Πρωτόκολλο ελέγχου σχολικών μονάδων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΚΡΑΙΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
1 Πτώσεις. 2 Μονάδα παραγωγής Σεπτ 2005 Ένας εργαζόμενος τοποθετούσε κάλυμμα στην οροφή ενός περονοφόρου οχήματος Έχασε την ισορροπία του με αποτέλεσμα.
Πρόληψη Ατυχημάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Εργασία σε Σκαλωσιά.
Μάθημα: Οικολογική Συσκευασία Εισηγήτρια: Καλλικαντζάρου Έλενα
Διευθυντής Κέντρου Logistics
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΛΕΒΗΤΟΣΤΑΣΙΟ.
Ο ρόλος του σχολείου στην πρόληψη των ατυχημάτων
Μια πόλη για τους πεζούς
ΘΕΡΜΑΝΣΗ- ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Ποιός κάνει λάθος;.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΧΕΙΡΟΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Στόχοι: Ο μαθητής να: (α) αναγνωρίζει τα βασικά μέσα απόζευξης, διακοπής και προστασίας των ηλεκτρικών εγκαταστάσεων. (β) αναφέρει και εκτιμά τους κινδύνους.
1/46 Εισαγωγή Μέθοδος Συσκευή T P L Μετρήσεις Σύνθετων Υλικών Συμπεράσματα Μετρήσεις Στερεών Υλικών Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δρ. Κωνσταντίνος Δ.
Εβδομάδα ασφάλειας και υγείας
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠO ΥΠΕΡΕΝΤΑΣΗ, ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
HΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΘΕΡΜΑΣΤΡΕΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
Επιμέλεια: Γιάννης Θεμελής
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Επαγγελματικο Λυκειο σαμου
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Από το 1979 έως το 1995 στις ΗΠΑ, 1400 άτομα βρήκαν το θάνατο χτυπημένοι από κεραυνό. Σε αυτούς δεν συμπεριλαμβάνονται.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Αυτονομία & Κατανομή Δαπανών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων Προγραμματισμός Εγκαταστάσεων.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑΣ ΤΑΞΗ: Α΄ - Project 3 «Κίνδυνοι ελλοχεύουν παντού … στο σχολικό περιβάλλον πόσοι;» Υπεύθυνη καθηγήτρια: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ09 ΣΧΟΛ.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗN ΚΟΥΖΙΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗN ΚΟΥΖΙΝΑ.
Έλεγχοι για την Διαχείριση Κινδύνων στις Εκδηλώσεις Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.  Τι πιστεύετε πρέπει να κάνουμε ώστε να είναι ασφαλής ο χειρισμός του εξοπλισμού μας ;
Βιοκλιματικός σχεδιασμός ενός κτιρίου είναι ο σχεδιασμός ο οποίος λαμβάνοντας υπόψη το κλίμα κάθε περιοχής, στοχεύει στην εξασφάλιση των απαραίτητων εσωκλιματικών.
Κανόνες πυρκαγιάς και ασφάλειας.
Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές
ΜΕΣΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΧΟΙ: Ο μαθητής να: (α) αναφέρει τους κινδύνους από τη χρήση του.
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ IV προστασία & Η/Μ εγκαταστάσεις
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
-Προσεκτική προετοιμασία και κατανόηση του πειράματος πριν την εκτέλεσή του.
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
3ο Γυμνάσιο Βόλου Κύπρου 9 & Λόρδου Βύρωνος τ.κ , Βόλος
6ο ΔημοτικΟ ΣχολεΙο ΚΕρκυραΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΓΡΑΜΜΗ ΜΕΤΡΗΤΗ – ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΟΙΚΙΑΣ
Στόχοι: Ο μαθητής να μπορεί να:
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ
3η Θεματική Ενότητα ΛΕΒΗΤΟΣΤΑΣΙΟ.
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
Στόχοι: Ο μαθητής να μπορεί να:
Ποιός κάνει λάθος;.
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρωτόκολλο ελέγχου σχολικών μονάδων Γεώργιος Κούνδουρος Υπεύθυνος Ασφάλειας Βιομηχανικών Μονάδων

α/α Αντικείμενο Ελέγχου 1. Κυκλοφοριακή Ασφάλεια 1.1 Είναι επαρκής η σήμανση γύρω από το σχολείο; 1.2 Υπάρχει διαγράμμιση διαβάσεων πεζών; 1.3 Υπάρχει εμπόδιο αναχαίτισης μαθητών στο πεζοδρόμιο μπροστά από την κεντρική είσοδο; 1.4 Υπάρχει σχολικός τροχονόμος; 1.5 Η ορατότητα στο δρόμο είναι καλή; 1.6 Ο φωτισμός στο πεζοδρόμιο τις νυχτερινές ώρες είναι καλός;

Πυρασφάλεια 2. 2.1 Υπάρχει μελέτη πυρασφάλειας; 2.2 Υπάρχουν κατάλληλοι πυροσβεστήρες σε κάθε χώρο – όροφο; 2.3 Βρίσκονται σε ισχύ; (ημερομηνία λήξης) 2.4 Υπάρχει αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης; Εάν ΝΑΙ λειτουργεί; 2.5 Υπάρχουν πόρτες πυρασφάλειας; Εάν ΝΑΙ λειτουργούν; 2.6 Ανοίγουν οι πόρτες των τάξεων, τουαλέτας κτλ. προς τα έξω; 2.7 Υπάρχει επίκαιρο γραπτό σχέδιο εκκένωσης σχολείου; 2.8 Έχουν γίνει ασκήσεις εκκένωσης σχολείου τα τελευταία 2 χρόνια; 2.9 Υπάρχει πόρτα εξόδου από το κτίριο κατειλημμένη από διάφορα εμπόδια ή κλειδωμένη; 2.10 Υπάρχει κατάλληλη είσοδος για πυροσβεστικό όχημα; 2.11 Γνωρίζει το διδακτικό προσωπικό την χρήση των πυροσβεστήρων; 2.12 Έγινε σχετική άσκηση από την Π.Υ. 2.13 Έγινε σχετική ενημέρωση στους μαθητές;

3. Γενικά 3.1 Υπάρχει κάποιος κίνδυνος προσωρινός ή μόνιμος στο χώρο γύρω από το σχολείο; 3.2 Αν ΝΑΙ, ποιος; 3.3 Υπάρχει έστω και ένα σπασμένο τζάμι; 3.4 Υπάρχουν τζάμια ασφαλείας σε επικίνδυνα σημεία; 3.5 Υπάρχει πρόσβαση σε ταράτσα; Αν ΝΑΙ: α) Υπάρχει παρεμπόδιση πρόσβασης; β) Υπάρχουν κάγκελα προστασίας στη ταράτσα; 3.6 Είναι δυνατή η «τσουλήθρα» στις κουπαστές του κλιμακοστασίου; 3.7 Υπάρχει αντιολισθητική λωρίδα στα σκαλοπάτια 3.8 Υπάρχουν επιπρόσθετες κλειδωμένες πόρτες στο κλιμακοστάσιο;

4. Ηλεκτρική εγκατάσταση 4.1 Υπάρχουν σπασμένες μπρίζες, διακόπτες, φις; 4.2 Υπάρχει ασφάλεια σε χαμηλές μπρίζες; (δημοτικά, νηπιαγωγεία) 4.3 Υπάρχουν καλώδια στο πάτωμα; 4.4 Υπάρχει αυτόματος – αντιηλεκτροπληξιακός διακόπτης στον πίνακα; 4.5 Κλειδώνει ο πίνακας; 4.6 Έχουν χαλαρώσει τα φωτιστικά στοιχεία οροφής με κίνδυνο να πέσουν; 4.7 Υπάρχει αντικεραυνική προστασία κτιρίου; 4.8 Έγινε πρόσφατα μέτρηση γειώσεων; 4.9 Ελέγχεται η εγκατάσταση του κυλικείου; 4.10 Διακόπτεται η ηλεκτρική παροχή, όταν το σχολείο δεν λειτουργεί; ( βράδυ, εορτές κτλ) 4.11 Οι επεμβάσεις γίνονται από αδειούχο ηλεκτρολόγο

5. Αθλητικοί χώροι 5.1 Υπάρχει γήπεδο μπάσκετ; α) Είναι κατασκευασμένο με προδιαγραφές; β) Έχουν αφρολέξ οι κολώνες στήριξης; γ) Είναι χαλασμένα τα ταμπλό; δ) Υπάρχουν εκεί κοντά αντικείμενα σταθερά; ε) Υπάρχει χώρος διαφυγής παίκτη κάτω από την μπασκέτα; 5.2 Υπάρχει γήπεδο βόλεϊ; α) Είναι ο φιλές σε καλή κατάσταση και καλά στερεωμένος; β) Έχουν καλυφθεί οι οπές στο έδαφος εάν οι στύλοι έχουν απομακρυνθεί; 5.3 Όργανα και στρώματα γυμναστικής φυλάσσονται και συντηρούνται;

5.4 Υπάρχει κλειστό γυμναστήριο; Αν ΝΑΙ τότε : α) Ειδικά κατασκευασμένο; (όχι μετατροπή από υπόστεγο) β) Υπάρχουν τουλάχιστον 3 πυροσβεστήρες; γ) Υπάρχουν 2 πόρτες διαφυγής; δ) Υπάρχει σήμανση με φωτισμό ασφαλείας; ε) Υπάρχει προστασία λαμπτήρων από μπάλες; στ) Υπάρχουν τζάμια ασφαλείας ή προστασία αυτών; ζ) Είναι το έδαφος ακέραιο; η) Υπάρχουν εκεί κοντά αντικείμενα σταθερά; θ) Ο χώρος χρησιμοποιείται και για αποθήκη; ι) Το γήπεδο χρησιμοποιείται και για διάλειμμα;

6. Χώρος διαλείμματος (προαύλιο) 6.1 Είναι κοινός με χώρο άθλησης; 6.2 Υπάρχουν δομές που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα; Ποιες; 6.3 Είναι η περίφραξη ακέραιη και ασφαλούς κατασκευής; 6.4 Σταθμεύουν αυτοκίνητα στο χώρο διαλείμματος; 6.5 Οι σχάρες ομβρίων και τα καλύμματα φρεατίων στο χώρο είναι ακέραια και ασφαλούς κατασκευής;

7. Εργαστήριο φυσικής – χημείας – βιολογίας 7.1 Χρησιμοποιείται ως γυμναστήριο; 7.2 Υπάρχει κατάλληλος πυροσβεστήρας; 7.3 Υπάρχει πυράντοχη κουβέρτα; 7.4 Υπάρχει ντους για εγκαύματα; 7.5 Υπάρχουν προστατευτικά γυαλιά και γάντια; 7.6 Φυλάσσεται ο κύριος και βοηθητικός εξοπλισμός σε ασφαλή χώρο; 7.7 Κλειδώνονται οι χώροι όταν δεν χρησιμοποιούνται;

8. Θέρμανση 8.1 Πετρέλαιο; 8.2 Αέριο; 8.3 Το λεβητοστάσιο έχει έξοδο προς τον ελεύθερο χώρο; 8.4 Ο πυροσβεστήρας αναρτάται σε σωστό σημείο; 8.5 Υπάρχει καλός αερισμός στο λεβητοστάσιο; 8.6 Υπάρχει διαχωριστικό τοιχίο μεταξύ λέβητα και δεξαμενή καυσίμων; 8.7 Υπάρχει σύστημα ανίχνευσης διαρροής αερίου;

9. Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων 9.1 Υπάρχουν 3 τουλάχιστον πυροσβεστήρες; 9.2 Υπάρχουν 2 τουλάχιστον έξοδοι διαφυγής; 9.3 Υπάρχουν φωτεινές πινακίδες εξόδου διαφυγής; 9.4 Υπάρχει φωτισμός ασφαλείας που λειτουργεί;

10. Πρώτες βοήθειες 10.1 Γνωρίζει κάποιος να παρέχει Α’ βοήθειες; 10.2 Έχει εκπαιδευτεί; 10.3 Υπάρχει κατάλληλος χώρος Α’ βοηθειών; 10.4 Υπάρχει κατάλληλο φορητό φαρμακείο; 10.5 Τοποθετείται σε ασφαλή χώρο; 10.6 Υπάρχει ειδικό φορείο; 10.7 Υπάρχει γραπτό σχέδιο αναγγελίας ατυχήματος; 10.8 Καταγράφεται και ερευνάται το ατύχημα;

11. Υγιεινή 11.1 Διατηρούνται οι χώροι καθαροί; 11.2 Υπάρχουν δοχεία απορριμμάτων στις αίθουσες; 11.3 Αερίζονται οι χώροι στα διαλείμματα; 11.4 Καθαρίζονται οι τουαλέτες τουλάχιστον μία φορά ανά βάρδια; 11.5 Είναι σε καλή κατάσταση η υδραυλική εγκατάσταση στις τουαλέτες; 11.6 α) Καταγράφονται περιπτώσεις μη φυσιολογικής συμπεριφοράς μαθητών; β) Ενημερώνονται άμεσα οι γονείς; 11.7 Η άφιξη ασθενοφόρου είναι: α) έως 20 λεπτά: β) έως 40 λεπτά: γ) μεγαλύτερη; 11.8 Απαγορεύεται το κάπνισμα σε εσωτερικούς χώρους για όλο το προσωπικό;