E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, - - - μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
•Ίδρυση Έδρα Θεσσαλονίκη •Αντικείμενο η αξιοποίηση της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορικής •Εφαρμογές για όλους τους κλάδους της οικονομίας •Σύστημα.
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΑΣΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΝΚΟ Α.Ε. Υπουργείο Γεωργίας - Ειδική Γραμματεία Γ’Κ.Π.Σ. Υπηρεσία.
1 Γεωγραφία της εργασίας & της αναδιάρθρωσης σε μια εκκολαπτόμενη Βαλκανική Μητρόπολη: η Θεσσαλονίκη & η βιομηχανία της Γκιάλης Στέλιος Δρ. Οικονομικής.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Προκλήσεις κλάδου: Κόστος κινητής τηλεφωνίας Οι τιμές στην Ελλάδα έχουν προσεγγίσει το μέσο όρο των τιμών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το Η πτωτική πορεία.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Μικροοικονομική Θεωρία και Πολιτική Ενότητα 2: ΖΗΤΗΣΗ. Διάλεξη 3. Γεώργιος Θεοδοσίου, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Τίτλος Παρουσίασης Logo
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Διεύθυνση Έρευνας και Προγραμματισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, - - - μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση (0) Θετική επίδραση (+μικρή, +++μεγάλη) Ανταγωνισμός μεταξύ επιχειρήσεων - - - Εμπόδια εισόδου νέων επιχειρήσεων στον κλάδο - - Απειλές από υποκατάστατα Διαπραγματευτική ισχύς προμηθευτών - + Διαπραγματευτική ισχύς αγοραστών + + +

E. Stiakakis Η Επίδραση των Τεχνολογιών Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στον Τουριστικό Κλάδο Τουριστικός Οργανισμός Εξατομικευμένα τουριστικά προϊόντα και προσωπο-ποιημένες υπηρεσίες (υπο-στήριξη υπηρεσιών μέσω κινητού τηλεφώνου) Διάχυση τουριστικών πλη-ροφοριών και λειτουργικών δεδομένων (ανάγκη χρησι-μοποίησης διαλειτουργικών συστημάτων) Τουριστικά προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του χρήστη (έμφαση στο περιεχό-μενο που δημιουργεί ο ίδιος ο χρήστης) Πελάτες Άλλοι οργανισμοί

Μεθοδολογική Προσέγγιση E. Stiakakis Μεθοδολογική Προσέγγιση Χρήση δευτερογενών δεδομένων (e-Business W@tch, 2003, 2004, 2005 και 2006) παρουσίαση συνολικής εικόνας του τουριστικού κλάδου στην Ε.Ε. αξιοποίηση τόσο ποσοτικών όσο και ποιοτικών δεδομένων επαρκή μεγέθη δειγμάτων για την αντιπροσώπευση του τεράστιου πληθυσμού των τουριστικών επιχειρήσεων στάθμιση των συνολικών στοιχείων του κλάδου με βάση το απασχολούμενο προσωπικό δυνατότητα σύγκρισης με άλλους σημαντικούς κλάδους της Ευρωπαϊκής οικονομίας

Μεθοδολογική Προσέγγιση E. Stiakakis Μεθοδολογική Προσέγγιση Επιλογή αντιπροσωπευτικών δεικτών α) Αλληλεπιδράσεις ανάμεσα σε έναν τουριστικό οργανισμό και τους πελάτες του 1. Χρήση εφαρμογών CRM 2. Σημαντικότητα υπηρεσιών μέσω κινητού τηλεφώνου σε διάφορους κλάδους της οικονομίας, συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού β) Αλληλεπιδράσεις ανάμεσα σε έναν τουριστικό οργανισμό και άλλους οργανισμούς 3. Χρήση συστημάτων SCM 4. Αγορές online 5. Χρήση ευρυζωνικού Internet γ) Αλληλεπιδράσεις ανάμεσα σε άλλους οργανισμούς και δυνητικούς πελάτες 6. Καινοτόμα προϊόντα που υλοποιούνται από εφαρμογές των ΤΠΕ 7. Καινοτόμες διαδικασίες που υλοποιούνται από εφαρμογές των ΤΠΕ 8. Δυναμικά τουριστικά πακέτα

Μεθοδολογική Προσέγγιση E. Stiakakis Μεθοδολογική Προσέγγιση Ανάλυση της τάσης των χρησιμοποιούμενων δεικτών Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων Γραμμική συνάρτηση τάσης Υπολογισμός παραμέτρων α και b :

Χρήση Εφαρμογών CRM στον Τουρισμό με βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων E. Stiakakis Χρήση Εφαρμογών CRM στον Τουρισμό με βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων

Τάση της Χρήσης Εφαρμογών CRM στον Τουρισμό (συνολικά για τον κλάδο) E. Stiakakis Τάση της Χρήσης Εφαρμογών CRM στον Τουρισμό (συνολικά για τον κλάδο) Τάση της Χρήσης Εφαρμογών CRM στον Τουρισμό με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων

E. Stiakakis Σημαντικότητα Υπηρεσιών μέσω Κινητού Τηλεφώνου σε Διάφορους Κλάδους της Οικονομίας

Χρήση Συστημάτων SCM στον Τουρισμό με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων E. Stiakakis Χρήση Συστημάτων SCM στον Τουρισμό με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων

Τάση της Χρήσης Συστημάτων SCM στον Τουρισμό (συνολικά για τον κλάδο) E. Stiakakis Τάση της Χρήσης Συστημάτων SCM στον Τουρισμό (συνολικά για τον κλάδο) Τάση της Χρήσης Συστημάτων SCM στον Τουρισμό με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων

Αγορές Online στον Τουρισμό με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων E. Stiakakis Αγορές Online στον Τουρισμό με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων

Τάση των Αγορών Online στον Τουρισμό (συνολικά για τον κλάδο) E. Stiakakis Τάση των Αγορών Online στον Τουρισμό (συνολικά για τον κλάδο) Τάση των Αγορών Online στον Τουρισμό με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων

E. Stiakakis Χρήση Ευρυζωνικού Internet στον Τουρισμό με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων

E. Stiakakis Τάση της Χρήσης Ευρυζωνικού Internet στον Τουρισμό (συνολικά για τον κλάδο) Τάση της Χρήσης Ευρυζωνικού Internet στον Τουρισμό με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων

E. Stiakakis Καινοτόμα Προϊόντα στον Τουρισμό από Εφαρμογές των ΤΠΕ με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων Καινοτόμες Διαδικασίες στον Τουρισμό από Εφαρμογές των ΤΠΕ με Βάση το Μέγεθος των Επιχειρήσεων Η δημιουργία περιεχομένου από τον ίδιο το χρήστη ως μία από τις σημαντικότερες καινοτομίες στον κλάδο του τουρισμού

Δυναμικά Τουριστικά Πακέτα E. Stiakakis Δυναμικά Τουριστικά Πακέτα Ενοποίηση, με βάση τη ζήτηση σε πραγματικό χρόνο, διαφορετικών τουριστικών υπηρεσιών (π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο, ενοικίαση αυτοκινήτου) που παρέχονται από διαφορετικούς προμηθευτές, σε ένα τουριστικό πακέτο σημαντική ανοδική τάση των δυναμικών πακέτων και αντίστοιχα πτωτική τάση των προκαθορισμένων πακέτων και μαζικών τουριστικών προϊόντων αντιμετώπιση μεγαλύτερων δυσκολιών από τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις