Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων
Χθες Επιλογή Επαγγελματικής Αποκατάστασης Καμιά Επιχειρηματική ή Επαγγελματική Υποδομή Το προσωπικό στοιχείο εις βάρος των δεδομένων της αγοράς Ανειδίκευτη Εργασία
Χθες •Εγκαίνια •Φυλλάδια •Καταχωρίσεις σε τοπικό τύπο •Προσφορές και Εκπτώσεις •Ταμπέλες και Αφίσες •Ο Ιδιοκτήτης – Καταστηματάρχης σε Κεντρικό Ρόλο
Η Εξέλιξη •Τη δεκαετία του ’90 ανατρέπεται η εικόνα της αγοράς: Αλυσίδες Concept Stores Discount/Outlet Shop in a Shop Internet Retailing
DNAΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ SHOPPING- ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΠΟΛΛΑΠΛΗΣΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΩΝΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Η Εξέλιξη •Εμφάνιση των Malls •Εισαγωγή του Lifestyle Center •Εργαλεία Επικοινωνίας Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις Direct Marketing Events Parties Διαγωνισμοί Δώρα BTL Ambassadors Promotions
Τι Κάνουμε To Lifestyle Center είναι ένα περιβάλλον retail που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις αξίες του lifestyle του καταναλωτή 1950 – 1980 το lifestyle center ήταν η Κηφισιά, το Κολωνάκι, η Γλυφάδα Η κρίση είναι ευκαιρία Επαναπροσδιορίζουμε το χώρο μας
Τι Κάνουμε Η Ναύπακτος, η Γλυφάδα, το Χαλάνδρι, οι Σέρρες, η Λάρισα, το Ηράκλειο, η Θεσσαλονίκη, τα Τρίκαλα, η Καλαμάτα, η Κηφισιά... είναι Lifestyle Center New Town Center Οι πόλεις μας μπορούν να γίνουν Brands!
New Town Center Κρίσιμη μάζα πληθυσμού Κρίσιμος όγκος retailers Συνύπαρξη χρήσεων Φιλικός χώρος περίπατου για όλους και 7/24 Επιλογές πολιτισμού και διασκέδασης Πράσινο
New Town Center Ένας ζωντανός οργανισμός με παρελθόν παρόν και μέλλον Δεν επηρεάζεται από μόδα και πρότυπα Αντιπροσωπεύει και σέβεται Τις βασικές ανθρώπινες αξίες Επενδύει στον καταναλωτή – άνθρωπο Στον όποιο στηρίζεται και υπηρετεί με πάθος Τα εμπορικά κέντρα των πόλεων
Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις •Όχι στο σύνδρομο εκπτώσεων και προσφορών: Οι εκπτώσεις έχουν αξία όταν είναι μοναδικές Οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται λιανέμπορους που έχουν συνεχεία εκπτώσεις 15% μείωση τιμών σημαίνει 50% αύξηση πωλήσεων για το ίδιο κέρδος Η εκπαίδευση των καταναλωτών σε εκπτώσεις τους αλλάζει τις αγοραστικές συνήθειες
Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις Επανατοποθέτηση – Relaunch Προωθητικές Ενέργειες Word of Mouth Κοινωνική Δικτύωση – Χρήση των Νέων Μέσων Digital Pr
Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις Direct Marketing Media Relations – Ενεργοποιήστε τα Μέσα Εκδηλώσεις Θεσμοί Εξυπηρέτηση Πελατών Customer Relationship Marketing
Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις Οργανωμένες Προσφορές – Οργανωμένες Εκπτώσεις Δημιουργία Καταναλωτικής Πίστης – Loyalty Δημιουργήστε Νέα
Υπάρχουν Επιλογές – Υπάρχουν Λύσεις Ο κάθε Επιχειρηματίας Η κάθε Επιχείρηση Ο Εμπορικός Σύλλογος Η Πόλη
Ευχαριστώ