ΛΙΜΝΗ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Η ΚυριακΗ τηΣ ΟρθοδοξιαΣ»
Advertisements

Τι είναι μηνιγγίτιδα: Μηνιγγίτιδα αποκαλείται η φλεγμονή των προστατευτικών μεμβρανών που περιβάλλουν το κεντρικό νευρικό σύστημα και συνολικά είναι γνωστές.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ
Αρχαιολογικό μουσείο Μυτιλήνης
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Όλυμπος Ο Όλυμπος είναι το ψηλότερο βουνό της Ελλάδας γνωστό παγκοσμίως κυρίως για το μυθολογικό του πλαίσιο, καθώς στην κορυφή του (Μύτικας μ.)
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ε’1 ΣΤΑΥΡΟΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΑΝΤΩΝΙΑ ΒΟΥΛΟΥΜΑΝΟΥ.
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΕΊΧΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΟΡΙΤΣΑΣ
ΒΙΚΥ ΤΟΥΓΙΟΥΝΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΡΟΥΣΑ ΛΕΩΝΙΔΑ ΤΑΣΟΣ ΣΤΟΙΚΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Πεδιάδα Θεσσαλίας.
Σάβιακλη Φωτεινή Τερζίδης Ηλίας Πεπόνα Λαμπρινή Παράτσιος Δημήτριος
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ.
Καλώς ήλθατε στη Σαντορίνη!
Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης
ΟΙ ΠΕΔΙΑΔΕΣ ΤΗΣ Ν. ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ
Πασχαλίδης Θανάσης Τζέτζης Νίκος Σαρίδου Δέσποινα Σαπρανίδης Κων/νος
Σάββας Χαλκίδης Αλεξία Λογοθέτη Γιάννης Ζολώτας Κων/νος Δημόπουλος
Ειδική τελετή για να παραμείνει η πάλη στους Ολυμπιακούς Συντάκτης : Pamesports.gr.
Καρκίνος του Στομάχου Κωνσταντίνος Μυλωνάς.
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Διάσκεψη των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
ΤΣΕΧΙΑ Η Τσεχία είναι χώρα στην κεντρική Ευρώπη που συνορεύει προς τα βόρεια με την Πολωνία, με τη Γερμανία στα βορειοδυτικά και τα δυτικά, την Αυστρία στα.
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Εργασία στην γεωγραφία Σπυριδάκου Χαρά
Ραφαήλ Θάνος, Παύλος Απλακίδης, Παρασκευή Ευγενίου, Μαριάννα Βίσνια
Γαλαξίες.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
ΜAΔΡΙΤΗ Από τον Γιώργο Μασγανά.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Πρέβεζα της Ιστορικής Μνήμης
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Παπαδάκης Φώτης Φάμελλος Πέτρος Β2
Κοσμάς ο Αιτωλός και η θέση της γυναίκας Από τη μαθήτρια Υρώ Δάβου το Β1’
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Ελισάβετ Καδδά Κατερίνα Θέου.  Καταγόταν από την Αττική  Ήταν στρατηγός και πολιτικός  Ήταν ο σημαντικότερος αντίπαλος του Θεμιστοκλή  Ήταν από τα.
Σωτήρχου Στέλλα Φιλιπποπούλου Ζωή Χατζή Γκερίνα
Νίκος Κοτοπούλης Σωτήρης Λέγκας
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Μια θεωρητική ματιά στο « Gravity » Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Τσάγκαρη Παναγιώτα Υπεύθυνη Μαθήτρια: Παπαβασιλείου Ελένη – Χρυσάνθη Τμήμα: Β’3 Σχολικό Έτος:
Γιάννης Ρίτσος.
Η Ακολουθία της Οξφόρδης
Ναός του Ηφαίστου Θησείο.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ολίβια Σοβίνσκα Μαρία-Ελένη Χωριανοπούλου Οδυσσέας Ψαρράς Μάρτιος.
Ινδουϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
Έλλη Ψαριανού Μαρία Ειρήνη Σωφρονίου Νίκος Τσιμπλιάρης Καγιάρας
Ομάδα 6 Άννα-Μαρία, Μαριτίνα Χ., Κατερίνα, Μαριτίνα Μ., Άννυ
Περιβάλλον για την Αειφόρα ανάπτυξη!
Ιωάννινα Χριστόφορος Βαλεντίνος Αλέσια.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΙΜΝΗ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑ

ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Έλενα Παπακώστα Κατερίνα Χατζοπούλου Μαρία Μαρκάκη Βάσω Μεγαδήμου Χάρης Φασουράκης Ορέστης Χούτος

Ο ΝΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ περιφέρεια πληθυσμός πρωτεύουσα έκταση Ήπειρος 9.925 Ιωάννινα 135,9 τ.χλμ.

Έκταση 19,4 Km Μέγιστο μήκος 7,9 Km Μέγιστο πλάτος 5,4 Km Μέσο βάθος 4,5 m Υψόμετρο 470 m

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ Η λίμνη υπήρχε και παλαιότερα! Η πόλη ιδρύθηκε τον 6ο αιώνα από το Βυζαντινό αυτοκράτορα Ιουστινιανό. Με το όνομα Παμβώτιδα αναφέρθηκε για πρώτη φορά στο 12ο αιώνα.

Η λίμνη Παμβώτιδα βρίσκεται στο κέντρο πεδινής λεκάνης που περιβάλλεται από επιβλητικούς ορεινούς όγκους. Στις δυτικές όχθες της βρίσκονται τα Ιωάννινα (470 μ. υψόμ.), ενώ έχει και γραφικό νησί στη μέση. Απέναντι από αυτό, προς την πόλη, εισχωρεί στη λίμνη βραχώδης περιτειχισμένη χερσόνησος, το Κάστρο. Παραδοσιακά κτίσματα γύρω και μέσα σ΄αυτό δίνουν στην πόλη ξεχωριστό χρώμα. Αναμφισβήτητα η λίμνη των Ιωαννίνων συνιστά ολόκληρη ένα ΤΙΦΚ. Με τους καλαμιώνες που καλύπτουν τις όχθες της με τα αραιά υδρόβια δένδρα, με τα νερά που πηγάζουν σε διάφορα σημεία της είναι ένα τοπίο από τα ωραιότερα της Ηπείρου. Αυθαιρεσίες, μπαζώματα, κτίσματα και μικροκαλλιέργειες υπάρχουν σε διάφορα σημεία, όμως αυτά δεν αλλάζουν τη γενικότερη εικόνα ομορφιάς και γαλήνης.

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ Στα Ιωάννινα και την ευρύτερη περιοχή μπορείτε να δείτε: Το ιστορικό κάστρο των Ιωαννίνων Τη Λίμνη Παμβώτιδα με το νησί της Το σπήλαιο Περάματος Τα μουσεία των Ιωαννίνων (Αρχαιολογικό, βυζαντινό, λαογραφικά, μουσείο Βρέλλη, κ.α.) Το αρχαίο θέατρο της Δωδώνης

ΠΑΝΙΔΑ Γελογλάρονο Φαλαρίδα Fullca Atra Βαλτόπαπια (Aythya nyroca) Κιρκινέζι (Falco naumaniι) Τσίμα (Phoxinellus epiroticus)  ορθόπτερο Chorthippus lacustris Αργυροπελεκάνος

ΧΛΩΡΙΔΑ καλάμι νούφαρο ψαθί

ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΙΚΟΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Με Προεδρικό Διάταγμαη λίμνη χαρακτηρίστηκε ως περιοχή οικοανάπτυξης με σκοπό την προστασία, διατήρηση και διαχείριση της βιοποικιλότητας, της φύσης και του τοπίου, ως φυσικής κληρονομιάς και πολύτιμου εθνικού φυσικού πόρου, ώστε να διασφαλίζονται οι φυσικές διεργασίες, η βιώσιμη χρήση των φυσικών πόρων, η λειτουργία και η εξέλιξη των οικοσυστημάτων καθώς και η ποικιλομορφία, η ιδιαιτερότητα και η μοναδικότητά τους στην: υδάτινη, χερσαία και ευρύτερη περιοχή.

ΠΗΓΕΣ http://www.zagori.biz/hotelmachalas/grpage4.html http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%BF%CE%BC%CF%8C%CF%82_%CE%99%CF%89%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%AF%CE%BD%CF%89%CE%BD http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%82_%CE%A0%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CF%8E%CF%84%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%82 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%AF%CE%BC%CE%BD%CE%B7_%CE%A0%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CF%8E%CF%84%CE%B9%CE%B4%CE%B1 http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/7691/2010-08-25.html http://www.zagori.biz/hotelmachalas/grpage4.html