Αθήνα 22.10.2010 Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
«Έρευνα Πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μικρομεσαίων Εμπορικών Επιχειρήσεων» Χρονοσειρά δεδομένων 1 ο κύμα (Έρευνα Βάσης σε δείγμα: εμπορικών επιχειρήσεων)
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. "Λίμνες: Πηγές Έμπνευσης
ΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ… ΚΡΑΤΟΣ ΛΑΟΣΕΞΟΥΣΙΑΕΔΑΦΟΣ.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ - Η Πρωτοβάθμια Επιτροπή έχει 28 σχολεία (14 Δημοτικά & 14 νηπιαγωγεία) - Η Δευτεροβάθμια έχει 14 σχολεία (5.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
Αγωγή του πολίτη Ιφιγένεια Ηλιάδου Στ΄2.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Τίτλος: Η αγροτική παραγωγή στην Ελλάδα
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
«ΜΙΝΙ ΒΟΛΕΙ: Παράγοντας βιωσιμότητας, ανάπτυξης, αθλητικής αριστείας» GMAIL. COM.
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Εκτίμηση με Απλά Δείγματα
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Τα χαρακτηριστικά της εισροής μεταναστών στην Ελλάδα σήμερα Τ. Κακλαμάνη, Επίκουρη Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης 27 Ιουλίου 2013.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ” ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Απλουστευµένες Υπηρεσίες για όλους
ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Δημοτικές Εκλογές 2010 Δήμος Θεσσαλονίκης. Δημοτικές Εκλογές 2010 Δήμος Θεσσαλονίκης Ταυτότητα Έρευνας Ανάθεση: Αγγελιοφόρος της Κυριακής Διεξαγωγή: Palmos.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ …. Η ΤΩΡΙΝΗ ΒΟΥΛΗ (Εκλογές 2007) Ν.Δ: 41,84 (152 έδρες) ΠΑΣΟΚ: 38,10 (102 έδρες) ΚΚΕ: 8,15 (22 έδρες) ΣΥΡΙΖΑ: 5,04 (14 έδρες) ΛΑΟΣ:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Στατιστική I Χειμερινό Γ. Παπαγεωργίου
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR, έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο ΕΣΡ και τηρεί τους κανόνες δεοντολογίας.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
ΘΕΜΑ: Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ-ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΙΓΟΕΙΔΩΝ ΜΑΚΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος Ομ. Καθηγητής Σχολικοί.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Α. Βαφειάδης Προϊστάμενος Μονάδας Α2' Δημόσιες Υποδομές & Ευρυζωνικότητα.
Λέγοντας « σύστημα » εννοούμε έναν οργανισμό, ο οποίος στελεχώνεται από ανθρώπινο δυναμικό και έχει σαν στόχο την επίτευξη συγκεκριμένων λειτουργιών με.
Οι επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΆ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ &ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗΣ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ
3.1 «Σύστημα» – Εκπαιδευτικό Σύστημα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αθήνα Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ

Δειγματοληψία – Ακολουθήθηκε η τεχνική της δειγματοληψίας κατά συστάδες (cluster sampling). Η τεχνική προσφέρεται σε εκπαιδευτικές έρευνες μεγάλης κλίμακας. – Ως συστάδα θεωρήθηκε η σχολική μονάδα. Σε κάθε σχολική μονάδα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε όλους τους εκπαιδευτικούς. – Στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η επιλογή έγινε μεταξύ των ημερησίων Γυμνασίων και Λυκείων καθώς και των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ – Σημαντικός παράγοντας που επηρέασε τη δειγματοληψία ήταν η αστικότητα της περιοχής – Στο δείγμα συμμετέχουν περισσότερες σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (60 Νηπιαγωγεία και 60 Δημοτικά Σχολεία) ενώ στη Δευτεροβάθμια (40 Γυμνάσια και 40 Λύκεια) διαπιστώνεται (ασφαλώς) μεγαλύτερη διασπορά ειδικοτήτων – Η κατανομή των μονάδων έγινε με βάση γενικά πληθυσμιακά στοιχεία της ΕΛΣΤΑ και την κατανομή των σχολείων ανά νομό.

Η ταυτότητα του δείγματος – Απάντησαν 1632 εκπαιδευτικοί (682 από την Πρωτοβάθμια και 950 από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) από 40 περίπου Νομούς. – Στο δείγμα εκφράστηκαν εκπαιδευτικοί από 42 Νηπιαγωγεία, 58 Δημοτικά Σχολεία, 38 Γυμνάσια και 28 Λύκεια (4 ΕΠΑΛ).

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ ΝΟΜΟΣΣυχνότηταΠοσοστό ΑΤΤΙΚΗ 35521,8 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 17610,8 ΚΟΖΑΝΗ 8,5 ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 362,2 ΑΡΚΑΔΙΑΣ 271,6 ΑΡΤΑΣ 171,0 ΑΧΑΙΑΣ 714,4 ΒΟΙΩΤΙΑΣ 553,4 ΔΡΑΜΑ 9,5 ΕΒΡΟΣ 8,5 ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 372,3 ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 462,8 ΙΩΑΝΝΙΝΑ 523,2 ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 181,1 ΛΑΚΩΝΙΑΣ 482,9 ΛΑΡΙΣΑΣ 442,7 ΞΑΝΘΗΣ 342,1 ΠΕΛΛΑΣ 452,7 ΣΕΡΡΩΝ 161,0 ΤΡΙΚΑΛΩΝ 452,7 ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 392,4 ΦΛΩΡΙΝΑΣ 332,0 ΧΑΝΙΩΝ 442,7 ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ 352,1 ΡΕΘΥΜΝΟΥ 231,4 ΚΟΡΙΝΘΟΥ 14,9 ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ 171,0 ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 362,2 ΚΙΛΚΙΣ 11,7 ΧΙΟΣ 13,8 ΚΥΚΛΑΔΩΝ 171,0 ΗΛΕΙΑΣ 11,7 ΛΗΜΝΟΣ 4,2 ΚΑΒΑΛΑΣ 1,1 ΙΟΝΙΑ 583,6 ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 714,4 ΗΜΑΘΙΑΣ 281,7 ΔΓ 30,1 ΣΥΝΟΛΟ ,0 Συνολικά απάντησαν 1632 εκπαιδευτικοί (682 από την Πρωτοβάθμια και 950 από τη Δευτεροβάθμια). Η κατανομή τους ανά νομό ήταν η εξής

Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΔευτεροβάθμια εκπαίδευση Αριθμός-ποσοστό εκπαιδευτικών682-41,8%950-58,2% Αναλογία γυναικών-ανδρών74,2%-25,8%60,7%-39,2% Μέσος όρος (Μ.Ο) –Τυπική απόκλιση (Τ.Α) ηλικίας42-8,546,1-8,3 Κάτοχοι πανεπιστημιακών τίτλων98,4%95,3% Κάτοχοι Μεταπτυχιακών-Διδακτορικών τίτλων9,7%16,3% Εκπαιδευτικοί Αττικής &. Θεσσαλονίκης34%31,5% ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ Πίνακας 1: Δημογραφικά στοιχεία ανά βαθμίδα εκπαίδευσης –Οι γυναίκες αποτελούν την πλειοψηφία του δείγματος (75% στην Α/θμια, 60% στη Β/θμια). – Ο μέσος όρος ηλικίας είναι 42 έτη για την Α/θμια και 46 έτη για τη Β/θμια. – Το 10% των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και το16% των εκπαιδευτικών της Β/θμιας είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος ή διδακτορικού. –Το 1/3 του δείγματος είναι από Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Εξαρτώμενα οικονομικά μέληΣυχνότηταΠοσοστό ,3% ,3% ,9% 3 και άνω33823,4% ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ Πίνακας 2: Εξαρτώμενα οικονομικά μέλη

Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΔευτεροβάθμια εκπαίδευση Υπηρεσία στην τωρινή τους θέση (Μ.Ο & Τ.Α)6,3-6,68,2-8,3 % μόνιμης εργασιακής σχέσης82%92% Αναμονή για το διορισμό ως μόνιμου εκπαιδευτικού Μέχρι 10 χρόνια προϋπηρεσίας4,6-4,87,5-6,4 Περισσότερα από 10 χρόνια προϋπηρεσίας5,8-3,96,1-4,7 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ Πίνακας 3: Στοιχεία για την υπηρεσία των εκπαιδευτικών ανά βαθμίδα εκπαίδευσης ή φύλο - Στην Α/θμια οι εκπαιδευτικοί του δείγματος υπηρετούν κατά μέσο όρο 6 χρόνια στην τωρινή τους θέση ενώ στη Β/θμια 8 χρόνια (στη δευτεροβάθμια διαπιστώνεται μεγαλύτερη τυπική απόκλιση) - Πορκύπτουν υψηλά ποσοστά μόνιμης εργασιακής σχέσης (80%-90%) - Ο μέσος χρόνος αναμονής για το διορισμό είναι μεγαλύτερος κατά 3 έτη στη Β/θμια στους νεότερους εκπαιδευτικούς (4,5-7,5 έτη), ενώ υπάρχει σχετική ισορροπία στους εκπαιδευτικούς με μεγαλύτερη προϋπηρεσία (γύρω στα 6 έτη)

Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ΠαράμετροςΣυντελεστήςΣημαντικότηταOdds-ratio Θέση στη διεύθυνση * Φύλο0,88<0,0012,41 Θέση στη διεύθυνση * μεταπτυχιακός τίτλος0,7960,012,21 Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ΠαράμετροςΣυντελεστήςΣημαντικότηταOdds-ratio Θέση στη διεύθυνση * Φύλο1,031<0,0012,80 Θέση στη διεύθυνση * μεταπτυχιακός τίτλος0,1760,581,20 Πίνακας 4: Η επίδραση του φύλου και των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στην απόκτηση θέσης στη διεύθυνση του σχολείου ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ –Η κυριότερη μεταβλητή που επηρεάζει την επιλογή σε θέση διεύθυνσης είναι το φύλο. –Στην περίπτωση κατοχής μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, η πιθανότητα είναι 2 έως 3 φορές μεγαλύτερη ένας άνδρας να καταλάβει θέση στη διεύθυνση, από την αντίστοιχη πιθανότητα για μια γυναίκα. –Αντίθετα, οι μεταπτυχιακοί τίτλοι επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό την επιλογή των θέσεων διεύθυνσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Έτσι, στην Α/θμια για άτομα του ίδιου φύλου, η πιθανότητα είναι 2 φορές περίπου μεγαλύτερη ένας/μία κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου να καταλάβει θέση στη διεύθυνση του σχολείου από την αντίστοιχη πιθανότητα για έναν/μία που δεν έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

Ικανοποίηση-Δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από τις προπτυχιακές τους σπουδές Γνωστικό αντικείμενο Ψυχοπαιδαγωγική εκπαίδευση Εφαρμογή στην τάξη ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ

Πίνακας 5: Επίπεδα ικανοποίησης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από τις προπτυχιακές τους σπουδές Ποσοστά ικανοποίησης από τις προπτυχιακές σπουδές αναφορικά με: Γνωστικό αντικείμενο Ψυχοπαιδαγωγική εκπαίδευση Εφαρμογή στην τάξη Ελάχιστα ικανοποιητικό12,513,925,3 Κάπως ικανοποιητικό3128,332,4 Αρκετά ικανοποιητικό4747,533,8 Πολύ ικανοποιητικό910,48,5 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας δηλώνουν σχετικά ικανοποιημένοι με τις προπτυχιακές τους σπουδές ενώ εμφανίζονται δυσαρεστημένοι από την πρακτική εφαρμογή των γνώσεων τους στη σχολική τάξη.

Ικανοποίηση-Δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τις προπτυχιακές τους σπουδές Γνωστικό αντικείμενο Ψυχοπαιδαγωγική εκπαίδευση Εφαρμογή στην τάξη ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ

Πίνακας 6: Επίπεδα ικανοποίησης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τις προπτυχιακές τους σπουδές Ποσοστά ικανοποίησης από τις προπτυχιακές σπουδές αναφορικά με: Γνωστικό αντικείμενο Ψυχοπαιδαγωγική εκπαίδευση Εφαρμογή στην τάξη Ελάχιστα ικανοποιητικό842,551,3 Κάπως ικανοποιητικό2027,527,524,5 Αρκετά ικανοποιητικό46,321,817,5 Πολύ ικανοποιητικό25,78,38,36,76,7 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ Στη Β/θμια διαπιστώνεται ικανοποίηση για τις γνώσεις που παρέχονται στο αντικείμενο των σπουδών (τα σχετικά ποσοστά ικανοποίησης κυμαίνονται στο 70% περίπου), ενώ καταγράφεται δυσαρέσκεια στη διδακτική και παιδαγωγική τους προετοιμασία.

Ικανοποίηση-Δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την επιμόρφωση Γνωστικό αντικείμενο Ψυχοπαιδαγωγική εκπαίδευση Εφαρμογή στην τάξη ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ

Πίνακας 7: Επίπεδα ικανοποίησης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την επιμόρφωσή τους Ποσοστά ικανοποίησης από τις προπτυχιακές σπουδές αναφορικά με: Γνωστικό αντικείμενο Ψυχοπαιδαγωγική εκπαίδευση Εφαρμογή στην τάξη Ελάχιστα ικανοποιητικό16,118,818,822,3 Κάπως ικανοποιητικό3434,435,935,9 Αρκετά ικανοποιητικό44,442,442,435,735,7 Πολύ ικανοποιητικό5,44,46,26,2 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ Στην Α/θμια εκπαίδευση περίπου οι μισοί εκπαιδευτικοί δηλώνουν ικανοποιημένοι από την επιμόρφωσή τους σε γνωστικά αντικείμενα, λιγότεροι από τους μισούς εκπαιδευτικούς δηλώνουν ικανοποιημένοι από την επιμόρφωση σε ψυχοπαιδαγωγικά θέματα, ενώ περίπου το 60% δηλώνει δυσαρεστημένο από την εφαρμογής της επιμόρφωσης στην τάξη.

Ικανοποίηση-Δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την επιμόρφωση Γνωστικό αντικείμενο Ψυχοπαιδαγωγική εκπαίδευση Εφαρμογή στην τάξη ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ

Πίνακας 8: Επίπεδα ικανοποίησης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την επιμόρφωσή τους Ποσοστά ικανοποίησης από τις προπτυχιακές σπουδές αναφορικά με : Γνωστικό αντικείμενο Ψυχοπαιδαγωγική εκπαίδευση Εφαρμογή στην τάξη Ελάχιστα ικανοποιητικό27,534,436 Κάπως ικανοποιητικό33,333,732,1 Αρκετά ικανοποιητικό31,524,925 Πολύ ικανοποιητικό7,776,7 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ Στη Β/θμια εκπαίδευση καταγράφεται σημαντική δυσαρέσκεια (γύρω στο 50%) από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο γνωστικό αντικείμενο αλλά και από την εφαρμογή της επιμόρφωσης στη σχολική τάξη.

Πίνακας 9: Ποσοστά εκπαιδευτικών σε σχέση με το μηνιαίο οικογενειακό εισόδημα και την προϋπηρεσία ΠρωτοβάθμιαΔευτεροβάθμια Μέχρι 10 χρόνια προϋπηρεσίας Περισσότερα από 10 χρόνια προϋπηρεσίας Μέχρι 10 χρόνια προϋπηρεσίας Περισσότερα από 10 χρόνια προϋπηρεσίας Μέχρι 450 €3,391,30, ευρώ6,50, €38,22034,716, €41,564,448,762, €8,912,19,916,4 Πάνω από 5000€1,62,72,43 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ Καταγράφεται μεγάλη δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών για τις οικονομικές συνθήκες του επαγγέλματος τους. Το 82% των εκπαιδευτικών και των δύο βαθμίδων θεωρεί ότι οι οικονομικές τους απολαβές δεν είναι αντίστοιχες με τις απαιτήσεις του εκπαιδευτικού έργου και το 85% δεν είναι ικανοποιημένο. Η τάση δυσαρέσκειας για τα οικονομικά είναι τόσο ισχυρή ώστε να «διαπερνά» τις όποιες διαφοροποιήσεις αναφορικά με το φύλο, τον αριθμό των εξαρτώμενων μελών και τη συμμετοχή στη διεύθυνση της σχολικής μονάδας. Η μεγάλη πλειοψηφία όλων των εκπαιδευτικών (γύρω στο 55%) δηλώνουν ότι ανήκουν στην ομάδα των 1500 €-3000 € ως μηνιαίο οικογενειακό εισόδημα, ενώ μέχρι 1500 € δηλώνει το 27% των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και το 32% των καθηγητών της δευτεροβάθμιας. Ένα ποσοστό εκπαιδευτικών (11%-12%) δηλώνει ότι έχει δεύτερη απασχόληση.

Πίνακας 10: Ποσοστά εκπαιδευτικών ανά βαθμίδα σχετικά με το πλαίσιο οργάνωσης της σχολικής μονάδας ΠρωτοβάθμιαΔευτεροβάθμια Το ωράριο βοηθά στην αποτελεσματικότητα7580 Η προετοιμασία στο σπίτι αποβαίνει σε βάρος του εξωσχολικού χρόνου7577 Δυσαρεστημένο από το σύστημα διορισμού6169 Το κοινωνικό κύρος είναι υποβαθμισμένο6773 Το θεσμικό πλαίσιο οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας είναι ικανοποιητικό6052 Τα σχολικά βιβλία σε μικρό ή μεγάλο βαθμό ακατάλληλα4552 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ

Πίνακας 11: Ποσοστά εκπαιδευτικών ανά βαθμίδα σχετικά με το πλαίσιο οργάνωσης της σχολικής μονάδας ΠρωτοβάθμιαΔευτεροβάθμια Το ΑΠΣ βοηθά τον εκπαιδευτικό5330 Οι σχέσεις με τους μαθητές είναι καλές10097 Ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών επηρεάζει θετικά το εκπαιδευτικό έργο6050 Η συμβολή του σχολικού συμβούλου δεν είναι χρήσιμη5866 Οι σχέσεις με τους γονείς είναι ικανοποιητικές8560 Η εμπλοκή της τοπικής αυτοδιοίκησης δεν είναι ικανοποιητική7278 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ

Ενδεικτικές διαφορές ανά ειδικότητα (Φιλόλογοι-Μαθηματικοί-Φυσικοί/Χημικοί) •Οι Φιλόλογοι καταγράφουν τη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια από τα σχολικά βιβλία (66%), ακολουθούν οι Φυσικοί-Χημικοί (57%) και οι Μαθηματικοί (44%) •Παρόμοια (υψηλά) επίπεδα δυσαρέσκειας για το ΑΠΣ στις 3 ειδικότητες •Οι Μαθηματικοί έχουν τη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια από το έργο του συμβούλου (77%), ακολουθούν οι άλλες 2 ειδικότητες (65%). ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ

Πίνακας 12: Ποσοστά εκπαιδευτικών ανά βαθμίδα σχετικά με συνταξιοδοτικά και περίθαλψη ΠρωτοβάθμιαΔευτεροβάθμια Δεν είναι ικανοποιημένοι συνταξιοδοτικά7877 Δεν είναι ικανοποιημένοι από την περίθαλψη5645 Είναι ικανοποιημένοι από το ωράριο91 Το επίπεδο δαπανών της χώρας μας για την εκπαίδευση είναι χαμηλό9294 Το επίπεδο των δαπανών επηρεάζει το έργο των εκπαιδευτικών8580 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ

Πίνακας 13: Ποσοστά εκπαιδευτικών ανά βαθμίδα σχετικά με τα θεσμοθετημένα σχολικά όργανα ΠρωτοβάθμιαΔευτεροβάθμια Οι ελαστικές μορφές απασχόλησης επηρεάζουν αρνητικά το εκπαιδευτικό έργο8790 Ικανοποίηση από τη σχολική επιτροπή5546 Ικανοποίηση από το σχολικό συμβούλιο5742 Ικανοποίηση από το σύλλογο γονέων6243 Ικανοποίηση από τις μαθητικές κοινότητες30 Ικανοποίηση από το σύλλογο διδασκόντων8483 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ

Πίνακας 14: Ποσοστά ικανοποίησης εκπαιδευτικών ανά βαθμίδα σχετικά με την υλικοτεχνική υποδομή ΠρωτοβάθμιαΔευτεροβάθμια Ικανοποίηση από τα κτίρια του σχολείου5655 Ικανοποίηση από τα εργαστήρια2048 Ικανοποίηση από τις βιβλιοθήκες4146 Ικανοποίηση από τα γραφεία των εκπαιδευτικών5344 Ικανοποίηση από τα γραφεία διοίκησης5764 Ικανοποίηση από τις αίθουσες διδασκαλίας5850 Ικανοποίηση από τους χώρους άθλησης2324 Ικανοποίηση από τον αύλειο χώρο5061 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚEΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΟΛΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΑΔΕΔΥ