CT_crm Client Trust. To CT_crm, είναι ένα λογισμικό πλήρους διαχείρισης πελατειακών σχέσεων όπου καταγράφονται στοιχεία τεχνικής υποστήριξης, πωλήσεων,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Galaxy platform : υψηλή τεχνολογία  Ανάπτυξη σε.Νet 4.0 / 3.5 της Microsoft  Αξιοποίηση των εργαλείων.Net 4.0 / 3.5  WPF για σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ILinc Web Conferencing & Collaboration DEMITRIOS GEORGIADES.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5. Νέα χαρακτηριστικά  Επιφάνεια εργασίας  On Line ενημέρωση Λογιστικής  Διαχείριση σχετικών εγγράφων  Data Center  Γεωγραφικές.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Παρουσίαση PocketBiz Warehouse
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
ΕΙΣΠΡΑΚΤΕOI ΛΟΓΑΡΙΑΣΜOI (ACCOUNTS RECEIVABLE)
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Παρουσίαση εφαρμογών Soft1
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Το Εμπορική Διαχείριση αποτελεί την αιχμή του δόρατος της εταιρίας μας στο χώρο της Εμπορολογιστικής Διαχείρισης Escape ΒΑΣΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Νέες εφαρμογές μισθοδοσίας. Βασικά Χαρακτηριστικά  Πολλαπλά User Interface και ενεργή επιφάνεια εργασίας  Δυνατότητα δημιουργίας διαφορετικών menu ανά.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
PocketBiz Sales PocketBiz Sales& Microsoft CRM Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ανάλυση Συστημάτων ( site) Υπευθ. Καθηγ.: Τσαλγατίδου Αφροδίτη.
Π. Μαυρογένης Υλικό μέρος και Λογισμικό των συστημάτων μηχανογράφησης των χώρων εστίασης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Αναφέρει το Υλικό μέρος των συστημάτων μηχανογράφησης.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ Εναλλακτικές λύσεις και αξιολόγηση αυτών.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Ο Επαγγελματίας Αγρότης Πτυχιακή Εργασία των σπουδαστών: Δεσπότη Παναγιώτη Κυριαζόπουλου Παναγιώτη.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Ακαδ. Έτος
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Αξιοποίηση παλαιών εργαστηρίων Πληροφορικής με sch-scripts σε διανομή LTS-Ubuntu Κε. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Σερρών Χ.Τριανταφύλλου-Ι.Ρίτας-Ι.Μποϊδίδης-Α.Κλέτσας 5η.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
Σύντομη παρουσίαση εφαρμογής
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Το κόστος Ποιότητας    
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

CT_crm Client Trust

To CT_crm, είναι ένα λογισμικό πλήρους διαχείρισης πελατειακών σχέσεων όπου καταγράφονται στοιχεία τεχνικής υποστήριξης, πωλήσεων, marketing, s χωρίζεται στην παρακάτω ενότητες: Πελατολόγιο Αιτήματα υποστήριξης Πωλήσεις s Ημερολόγιο Ιχνιλασιμότητα πληροφορίας Reports Καρτέλα πελάτη

To CT_crm, έχει αναπτυχτεί με συγκεκριμένη μεθοδολογία που βασίζεται σε βασικές αρχές του Capability Maturity Model για ανάπτυξη εφαρμογών.  Ανάλυση Απαιτήσεων  Σχεδιασμός της Εφαρμογής (Εμφάνιση, Λειτουργικότητα, Περιεχόμενο)  Τεχνικός σχεδιασμός  Ανάπτυξη λογισμικού και επιμέρους έλεγχοι  Ολοκλήρωση / έλεγχος  Εγκατάσταση συστήματος  Υποστήριξη καλής λειτουργίας και συντήρηση

To CT_crm, οδηγεί την δυναμική της απόδοση των πωλήσεων Οθόνη Εισαγωγής

To CT_crm, οδηγεί την δυναμική της απόδοση των πωλήσεων Διαχείριση Χρηστών

To CT_crm, οδηγεί την δυναμική της απόδοση των πωλήσεων Διαχείριση Τύπων Πελατών

To CT_crm, οδηγεί την δυναμική της απόδοση των πωλήσεων Διαχείριση Πελατών

To CT_crm, οδηγεί την δυναμική της απόδοση των πωλήσεων Διαχείριση Προμηθευτών

To CT_crm, οδηγεί την δυναμική της απόδοση των πωλήσεων Διαχείριση ειδών