Ο στόχος του Ξενοδοχείου είναι να αναπτύξει και να ενισχύσει το πελατολόγιο χωρίς να χάσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες της. Να αύξηση της κρατήσεις της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

WORLD OF TUI.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
The Greek Network of Rural Accommodation
ΜΑΛΙΑΚΩΣΤΑΣ & ΥΙΟΙ 4 STARS HOTEL.
Α ΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Φ ΟΡΗΤΩΝ Η ΛΕΚΤΡΙΚΩΝ Σ ΤΗΛΩΝ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η Α.Φ.Η.Σ. • Συλλογικό σύστημα • Μη κερδοσκοπικός οργανισμός • Υπό την αιγίδα και έγκριση του Υ.Π.Ε.Κ.Α.
ΝΕΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΠΑΝ ΙΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΝΕΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
Εκπομπές ΝΟx (σε ktn) ανά τομέα NOx ετήσιες μέσες τιμές NO 2 ετήσιες μέσες τιμές.
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΝΕΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΣΠΑ ΜΕΤΟΙΚΩ. ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ  Υφιστάμενες επιχειρήσεις που επιθυμούν να μετεγκατασταθούν από τους νομούς Αττικής και.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
To Πρόβλημα Μέσος Κύπριος: 2 κιλά απορριμμάτων/μέρα.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Αίγυπτος Ένα ταξίδι μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινο
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
1. Γροιλανδία km² - αυτοδιοικούμενη περιοχή που ανήκει στη Δανία ΓροιλανδίαΔανία 2. Νέα Γουινέα km² - το δυτικό τμήμα ανήκει στην.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
ΔΙΕΚ Χίου Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα Β εξάμηνο Ερωτήσεις Α ομάδας Νικόλαος Νύκτας – Δημήτριος.
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ Σιαμπάνο Ηλία Σκουρτσίδη Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο Σπύρο
Λόγοι διαφήμισης στο web 1/2
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητες 1.Οι χάρτες
ΑΝΔΕΙΣ Χριστοδουλάκη Άννα –Μαρία ΤμήμαΑ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ
Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Οχημάτων
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
Κέντρο Συμβουλευτικής
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Στοιχεία υδρομετεωρολογίας
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Άρης Λέκκας.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΩΝ Γιαμπουδάκη & Νεάρχου Τηλ.& fax:
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τέλεσης Μνημόσυνου υπέρ Του Μακεδονομάχου « ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΦΑ»
Β 3.5 Τα ποτάμια της Ασίας Ινδία.
Ελλάδα Τα μεγαλύτερα νησιά.
ΓΕΛ Καστορείου Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
2006 / 2007.
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΓΑΣ Α’ ΤΑΞΗ 2007
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο στόχος του Ξενοδοχείου είναι να αναπτύξει και να ενισχύσει το πελατολόγιο χωρίς να χάσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες της. Να αύξηση της κρατήσεις της σε μη τουριστικές περιόδους.

 1.Ραδιοφωνο 2.Internet 3.Εφημερίδα 4.Τηλεόραση

 Δημιουργία site: Εδώ δίνονται οι εξής πληροφορίες Homepage : θα υπάρχουν εικόνες του ξενοδοχείου η προβολή της μακροχρόνιας εμπιστοσύνης του ξενοδοχείου, απεικόνιση της περιοχής. Τοποθέτηση : Distances Beach 60m Olympus 4km Litohoro 3 km Katherine 20 km Thessaloniki 80 km Athens 380 km Volos 100 km Larisa 50 km Dion Museum 4 km Neolithic Pidna 25 km Elatochori ski center 35km Meteora 120km Vergina 80km Tempi Valley 20km Monastery of Panagia Soumela 80km Airport “Macedonia” 80km Litohoro Port 3km Railway station 3km Athos 140km

Στέγαση τύποι δωματίων Double rooms  Triple rooms  Quadruple rooms Ανέσεις Room service,breakfast,fax/printer Restaurant&Bar

Μια διαφήμιση περιεκτική όπου θα διαφημίζεται σε τοπικό ραδιόφωνο το ξενοδοχείο.

 Μια τοπική διαφήμιση θα βοηθήσει το ξενοδοχείο στους τοπικούς της πελάτες και τo καλό όνομα στην περιοχή.

 Μια πρόσοψη του ξενοδοχείου με αριθμό για κρατήσεις

 Γενικότερα το επικοινωνιακό κομμάτι θα είναι να έρθουν από την πόλη να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και να ζήσουν στιγμές χαλάρωσης σε πολύ καλές τιμές και άριστες εγκαταστάσεις.

 Α) Προώθηση του ξενοδοχείου σε βαλκανικές και σοβιετικές χώρες. Σε ηλικίες και ομάδες ατόμων όπου επισκέπτονται ήσυχα μέρη. Β) Το Bar του ξενοδοχείου μέσω κάποιων προσφορών να γίνει ένα μέρος όπου θα συχνάζουν οι κάτοικοι της περιοχής. Γ) Direct mail. Δ) Ανανέωση τεχνολογιών 1. ξενοδοχειακά προγράμματα σε Υ/Π 2. σεμινάρια για περισσότερη εξειδίκευση. Ε) Συνεργασία με επιχείρηση rent car. Στ) Φυλλάδιο όπου θα υπαρχή στα δωμάτια με δραστηριότητες όπου θα μπορούσαν να γίνουν στην περιοχή. Ζ) Σε τηλεοπτική εκπομπή να δοθεί μια πρόσφορα για διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο. Η) Να στοχεύσουν σε διαφορές ομάδες όπου καταφεύγουν σε δραστηριότητες που έχουν σχέση με την περιοχή.