Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2
Ιστορία Η Audi είναι μία από τις παλιότερες γερμανικές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων. Το λογότυπο της Audi δημιουργήθηκε το 1932 στο οποίο απεικονίζονται 4 κύκλοι. Οι 4 αυτοί κύκλοι αντιπροσωπεύουν την συγχώνευση της Audi με την DKW, Horch και Wanderer στην Auto Union. Από το 1930 παρήγαγε μαζικά, επιβατηγά αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας και μηχανές.
Branding Υψηλή τεχνολογία Ποιοτικός Σχεδιασμός Ασφάλεια Άψογη οδική συμπεριφορά Δυναμικότητα Σπορ αισθητική Καινοτομία
Διαφήμιση Όπως κάθε σοβαρή εταιρεία αυτοκινήτων έτσι και η Audi επενδύει πολλά λεφτά στην διαφήμιση. Κάθε διαφήμιση είναι κατάλληλα διαμορφωμένη με έξυπνο τρόπο έτσι ώστε να εντυπωσιάζει τον θεατή με τα μοντέλα της.
Μερικές καλές διαφημίσεις http://www.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM http://www.youtube.com/watch?v=wiorPhCXH1U http://www.youtube.com/watch?v=swxa00zDY9E