, κεσεδάκια με απομεινάρια από γιαούρτι, σκεύη αλουμινίου από έτοιμα αγορασμένα και πολλά άλλα. Το πρόβλημα που δημιουργείται από αυτά είναι ότι αυξάνουν το μικροβιακό φορτίο στα εργοστάσια διαλογής και έτσι εκτίθενται σε κίνδυνο οι εργαζόμενοι σε αυτά Ενα μικρό ξέπλυμα ή ένα σκούπισμα με τις χαρτοπετσέτες που χρησιμοποιήσαμε είναι αρκετό . 2. Σφιχτοδεμένες σακούλες Η λογική των μπλε κάδων θέλει τα σκουπίδια χύμα Αν πετύχουμε τον κάδο άδειο, αδειάζουμε μέσα τη σακούλα με τα ανακυκλώσιμα. Αν είναι γεμάτος, την αφήνουμε επάνω στο σωρό με κάποιο χαλαρό δέσιμο, για να μη χυθεί στο δρόμο το περιεχόμενο και να είναι εύκολο να ανοίξει από τον υπάλληλο στο κέντρο διαλογής. 3. Ελλιπής διαχωρισμός Για να λειτουργήσει εύρυθμα η αλυσίδα της ανακύκλωσης, είναι καλύτερα να πετάμε τα υλικά όσο πιο διαχωρισμένα γίνεται. 4. Λάθος υλικά Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα, γιατί πολλοί συνεχίζουν να πετούν τα αποφάγια και άλλα ακατάλληλα υλικά στην ανακύκλωση συσκευασιών. Το να πετάμε οργανικά είδη, τα οποία «δηλώνουν» την ύπαρξή τους με μια έντονη μυρωδιά, είναι η αιτία ή η δικαιολογία που χρησιμοποιούν οι δήμοι για να αδειάζουν τους μπλε κάδους με τα κοινά απορριμματοφόρα. 5. Ογκώδη αντικείμενα Είναι συνηθισμένο να βλέπουμε κάδους γεμάτους μέχρι επάνω με λίγες χαρτόκουτες. Αυτό συνήθως συμβαίνει όταν οι κάδοι βρίσκονται κοντά σε καταστήματα που παραλαμβάνουν εμπορεύματα και πρέπει μετά να ξεφορτωθούν τις κούτες. με τις κούτες να μπαίνουν μέσα τσακισμένες, δεν θα χρειάζονταν τόσοι μπλε κάδοι - που όπως διαπιστώσαμε λείπουν από την υπόλοιπη γειτονιά.

ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΑΝΑΚΥΚΛΩΤΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟ-TEAM ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΧΑΡΤΙΑ Ή ΚΟΥΤΕΣ • Να είναι άδειες από τροφές και υγρά. • Να τις ξεπλύνουμε, αν χρειαστεί, ώστε να μην έχουν υπολείμματα τροφών, λάδια κ.λπ. • Να τσακίζουμε τα χαρτόκουτα για να μην πιάνουν όλο το χώρο. • Όταν υπάρχει χώρος, να ρίχνουμε χύμα τις συσκευασίες και όχι μέσα σε σφιχτοδεμένες σακούλες, για να βοηθάμε τη διαδικασία του διαχωρισμού στο εργοστάσιο. • Να συμπιέζουμε τα πλαστικά μπουκάλια, όταν μπορούμε, για να εξοικονομούμε χώρο. • ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να πετάμε σπασμένα τζάμια ή καθρέφτες, γιατί η διαλογή γίνεται στο χέρι και είναι επικίνδυνο για τους εργάτες.

ΔΕΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΥΣ Τα υλικά που ανήκουν σε άλλα συστήματα ανακύκλωσης: μπαταρίες, κάθε είδους ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, ελαστικά, μέταλλα, ρούχα, παπούτσια, πλαστικά δοχεία από λάδια αυτοκινήτων ή από φυτοφάρμακα, οικοδομικά υλικά, στρώματα, παλιά έπιπλα, τα οργανικά υπολείμματα των τροφών, τα κλαδιά από τα δέντρα. τις βιοδιασπώμενες σακούλες. τα μικρά χαρτάκια, εισιτήρια και σκισμένες σελίδες. Αποτσίγαρα από έτοιμα ή από στριφτά τσιγάρα. Χρησιμοποιημένες χαρτοπετσέτες και χαρτομάντιλα.

Το βίντεο της ομάδας μας για το Α’ τετράμηνο

Κατασκευές από χαρτί

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου για το α’ τετράμηνο 1. Κάνετε ανακύκλωση; Αν ναι, με ποιον τρόπο; Ρωτήσαμε άτομα απ’ όλες τις ηλικίες και μέσα από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι η πλειοψηφία ανακυκλώνει λάθος, ρίχνοντας όλα τα ανακυκλώσιμα σε έναν κάδο, ενώ δεν ήταν λίγοι που δήλωσαν ότι δεν ανακύκλωναν καθόλου 2. Γνωρίζετε ποια χαρτιά μπορούν να ανακυκλωθούν; Ανάμεσα στα σκισμένα, στα γραμμένα, βρεγμένα και λερωμένα χαρτιά, τις περισσότερες ψήφους έλαβαν ορθώς τα γραμμένα χαρτιά ενώ λιγότερους έπεισαν τα σκισμένα και τα βρεγμένα. 3. Κάθε πότε ανακυκλώνετε; Οι περισσότεροι ερωτούμενοι απάντησαν ότι ανακυκλώνουν καθημερινά, ενώ ελάχιστοι ήταν εκείνοι που είπαν ότι δεν ανακυκλώνουν ποτέ.

4. Ποιο θεωρείτε ως ποιο σημαντικό όφελος της ανακύκλωσης; Η προστασία του περιβάλλοντος φάνηκε να είναι η δημοφιλέστερη απάντηση, όπως και θα έπρεπε να είναι. Αντίθετα λίγοι συμπλήρωσαν τις άλλες τρεις επιλογές που ήταν: κοινωνική προσφορά, εξοικονόμηση χρημάτων και εξοικονόμηση ορεικτού πλούτου. 5. Από τι πιστεύετε έχει φτιαχτεί το συγκεκριμένο αντικείμενο; Κανείς σχεδόν δε συμπλήρωσε τη σωστή απάντηση, που ήταν το χαρτί, ενώ μερικοί επέλεξαν την απάντηση «τίποτα από τα παραπάνω». Δημοφιλέστερες απαντήσεις έγιναν ο πηλός και το πλαστικό.

Κατασκευές 2ου τετραμήνου για το Πάσχα

ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ

Δημοσκόπηση 2ου Τετραμήνου Κρίνοντας από τα αποτελέσματα της 2ης δημοσκόπησης, η οποία είχε να κάνει αποκλειστικά με την αναγνώριση της αρχικής προέλευσης των παρακάτω αντικειμένων, φάνηκε η έλλειψη φαντασίας και δημιουργικότητας απ’ τους περισσότερους, αφού λίγοι μόνο κατάλαβαν περί τίνος επρόκειτο το κάθε αντικείμενο.

ΑΥΤΌ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΘΕΤΙΚΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ «Μου άρεσε ηάθηση καινούριων πραγμάτων όπως κατασκευές και ηλεκτρονικές εφαρμογές» «Υπήρξε έλλειψη συνεργασίας και καθυστέρηση παράδοσης εργασιών» «Μου αρέσουν οι κατασκευές οπότε ήμουν στο είδος μου» «Δεν δουλέψαμε καλά σαν ομάδα και αργήσαμε να επιλέξουμε το θέμα μας» «Μάθαμε ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πληροφορίες για την ανακύκλωση που ούτε οι ίδιοι δεν ξέραμε» «Πολλές φορές, οι μισοί καθόμαστε λόγω έλλειψης υποχρεώσεων με αποτέλεσμα τη βαρεμάρα» «Μου άρεσε η εργασία γιατί εξασκούμαστε στο να έχουμε ομαδικότητα και στο να δοκιμάζουμε καινούρια πράγματα» «Υπήρξαν στιγμές που είχαμε πολλές υποχρεώσεις και τρέξιμο» «Έμαθα να κάνω καινούρια πράγματα και να συνεργάζομαι καλύτερα» «Υπήρξε έλλειψη χρόνου για να ολοκληρωθούν μερικά πράγματα» «Ήμουν στην ίδια τάξη με τη Σ_____υ» «Ήμουν στην ίδια τάξη με το «Σ_____ο»

Και μετά τη σκληρή δουλειά που κάναμε ο καθένας ατομικά αλλά και συλλογικά σαν ομάδα, εδώ ολοκληρώνεται η εργασία μας για την ανακύκλωση. Ελπίζουμε να σας βοήθησε έστω και λίγο στην ομαδικότητα σας ή και να σας έμαθε χρήσιμα πράγματα για την καθημερινότητά σας. Ευχαριστούμε για το χρόνο σας! ΟΙ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ Χρήστος Πανταζής Ευαγγελία Ποντίδα Μίνωας Ράπτης Δημοσθένης Σμαρλαμάκης Μάριος Σοφιανός Αναστασία Στρίκου