Μέθοδος Ατομικής Εργασίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Advertisements

1. Να γραφτεί αλγόριθμος που θα υπολογίζει το ελάχιστο πλήθος (χαρτο)νομισμάτων που απαιτούνται για τη συμπλήρωση ενός συγκεκριμένου ποσού. Για παράδειγμα.
ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει: 1. Να μπορεί να διχοτομεί ευθεία γραμμή και γωνία.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
ΤΕΧΝΙΝΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ – Τμήμα Αυτοματισμού
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΑΡΧΙΚΗΣ ΠΗΞΗΣ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥ
Μέτρηση μήκους Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου &
ΚΛΙΜΑΚΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Φύλλο εργασίας Ευθύγραμμες κινήσεις.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΟΣ ΦΑΚΟΥ
Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει:
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Μονόμετρα και Διανυσματικά Μεγέθη
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Τεστ (χρήση διαφανειών- Αρχής Huygens)
Δύο καθρέπτες τοποθετούνται όπως δείχνει το σχήμα
Κεφάλαιο 23 Ηλεκτρικό Δυναμικό
Με πόσο ...τρέχει η Γη; Κοίταξε για λίγο έξω από το παράθυρό σου και προσπάθησε να απαντήσεις σε αυτή την ...απλή ερώτηση: Με πόσο τρέχει η Γη; Τρελό! 
7.3 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΙΔΩΛΟΥ ΣΕ ΚΟΙΛΟΥΣ & ΚΥΡΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΤΟΜΕΣ.
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Τεστ Μαγνητοστατική-Ηλεκτροστατική
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει:
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΤΟΜΕΣ.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής
Κοίλος καθρέπτης Καθρέπτης Ε f
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μήκους – Μέση Τιμή Ηλ. Μαυροματίδης
Οπτική Τριών Διαστάσεων & Συνθετική Κάμερα Β. Λούμος.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λάμπρος Αδάμ Ο άνθρωπος μετράει το μήκος του δρόμου με μονάδα μέτρησης το πέλμα του. Οι αρχαίοι μετρούν με ζυγαριά,
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΔΕΣΜΗΣ ΣΕ ΠΡΙΣΜΑ
ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
ΕΔΡΑΝΑ Διαμόρφωση – Στερέωση εδράνου
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
Εισαγωγή Η παρουσίαση αυτή στόχο έχει να βοηθήσει τους σπουδαστές να αποκτήσουν θεωρητικές γνώσεις και να κατανοήσουν τις τεχνικές σχεδίασης μέσα από πρακτικές.
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
ΕΙΔΗ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΡΘΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΑΞΟΝΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέθοδος Ατομικής Εργασίας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Καρφοπούλου Μάρα Διπλ. πολιτικός μηχανικός Α.Π.Θ. ΜΑΘΗΜΑ 9

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Παράρτημα Β’ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ Στόχοι: Ο μαθητής να: Γνωρίσει τη δημιουργία τεχνικών σχεδίων. ΜΑΘΗΜΑ 9

ΜΕΓΕΘΗ ΚΟΛΛΑΣ ΜΟΛΥΒΙΑ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΚΙΑΣΗ ΥΦΗ ΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΓΕΘΗ ΚΟΛΛΑΣ ΜΟΛΥΒΙΑ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΚΙΑΣΗ ΥΦΗ

ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΟΛΛΑΣ Α3 297Χ420 ΧΙΛ Α4 210Χ297 ΧΙΛ A5 148,5Χ210 ΧΙΛ

ΑΡΧΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΟΛΥΒΙΑ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΜΥΤΗΣ 7H …..2H H B 2B 3B …. 7B HB ΣΚΛΗΡΑ ΜΑΛΑΚΑ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ , ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΧΕΔΙΟΥ

ένα καλοξυσμένο μολύβι όργανα σχεδίασης Μη ξεχάσεις ένα καλοξυσμένο μολύβι και μία σβήστρα!

ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΥΡΙΕΣ , ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΞΟΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΣΧΕΔΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ Ή ΣΚΙΤΣΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ Ή ΣΚΙΤΣΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΕΔΙΟ (ΠΡΟΒΟΛΗ) ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΛΑΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΙΣΟΜΕΤΡΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΕΔΙΟ (ΠΡΟΒΟΛΗ) μη ορατή ακμή διακεκομμένη γραμμή ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΕΔΙΟ (ΠΡΟΒΟΛΗ) ορατή ακμή πλήρης γραμμή

ΠΛΑΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΙΣΟΜΕΤΡΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ

Τι είδος προβολής είναι;

Τι είδος προβολής είναι;

Τι είδος προβολής είναι;

Χρήση ισομετρικού χαρτιού μιλιμετρέ

διαστάσεις είναι πιο λεπτές από τις γραμμές του αντικειμένου Παράλληλη στο αντικείμενο είναι πιο λεπτές από τις γραμμές του αντικειμένου διαστάσεις Οι κύριες γραμμές απέχουν τουλάχιστον 8mm από το σχέδιο. Όταν είναι πολλές και παράλληλες χαράσσονται σε ίσες αποστάσεις η μια από την άλλη. Οι βοηθητικές γραμμές είναι κάθετες με το σχήμα στο οποίο τοποθετείται η διάσταση, και αρχίζουν ή απευθείας από το σχήμα ή σε απόσταση 1mm από το σχέδιο και τελειώνουν 2mm πέρα από την γραμμή διάστασης. Οι γραμμές διαστάσεων δεν πρέπει να τέμνουν άλλες γραμμές σχεδίου αλλά ούτε και να τέμνονται μεταξύ τους εκτός αν αυτό είναι αναπόφευκτο

διαστάσεις Τοποθετούνται Μόνο ΜΙΑ ΦΟΡΑ Τα βέλη πρέπει να είναι συμμετρικά και γεμάτα. Μπορούμε να γράψουμε τους αριθμούς των διαστάσεων με δυο τρόπους: πάνω από τη γραμμή διάστασης στο μέσο. Τιμή σε cm ή mm οι μικρότερες μέσα οι μεγαλύτερες έξω Για να δείξουμε το μέγεθος μιας γωνίας γράφουμε στο εσωτερικό της τόξο

διαστάσεις Το γράμμα R ή r τοποθετείται μπροστά από τον αριθμό διάστασης ακτίνας. Το σύμβολο  τοποθετείται μπροστά από τον αριθμό διάστασης της διαμέτρου.

σχεδίαση υπό κλίμακα Κλίμακα: εκφράζει τη σχέση ενός πραγματικού μήκους το μήκος του ίδιου αντικειμένου στο σχέδιο Κλίμακα= 1: πραγματικό μήκος = 1:α μήκος σχεδίου Π.χ. 1:20 1 εκ. στο σχέδιο=20 εκ. πραγματικά το σχέδιο είναι 20 φορές μικρότερο

Λ=Π/Σ

Παράδειγμα επιλογής κλίμακας Θέλω να σχεδιάσω αεροπλάνο μήκους 20m (Π=20m=2000cm) στο χαρτί μου με διάσταση περίπου 40cm. (Σ=40cm) K=Π/Σ = 2000/40 = 50 δηλαδή θα χρησιμοποιήσω κλίμακα 1:50

Κ=Π/Σ π Σ=Π/Κ Π.χ. αν το φτερό του αεροπλάνου έχει μήκος 8m (Π=8m) στο σχέδιο θα έχει Σ=Π/Κ = 8:50 = 0,16m = 16cm

Κ=Π/Σ π Π=Κ*Σ Π.χ. σε ένα σχέδιο κλίμακας 1:20 (Κ=20) βλέπω μία διάσταση 5cm (Σ=5). Στην πραγματικότητα είναι Π=Κ*Σ=20*5=100cm=1m

Λ=Π/Σ π Σ=Π/Κ