ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΕΑΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Α.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣΙΩΣΗΦΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Δ\ΝΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ-ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 (2/1 – 28/12/2012) - Πραγματοποίησε 38 συνεδριάσεις εκ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ συγχρηματοδοτούμενες από το ΕΤΠΑ (Μέτρο 4.2) και το ΕΚΤ (Μέτρο 4.3)
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΤΟΠΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΥΑΛΩΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΤΟΠ ΕΚΟ) Γαλάτης.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΕΑΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Α.Ε. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΡΜΑΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ Ν ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ   Το Κέντρο Αποτύπωσης Ανθρωπίνων Δραστηριοτήτων (Κ.Α.Α.Δ) εντάσσεται στο «ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΟΙΝΟΗΣ – ΣΑΓΗΝΗΣ – ΚΛΕΙΣΣΟΥΣ ΔΗΜΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ» του ΠΕΠ Α.Μ.Θ 2000 - 2006, Άξονας 8, Μέτρο 4.3. Το έργο υλοποιεί η Αναπτυξιακή Εταιρεία Ν.Ορεστιάδας Α.Ε. Το έργο Συμβουλευτική Υποστήριξη στο Δήμο Ν.Ορεστιάδας – Κέντρο Αποτύπωσης Ανθρωπίνων Δραστηριοτήτων περιλαμβάνει τρία υποέργα: 1. Συμβουλευτική. 2. Δικτύωση. 3. Δημοσιότητα – Ευαισθητοποίηση. Συγχρηματοδοτείται από το Ε.Κ.Τ., κατά 75% και την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 279.325,00€

ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ Τη δομή στελεχώνουν 9 άτομα, απόφοιτοι κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών, εξειδικευμένοι στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών. Συγκεκριμένα: v    Ένας Κοινωνικός Ανθρωπολόγος. v    Τρεις Ψυχολόγοι. v    Τρεις Κοινωνιολόγοι. Δύο Κοινωνικοί Λειτουργοί.

ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΧΟΥ Το Κ. Α. Α. Δ. είναι μια δομή παροχής συμβουλευτικής υποστήριξης ενδεικτικού αριθμού 300 ατόμων που ανήκουν στις παρακάτω ομάδες πληθυσμού του Δήμου Ορεστιάδας, που βρίσκονται ή κινδυνεύουν με κοινωνικό αποκλεισμό. Συγκεκριμένα, οι ομάδες στόχου είναι: 1. ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ.   2.     ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. 3.   ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ Ή ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 4.   ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ Ή ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 5. ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

     Άτομα με αναπηρίες       Άτομα με ψυχικές ασθένειες που διαβιούν εκτός ιδρυμάτων      Ειδικές πολιτισμικές ομάδες (τσιγγάνοι, Πομάκοι κτλ) Ειδικές κατηγορίες γυναικών που απειλούνται με κοινωνικό αποκλεισμό       Μακροχρόνια άνεργοι άνω των 45 ετών        Άνεργοι άνω των 55 ετών        Πρώην χρήστες ουσιών ή άτομα σε διαδικασία απεξάρτησης        Οροθετικοί        Παλιννοστούντες        Πρόσφυγες        Μετανάστες        Αποφυλακισμένοι        Ανήλικοι παραβάτες        Λοιπές κατηγορίες ανέργων σε περιοχές ή κλάδους υψηλής ανεργίας       Λοιπές κατηγορίες ατόμων που απειλούνται με αποκλεισμό από την αγορά εργασίας.

ΣΤΟΧΟΙ Συμβουλευτική υποστήριξη ενδεικτικού αριθμού τριακοσίων (300) ατόμων από την περιοχή παρέμβασης. Βελτίωση του επαγγελματικού τους προφίλ. Προώθηση σε προγράμματα προκατάρτισης, κατάρτισης και απασχόλησης. Ενδυνάμωση και εμψύχωση του ανθρώπινου δυναμικού. Ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση του ατόμου και της κοινωνίας γύρω από τα προβλήματα των ομάδων που κινδυνεύουν με κοινωνικό αποκλεισμό. Άρση του κοινωνικού και πολιτισμικού αποκλεισμού. Κοινωνική ένταξη και υποστήριξη ευπαθών κοινωνικά ομάδων. Αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην περιοχή παρέμβασης.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΟΝΟΜΑ:……………………………………….. ΕΠΙΘΕΤΟ:……………………………………… ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:………………………………….. ΤΗΛΕΦΩΝΟ:…………………………………... ΚΩΔΙΚΟΣ:……………………………….…….. ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ …………………………………….. Είμαι σύμφωνος/ η τα στοιχεία της συγκεκριμένης καταγραφής να αξιοποιηθούν από τους αρμόδιους τοπικούς φορείς, με σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και της γενικότερης αστικής ανάπτυξης της περιοχής. ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΥ ………………………………………

Α. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 1.Ομάδα Στόχος: Α. Μ. Ε. Α  Μετανάστες  Α. Μ. Ε. Α  Μετανάστες  Παλιννοστούντες  Τσιγγάνοι  Άλλο…………………………………….……………..

2.Χώρα Προέλευσης:……………………………………...

3.Ιθαγένεια: ……………………………...….…………….

4.Περιοχή Παρέμβασης: Οινόη  Σαγήνη  Κλεισσώ 

5. Φύλο: Άνδρας  Γυναίκα 

6. Στρατιωτικές υποχρεώσεις: Εκπληρωμένες  Ανεκπλήρωτες  Αναβολή 

7. Ηλικία:………………………………………….. Γυναίκα Άνδρας

8. Οικογενειακή Κατάσταση: Άγαμος/ η  Έγγαμος/ η  Χήρος/ α  Διαζευγμένος/ η 

9. Παιδιά: Ναι  Όχι 

10. Αριθμός τέκνων:………………………………….

Β. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

11. Στοιχεία Εκπαίδευσης: Αναλφάβητος  Δημοτικό  Γυμνάσιο  Λύκειο  Τ. Ε. Ι.  Α. Ε. Ι.  Μεταπτυχιακές σπουδές  Ειδικότητα: ………………………………………….……………………

12. Επαγγελματική Κατάρτιση: Μέσες Τεχνικές Επαγγελματικές Σχολές  Ι. Ε. Κ.  Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών  Άλλο: ……………………………………………………….. Ειδικότητα: ………………….……………………………....

13. Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν να σταματήσετε το σχολείο; Λόγω δυσκολιών στη μετακίνηση  Οικονομικές ανάγκες  Προβλήματα στο σχολείο  Άλλο……………………………………………………………………………….

14. Θα σας ενδιέφερε να μάθετε να διαβάζετε και να γράφετε; Ναι  Όχι 

15. Θα σας βοηθούσε : Στα δημόσια έγγραφα και στη συμπλήρωση αυτών  Στα δημόσια έγγραφα και στη συμπλήρωση αυτών  Στο επάγγελμά σας  Για να διαβάζετε βιβλία, περιοδικά κτλ  Στην επικοινωνία  Στο έλεγχο της προόδου των παιδιών σας στο σχολείο  Άλλο………………………………………..………………….

16. Ξένη Γλώσσα Ναι  Όχι  (α) …………………………………. (β) …………………………………. Ναι  Όχι  (α) …………………………………. (β) …………………………………. (γ) ………………………………….

17. Θα σας ενδιέφερε να μάθετε μια ξένη γλώσσα; Ναι  Όχι 

18. Αν ναι, ποια/ ποιες; ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................

19. Γνώσεις χειρισμού Η/Υ Ναι  Όχι 

20. Επιπλέον προσόντα: α) Έχετε δίπλωμα οδήγησης; Ναι  Όχι  β) Αν ναι, τι είδους; Επαγγελματικό  Ερασιτεχνικό  γ) Διαθέτετε μεταφορικό μέσο; Αν ναι τι;…………………………………………..………………………

Γ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

21. Επάγγελμα: …………………………………………………………………………

22. Επαγγελματική Κατάσταση: Εργαζόμενος  Άνεργος  Νοικοκυρά 

23. Είδος απασχόλησης: Μόνιμη  Εποχιακή  Περιστασιακή 

24. Μορφή απασχόλησης Πλήρης  Ημιαπασχόληση 

25. Επαγγελματική εμπειρία: Αντικείμενο Διάρκεια 1. ………………………..…………….. ………………….. 2. …………………………..………….. ………………….. 3. …………………………..………….. ………………….. 4. …………………………...……….… ………………….. 5. ……………………………………… …………………..

26. Άλλες Δεξιότητες 1.……………………………………………………………….……… 2.………………………………………………………………….….. 3.…………………………………………………………….………..

27. Είστε ικανοποιημένος/ η από την επαγγελματική σας σταδιοδρομία; 27. Είστε ικανοποιημένος/ η από την επαγγελματική σας σταδιοδρομία; Ναι  Όχι 

28. α) Αν ναι, τι σας βοήθησε; Κράτος  Οικογένεια  Φίλοι  Άλλο………………………………………………….……………… β) Με ποιον τρόπο; …………………………………..……

29. α) Αν όχι, τι σας εμπόδισε; Κράτος  Οικογένεια  Φίλοι  Άλλο …………………………………………………………… β) Με ποιον τρόπο; …………………………………………….………………………………………………………………………………….

Βλέπετε η εργασία σας να έχει προοπτικές στο μέλλον; Βλέπετε η εργασία σας να έχει προοπτικές στο μέλλον; Πάρα πολλές  Πολλές  Αρκετές  Λίγες  Καθόλου 

31. Πιστεύετε ότι περαιτέρω εκπαίδευση - κατάρτιση θα σας βοηθούσε στην επαγγελματική σας εξέλιξη; Ναι  Όχι 

32. Θα επιθυμούσατε να παρακολουθήσετε ειδικά προγράμματα κατάρτισης; 32. Θα επιθυμούσατε να παρακολουθήσετε ειδικά προγράμματα κατάρτισης; Ναι  Όχι 

33. Αν ναι, ποιο θεματικό πεδίο θα σας ενδιέφερε; ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Δ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

34. Ετήσιο ατομικό εισόδημα: 0 – 3.000 €  3.001 – 6.000 €  6.001 – 10.000 €  10.001 και άνω € 

35. Προέλευση Εισοδήματος: Εργασία  Επίδομα  Φορέας:…………... Σύνταξη  Φορέας:…………… Άλλο ……………………………………………………………………...…

Ε. ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ

36. Πότε εγκατασταθήκατε στην περιοχή που μένετε; (χρονολογία) ………………………………………………………………………………

37. Με ποια κριτήρια επιλέξατε τη συγκεκριμένη περιοχή; 37. Με ποια κριτήρια επιλέξατε τη συγκεκριμένη περιοχή; Μου άρεσε η περιοχή  Υπάρχουν συγγενείς μου  Εδώ βρήκα σπίτι  Είναι κοντά στη δουλειά μου  Άλλο ………………………………………………………………………

38. Αλλάζετε συχνά τόπο διαμονής; Ναι  Όχι 

39. Αν ναι, για ποιους λόγους; ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………........

40. Αντιμετωπίζετε προβλήματα στον τόπο διαμονής σας; Ναι  Όχι 

41. Αν ναι, προσδιορίστε: ………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………….………………………………………………………………………………

42. Τύπος κατοικίας: Ιδιόκτητη κατοικία  Ενοικιαζόμενη κατοικία  Ιδιόκτητη κατοικία  Ενοικιαζόμενη κατοικία  Φιλοξενία  Άλλο ………………………………………………….…………..

43. Επάρκεια χώρων: Ναι  Όχι 

44. Έχετε ύδρευση στο σπίτι σας; Ναι  Όχι 

45. Αν όχι, από που προμηθεύεστε νερό; ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

46. Υπάρχει αποχετευτικό σύστημα στο σπίτι σας ; Ναι  Όχι 

47. Υπάρχει παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στο σπίτι σας; 47. Υπάρχει παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στο σπίτι σας; Ναι  Όχι 

48. Αν όχι, τι χρησιμοποιείτε; ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

49. Τι είδους θέρμανση έχετε; (Εάν χρειαστεί σημειώστε πάνω από μία απάντηση) Καθόλου θέρμανση  Κεντρική θέρμανση  Σόμπα πετρελαίου  Σόμπα ξύλου  Σόμπα υγραερίου  Άλλο…………………………………………………………………...

50. Έχετε τηλέφωνο; Ναι  Όχι 

51. Είστε ικανοποιημένος/ η με τις συνθήκες διαβίωσης; Ναι  Όχι 

52. Αν όχι, εντοπίστε τα βασικά προβλήματα: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

53. Τι πιστεύετε ότι θα μπορούσε να συμβάλλει στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης στην περιοχή σας; ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΤ. ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΓΕΙΑΣ

54. Αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας; 54. Αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας; Ναι  Όχι  Αν ναι τι:……………………………………………………………………

55. Πως αντιμετωπίζετε συνήθως κάποιο πρόβλημα υγείας; Πηγαίνω σε ιδιωτικό γιατρό  Πηγαίνω στο νοσοκομείο  Πηγαίνω σε γιατρό της ασφάλισής μου  Έρχεται γιατρός στο σπίτι  Άλλο………………………………………………………………………

Ζ. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ- ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Ζ. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ- ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ

56. Υπάρχει ευαισθητοποίηση του κρατικού φορέα για τα προβλήματά σας; Ναι  Όχι 

57. Η τοπική κοινωνία εκδηλώνει ενδιαφέρον για τις ανάγκες σας; Ναι  Όχι 

58. Νομίζετε ότι τα προβλήματά σας θα αντιμετωπιστούν καλύτερα από: 58. Νομίζετε ότι τα προβλήματά σας θα αντιμετωπιστούν καλύτερα από: Βουλευτές/ Υπουργούς  Τους προέδρους σας  Δήμο/ κοινότητα  Συλλόγους  Ατομική πρωτοβουλία  Άλλο………………………………………………………………

59. Γνωρίζετε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας σαν πολίτες; Πολύ καλά  Καλά  Αρκετά  Λίγο  Πολύ λίγο 

60. Πιστεύετε πως θα ήταν χρήσιμη μια υπηρεσία ενημέρωσης- συμβουλευτικής- στήριξης, όπου θα μπορούσατε να συζητήσετε τα προβλήματά σας; Ναι  Όχι 

61. Έχετε πάρει μέρος σε κάποια άλλη έρευνα; Ναι  Όχι 

62. Αν ναι, σε τι σας ωφέλησε; ………………………….…………………..…………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

63. Νομίζετε ότι μπορεί να σας βοηθήσει το παρόν πρόγραμμα; Ναι  Όχι  Αν ναι πως; …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….......

64. Αίτημα Εξυπηρετούμενου: Εκπαίδευση  Κατάρτιση  Επαγγελματικός Προσανατολισμός  Προώθηση στην απασχόληση  Άλλο …………………………………………………………………………