ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Τουριστική ανάπτυξη και χρήση τοπικών πόρων
ΠΑΡΑΓΩΓΗ και ΚΟΣΤΟΣ.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Ε Ρ Ε Υ Ν Ε Σ Α Γ Ο Ρ A Σ - Μ Ε Λ Ε Τ Ε Σ Αθήνα:Ερμουπόλεως & Πηλίου 1, Ν. Φάληρο  fax:
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
The Greek Network of Rural Accommodation
Παίζουμε θέατρο: Θα πας για ένα ταξίδι, με την οικογένεια σου ή τους φίλους σου. Ζητάς πληροφορίες από το τουριστικό γραφείο: (την) Γαλλία (το) Λονδίνο.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών;
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Διοίκηση της Μετανάστευσης και νομική ένταξη υπηκόων τρίτων χωρών στην Ελλάδα Στάθης Καμπουρίδης Στέλεχος Δ/νσης Αστικής Κατάστασης Αθηνών Α & Κοινωνικών.
Αρτοποιοί Νομού Καβάλας Μάρτιος-Απρίλιος 2012 Παρουσίαση Έρευνας κλάδου Αρτοποιών.
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
Οικονομικές Επιπτώσεις κινητής τηλεφωνίας
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Συνάντηση γονέων για το ταξίδι στο ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ- ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΖΕΠΙΔΟΥ ΡΑΦΑΕΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΕΦΕΛΗ ΤΟΚΑΤΛΗ ΜΑΡΙΑ.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού Σαραντάκου Εφη Αρχιτεκτων δρ χωροταξία τουριστική ανάπτυξη ΤΕΙ Αθήνας 2015.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: fax.:
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 5: Ξενοδοχειακά καταλύματα Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
OASIS PALACE.
Νέες Τάσεις στον Τουρισμό
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μ.Sc in ACCOUNTING AND AUDITING
Ερευνητική εργασία Α Λυκείου Σχολικό έτος «Τα επαγγέλματα του τόπου μου : ποικιλία, συνθήκες άσκησης, ελλείψεις και προοπτικές άσκησης για.
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Βραχυχρόνιες Μισθώσεις Διαδικασία και Φορολόγηση
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
Γιώργος Γραμματικάκης
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες. 2. Τάση μείωσης ταξιδιών αναψυχής με διανυκτερεύσεις στην Ελλάδα. 3. Μέσος όρος διάρκειας καλοκαιρινών διακοπών των Ελλήνων: 2 εβδομάδες. Ο αριθμός των ημερών για διακοπές εμφανίζει τάση μείωσης. 4. Μέσος όρος εξόδων στις διακοπές είναι το ποσό των 1300 € με την αναλογία των 105 € την ημέρα. Οι διακοπές κοστίζουν κάθε χρόνο και ακριβότερα. 5. Ένας στους τρεις Έλληνες προγραμματίζουν μικρότερες ή πιο οικονομικές διακοπές για φέτος. 6. Επιβεβαίωση της τάσης διαμονής κυρίως σε ιδιόκτητες εξοχικές κατοικίες. 7. Σταθερά, μήνας διακοπών για τους Έλληνες παραμένει ο Αύγουστος.

8. Η καθαριότητα, η τοποθεσία και η τιμή αποτελούν τα βασικότερα κριτήρια επιλογής καταλύματος. 9. Ραγδαία ανερχόμενη πηγή ενημέρωσης το Internet. Αποτελεί πλέον την δεύτερη πηγή ενημέρωσης για την επιλογή καταλύματος μετά τις συστάσεις συγγενών και φίλων 10. Σχετικά καλό το επίπεδο τουριστικών υποδομών στην Ελλάδα αλλά υπολείπεται σε μεγάλο βαθμό των λοιπών ευρωπαϊκών χωρών. 11. Τα ενοικιαζόμενα δωμάτια χρήζουν της μεγαλύτερης βελτίωσης στη χώρα μας. Ακολουθούν ξενοδοχεία και οργανωμένα κάμπινγκ. 12. Σημαντικός είναι ο αριθμός όσων θεωρούν πως στην χώρα μας προσέχουν περισσότερο τους ξένους τουρίστες σε σχέση με τους Έλληνες. 13. Συγκρατημένη αισιοδοξία για την φετινή τουριστική περίοδο. Ένας στους τρεις Έλληνες αναμένουν μεγαλύτερη προσέλευση τουριστών.

Κατά τη διάρκεια ενός έτους, περίπου πόσα ταξίδια αναψυχής πραγματοποιείτε στην Ελλάδα, που απαιτούν τουλάχιστον μια διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο ή κατάλυμα ;

Δεν πραγματοποιούν κανένα ταξίδι αναψυχής στην Ελλάδα:

Ταξιδεύετε στο εξωτερικό και αν ναι πόσο συχνά;

Πέρυσι πραγματοποιήσατε κάποιο ταξίδι αναψυχής ;

Σε ποιες άλλες χρονικές περιόδους πλην των καλοκαιρινών διακοπών πραγματοποιείτε συνήθως ταξίδια αναψυχής ;

Ποιο μήνα επιλέγετε συνήθως για τις καλοκαιρινές σας διακοπές ;

Πόσες περίπου μέρες διαρκούν οι καλοκαιρινές σας διακοπές ;

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών σας διακοπών συνήθως που διαμένετε;

Τι μέσα χρησιμοποιείτε για την επιλογή του ξενοδοχείου στο οποίο θα διαμείνετε κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού αναψυχής ;

Για την επιλογή του ξενοδοχείου στο οποίο θα διαμένουν, κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού αναψυχής, απευθύνονται σε ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Για την επιλογή του ξενοδοχείου στο οποίο θα διαμένουν, κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού αναψυχής, απευθύνονται σε ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ

Για την επιλογή του ξενοδοχείου στο οποίο θα διαμένουν, κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού αναψυχής, απευθύνονται σε INTERNET

Τι μέσα χρησιμοποιείτε για την επιλογή του ξενοδοχείου στο οποίο θα διαμείνετε κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού αναψυχής ;

Ποια από τα παρακάτω θεωρείτε ότι χρήζουν μεγαλύτερης βελτίωσης στη χώρα μας;

Πόσα χρήματα κατά μέσο όρο ξοδεύετε στις διακοπές σας;

Πως κρίνετε τις υποδομές και το επίπεδο των τουριστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα;

Θεωρείτε το επίπεδο των υπηρεσιών και τις υποδομές στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης…...

Ποιο στιλ διακοπών προτιμάτε;

Ποια είναι τα βασικά κριτήρια σύμφωνα με τα οποία επιλέγετε ένα ξενοδοχείο;

Θεωρείτε ότι στη χώρα μας..

Την φετινή τουριστική περίοδο αναμένετε στη χώρα μας..

Τι προβλέπετε για τις φετινές διακοπές σας και τα ταξίδια σε σχέση με πέρυσι;