Οκτώβριος 2005ΗΥ490.911 Aspris Christos 1534 Kakousis Costas 1531 Goutziouli.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Αύξηση κερδών μέσω της μετάβασης σε πελατοκεντρικό μοντέλο επιχείρησης
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
1 Η νέα Οδηγία για την παροχή πιστώσεων σε καταναλωτές Χριστίνα Κ. Λιβαδά Ειδική Νομική Σύμβουλος ΕΕΤ.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Οκτώβριος 2005ΗΥ Channel Management Αναγνωστάκης Ευριπίδης Ανδρουλάκης Ιωάννης Ατσαλάκη Ξανθούλα Σακελλαρίου Αθανάσιος Κουτσουράς Θεμιστοκλής.
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (HΥ ) ΕΡΓΑΣΙΑ.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Δαβάκη 10, Αθήνα 11526, Τηλ. (210) , Φαξ: (210) , Εταιρική Παρουσίαση.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Airlines CRM Modeling Εργασία Μαθήματος ΗΥ-490
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ.
Προώθηση / Επικοινωνία
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Coutts Information Services Επισκόπηση Προϊόντων και Υπηρεσιών.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 2011 Επιτροπή Ασφαλιστικών και Εργασιακών Θεμάτων ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
OASIS PALACE.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οκτώβριος 2005ΗΥ Aspris Christos 1534 Kakousis Costas 1531 Goutziouli Arxontoula1341 Spanoudakis Giorgos 1482 Vasiliou Christiana 1300 Dr. E. Xevelonakis

Οκτώβριος 2005ΗΥ Ιστορική Αναδρομή •1934 – Ιδρύεται η αεροπορική εταιρία Varney Speed Lines. •1937 – Μετονομάζεται σε Continental Airlines. •1953 – Συνάπτει συμφωνία με την Pioneer Airlines και προσθέτει 16 πόλεις στα δρομολόγια της. •1983 – Η εταιρία χρεωκοπεί, τον αμέσως επόμενο χρόνο η εταιρία δηλώνει κέρδη 50 εκατομμυρίων δολλαρίων. •1987 – H Continental Airlines ξεκινάει το πρόγραμμα OnePass Frequent Flyer Program. •1990 – H εταιρία χρεωκοπεί για δεύτερη φορά στην ιστορία της. •1993 – Η εταιρία Air Partners/ Air Canada επενδύει 450 εκατομμύρια δολάρια στην Continental Airlines.

Οκτώβριος 2005ΗΥ Ιστορική Αναδρομή •1995 – Η Continental Airlines εισάγει το πρόγραμμα Go Forward Plan σχεδιασμένο να βελτιώσει τον έλεγχο αποδοτικότητας και το περιβάλλον εργασίας των εργαζομένων. •1995 – Η εταιρία παρουσιάζει τα μεγαλύτερα κέρδη στην 60χρονη ιστορία της. •1999 – Η εταιρία εφαρμόζει το πρόγραμμα OnePass το οποίο κερδιζει το βραβείο του καλύτερου προγράμματος της χρονιάς.Στο τέλος του ίδιου έτους η Continental Airlines κερδίζει το βραβείο του website της χρονιάς καθώς πρωτοπορεί εφαρμόζοντας πρώτη την υπηρεσία e-Ticketing. • – Κερδίζει συνεχόμενα βραβεία αξιοπιστίας και εξυπηρέτησης πελατών. • Η Continental Airlines παρουσιάζει δηλώνει ζημία που φτάνουν τα 209 εκατομμύρια δολάρια.

Οκτώβριος 2005ΗΥ CRM FRAMEWORK Vision : #1 Αεροπορική εταιρία στην Αμερική Mission :Ενίσχυση της αξιοπιστίας της εταιρίας Strategy :Οργάνωση Βάσης δεδομένων Aναβάθμιση του Marketing

Οκτώβριος 2005ΗΥ Μοντέλο Στρατηγικής Αποτελεσματικότητα εταιρίας Οργάνωση βάσης δεδομένων Marketing

Οκτώβριος 2005ΗΥ Στρατηγική (Α) Οργάνωση της βάσης δεδομένων - Ομαδοποίηση των πελατών - γρήγορη πρόσβαση και αναζήτηση των πελατών από τους υπαλλήλους - ανάπτυξη κατάλληλων καναλιών επικοινωνίας με τους πελάτες - εύκολη διαχείριση πληροφοριών

Οκτώβριος 2005ΗΥ Πληροφορίες Πελατών Η βάση δεδομένων μας θα οργανωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχει όλα τα απαραίτητα πεδία πληροφορίας για κάθε πελάτη. Ενδεικτικά θα μπορούσε να περιέχει τα πεδία : • προσωπικά στοιχεία πελάτη ( ονοματεπώνυμο, φύλο, ημερομηνία γέννησης, οικογενοιακή κατάσταση, τηλέφωνο, διέυθυνση ) • Ιδιότητες πελατών ( επάγγελμα, περιοχή, οικονομική κατάσταση) • Ιστορικό πτήσεων ( προορισμοί, ημερομηνίες, προτιμήσεις θέσεων, προτιμήσεις φαγητού ) ** Εγγύηση διασφάλισης προσωπικών δεδομένωνωμόνο για εταιρική χρήση και έρευνα

Οκτώβριος 2005ΗΥ Παράγοντες ομαδοποίησης •Θα παρέχεται ένα user-friendly λογισμικό μέσω του οποίου οι υπάλληλοι της εταιρίας θα μπορούν εισαγάγωντας κάποιους παράγοντες ομαδοποίησης να κατηγοριοποιούν τους πελάτες. • Εύκολη αναζήτηση και εντοπισμός πελατών με συγκεκριμένα κοινά χαρακτηριστικά. • Παράγοντες ομαδοποίησης θα μπορούσαν να είναι η ηλικία, το επάγγελμα, η οικογενοική κατάσταση, ή συνδυασμός αρκετών παραγώντων.

Οκτώβριος 2005ΗΥ Πληροφορίες Πελατών

Οκτώβριος 2005ΗΥ Πλεονεκτήματα οργάνωσης της βάσης δεδομένων • Γνωρίζουμε τις ανάγκες των πελατών Προσφορά ειδικών πακέτων για ομάδες πελατων,καλύτερη εξυπηρέτηση. •Μετρούμε την οικονομική αξία καθε πελάτη Η γνώση του οικονομικού υπόβαθρου κάθε πελάτη θα ωφελέσει την εταιρία. •Προσαρμόζουμε τα δρομολόγια μας βάσει των αναγκών των πελατών. •Διαφήμιση της εταιρίας σε κάθε ομάδα με διαφορετικό τρόπο. Διαφορετικές κατηγορίες πελατών – Διαφορετική προσέγγιση. •Μείωση του κόστους μέσω της εξειδίκευσης της διαφήμισης •Διατήρηση πελατών και αυξήση της αφοσίωσης τους.

Οκτώβριος 2005ΗΥ Κίνδυνοι οργάνωσης της βάσης δεδομένων • Απαιτείται εκπαίδευση του προσωπικού Κόστος εξειδίκευσης υπαλλήλων και πρόσληψης νέων. •Οι περεταίρω ερωτήσεις προσωπικού περιεχομένου, με σκοπο τη καλυτερη οργάνωση της Β.Δ, μπορει να προκαλέσει τη δυσαρέσκεια κάποιων πελατών.

Οκτώβριος 2005ΗΥ (Β) Marketing • Χρησιμοποιώντας την ενημερωμένη πλέον βάση δεδομένων μας θα δώσουμε έμφαση στο τομέα του marketing με απώτερο σκοπό τόσο το να προσελκύσουμε νέους πελάτες όσο και να δημιουργήσουμε καλύτερη εικόνα στους ήδη υπάρχοντες πελάτες.

Οκτώβριος 2005ΗΥ •Ερώτηματολόγια : 1.Με κατάλληλη κατηγοριοποίηση των πελατών μας θα δίνουμε ειδικά ερωτηματολόγια σε καθέ ομάδα. 2.Θα αναπτύξουμε ξεχώριστα κανάλια επικοινωνίας για την διανομή των ερωτηματολογίων μας. 3.Ανάλυση ερωτηματολογίων: •Προσαρμογή των υπηρεσιών βάση των αναγκών των πελατών (κρατήσεις,δρομολόγια,αποσκεύες κτλ) •Επιπλέον πληροφορία στη βάση δεδομένων •Δημιουργία ειδικών πακέτων σύμφωνα με τις επιθυμίες των κατηγοριών των πελατών

Οκτώβριος 2005ΗΥ • Υπηρεσία παραπόνων •Σύσταση μιας υπηρεσίας η οποία θα ασχολείται αποκλειστικά με τα παράπονα τών πελατών. •Θα πρέπει να έχει την ικανότητα της κατανόησης της ψυχολογίας των πελατών •Ανάπτυξη των σωστών καναλιών επικοινωνίας με τους πελάτες.

Οκτώβριος 2005ΗΥ • Υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών •Ειδική υπηρεσία η οποία θα ασχολείται με την ανάπτυξη της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης πελατών το συντομότερο δυνατό. •Ενημέρωση των πελατών για τα πιο συμφέροντα πακέτα •24-ωρη παροχή πληροφοριών μέσω τηλεφώνου και διαδικτύου •Προσέγγιση των πελατών ανάλογα με την οικονομική τους αξία στην εταιρεία

Οκτώβριος 2005ΗΥ • Οφέλη πελατειάκου marketing •Διατήρηση των ήδη υπάρχοντων πελατών •Προσέλκυση καινούριων πελατών •Αύξηση της εμπιστοσύνης των πελατών απέναντι στην εταιρεία •Ενίσχυση της αξιοπιστίας της εταιρείας στην αγορά •Κατάλληλος χειρισμός των διαφόρων ομάδων πελατών

Οκτώβριος 2005ΗΥ •Κίνδυνοι πελατειακού Marketing •Σπατάλη χρόνου και χρημάτων σε μη κερδοφόρους πελάτες. •Αρνητική προδιάθεση πελατών λόγω του μεγάλου αριθμού των διαφημίσεων. •Πιθανότητα αρνητικού αποτελέσματος της διαφημιστικής εκστρατείας. •Λανθασμένη προσέγγιση πελατών

Οκτώβριος 2005ΗΥ • Υπολογισμός κέρδους της εταιρίας ΚΕΡΔΟΣ ΠΕΛΑΤΕΣΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Οκτώβριος 2005ΗΥ •Υπολογισμός κέρδους πελατών •Με την καταχώρηση του ιστορικού πτήσεων στη βάση δεδομένων της εταιρίας είμαστε σε θέση να υπολογίσουμε το δυναμικό του κάθε πελάτη και το κέρδος που αυτός προσφέρει στην εταιρία. - Πόσο συχνά ταξιδεύει - Προτίμηση θέσεων - Αριθμός εισιτηρίων - Πόσους καινούριους πελάτες έφερε στην εταιρεία - Πόσο συχνά χρησιμοποιεί τις προσφορές της εταιρείας - Πόσο συχνά χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της εταιρείας

Οκτώβριος 2005ΗΥ • Υπολογισμός κέρδους δρομολογιών Με την καταχώρηση των δρομολογίων στη βάση δεδομένων της εταιρίας είμαστε σε θέση να υπολογίσουμε το κέρδος που αυτό προσφέρει στην εταιρία. - Πόσο συχνά χρησιμοποιείται - Πόση από το τη ζήτηση μπορεί να καλύψει η εταιρεία - Οι υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία στον αέρα

Οκτώβριος 2005ΗΥ Μεταβλητά και σταθερά κόστη Σταθερά κόστη •Ενοίκιο γραφείων της εταιρείας •Συντήρηση αεροσκαφών •Καύσιμα

Οκτώβριος 2005ΗΥ Μεταβλητά κόστη •Επιλογή οικονομικότερων τρόπων διαφήμισης της εταιρείας (π.χ αντικατάσταση της αλληλογραφίας με ηλεκτρόνικη σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών) •Εκπαίδευση υπαλλήλων •Αναβάθμιση συστημάτων •Υπηρεσίες της εταιρείας στον αέρα

Οκτώβριος 2005ΗΥ Η Ελληνική αεροπορική αγορά Η ελληνικές αεροπορικές εταιρείες είναι δυο, η AEGEAN AIRLINES και η OLYMPIC AIRLINES.

Οκτώβριος 2005ΗΥ Η Ελληνική αεροπορική αγορά AEGEAN AIRLINES Αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που έχουν γίνει στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία, αφού όταν ξεκίνησε το 1999 τη λειτουργία της, επένδυσε 150 εκατ. δολλάρια και ξεκίνησε τις πτήσεις της με ολοκαίνουργια ιδιόκτητα jet αεροσκάφη. Έχει δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, ενώ μαζί με τη εταιρία επίγειας εξυπηρέτησης, στην οποία συμμετέχει, οι θέσεις εργασίας που προσφέρει φτάνουν τις Μεταφέρει 4 εκ. επιβάτες ετησίως (3 εκ. επιβάτες στο εσωτερικό και 1 εκ. επιβάτες στο εξωτεριικό) ενώ το μερίδιο αγοράς στο εσωτερικό υπερβαίνει το 50%. Μέσω των ναυλωμένων πτήσεων (charter) έχει συμβάλλει στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού αφού συνδέει τους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς με την Μεγ. Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία κ.α. Βραβεύτηκε 2 φορές σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Τη δε δεύτερη φορά, ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρία της Ευρώπης για το 2004/5. Είναι η μόνη ελληνική εταιρία με τέτοια διάκριση.

Οκτώβριος 2005ΗΥ OLYMPIC AIRLINES Τον Απρίλιο του 1957 υπογράφεται η σύμβαση μεταξύ Ελληνικού Κράτους και Α. Ωνάση για τη δημιουργία της Ο.Α. Σήμερα, ένα ποσοστό πάνω από 40% των επιβατών που επισκέπτονται την Ελλάδα, προτιμούν την Ολυμπιακή Αεροπορία. Μια σειρά απο μεγάλα ατυχήματα στις αρχές της δεκαετίας του '70 κατέδειξαν ότι οι άρτια εκπαιδευμένοι και έμπειροι, χειριστές οδηγούσαν απολύτως πλόημα αεροσκάφη στο έδαφος. Για την ακρίβεια μόνο ένα μικρό ποσοστό του συνολικού αριθμού ατυχημάτων μπορούσε να αποδοθεί σε βλάβες των αεροσκαφών. Σήμερα αυτή η μέθοδος εκπαίδευσης που ονομάστηκε Ολοκληρωμένη αξιοποίηση πληρώματος (C.R.M.) είναι υποχρεωτική όχι μόνο στις Η.Π.Α αλλά και στην Ευρώπη. Στο χρόνικό διάστημα που διανύουμε η Ολυμπιακή αντιμετώπιζει τον κίνδυνο της χρεωκοπίας και τη αγορά από ξένους επενδυτές που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μετατροπή της σε ιδιωτική εταιρεία.

Οκτώβριος 2005ΗΥ