ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΔΙΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Superior Visualization. Ποια χαρακτηριστικά έχουν σημασία? •Ανάλυση –Ανάλυση είναι η δυνατότητα της απεικόνισης μικρών αντικειμένων και καθορίζεται από.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Λειτουργίες του προγράμματος Dr.PICZA Σύντομη περιγραφή των βασικών λειτουργιών Μπεκρής Ευάγγελος Σταματούλης Ελευθέριος.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Απαντήσεις Προόδου I. Θέμα 1ο •Έστω Α = { , b}. Κατασκευάστε τα παρακάτω σύνολα: •(α) Α -  •(β) {  } – Α •(γ) Α  P(A) •(δ) Α  P(A)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;
Ήχος – Ταχύτητα του Ήχου – Πειραματικός προσδιορισμός
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
Η εταιρεία MasterFour είναι Ευρωπαϊκή εταιρεία με έδρα δύο χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Αγγλία και την Βουλγαρία Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται στους.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Όμάδα: Δρακάκη Ιωάννα , Κανδαράκη Γεωργία
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Στατιστική Ι Παράδοση 5 Οι Δείκτες Διασποράς Διασπορά ή σκεδασμός.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Γραφικές παραστάσεις. t(min)h(cm) 05,2 17,1 28,7 310,6 413,0 514,7 Κατ’ αρχάς γράφουμε τα πειραματικά δεδομένα σε πίνακα. Η πρώτη γραμμή περιέχει τα μεγέθη.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Ηλεκτρονική Γραμματεία
ΑΣΚΗΣΗ 11. ΑΣΚΗΣΗ 11 Ποιοι είναι οι άλλοι δύο πιθανοί συνδυασμοί ; ΑΣΚΗΣΗ 11 1ος 4ος Ποιοι είναι οι άλλοι δύο πιθανοί συνδυασμοί ;
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
ΠΕΡΙΕΛΙΞΗ ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ PERIOD04 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΠΑΛΣΗΣ ΠΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ Αλέξιος Λιάκος, M.Sc.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Ανεξάρτητα από το θέμα που διαπραγματεύεται μια εφαρμογή πολυμέσων, συνήθως χρειάζεται λεκτική ανάπτυξη, ηχητική επένδυση και οπτική υποστήριξη. Τα κείμενα.
ΑΣΚΗΣΗ 8 Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής ΑΣΚΗΣΗ 8 Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής Σκοπός είναι.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ «ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ»
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
ΑΣΚΗΣΗ 4: Θεμελιώδης Νόμος της Μηχανικής
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Ώθηση δύναμης – Μεταβολή Ορμής
ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Μαρία ΤΣΑΚΙΡΗ, 2ο ΤΕΕ Ευόσμου
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
“Ψηφιακός έλεγχος και μέτρηση της στάθμης υγρού σε δεξαμενή"
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
Εφαρμογή Μεθοδολογίας ICONIX
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΔΙΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ Μπεκρής Ευάγγελος Σταματούλης Ελευθέριος

Εισαγωγή Στο 7ο εξάμηνο του προγράμματος σπουδών του τμήματος Βιομηχανικού Σχεδιασμού διδάσκεται το μάθημα: «Αυτόματος Διαστατικός Έλεγχος», στα πλαίσια της εξοικείωσης των φοιτητών με μηχανές CMM, που είναι ικανές να σαρώνουν τα αντικείμενα τρισδιάστατα. Η μηχανή τρισδιάστατης σάρωσης που χρησιμοποιήσαμε είναι ιδιοκτησία της Roland Digital Group και ονομάζεται PICZA. Χρησιμοποιεί το λογισμικό Dr.PICZA για την ορθότερη και πιο εύχρηστη λειτουργία της μέσω του λειτουργικού WINDOWS. Οι απαιτήσεις σε υλικό για υπολογιστή δεν είναι υψηλές αφού η μηχανή λειτουργεί άνετα π.χ. με έναν Pentium. Με το νέο PICZA, μπορείτε να ανιχνεύσετε οποιοδήποτε αντικείμενο και να δημιουργήσετε μια ψηφιακή τρισδιάστατη εικόνα στο PC σας. Ακόμα και οι άνθρωποι που δεν έχουν πολύ εμπειρία σχεδίων μπορούν να δημιουργήσουν μια επαγγελματική γραφική παράσταση και να ανιχνεύσουν εύκολα τους αριθμούς ή τα μοντέλα αργίλου.

Η μηχανή τρισδιάστατης σάρωσης PICZA, χρησιμοποιεί ένα νέο αισθητήρα τύπου R.A.P.S, ο βασικός σκοπός του οποίου είναι να εκμηδενίζει τα μειονεκτήματα των συμβατικών τρισδιάστατων σαρωτών, τύπου επαφής. Ο αισθητήρας R.A.P.S (Roland Active Piezo Sensor), μας δίνει τη δυνατότητα να ανιχνεύσουμε αντικείμενα με ακρίβεια τρίχας στα σημεία σάρωσης. Το ελάχιστο βήμα ανίχνευσης είναι 0.025mm στο ύψος (άξονας z) και 0.05mm στο πλάτος (άξονας x) και το βάθος (άξονας y). Οι μέγιστες διαστάσεις σάρωσης είναι 150 mm στον άξονα x, 100 mm στον άξονα y και 40 mm ως προς τον άξονα z. Επίσης αυξάνοντας την ακρίβεια ανίχνευσης, το R.A.P.S. έχει επεκτείνει τη σειρά των υλικών που μπορούν να ανιχνευθούν. Ο πλήρης έλεγχος του σαρωτή μπορεί να επιτευχθεί μέσω του λογισμικού του. Αρκεί να οριστούν οι βασικές παράμετροι ανίχνευσης (όπως η περιοχή και το βήμα) και να πατηθεί το κουμπί έναρξης του Dr. PICZA. Οι σαρώσεις που κάνουμε μπορούν να αποθηκευτούν με τις εξής παρακάτω μορφές αρχείων : DXF VRML STL 3DMF BMP Έτσι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα εξαγόμενα αρχεία για περαιτέρω επεξεργσία με άλλες σχεδιαστικές/κατασκευαστικές λογισμικές πλατφόρμες.

1ο Εργαστήριο Στο πρώτο εργαστηριακό μάθημα που πραγματοποιήσαμε ήρθαμε για πρώτη φορά σε επαφή με τον τρισδιάστατο σαρωτή PICZA. Με την καθοδήγηση του καθηγητή μας, με την βοήθεια του οποίου κατανοήσαμε πλήρως τις λειτουργίες του Dr. PICZA, ορίσαμε τις απαραίτητες παραμέτρους που απαιτούνταν ώστε να σαρώσουμε επιτυχώς το αντικείμενο. Στο πρώτο αυτό μάθημα το αντικείμενο σάρωσης ήταν ένας διακόπτης ρεύματος μηχανήματος. Τοποθετήσαμε το διακόπτη στην τράπεζα της μηχανής και ορίσαμε τις εξής παραμέτρους: Ορίσαμε την ποιότητα σκαναρίσματος Fine ή Draft Ορίσαμε την περιοχής σάρωσης στους άξονες x και y και θέσαμε πάνω όριο στον z, με τη βοήθεια ενός φύλλου χαρτιού. Επίσης, θέσαμε το βήμα της σάρωσης, δηλαδή κατά πόσο χιλιοστά ανά άξονα θα καταγράφει μία νέα τιμή η βελόνα. Το βήμα στην περίπτωση μας ήταν: 3.5mm Έχοντας ολοκληρώσει τις παραπάνω απαραίτητες ρυθμίσεις πηγαίνουμε Control  Start Scan για να αρχίσει η σάρωση. Μόλις ολοκληρωθεί η σάρωση φέρνουμε το σαρωμένο αντικείμενο στην κατάλληλη όψη, ώστε να μετρήσουμε τις βασικές του διαστάσεις. Οι μετρήσεις αυτού του μαθήματος ήταν: Dx:43.38 Dy = 31.40mm Dz: 19.021

2ο Εργαστήριο Στο 2ο εργαστήριο ασχοληθήκαμε και πάλι με τη μέτρηση του διακόπτη. Η μόνη διαφορά με το προηγούμενο εργαστήριο ήταν ότι πήραμε βήμα – Pitch στον άξονα x: 3.00mm και στον άξονα y: 3.00mm. Ο τύπος σάρωσης και σε αυτή τη διαδικασία όπως και παραπάνω ήταν Draft. Κατά τα γνωστά πήγαμε Control  Start Scan για να ξεκινήσει η σάρωση. Μόλις τελείωσε μέσα από το View  Display Coordinates, πήραμε τις μετρήσεις: Dx: 42.2mm Dy: 29.9mm Dz: 18.83mm

3ο Εργαστήριο Στο 2ο εργαστήριο ασχοληθήκαμε και πάλι με τη μέτρηση του διακόπτη. Χρησιμοποιήσαμε τύπο σκαναρίσματος Draft και πήραμε βήμα σάρωσης Pitch: 3.50mm στους άξονες x και y. Οι μετρήσεις έδειξαν τα εξής: Dx: 42.6 mm Dy: 28 mm Dz: 18.402 mm

4ο Εργαστήριο Στο τέταρτο μάθημα χρησιμοποιήσαμε κάτι διαφορετικό. Εξετάσαμε ένα καπάκι ενός πλαστικού μικρού μπουκαλιού νερού. Σε αυτή την μέτρηση δεν ορίσαμε άνω όριο στον z με τη βοήθεια φύλλου χαρτιού, για το λόγο ότι η επιφάνεια από το καπάκι ήταν επίπεδη -σε αντιδιαστολή με το διακόπτη όπου είχαμε ανώμαλες επιφάνειες. Επίσης, επειδή το καπάκι του μπουκαλιού είναι ως γνωστόν στρογυλλό, είναι και συμμετρικό, οι τιμές των x και y ταυτίζονταν. Έτσι είχαμε: Dx: 36 mm Dy: 36 mm Dz: 12.08

5ο Εργαστήριο Και σε αυτό το μάθημα ασχοληθήκαμε με την ανίχνευση των διαστάσεων που έχει το καπάκι ενός πλαστικού μπουκαλιού. Το βήμα, όμως αυτή τη φορά ήταν 3.5mm, με αποτέλεσμα τα νούμερα των μετρήσεων μας να είναι διάφορα από αυτά του προηγούμενου μαθήματος. Έχουν ως εξής: Dx: 35.5 mm Dy: 35.5 mm Dz: 12.5 mm

6ο Εργαστήριο Σε αυτό το εργαστήριο ασχοληθήκαμε και πάλι με το σκανάρισμα ενός τρισδιάστατου αντικειμένου. Αυτό ήταν πάλι το καπάκι. Στο προκείμενο μάθημα δεν είχαμε σκοπό να δούμε διαφορά που θα λαμβάναμε εξαιτίας της αλλαγής του βήματος σάρωσης, αλλά το αποτέλεσμα που θα είχαμε παίρνοντας τύπο σκαναρίσματος Fine και όχι Draft. Πήραμε τις παρακάτω μετρήσεις: Dx: 35.5 mm Dy: 35.5 mm Dz: 12.3 mm

7ο Εργαστήριο Στο 7ο κατά σειρά εργαστήριο είδαμε κάτι εντελώς διαφορετικό από το PICZA. Ασχοληθήκαμε με ένα υπερηχόμετρο. Ήταν ένα υπερηχόμετρο με πομπό και δέκτη, το οποίο είχε την ικανότητα να κάνει μετρήσεις ακριβείας μικρών του χιλιοστού, δηλαδή 6 δεκαδικών ψηφίων. Δουλεύει με αισθητήριο υπερήχων. Έτσι όταν τίθεται σε λειτουργία και εμείς τοποθετούμε ένα αντικείμενο απέναντι, σε απόσταση, στέλνει ένα κύμα ακτινοβολίας, αυτό ανακλάται στο αντικείμενο και επιστρέφει στο δέκτη μετρώντας τη διαφορά του χρόνου με γνωστή την ταχύτητα του ήχου και το χρόνο. Αφού ως γνωστόν: S = U*t (m)

Στη διάρκεια του 7ου εργαστηρίου πραγματοποιήσαμε μέτρηση ενός αλόγου από τα πιόνια σκιακιέρας. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά, αφού χρησιμοποιήσαμε βήμα σάρωσης 0.60 mm κατά x και y. Άποθηκεύσαμε το αρχείο σε DXF και STL μορφή για να επεξεργαστούμε τα δεδομένα με διαφορετικούς τρόπους σε διαφορετικά σχεδιαστικά πακέτα.

8ο Εργαστήριο Στο 8ο και τελευταίο μάθημα ασχοληθήκαμε και πάλι με τη μέτρηση του διακόπτη αλλά αυτή τη φορά τον μετρήσαμε με τη βοήθεια ενός παχυμέτρου. Έτσι βρήκαμε: Dx: 40.5 mm Dy: 26.09 mm Dz: 19.55 mm