" ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ" Eιρήνη Λουρδή, Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Μάρα Νικολαΐδου, Γιώργος Πυρουνάκης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Πλατφόρμα Διαχείρισης Δεδομένων για Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας σε Κλινικό, Ερευνητικό και Οργανωτικό Επίπεδο Κ. Γερουλάνου, Γ. Σκαλκώτος, Λ. Πέππου, Φ. Δοκιανάκη,
Πιλοτική λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για τις διαδικασίες περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων στην Περιφέρεια Κρήτης Πιλοτική λειτουργία.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
15 Νοεμβρίου 2005ΥΚΒ - ΕΚΠΑ1 Κεντρική Διαχείριση Παραγγελίας Άρθρων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο.
Υπηρεσία Δανεισμού - Διαδανεισμού
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
On line Υποστήριξη των Εφαρμογών του Συστήματος Ειρήνη Λουρδή Υπολογιστικό Κέντρο Βιβλιοθηκών.
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση « Figaro και DOAJ projects » Λεωνόρα Τριανταφυλλοπούλου Επόπτης: Σαράντος Καπιδάκης Αθήνα 2006 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ & ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Υπηρεσία Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2005 Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης Γ.Π.Α. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής Οθόνη PLASMA ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρόγραμμα προσανατολισμού νέων διδασκόντων για το ακαδημαϊκό έτος «Πρακτικές Πληροφορίες για το Πανεπιστήμιο.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
Σύστημα Ηλεκτρονικής Παράδοσης Τεκμηρίων Ανάπτυξη υπηρεσιών ηλεκτρονικής παράδοσης τεκμηρίων στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Μάριος Μαυρίδης.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Αναπαράσταση και Διαχείριση Ετερογενών Ψηφιακών Συλλογών στο Σ.Ψ.Β. Πέργαμος Γιώργος Πυρουνάκης, Κώστας Σαΐδης, Κώστας Βίγλας, Ειρήνη Λουρδή, Μαρία Νικολαΐδη.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Ομαδική Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ΄ Εξαμήνου: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ»
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Κρήτης Ημέρες Γνωριμίας με το Πανεπιστήμιο Κρήτης Ηράκλειο, 3 Απριλίου 2014.
Μάθημα: «Ψηφιακές Βιβλιοθήκες» Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κωνσταντόπουλος Παναγιώτης
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
Κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης ψηφιακού υλικού Ενότητα «Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακών συλλογών»
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Διεργασίες ψηφιακής επιμέλειας και το πρόγραμμα δράσης της Μονάδας Ψηφιακής Επιμέλειας Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο.
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Κρήτης Ακαδημαϊκό έτος Ηράκλειο.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Το κόστος Ποιότητας    
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Ηλεκτρονικά Περιοδικά
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

" ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ" Eιρήνη Λουρδή, Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Μάρα Νικολαΐδου, Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο Βιβλιοθηκών Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ  Έναρξη υπηρεσίας τον Ιούνιο  Πιλοτική συμμετοχή 10 από τις 47 βιβλιοθήκες του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ).  Συνεργασία με το Συλλογικό Κατάλογο του ΕΚΤ για την παραγγελία άρθρων.  Καθορισμένη ροή εργασίας και διακίνησης των άρθρων. ΣΤΟΧΟΣ: κεντρική υποστήριξη των διαδικασιών που απαιτούνται για την παραγγελία και αποστολή άρθρων από περιοδικά, πρακτικά συνεδρίων κ.α.

ΛΟΓΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ  Ομοιόμορφη εικόνα των υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Αθηνών προς όλους τους χρήστες.  Εξυπηρέτηση όλων των χρηστών του Πανεπιστημίου  Τυποποίηση της ροής εργασίας και της διαδικασίας παραγγελίας άρθρων αλλά και εξυπηρέτησης αιτημάτων από εξωτερικές βιβλιοθήκες.  Ενιαίο περιβάλλον εργασίας.  Εξοικονόμηση χρόνου από το προσωπικό των βιβλιοθηκών.  Καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών με άμεσο χρόνο ικανοποίησης των αιτημάτων τους (διακίνηση άρθρων σε ηλεκτρονική μορφή).

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ  Συναντήσεις με το προσωπικό των 10 βιβλιοθηκών που ήδη αποτελούσαν μέλη του Συλλογικού Καταλόγου του ΕΚΤ.  Σχεδιασμός της εφαρμογής αποκλειστικά για την υποστήριξη της υπηρεσίας με χρήση της πλατφόρμας Lotus Notes / Domino.  Προμήθεια εξοπλισμού.  Προμήθεια οπτικών σαρωτών για την μετατροπή των έντυπων άρθρων σε ψηφιακή μορφή για εξοικονόμηση χρόνου αποστολής.  Δημιουργία ιστοσελίδων για την καθοδήγηση των τελικών χρηστών στην αναζήτηση άρθρων για την παραγγελία τους μέσω ανάλογης ηλεκτρονικής φόρμας.

ΟΜΑΔΕΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ  Απλοί χρήστες (ακαδημαϊκή κοινότητα)  Προσωπικό των βιβλιοθηκών  Υπεύθυνος για την Κεντρική Διαχείριση της υπηρεσίας Διαφορετική ροή εργασίας για κάθε χρήστη ανάλογα με την περίπτωση που το Πανεπιστήμιο είναι πελάτης ή προμηθευτής

Προσωπικό βιβλιοθήκης Το προσωπικό της βιβλιοθήκης: Α. Καλείται να εξυπηρετήσει τον χρήστη της βιβλιοθήκης: έρχεται σε άμεση επαφή με τον ενδιαφερόμενο για την συμπλήρωση και την υποβολή της αίτησης και την αποστολή αυτής στην κεντρική διαχείριση. Ενημερώνει το χρήστη όταν παραληφθεί το άρθρο και του το παραδίδει σε έντυπη μορφή. Β. Καλείται να αποστείλει ένα άρθρο σε εξωτερική βιβλιοθήκη: σαρώνει το άρθρο για το οποίο υπάρχει το αίτημα και το αποστέλλει στην κεντρική διαχείριση

Απλοί χρήστες (μ έλη ΔΕΠ, φοιτητές, ερευνητές κ.ά.) 2 δυνατότητες παραγγελίας: A. Παραγγελία άρθρου μέσω της ηλεκτρονικής αίτησης στο Web B. Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη και άμεση συνεργασία με το προσωπικό. Σημείωση Και στις δύο περιπτώσεις ο χρήστης έρχεται σε επαφή με τη βιβλιοθήκη για να επιβεβαιώσει την παραγγελία του και να προκαταβάλει το αντίστοιχο τέλος, εφόσον αυτό προβλέπεται.

Κεντρική διαχείριση της υπηρεσίας  Το προσωπικό της Κεντρικής Διαχείρισης είναι ο ενδιάμεσος κρίκος που κατέχει τον συντονιστικό ρόλο της υπηρεσίας βοηθώντας στην ομαλή διεξαγωγή της και συμβάλλοντας στην ομοιόμορφη εικόνα της προς τα έξω.  Έρχεται σε επαφή με το προσωπικό των βιβλιοθηκών του ΕΚΠΑ, τις εξωτερικές βιβλιοθήκες μέλη του Συλλογικού Καταλόγου, τους προμηθευτές και σε ορισμένες περιπτώσεις και με τους τελικούς χρήστες.  Είναι αρμόδιο για την παροχή συνεχούς βοήθειας στο προσωπικό των βιβλιοθηκών.  Επιπρόσθετα, είναι αρμόδιο για την επίλυση ενδεχόμενων δυσκολιών τεχνικής φύσεως (π.χ σάρωση άρθρου)

Λειτουργικά στοιχεία της υπηρεσίας  Η εφαρμογή διαχείρισης παραγγελίας άρθρων έχει υλοποιηθεί στην πλατφόρμα Lotus Notes / Domino. Οι λόγοι επιλογής της συγκεκριμένης πλατφόρμας είναι: Α. γιατί είναι μια οικεία διεπαφή για το προσωπικό των βιβλιοθηκών εφόσον χρησιμοποιείται ήδη και για άλλες εφαρμογές, που έχουν σχεδιαστεί γι αυτούς. (εφαρμογή τύπου εξυπηρετούμενου). ευκολότερη η χρήση της υπηρεσίας από το προσωπικό των βιβλιοθηκών Β. Η πλατφόρμα Lotus Notes / Domino προσφέρει αυξημένες δυνατότητες διαχείρισης εφαρμογών ροής εργασίας, εφόσον διαθέτει χρήστες και ρόλους χρηστών, όπως και παρακολούθηση της ροής εγγράφων μέσω επιλεκτικών όψεων.

Εικόνες από την υπηρεσία Η εφαρμογή αποτελείται από έγγραφα που αποτελούν τις παραγγελίες και μια βάση δεδομένων, όπου αποθηκεύονται τα άρθρα σε ηλεκτρονική μορφή μαζί με ορισμένα μεταδεδομένα.

ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  Όλες οι λειτουργίες που αφορούν το προσωπικό της βιβλιοθήκης πραγματοποιούνται διαμέσου της εφαρμογής του Lotus Notes (καμία χρήση εξωτερικών εφαρμογών. Ακόμα και η οπτική σάρωση του άρθρου πραγματοποιείται άμεσα από την εφαρμογή.  Εξοικονόμηση χρόνου: αν το άρθρο έχει ήδη παραγγελθεί μια φορά από το Πανεπιστήμιο τότε αποθηκεύεται στη βάση δεδομένων και αν ξαναζητηθεί από εσωτερικό χρήστη μπορεί να σταλεί άμεσα στη βιβλιοθήκη που το παρήγγειλε.  Η εφαρμογή υπολογίζει αυτόματα το κόστος προμήθειας του άρθρου ανάλογα με τον προμηθευτή, τον αριθμό σελίδων και τον τρόπο αποστολής του.  Διαθέτει μια ενιαία διεπαφή χρήστη, που περιέχει διαφορετικές όψεις ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται μια παραγγελία

Παραγγελίες Οι παραγγελίες διακρίνονται σε δύο κατηγορίες: • Λειτουργία της βιβλιοθήκης ως πελάτη • Λειτουργία της βιβλιοθήκης ως προμηθευτή Η εικόνα που βλέπει το προσωπικό κάθε βιβλιοθήκης περιέχει μόνο τις παραγγελίες που αφορούν μόνο τη δική του βιβλιοθήκη. Η κεντρική διαχείριση διαθέτει πρόσβαση και δυνατότητα επέμβασης στο σύνολο των παραγγελιών.

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΡΟΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Αίτηση μέσω web

Αίτηση παραγγελίας άρθρου

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ (Ι) 1. Μείωση του χρόνου απασχόλησης για το προσωπικό των βιβλιοθηκών, η ευθύνη του οποίου περιορίζεται στην επαφή με το χρήστη. 2. Άμεση εξυπηρέτηση των χρηστών, με μέσον όρο απόκρισης τη μία εργάσιμη ημέρα. 3. Αποστολή του άρθρου στις βιβλιοθήκες σε ηλεκτρονική μορφή. 4. Δημιουργία βάσης δεδομένων, των ήδη ψηφιοποιημένων άρθρων διαθέσιμης και για την εξυπηρέτηση μελλοντικών παραγγελιών.

5. Ενιαίο περιβάλλον εργασίας όλων των προμηθευτών για απλοποίηση και συντόμευση της διαδικασίας. 6. Οι υπηρεσίες των βιβλιοθηκών καθίστανται πιο προσιτές προς το χρήστη, πιο λειτουργικές και πιο αξιόπιστες. 7. Παύει η διασπορά των βιβλιοθηκών που αποδυνάμωνε το ρόλο τους. Οι βιβλιοθήκες του Πανεπιστημίου εκπροσωπούνται πλέον από μια ενιαία και πιο αποτελεσματική υπηρεσία 8. Ομοιομορφία περιβάλλοντος εργασίας και εξωτερικής εικόνας του Πανεπιστημίου Αθηνών. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ (ΙΙ)

Η υπηρεσία εκπληρώνει το στόχος της στην όλη διαδικασία. Η ανταπόκριση των βιβλιοθηκών και των χρηστών υπήρξε ιδιαίτερα ενθαρρυντική προς την υπηρεσία. Έχουν αυξηθεί οι ρυθμοί εξυπηρέτησης προς τους χρήστες. ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ Προσθήκη όλων των υπόλοιπων βιβλιοθηκών του Πανεπιστημίου. Προσθήκη περισσότερων προμηθευτών για παραγγελίες άρθρων. ΕΠΙΛΟΓΟΣ