Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Advertisements

ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2013 – 2014
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Προτάσειςγια πρόληψη και αντιμετώπιση 5 ο Γυμνάσιο Σερρών, 6 Οκτώβρη 2014 Ελένη Πετρομελίδου, Φιλόλογος.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Βία είναι κάθε συμπεριφορά ή συστηματική πολιτική συμπεριφοράς που χρησιμοποιείται για να εξαναγκάσει, να κυριαρχήσει ή να απομονώσει το θύμα.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Ερευνητική εργασία της Ά Λυκείου Υπεύθυνος καθηγητής: Σουσαμλής Παναγιώτης.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ 1 3 ο ΓΕΛ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Δ.Ε ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/4/15 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh.
Θέμα project : Cyberbullying
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Σεμινάριο με θέμα : ‘Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην πρόληψη.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Σταθείτε στο ύψος σας παρά … αδιάφορα στον κυβερνοεκφοβισμό Το φαινόμενο Cyberbullying.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 3 ΗΣ ΠΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Σχολικός Εκφοβισμός.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ένας mobile «φίλος» για τα ταξίδια σας
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Ερευνα για την σχολικη βια
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος 2013 - 14 Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας « Πρόληψη και διαχείριση ενδοσχολικής βίας με την εφαρμογή του θεσμού των μαθητών διαμεσολαβητών. Η περίπτωση της ηλεκτρονικής βίας (cyberbullying). » Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος 2013 - 14

Μόδα των Καιρών ή Σύγχρονη Πραγματικότητα; ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ? Μόδα των Καιρών ή Σύγχρονη Πραγματικότητα;

Οι συναντήσεις μας Βιωματικές ασκήσεις δημιουργίας ομάδας Βιωματικές δραστηριότητες καλλιέργειας, εμπιστοσύνης, αλληλεγγύης και κουλτούρας μη-βίας

Οι συναντήσεις μας Παιχνίδι με λέξεις Άσκηση καταιγισμού ιδεών Προβολή βίντεο Συζήτηση

Η τεχνική της διαμεσολάβησης Διαμεσολάβηση: μία εναλλακτική μέθοδος διαχείρισης και επίλυσης συγκρούσεων μεταξύ μαθητών Οι αντιμαχόμενες πλευρές απευθύνονται σε ένα τρίτο πρόσωπο για να επιλύσουν τη διαφορά Η συνάντηση πραγματοποιείται σε ουδέτερο τόπο, ο διαμεσολαβητής ακούει τις δύο πλευρές, και τελικά καταλήγουν σε μία κοινά αποδεκτή επίλυση της διαφοράς

Η τεχνική της διαμεσολάβησης Ανακοίνωση στην προσευχή Ανάρτηση ονομάτων διαμεσολαβητών στον πίνακα ανακοινώσεων Εξάσκηση σε εικονικές καταστάσεις συγκρούσεων παιχνίδι ρόλων διαδικτυακά εργαλεία Προετοιμασία για την αντιμετώπιση πραγματικών καταστάσεων

Η τεχνική της διαμεσολάβησης Προβλήματα Έλλειψη εμπιστοσύνης Έλλειψη ωριμότητας Δυσκολίας αποδοχής όμωσ, δεν το βάλαμε κάτω…

Cyberbullying

Cyberbullying

Cyberbullying

Cyberbullying

Cyberbullying ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΔΙΑΦΩΝΙΑ 1. Η ηλεκτρονική βία περιορίζεται στο Διαδίκτυο χωρίς προεκτάσεις στην πραγματική ζωή. 10,5% 79,8% 2. Μου είναι εύκολο να ασκώ βία μέσω Διαδικτύου διότι δε γίνομαι αντιληπτός/ή. 25,0% 51,6% 3. Η ενασχόληση με ηλεκτρονικά παιχνίδια που περιέχουν σκηνές βίας οδηγούν σε βίαιη συμπεριφορά. 37,9% 46,8% 4. Τα φαινόμενα ηλεκτρονικής βίας έχουν αυξηθεί με την εξάπλωση των social media. 63,7% 16,9% 5. Η συμμετοχή σε περιστατικά ηλεκτρονικής βίας είναι συχνότερη στα κορίτσια. 33,9% 29,8% 6. Η συμμετοχή σε περιστατικά ηλεκτρονικής βίας έχει αρνητικές επιπτώσεις στη σχολική επίδοση. 54,8% 18,5%

Cyberbullying Αντιμετώπιση Προστατεύομαι μόνος/η στο Διαδίκτυο (π.χ. χρησιμοποιώ φίλτρα, αγνοώ ενοχλητικά μηνύματα, κτλ.) Γονείς Συνήγορος του παιδιού Καθηγητές / διευθύντρια Μαθητές-διαμεσολαβητές Σχετικές τηλεφωνικές γραμμές 15μελές

Η Ομάδα μασ Συνεργαστήκαμε Guests Εκπαιδευτικοί Μωραΐτη Βαλεντίνη (Γ2) Παπαδή Ελένη (Γ2) Τίτα Μαρία (Γ2) Τσελέπη Σουσσάνα (Γ2) Τσαλκιτζίδου Σοφία (Γ2) Χριστακάκη Παρασκευή (Β1) Guests Πασατά Δάφνη (Β2) Πασατά Γιώτα (Β2) Ταουσιάνη Γεωργία (Β2) Τέγου Ευγενία (Β2) Εκπαιδευτικοί Κουκουρίκου Στυλιανή, ΠΕ19 Μούζουρα Ελένη, ΠΕ02