Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η μάζα ενός φορτηγού μετριέται σε τόνους
Advertisements

Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Στο διάλειμμα.
«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικά κλάσματα – Δεκαδικοί αριθμοί
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Γεωγραφία Ε΄ Δημοτικού
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Αναγωγή στην κλασματική μονάδα
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Αναγωγή στην κλασματική μονάδα
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Μάθημα Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.
Εκπομπές ΝΟx (σε ktn) ανά τομέα NOx ετήσιες μέσες τιμές NO 2 ετήσιες μέσες τιμές.
Γεωγραφία Ε΄ Δημοτικού Ελλάδα – Νησιωτικά συμπλέγματα
Κάνε κλικ στις φωτογραφίες με τη σειρά των κειμένων.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Κάνε κλικ στο επίθετο που ταιριάζει στον κανόνα
ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΛΥΜΑΤΟΣ
Κοστολόγηση Μάθημα 5ον.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
Αναγωγή στη μονάδα!. Πρόβλημα Ο πατέρας αγόρασε ένα αυτοκίνητο που κόστιζε συνολικά € Έδωσε τα 7 του ποσού έως τώρα! 15 α) Πόσα € έδωσε ως τώρα;
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ
Πανελληνιοσ διαγωνισμοσ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Γνωρίζω τον υπολογιστή
Έφηβοι και Διατροφή.
Άρχισε Κάνε κλικ στην εκδήλωση που ταιριάζει με την εικόνα Προσοχή! Το παιχνίδι πρέπει να εμφανίζεται σε slide show. (Αν δεν συμβαίνει αυτό επιλέξτε στο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διδακτική Μαθηματικών Ι
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 9 Απριλίου 2014 Μάθημα 4 ο -5 ο Επίλυση προβλήματος ( συνέχεια )
10 5 γνωστά 25 μαργαρίτες Η μία μαργαρίτα κοστίζει 2€ ζητούμενα Πόσο κοστίζουν όλες οι μαργαρίτες; 10 Χ Χ Χ 2 10 (10 Χ 2) + (10 Χ 2) + (
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
Γεωγραφία Ε΄ Δημοτικού Προσανατολισμός με την πυξίδα
Πεπτικό σύστημα Φυσικά Ε΄ Δημοτικού Άρχισε
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Πόσο καλά ξέρεις μαθηματικά?
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
στα προβλήματα με ανάλογα και αντιστρόφως ανάλογα ποσά
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Εισαγωγή στην έννοια Μole
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα Κάνε κλικ στη λύση που ταιριάζει στο πρόβλημα. Άρχισε

Το καράβι έχει 1.200 επιβάτες. Τα 4/10 είναι παιδιά. Πόσα είναι; Παράδειγμα Ξέρουμε όλο (10/10) και ζητάμε το μέρος (7/10) Ξέρουμε το μέρος (7/10) και ζητάμε το όλο (10/10) 10/10 10/10 7/10 ΛΥΣΗ: 500 γρ : 10 Ότι βρούμε Χ 7 7/10 ΛΥΣΗ: 350 γρ : 7 Ότι βρούμε Χ 10 500 γραμμάρια 350 γραμμάρια Πρόβλημα Το καράβι έχει 1.200 επιβάτες. Τα 4/10 είναι παιδιά. Πόσα είναι; 1.200 : 4 και το αποτέλεσμα Χ 10 1.200 : 10 και το αποτέλεσμα Χ 4 1.200 Χ 7 και το αποτέλεσμα Χ 10

Τα 2/10 επιβατών στο καράβι είναι 70. Πόσοι είναι όλοι οι επιβάτες; Παράδειγμα Ξέρουμε όλο (10/10) και ζητάμε το μέρος (7/10) Ξέρουμε το μέρος (7/10) και ζητάμε το όλο (10/10) 10/10 10/10 7/10 ΛΥΣΗ: 500 γρ : 10 Ότι βρούμε Χ 7 7/10 ΛΥΣΗ: 350 γρ : 7 Ότι βρούμε Χ 10 500 γραμμάρια 350 γραμμάρια Πρόβλημα Τα 2/10 επιβατών στο καράβι είναι 70. Πόσοι είναι όλοι οι επιβάτες; 70 : 10 και το αποτέλεσμα Χ 2 70 : 2 και το αποτέλεσμα Χ 10 70 Χ 2 και το αποτέλεσμα Χ 10

Το σχολείο έχει 400 μαθητές. Τα 3/10 πάνε εκδρομή. Πόσοι είναι; Παράδειγμα Ξέρουμε όλο (10/10) και ζητάμε το μέρος (7/10) Ξέρουμε το μέρος (7/10) και ζητάμε το όλο (10/10) 10/10 10/10 7/10 ΛΥΣΗ: 500 γρ : 10 Ότι βρούμε Χ 7 7/10 ΛΥΣΗ: 350 γρ : 7 Ότι βρούμε Χ 10 500 γραμμάρια 350 γραμμάρια Πρόβλημα Το σχολείο έχει 400 μαθητές. Τα 3/10 πάνε εκδρομή. Πόσοι είναι; 400 Χ 3 και το αποτέλεσμα Χ 10 400 : 3 και το αποτέλεσμα Χ 10 400 : 10 και το αποτέλεσμα Χ 3

Ένα οικόπεδο κοστίζει 35.000 ευρώ. Παράδειγμα Ξέρουμε όλο (10/10) και ζητάμε το μέρος (7/10) Ξέρουμε το μέρος (7/10) και ζητάμε το όλο (10/10) 10/10 10/10 7/10 ΛΥΣΗ: 500 γρ : 10 Ότι βρούμε Χ 7 7/10 ΛΥΣΗ: 350 γρ : 7 Ότι βρούμε Χ 10 500 γραμμάρια 350 γραμμάρια Πρόβλημα Ένα οικόπεδο κοστίζει 35.000 ευρώ. Τα 8/10 του οικοπέδου πόσο κοστίζουν; 35.000 : 8 και το αποτέλεσμα Χ 10 35.000 : 10 και το αποτέλεσμα Χ 8 35.000 Χ 8 και το αποτέλεσμα Χ 10

Τα 6/10 των παιδιών του σχολείου είναι 120. Πόσα είναι όλα τα παιδιά; Παράδειγμα Ξέρουμε όλο (10/10) και ζητάμε το μέρος (7/10) Ξέρουμε το μέρος (7/10) και ζητάμε το όλο (10/10) 10/10 10/10 7/10 ΛΥΣΗ: 500 γρ : 10 Ότι βρούμε Χ 7 7/10 ΛΥΣΗ: 350 γρ : 7 Ότι βρούμε Χ 10 500 γραμμάρια 350 γραμμάρια Πρόβλημα Τα 6/10 των παιδιών του σχολείου είναι 120. Πόσα είναι όλα τα παιδιά; 120 Χ 6 και το αποτέλεσμα Χ 10 120: 10 και το αποτέλεσμα Χ 6 120 : 6 και το αποτέλεσμα Χ 10

Η μαμά του Τέλη ήταν 80 κιλά. Ύστερα απο δίαιτα έχασε τα 2/10. Παράδειγμα Ξέρουμε όλο (10/10) και ζητάμε το μέρος (7/10) Ξέρουμε το μέρος (7/10) και ζητάμε το όλο (10/10) 10/10 10/10 7/10 ΛΥΣΗ: 500 γρ : 10 Ότι βρούμε Χ 7 7/10 ΛΥΣΗ: 350 γρ : 7 Ότι βρούμε Χ 10 500 γραμμάρια 350 γραμμάρια Πρόβλημα Η μαμά του Τέλη ήταν 80 κιλά. Ύστερα απο δίαιτα έχασε τα 2/10. Πόσα κιλά έχασε; 80 : 10 και το αποτέλεσμα Χ 2 80 : 2 και το αποτέλεσμα Χ 10 80Χ 2 και το αποτέλεσμα Χ 10

Δύο τάξεις από τις 20 (2/20) του σχολείου έχουν 34 παιδιά. Παράδειγμα Ξέρουμε όλο (10/10) και ζητάμε το μέρος (7/10) Ξέρουμε το μέρος (7/10) και ζητάμε το όλο (10/10) 10/10 10/10 7/10 ΛΥΣΗ: 500 γρ : 10 Ότι βρούμε Χ 7 7/10 ΛΥΣΗ: 350 γρ : 7 Ότι βρούμε Χ 10 500 γραμμάρια 350 γραμμάρια Πρόβλημα Δύο τάξεις από τις 20 (2/20) του σχολείου έχουν 34 παιδιά. Πόσα παιδιά έχει όλο το σχολείο; 34: 2 και το αποτέλεσμα Χ 10 34: 2 και το αποτέλεσμα Χ 20 34: 20 και το αποτέλεσμα Χ 2

Τα 9/10 των χρημάτων μας είναι 45.000 ευρώ και είναι στην τράπεζα. Παράδειγμα Ξέρουμε όλο (10/10) και ζητάμε το μέρος (7/10) Ξέρουμε το μέρος (7/10) και ζητάμε το όλο (10/10) 10/10 10/10 7/10 ΛΥΣΗ: 500 γρ : 10 Ότι βρούμε Χ 7 7/10 ΛΥΣΗ: 350 γρ : 7 Ότι βρούμε Χ 10 500 γραμμάρια 350 γραμμάρια Πρόβλημα Τα 9/10 των χρημάτων μας είναι 45.000 ευρώ και είναι στην τράπεζα. Πόσα είναι όλα τα χρήματά μας; 45.000 : 10 και το αποτέλεσμα Χ 9 45.000 Χ 9 και το αποτέλεσμα Χ 10 45.000 : 9 και το αποτέλεσμα Χ 10

153 ζευγάρια παπούτσια κοστίζουν 7.000 ευρώ. Παράδειγμα Ξέρουμε όλο (10/10) και ζητάμε το μέρος (7/10) Ξέρουμε το μέρος (7/10) και ζητάμε το όλο (10/10) 10/10 10/10 7/10 ΛΥΣΗ: 500 γρ : 10 Ότι βρούμε Χ 7 7/10 ΛΥΣΗ: 350 γρ : 7 Ότι βρούμε Χ 10 500 γραμμάρια 350 γραμμάρια Πρόβλημα 153 ζευγάρια παπούτσια κοστίζουν 7.000 ευρώ. Πόσο κοστίζουν τα 6/10 των παπουτσιών; 153 : 10 και το αποτέλεσμα Χ 6 7.000 : 10 και το αποτέλεσμα Χ 6 153 : 6 και το αποτέλεσμα Χ 10

Μπράβο !!!

Εεεεεεπ !!! Νομίζω μπορείς πολύ καλύτερα Εεεεεεπ !!! Νομίζω μπορείς πολύ καλύτερα Πήγαινε πίσω στην αρχή