Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

Τα Οικονομικά Οφέλη του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών 2008 Γκουτζιούπας Γιώργος Marathon Expo 2009 Manager Ερευνητής Αθλητικού Τουρισμού.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Ε Ρ Ε Υ Ν Ε Σ Α Γ Ο Ρ A Σ - Μ Ε Λ Ε Τ Ε Σ Αθήνα:Ερμουπόλεως & Πηλίου 1, Ν. Φάληρο  fax:
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Το πρόγραμμα athenspotlighted στοχεύει στη προώθηση της Αθήνας προσφέροντας στους επισκέπτες της ένα συνολικό πακέτο εκπτώσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
SPORT.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2.
NATiVuS.
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Παρακολούθηση αθλητικών γεγονότων-Προπονητήρια 22/10/2014
ΕΞΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού”,
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Ορισμός τουρισμού ● Πολλές είναι οι προσπάθειες που έχουν γίνει για να δoθεί ένας επακριβής ορισμός του Τουρισμού. Από τα κύρια χαρακτηριστικά.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Εννοιολογικό πλαίσιο “Ο αθλητικός τουρισμός περιλαμβάνει άτομα ή ομάδες που συμμετέχουν ενεργητικά ή παθητικά σε ανταγωνιστικές.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 5: Ξενοδοχειακά καταλύματα Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών; Γκουτζιούπας Γεώργιος, sport@dreamtravel.gr Dream Travel agency, Sport Travel manager & Athens Classic Marathon EXPO, project manager

Γιατί Αθλητικός Τουρισμός; Γιατί ο Αθλητικός Τουρισμός είναι μια ειδική μορφή ποιοτικού τουρισμού η οποία μας δίνει την ευκαιρία να επενδύσουμε σε μία τεράστια δυναμική αγορά αλλά και ταυτόχρονα να επιτύχουμε την προστιθέμενη αξία μέσω της διαφοροποίησης και της αναβάθμισης του τουριστικού μας προϊόντος.

Δεδομένα και Ζητούμενα Ποιοι είναι οι καταλληλότεροι για να απαντήσουν στο ερώτημα αν είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός Αθλητικών Ταξιδιών; Τα ειδικευμένοι Γραφεία Αθλητικών Ταξιδιών (Sport Travel Agencies) και οι Αθλητικοί Τουρίστες. Παρουσιάζοντας λοιπόν τις απαντήσεις των Γραφείων Αθλητικών Ταξιδιών και των Αθλητικών Τουριστών, έχουμε μια καθαρή εικόνα των δεδομένων (δηλαδή κατανοούμε τι ισχύει για την Ελλάδα) και των ζητούμενων (δηλαδή τι μένει να γίνει).

Δεδομένα και Ζητούμενα βάση Ερευνών Οι έως σήμερα οι 2 πιο αντιπροσωπευτικές έρευνες στην Ελλάδα με δείγμα ερωτώμενων τις δύο προαναφερθείσες ομάδες κοινού είναι: Α) Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις 19 Μαΐου-02 Ιουλίου 2008, με εντολέα το τότε Υπουργείο Τουρισμού, με υπεύθυνη υλοποίησης την εταιρία ALCO και project manager τον Γκουτζιούπα Γεώργιο. 42 διεθνή Γραφεία Αθλητικών Ταξιδιών αποτέλεσαν το δείγμα της έρευνας τα οποία συμπλήρωσαν ηλεκτρονικά το ερωτηματολόγιο. Β) Η έρευνα με ερωτηματολόγιο, στους συμμετέχοντες του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών 2009. Μιας διοργάνωσης που προσέλκυσε 7000 εισερχόμενους αθλητικούς τουρίστες και 2500 Έλληνες αθλητικούς τουρίστες. Υπεύθυνος της έρευνας ήταν ο project manager της Αθλητικής Έκθεσης του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 6-7 Νοεμβρίου 2009 και συγκέντρωσε 200 συμπληρωμένα ερωτηματολόγια.

Τα Δεδομένα από την Ανάλυση των Ερευνών Ποιοι προορισμοί έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση; 1. Αττική 2. Νησιά Αιγαίου 3. Κρήτη 4. Νησιά Ιονίου Ποιες είναι οι αθλητικές δραστηριότητες που ταιριάζουν στην Ελλάδα; 1. Ιστιοπλοΐα 2. Windsurfing 3. Μαραθώνιοι 4. Ποδήλατο στην ύπαιθρο Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας; 1. Κληρονομιά Ολυμπιακών Αγώνων, αθλητική ιστορία 2. Νησιά, παραλίες, θάλασσα 3. Καλές κλιματολογικές συνθήκες 4. Πολλές περιοχές για υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες Ποιος είναι ο βαθμός ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας ως προορισμός αθλητικών ταξιδιών στην παγκόσμια αγορά; 62% Αρκετά Ανταγωνιστική, 5% Ανταγωνιστική, 33% Καθόλου Ανταγωνιστική

Τα Ζητούμενα Ποια είναι τα μειονεκτήματα της Ελλάδας; 1. Υψηλές τιμές υπηρεσιών 2. Μέτρια κατάσταση μεταφορικών μέσων, λιμανιών αεροδρομίων 3. Μέτριο επίπεδο αίσθησης ασφάλειας 4. Έλλειψη διαφήμισης και προσφοράς καινοτόμων προϊόντων αθλητικών ταξιδιών Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν για να αναπτυχθεί ο Αθλητικός Τουρισμός; 1. Διανομή οδηγών αθλητικών ταξιδιών σε γραφεία τουρισμού και τουριστικές εκθέσεις 2. Ενίσχυση διεθνών διοργανώσεων αθλητικού τουρισμού (δηλαδή αυτών που προσελκύουν αθλητικούς τουρίστες) 3. Υποστήριξη νέων υποδομών και αθλητικών εγκαταστάσεων, όπως γκολφ, μαρίνες, προπονητικά κέντρα, μονοπάτια σε βουνά 4. Δημιουργία στρατηγικού πλάνου και διαφήμιση

Διάρκεια Διανυκτερεύσεων Αθλητικού Τουρίστα

Ετήσιο Εισόδημα Αθλητικού Τουρίστα (σε χιλιάδες ευρώ) Ετήσιο Εισόδημα Αθλητικού Τουρίστα (σε χιλιάδες ευρώ)

Δαπάνες Αθλητικού Τουρίστα στις κύριες ταξιδιωτικές υπηρεσίες, Διαμονή, Διατροφή και Αεροπορικά Εισιτήρια (σε ευρώ)

Επιπλέον Δαπάνες Αθλητικού Τουρίστα (σε ευρώ) Επιπλέον Δαπάνες Αθλητικού Τουρίστα (σε ευρώ) Σε ποιες Δραστηριότητες;

Χαρακτηριστικά Διαμονής και Διατροφής Αθλητικών Τουριστών; Οι Αθλητικοί Τουρίστες διαμένουν: Σε υψηλού επιπέδου ξενοδοχεία με αθλητικές υπηρεσίες όπως spa, gym, πισίνες, γυμναστές, σχολή καταδύσεων και σπορ παραλίας, μαρίνα, εκδρομές με ποδήλατα Σε αγροτουριστικά καταλύματα της Ελληνικής υπαίθρου, όπου θα τους παρέχονται προγράμματα υπαίθριων δραστηριοτήτων, όπως ιππασία, ποδήλατο βουνού, διαδρομές σε μονοπάτια Επιθυμούν τα ξενοδοχεία να έχουν υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον Επιζητούν τη μεσογειακή διατροφή και την τοπική κουζίνα

Εκπληρώνει η Ελλάδα τα Κριτήρια Φιλοξενίας Προγραμμάτων Αθλητικού Τουρισμού; 1. Ποσότητα σε σύγχρονες Αθλητικές Εγκαταστάσεις, ποικιλία χρήσεων, φιλοξενία διαφορετικών αθλημάτων (Πολύ καλό επίπεδο) 2. Εμπειρία διοργάνωσης αγώνων , ανάληψη μελλοντικών διοργανώσεων (Πολύ καλό επίπεδο) 3. Ελκυστικότητα φυσικών πόρων, αξιοθέατα, λίμνες, ποτάμια, ορεινοί όγκοι και πράσινο, θάλασσα και παραλίες (Πολύ καλό επίπεδο) 4. Βαθμός αναγνωρισιμότητας προορισμού (Καλό επίπεδο) 5. Επίπεδο τουριστικών υποδομών όπως καταλύματα, κέντρα εστίασης και ψυχαγωγίας, ταξιδιωτικά γραφεία (Καλό επίπεδο)

6. Ποσότητα σε αθλούμενο ανθρώπινο δυναμικό του προορισμού, ομάδες ανά άθλημα, σύνδεση προορισμού με αθλήματα και προσωπικότητες (Καλό επίπεδο) 7. Ευκολία προσβασιμότητας, απόσταση από αεροδρόμια, σταθμούς τρένων, λιμάνια, εθν. οδούς (Μέτριο επίπεδο) 8. Επίπεδο δημοσίων υπηρεσιών προορισμού, ιατρική περίθαλψη, καθαριότητα, μεταφορικά μέσα, κ.α. (Μέτριο επίπεδο) 9. Ποιότητα εταιριών παροχής αθλητικών υπηρεσιών, υπαίθριων δραστηριοτήτων και προγραμμάτων αναψυχής (Μέτριο επίπεδο)

Dream Travel Αθλητικά Ταξίδια 2010 Με έδρα την Αθήνα ο τουριστικός οργανισμός Dream Travel www.dreamtravel.gr δραστηριοποιείται σε όλο το φάσμα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών (οργανωμένες αναχωρήσεις στο εξωτερικό, ατομικά πακέτα, εσωτερικό και εισερχόμενο τουρισμό, εταιρικά ταξίδια) με εξειδίκευση στους εξωτικούς προορισμούς. Το 2010 το Dream Travel δημιουργεί το νέο τμήμα παροχής υπηρεσιών Αθλητικών Ταξιδιών / Sport Travel, προσπαθώντας να συναντήσει τις απαιτήσεις των πελατών και παράλληλα να ικανοποιήσει τις ανάγκες της αγοράς, η οποία ζητάει με αυξανόμενο ρυθμό ταξίδια με αθλητικό περιεχόμενο Τα προγράμματα Αθλητικών Ταξιδιών του Dream Travel στοχεύουν: α) στα διεθνή Γραφεία, αναπτύσσοντας τον εισερχόμενο Αθλητικό Τουρισμό και β) στο Ελληνικό κοινό, αναπτύσσοντας τον εξερχόμενο και εσωτερικό Αθλητικό Τουρισμό

Προγράμματα Αθλητικών Ταξιδιών Dream Travel Τα προγράμματα χωρίζονται σε τρία βασικά προϊόντα: 1. Ταξίδια Αθλητικών Διοργανώσεων (Spectator & Participating Sport Travel – Event Tourism). Τους καταναλωτές αποτελούν: Οι ομάδες / αθλητές, αποστολές, τεχνικοί, δημοσιογράφοι, που ταξιδεύουν για να συμμετέχουν και να εργαστούν σε αθλητικές διοργανώσεις, τουρνουά, αγώνες Οι τουρίστες που ταξιδεύουν για να παρακολουθήσουν ως θεατές αθλητικούς αγώνες, με τουλάχιστον μία διανυκτέρευση στον προορισμό διεξαγωγής του αγώνα 2. Προπονητικά Ταξίδια (Training Sport Travel – Sports Camps). Τους καταναλωτές αποτελούν οι επαγγελματικές και ερασιτεχνικές ομάδες ή και ανεξάρτητοι αθλητές που ταξιδεύουν για να συμμετέχουν σε ειδικά προγράμματα προετοιμασίας και αποθεραπείας σε προπονητικά κέντρα, διαμένοντας σε καταλύματα ενσωματωμένα στα προπονητικά κέντρα) και σε ξενοδοχεία κοντά στα προπονητικά κέντρα/αθλητικές εγκαταστάσεις. Τα ξενοδοχεία που προτιμώνται είναι αυτά που είναι εξοπλισμένα με gym, spa, και ειδικά υγιεινά γεύματα.

3. Ταξίδια Αθλητικής Αναψυχής (Outdoor Sports Activities – Active Tourism) Τους καταναλωτές αποτελούν όλοι όσοι θέλουν το πρόγραμμα των διακοπών τους να περιλαμβάνει τουλάχιστον μια αθλητική δραστηριότητα και χωρίζονται σε: 3.1. Προγράμματα Ήπιων Υπαίθριων Δραστηριοτήτων, π.χ. ιππασία, trekking, τρέξιμο ιστιοπλοΐα, κολύμβηση 3.2. Προγράμματα Έντονων Υπαίθριων Δραστηριοτήτων, π.χ. σκι, ποδηλασία βουνού, windsurfing, diving (lifestyle sports) 3.3. Αθλητικά Ξενοδοχεία (Sport Recreation Holidays –Sport Hotels / Resorts) Ξενοδοχεία και συμπλέγματα καταλυμάτων με ειδική υποδομή (gym, spa, γήπεδα, πισίνες, μαρίνα, κέντρο θαλάσσιων σπορ, θεματικά πάρκα, γκολφ) 3.4. Εταιρικά Αθλητικά Ταξίδια (Corporate Sport Travel – Team Building Programs) 3.5. Εκπαιδευτικά Αθλητικά Ταξίδια (Educational Sport Excursions) 3.6. Προσαρμοσμένα Προγράμματα Αναψυχής και Αθλητικού Τουρισμού για άτομα με αναπηρίες και για ηλικιωμένους (Sport Leisure Holidays for Groups with Special treatment)

Η Ελλάδα είναι ανταγωνιστικός προορισμός Αθλητικών Ταξιδιών Συμπέρασμα Η Ελλάδα είναι ανταγωνιστικός προορισμός Αθλητικών Ταξιδιών Έχει τη δυνατότητα να προσφέρει αθλητικές διακοπές όλους τους μήνες το χρόνο, έχει εγκαταστάσεις και φυσικά τοπία που μπορούν να φιλοξενήσουν όλα τα αθλήματα και τις αθλητικές δραστηριότητες, μπορεί να συνδυάζει τα αθλητικά ταξίδια με τη ψυχαγωγία και την εμπειρία πολιτισμικών και περιβαλλοντικών αξιών. Ο αθλητικός τουρίστας στην Ελλάδα έχει την ευκαιρία να συμπληρώνει τα ημερήσια προγράμματα αθλητικού τουρισμού, με επισκέψεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους, με παρακολούθηση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, με επισκέψεις σε μέρη φυσικού κάλλους.