ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΜΟΔΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ Η συμβουλή της ημέρας.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ποδόσφαιρο: Από το άθλημα στο πρωτάθλημα
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Φόβοι, ανασφάλειες και ψυχολογικά προβλήματα εφηβικής ηλικίας
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
19η ημέρα ώρα
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Περιεχόμενα Πρόλογος (σελίδα 4) Η Διαφήμιση (σελίδα 6)
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
Εικονική Επιχείρηση Α΄ Λυκείου
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Η πρόκληση για την Επαγγελματική Κατάρτιση
Βύρωνας: Μια Συνοικία, Μια Ιστορία
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Θέμα: Λόγοι που οδηγούν τους νεους στα ναρκωτικά ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: Υφαντής Μιχάλης Υφαντής Μιχάλης Παναγιώτης Κουτσοπανάγος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΖΙΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ.
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΜΟΔΑ

Η μόδα με την πάροδο των χρόνων Ένδυση τα πρωτόγονα χρόνια. Ο άνθρωπος έφτιαχνε μόνος του τα ρούχα του. Μεσαίωνας 600 μ. Χ. Πιο περίτεχνα ρούχα. Αναγέννηση 15ος – 16ος αι. Κυριαρχεί η ιταλική μόδα. Παραδοσιακές ενδυμασίες τέλη του 19ου αι. έως τον 20ο αι. Τολμηροί χρωματικοί συνδυασμοί με φαντασία στον τρόπο που φοριούνται.

Δεκαετίες ανά σειρά : 20’ , 30’ , 40’ , 50’ , 60’ , 70’ , 80’ , 90’ Υπάρχει έντονη επιρροή από τις χώρες του εξωτερικού. Η μόδα του σήμερα

Κανταρτζόγλου Ιορδάνης Μετά από μία σύντομη ιστορική αναδρομή στη μόδα συμπεραίνουμε πως με τη πάροδο των χρόνων αλλάζει και προσαρμόζεται σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των ανθρώπων . Σας ευχαριστούμε Οι μαθητές της ομάδας ΑΡΕΣΚΩ : Θανάσης Αντώνης Κανταρτζόγλου Ιορδάνης Καποπούλου Ανδρομάχη Μάντζαρης Γιάννης Μπιζιντή Χριστίνα Παλιούρα Σοφία

Γεωργοβασίλη Παναγιώτα ΜΟΔΑ ΑΝΩΝΥΜΟΙ: Γεωργοβασίλη Παναγιώτα Γκιώνη Νικολέτα Καψάλης Γιάννης Καραβίτης Αναστάσης Ροδαρέλη Ειρήνη

Η ομάδα μας ασχολήθηκε με: Έρευνα με ερωτηματολόγια που διανεμήθηκαν σε 20 άτομα Συνέντευξη που πήραμε από ιδιοκτήτρια καταστήματος ρούχων στο Βύρωνα Θέματα που αφορούν τα θύματα της μόδας

Κάποια αποτελέσματα της έρευνάς μας:

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου και ώρα 13:30 επισκεφθήκαμε με όλα τα μέλη της ομάδας μας ένα κατάστημα παιδικών-εφηβικών ρούχων στο Βύρωνα .Σκοπός μας ήταν να πάρουμε συνέντευξη από τις δύο ιδιοκτήτριες.

ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Ανορεξία:

ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Τα φιλαράκια: Νίκος Νικόπουλος Αλέξανδρος Μαριόγλου Σοφία Πέτσα Κατερίνα Κανελλού Ευανθία Ζέρβα Βάρβαρα Βόκολου

Τι ειναι μοδα; Μόδα είναι μια συνήθως σύντομη και παροδική συνήθεια αναφορικά με πολλά θέματα που αφορούν τον άνθρωπο. Είναι επίσης η τάση του ανθρώπου για την αναζήτηση του καινούργιου, του σύγχρονου, σύμφωνα με τα δεδομένα κάθε εποχής, τα οποία συχνά αναπροσαρμόζονται.

ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ; Κάποιες από τις πολλές αιτίες της μόδας μπορεί να είναι : Διαφήμιση-υπερκατανάλωση-οικονομικά συμφέροντα επιχειρήσεων Ξένα πρότυπα, ήθη, συνήθειες, ανάγκη ανανέωσης, νεωτερισμού Επιθυμία κοινωνικής αποδοχής-προβολή- ψυχολογικά προβλήματα και αίσθημα κατωτερότητας Ρηχότητα-μίμηση

Διαφήμιση-Υπερκατανάλωση

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ; Διαφήμιση είναι διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή.

ΣΑΝ ΤΙ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ; Η διαφήμιση ως πηγή πληροφόρησης Η διαφήμιση ως ενόχληση Η διαφήμιση ως πηγή αξιών.

ΠΟΙΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ; Διαφήμιση Πρωτογενούς ή Πρωταρχικής Ζήτησης. Διαφήμιση που Εστιάζει το Ενδιαφέρον της στη Ζήτηση του Επώνυμου Προϊόντος. Διαφήμιση Εμπιστοσύνης – Προσήλωσης προς το Προϊόν. Διαφήμιση Προώθησης των Πωλήσεων Διαφήμιση προβολής του προϊόντος . Διαφήμιση από Επιχείρηση σε Επιχείρηση. Διαφήμιση Λιανοπωλητών. Γενική Διαφήμιση μιας Επιχείρησης, ενός Οργανισμού. Συνδεδεμένη ή Συνεργατική Διαφήμιση Η Πολιτική Διαφήμιση.

Ποιοι Ειναι οι Διαφημιςτικοι Στοχοι; Διαφημιστικός στόχος είναι μια συγκεκριμένη επικοινωνιακή ενέργεια που αναφέρεται σε συγκεκριμένο κοινό και προσπαθεί να επιτύχει συγκεκριμένο αποτέλεσμα σε συγκεκριμένο χρόνο.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ Ο καταναλωτισμός είναι όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την τάση της εξίσωσης της προσωπικής ευτυχίας με την απόκτηση υλικών αγαθών και την κατανάλωση.

ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Οι διαδικασίες ενεργοποιήσεως. Οι γνωστικές – νοητικές διαδικασίες.

Οι εξωτερικοι προςδιοριςτικοι παραγοντες της ςυμπεριφορας του Καταναλωτη Το φυσικό περιβάλλον του καταναλωτή. Το κοινωνικό – νομικό περιβάλλον του καταναλωτή .

ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ

ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Η Greenpeace κατηγορεί ότι υπάρχουν αρκετές εταιρίες οι οποίες επιβαρύνουν χώρες του τρίτου κόσμου όπως το Βιετνάμ, η Μαλαισία κ.α. Η Puma και η Nike δεσμεύτηκαν να αποκλείσουν κάθε τοξική ουσία ενώ αντίθετα η Adidas δεν δέχτηκε ανάλογη κίνηση.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Στην Ελλάδα τώρα μπορούμε να ανακυκλώνουμε και ρούχα γεγονός το οποίο συμβαίνει σε πολλές χώρες του κόσμου εδώ και 30 χρόνια.

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΡΟΥΧΑ Τώρα πλέον στην Ελλάδα έχει δημιουργηθεί ένα ειδικό δείγμα από γάλα από το οποίο μπορούμε να κατασκευάσουμε νήματα και συνεπώς ρούχα