Theories On The Net ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Α.Μ. 1068.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Το στυλ ζωής μας και πώς το υιοθετούν τα παιδιά μας
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Ιστορία του Ιντερνετ.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ •1ο ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΡΙΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Add Text Η πιθανή συμβολή των ασύρματων και κινητών επικοινωνιών στην μείωση της αστυφιλίας Κωνσταντίνος Φούσκας Γεώργιος.
Τατουαζ και body-piercings
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Αποστολίνα Φανή - Διαφάνειες για το Διαδίκτυο 1 Γνωριμία με το διαδίκτυο Κεφάλαιο 11.
Γνωριμία με το διαδίκτυο
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και εκπαίδευση. Πολλά ακούγονται για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και για τις άσχημες συνέπειες που μπορεί να έχουν στα παιδιά. Από.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
H ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Ανάπτυξη και Λειτουργία
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 3
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Μελέτη για την Επίδραση των Προγραμμάτων Ψηφιοποίησης στη Διαχείριση και στη Σταθερότητα των Συλλογών με Ιστορικές Φωτογραφίες. Φοιτήτρια: Παγώνη Αποστολία.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Ομαδική Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ΄ Εξαμήνου: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ»
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Διαδίκτυο (internet ) international network Αποτελείται από εκατομμύρια υπολογιστές που βρίσκονται διασκορπισμένοι σε όλο τον πλανήτη και επικοινωνούν.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Αύγουστος Κόντ Η ζωή και το έργο του.
Τεχνολογία TCP/IP TCP/IP internet είναι ένα οποιοδήποτε δίκτυο το οποίο χρησιμοποιεί τα πρωτόκολλα TCP/IP. Διαδίκτυο (Internet) είναι το μεγαλύτερο δίκτυο.
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
TCP/IP BASICS ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Πολύδερα Έλλη ΕΤΟΣ: ΄Δ.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Κλιματική αλλαγή.
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
AMSTERDAM-SMART GRID CASE STUDY
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
Το Διαδίκτυο - Internet
περιεχόμενα ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ1 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ;
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Theories On The Net ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Α.Μ. 1068

To Internet και οι αλλαγές που επιφέρει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου.  Ιστορική αναδρομή  Το Internet σαν ζωντανός οργανισμός  Επιρροές του Internet στη νοητική διαδικασία

Ιστορική αναδρομή  Γεννήθηκε από την ανάγκη του στρατού των Η.Π.Α. να επικοινωνούν σε περίπτωση πυρηνικής επίθεσης.  Η εταιρία RAND μαζί με την υπηρεσία Α.R.P.A. εγκατέστησαν τον πρώτο κόμβο στο U.C.L.A. το 1969  Το δίκτυο που δημιουργήθηκε πήρε το όνομα ΑRPANET

Ιστορική αναδρομή  Με την ύπαρξη δημοφιλών εφαρμογών ( , IRC) το δίκτυο πήρε τεράστιες διαστάσεις  Το 1988 η έλευση του πρωτοκόλλου WWW οδήγησε στην αποχώρηση του στρατιωτικού μέρους του ΑRPANET και τη δημιουργία του σημερινού Internet αποχώρηση του στρατιωτικού μέρους του ΑRPANET και τη δημιουργία του σημερινού Internet

To Internet ως ζωντανός οργανισμός  Η ενέργεια του Internet προέρχεται από τη συνεχή ροή πληροφορίας και την έλλειψη ‘ισορροπίας’  Κάποια συστατικά του μεταλλάσσονται (graphics, text), ενώ άλλα αδρανούν (πρωτόκολλο TCP/IP)  Κάποια πρότυπά του σταθεροποιούνται και αναπτύσσονται (YAHOO!)

To Internet ως ζωντανός οργανισμός  To Internet μοιάζει με βιολογικό οργανισμό ο οποίος εξελίσσεται προς υψηλότερα επίπεδα πολυπλοκότητας, προσαρμοζόμενο σε εσωτερικές και εξωτερικές αλλαγές  Η πολυπλοκότητά του οφείλεται στη αλληλεπίδραση των εκατομμυρίων χρηστών του καθημερινά  Η αυτό-ισορρόπηση είναι μια άλλη τάση του Internet: -Θετική ανάδραση: Καινοτομίες -Θετική ανάδραση: Καινοτομίες -Αρνητική ανάδραση: Σταθερότητα -Αρνητική ανάδραση: Σταθερότητα

To Internet ως ζωντανός οργανισμός  Η στιγμιαία ανάδραση μεταξύ των χρηστών είναι ο μοναδικός τρόπος διατήρησης της ισορροπίας του δικτύου, και καταπολέμησης ακραίων φαινομένων ( spamming, flaming) και καταπολέμησης ακραίων φαινομένων ( spamming, flaming)  Το Internet όμως παρουσιάζει και απότομες αλλαγές που οφείλονται στις μη γραμμικές σχέσεις των μερών από τα οποία αποτελείται  Τρανταχτό παράδειγμα η εκρηκτική αύξηση του αριθμού των σελίδων του WWW

Επιρροές του Internet στη νοητική διαδικασία  Στροφή από τη ρεαλιστική σκέψη στην κριτική σκέψη βάσει περιεχομένου  Εμφάνιση μιας μετα-γνωστικής αναπαράστασης του εαυτού ως ένα δίκτυο προσωπικοτήτων  Αύξηση της γνωστικής ευκαμψίας  Δυναμική και ελεύθερη ανάπτυξη απόψεων

Στροφή από τη ρεαλιστική σκέψη στην κριτική σκέψη βάσει περιεχομένου  Η πολυπλοκότητα και η μετάλλαξη του Internet προωθούν την πολυφωνία  Μέσω διαφόρων εφαρμογών (newsgroups, chat) δίνεται η δυνατότητα πολύπλευρης πληροφόρησης  Ο χρήστης επωμίζεται την απόρριψη όσων πληροφοριών θεωρεί μη έγκυρες και την υιοθέτηση των απόψεων που κρίνει ορθές.

Εμφάνιση μιας μετα-γνωστικής αναπαράστασης του εαυτού ως ένα δίκτυο προσωπικοτήτων  Η επιρροή του μεταμοντέρνου τρόπου σκέψης δεν περιορίζεται στην αναπαράσταση της γνώσης, αλλά επεκτείνεται και σε αυτή του εαυτού  Εκατομμύρια χρήστες καθημερινά λαμβάνουν μέρος σε ιδεατούς κόσμους, τα MUDs(Multiple User Domains), όπου δημιουργούν χαρακτήρες οι οποίοι διαθέτουν σχεδόν κοινωνική συμπεριφορά στο δίκτυο

Εμφάνιση μιας μετα-γνωστικής αναπαράστασης του εαυτού ως ένα δίκτυο προσωπικοτήτων  Οι άνθρωποι με αυτό τον τρόπο εξετάζουν την πολλαπλότητα του εαυτού τους  Δικαιώνονται απόψεις ψυχολόγων περί χωρισμού του εαυτού σε αρκετές ταυτότητες  Επισημαίνεται επίσης, ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν πρόκειται να υποφέρουν ποτέ από κρίσεις ταυτότητας

Αύξηση της γνωστικής ευκαμψίας  Κατά τη διάρκεια όλης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ο εκπαιδευτικός θεωρούνταν η μοναδική και αλάνθαστη πηγή γνώσης  Το Internet προσφέρει γνώση με πολλαπλές μορφές, πιο πλούσιο περιεχόμενο μέσω μη γραμμικής μάθησης

Δυναμική και ελεύθερη ανάπτυξη απόψεων  Λόγω του αποκεντρωτικού χαρακτήρα του Internet και της απουσίας ιεραρχικής δομής (κοινωνία), οποιοσδήποτε μπορεί να δημιουργήσει ένα site.  Με άλλα λόγια, δίνεται στον καθένα η δυνατότητα ελευθερίας της έκφρασης  Άνθρωποι περιθωριοποιημένοι λόγω φύλου, εθνικότητας, κοινωνικής θέσης ή ειδικών αναγκών μπορούν να εκφραστούν και να ακουστεί η φωνή τους.

Συμπεράσματα  Το Internet είναι ένα μέσο που θα συνεχίσει να παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή του ανθρώπου γιατί : α) Εξελίσσεται με τη συμμετοχή ανθρώπου και μηχανής α) Εξελίσσεται με τη συμμετοχή ανθρώπου και μηχανής β) Οι εξελικτικές του δυνατότητες δεν σχετίζονται με προγενέστερες τεχνολογίες β) Οι εξελικτικές του δυνατότητες δεν σχετίζονται με προγενέστερες τεχνολογίες γ) Γίνεται ολοένα και πιο απαραίτητο στην καθημερινή μας ζωή γ) Γίνεται ολοένα και πιο απαραίτητο στην καθημερινή μας ζωή

Συμπεράσματα δ)Οι απαιτήσεις για την πρόσβαση σε αυτό είναι πλέον εύκολο να καλυφθούν από ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων