Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιούλιο ς 2013 Αριστοτέλους 46, 10433, Αθήνα - Τηλ: Fax: website:
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013

 Ο άνθρωπος προσπαθώντας να καλύψει την ανάγκη του για γρήγορη μεταφορά αγαθών και προσώπων σε μεγάλες αποστάσεις κατάφερε μετά από πολλά χρόνια εξέλιξης να καταστήσει το αυτοκίνητο ως ένα από τα βασικά όργανα για την πραγματοποίηση αυτού του σκοπού. Ωστόσο παρ ’ όλη αυτή τη γνώση και την εξειδίκευση που απέκτησε όλα αυτά τα χρόνια μέσα από την ανάπτυξη της τεχνολογίας, δεν κατάφερε ακόμα και στις μέρες μας να αντιμετωπίσει - περιορίσει δραστικά τα ατυχήματα που οφείλονται στα αυτοκίνητα. 2

 Για την πραγματοποίηση της εργασίας αυτής με τη βοήθεια ερωτηματολογίου ερωτήθηκαν 300 ενήλικες οδηγοί, άνδρες και γυναίκες στις πόλεις της Καρδίτσας και της Θεσσαλονίκης και ηλικίας από 18 έως 40 ετών. Στη συνέχεια τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων τα επεξεργαστήκαμε μέσω του προγράμματος IBM SPSS statistics για την εξαγωγή των τελικών αποτελεσμάτων. 3 Φύλο ΟμάδαΚατανομή Άνδρας 155 Γυναίκα 145 Total 300 Χρόνια Διπλώματος ΟμάδαΚατανομή Total 300

Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να προσπαθήσει να παρουσιάσει - αναδείξει ένα μέρος από τις αιτίες στις οποίες οφείλονται τα τροχαία ατυχήματα, καθώς και να ερμηνεύσει την οδηγική συμπεριφορά όπως και να εξετάσει το κατά πόσο ο έλληνας οδηγός είναι ενημερωμένος - ευαισθητοποιημένος στις αιτίες αυτές. Κάποιες από τις αιτίες που βασίσαμε αυτή την έρευνα είναι οι εξής :  Χρήση κινητού τηλεφώνου  Κατανάλωση αλκοόλ  Οδηγικός θυμός  Ζώνη Ασφαλείας  Υπερβολική Ταχύτητα  Απόσπαση Προσοχής  Διαφημιστικές πινακίδες 4

5

6  Εντύπωση παρουσιάζει το γεγονός ότι ενώ το 88% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η χρήση κινητού τηλεφώνου επηρεάζει την οδηγική συμπεριφορά, το 66% δεν διστάζει να το χρησιμοποιεί κατά την οδήγηση.

7  Αν και το 75% θεωρεί σωστά, ότι η παρουσία πινακίδων επηρεάζει - δυσκολεύει την οδηγική συμπεριφορά, στην επόμενη ερώτηση το 44% απάντησε ότι αφιερώνει χρόνο για να κοιτάξει διαφημιστικές πινακίδες κατά την οδήγηση.

8  Ιδιαίτερη εντύπωση παρουσιάζει το γεγονός ότι περίπου οι μισοί ερωτηθέντες και στις δύο ερωτήσεις, συνδυάζουν συνειδητά την οδήγηση με περιττές - δευτερεύουσες ασχολίες.

9 Μπορεί να χαρακτηριστεί ανησυχητικό, το γεγονός ότι το 33% των ερωτηθέντων δε γνωρίζει ότι το αλκοόλ είναι είδος ναρκωτικής ουσίας.

 Σε αυτή την ομάδα των ερωτήσεων, παρατηρείται μια γενική σύγχυση ως προς την αντιμετώπιση του αλκοόλ, καθώς ενώ θεωρητικά το 64% δείχνει να γνωρίζει το επιτρεπόμενο όριο, με τις απαντήσεις στις ερωτήσεις 14 και 15, η πλειοψηφία εμφανίζεται, λανθασμένα, να θεωρεί υπερβολικό το κατώτατο όριο αλκοόλ ( κατά προσέγγιση τα 0,25g/l αντιστοιχούν σε 1 λίτρο μπύρας ). 10

11 Σε αυτή την ομάδα ερωτήσεων επιβεβαιώνεται ότι ο οδηγικός θυμός είναι ένας σημαντικό παράγοντας ο οποίος μπορεί να καταλήξει σε σοβαρό οδηγικό σφάλμα.

12  Ένα μεγάλο ποσοστό (33%) των ερωτηθέντων, φαίνεται να μη θεωρεί σοβαρό ανασταλτικό παράγοντα, τη συνομιλία κατά την οδήγηση.

13  Το 64% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι όλες οι μορφές διαλόγου επηρεάζουν την αναπόσπαστη οδηγική συμπεριφορά, ωστόσο το 61% δεν διστάζει να εμπλακεί σε κάποιου είδους συνομιλία ενώ οδηγεί.

14  Αν συμπεριλάβουμε τις απαντήσεις των ερωτηθέντων στην ομάδα των ερωτήσεων που αφορούσαν στη ζώνη ασφαλείας, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι η χρησιμότητα της ζώνης ασφαλείας, αναγνωρίζεται γενικά και αποτελεί βασικό κομμάτι της οδηγικής τους κουλτούρας.

15

16  Αν και το μεγαλύτερο ποσοστό δηλώνει ότι τηρεί τα όρια ταχύτητας τουλάχιστον τις περισσότερες φορές, έντονο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι είναι δυσαρεστημένοι με τα όρια ταχύτητας, ενώ όταν βρεθούν σε κατάσταση επηρεασμού από κάποιο εξωτερικό παράγοντα φαίνεται να τα παραβιάζουν.

17

18  Μια από τις ομάδες ερωτήσεων με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αποτέλεσε αυτή που αφορούσε τη τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, καθώς ενώ το 85% παρουσιαζότανε σίγουρο για τις γνώσεις του, στις 2 επόμενες ενδεικτικές ερωτήσεις τα έκανε κυριολεκτικά μούσκεμα !!!

19  Το γενικό συμπέρασμα που βγήκε σχετικά με το αλκοόλ είναι ότι οι οδηγοί ανεξαρτήτως φύλου παρουσιάζουν μια σοβαρή σύγχυση ως προς τη μετάφραση των ορίων αλκοόλ στη πράξη. Ειδικότερα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος των νέων οδηγών αγνοεί τα όρια για το αλκοόλ παρόλο που αποκτήσανε πρόσφατα ή σχετικά πρόσφατα άδεια οδήγησης.

20  Ο αστικός μύθος που θέλει τους έλληνες άνδρες οδηγούς να παρουσιάζονται συχνοί παραβάτες των ορίων ταχύτητας, επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά. Όπως φαίνεται και στο παρακάτω διάγραμμα οι άνδρες οδηγοί εμφανίζονται να μην εφαρμόζουν « ποτέ » ή « μερικές φορές » τα όρια σε μεγαλύτερο ποσοστό, ενώ συγχρόνως και η επιλογή « πάντα » είναι κατά πολύ μικρότερη σε σχέση με τις γυναίκες. Επίσης οι άνδρες οδηγοί δεν θεωρούν ικανοποιητικά τα όρια.

21  Γενική διαπίστωση αποτελεί το γεγονός ότι ανεξάρτητα από το φύλο, όπως και τα χρόνια κατοχής διπλώματος οι γνώσεις για την τήρηση των αποστάσεων είναι σχεδόν ανύπαρκτες, παρά το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία δηλώνει ότι γνωρίζει τους κανόνες.

Μετά την ολοκλήρωση της πτυχιακής εργασίας, το γενικό συμπέρασμα στο οποίο περιήλθαμε είναι ότι παρόλο που οι ερωτηθέντες φέρονται να έχουν σωστές αντιλήψεις και γνώμες, υπάρχουν σοβαρά κενά γνώσης σε θέματα όπως η απόσταση ασφαλείας που πρέπει να διατηρούμε από τα προπορευόμενα οχήματα και τα επιτρεπόμενα όρια αλκοόλ στο αίμα. Και για τα δύο θέματα οι απαντήσεις κυμάνθηκαν σε περίεργα επίπεδα που προφανώς αποδεικνύουν ότι θα πρέπει να υπάρξει καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη καθ ’ όλα τα χρόνια οδήγησης ενός ατόμου. 22