Ο στόχος του Ξενοδοχείου είναι να αναπτύξει και να ενισχύσει το πελατολόγιο χωρίς να χάσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες της. Να αύξηση της κρατήσεις της σε μη τουριστικές περιόδους.
1.Ραδιοφωνο 2.Internet 3.Εφημερίδα 4.Τηλεόραση
Δημιουργία site: Εδώ δίνονται οι εξής πληροφορίες Homepage : θα υπάρχουν εικόνες του ξενοδοχείου η προβολή της μακροχρόνιας εμπιστοσύνης του ξενοδοχείου, απεικόνιση της περιοχής. Τοποθέτηση : Distances Beach 60m Olympus 4km Litohoro 3 km Katherine 20 km Thessaloniki 80 km Athens 380 km Volos 100 km Larisa 50 km Dion Museum 4 km Neolithic Pidna 25 km Elatochori ski center 35km Meteora 120km Vergina 80km Tempi Valley 20km Monastery of Panagia Soumela 80km Airport “Macedonia” 80km Litohoro Port 3km Railway station 3km Athos 140km
Στέγαση τύποι δωματίων Double rooms Triple rooms Quadruple rooms Ανέσεις Room service,breakfast,fax/printer Restaurant&Bar
Μια διαφήμιση περιεκτική όπου θα διαφημίζεται σε τοπικό ραδιόφωνο το ξενοδοχείο.
Μια τοπική διαφήμιση θα βοηθήσει το ξενοδοχείο στους τοπικούς της πελάτες και τo καλό όνομα στην περιοχή.
Μια πρόσοψη του ξενοδοχείου με αριθμό για κρατήσεις
Γενικότερα το επικοινωνιακό κομμάτι θα είναι να έρθουν από την πόλη να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και να ζήσουν στιγμές χαλάρωσης σε πολύ καλές τιμές και άριστες εγκαταστάσεις.
Α) Προώθηση του ξενοδοχείου σε βαλκανικές και σοβιετικές χώρες. Σε ηλικίες και ομάδες ατόμων όπου επισκέπτονται ήσυχα μέρη. Β) Το Bar του ξενοδοχείου μέσω κάποιων προσφορών να γίνει ένα μέρος όπου θα συχνάζουν οι κάτοικοι της περιοχής. Γ) Direct mail. Δ) Ανανέωση τεχνολογιών 1. ξενοδοχειακά προγράμματα σε Υ/Π 2. σεμινάρια για περισσότερη εξειδίκευση. Ε) Συνεργασία με επιχείρηση rent car. Στ) Φυλλάδιο όπου θα υπαρχή στα δωμάτια με δραστηριότητες όπου θα μπορούσαν να γίνουν στην περιοχή. Ζ) Σε τηλεοπτική εκπομπή να δοθεί μια πρόσφορα για διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο. Η) Να στοχεύσουν σε διαφορές ομάδες όπου καταφεύγουν σε δραστηριότητες που έχουν σχέση με την περιοχή.