ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΓΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

Φωτογραφίες από το ελληνικό σχολείο
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των αθηναίων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
12. Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Δημοτικά Σχολεία: Εθνάρχη Μακαρίου Γ΄ και Αγίων Αναργύρων Λάρνακα
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
1 ο Σεμινάριο Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης Διαιτητών Η Α.Ε.Π. “Ακαδημία των Σπορ”, η Ε.Σ.Σ.Π. και η Ε.Σ.Ο σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Α’/θμιας.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
ΑΠΟΦΥΓΗ ΘΥΜΟΥ Σχολική Κοινωνική Ζωή 2ο Γυμνάσιο Αγ. Αναργύρων Τάξη:Α’3
Η ελευθερία στο σχολείο γίνεται πραγματικότητα
Η 9 η από τις 12 Προτροπές Να είμαι Αυτοκυρίαρχος.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Οι μαθητές του τμήματος Γ2 και η Δασκάλα τους Λαμπρινή Τσώρακα
ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ SOS ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΣΤΥΛΛΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑΣ- ΕΙΡΗΝΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΑΘΗΝΑ ΠΕΪΟΥ.
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Διαφοροποίηση-Διαπολιτισμική
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΜΙΝΩΙΚΗ ΚΡΗΤΗ
Εισαγωγή Ιωάννης Ε. Βρεττός. από το χθες στο σήμερα…
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
J. Piaget Γνωστική εξελικτική θεωρία Παρδαλού Χριστίνα 4N-EΡΜ11.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Διαφοροποίηση-Διαπολιτισμική
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
Βιολογία Γυμνασίου.
Τα παιδαγωγικά-εκπαιδευτικά αιτήματα στην Ελλάδα
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΖΑΝ-ΖΑΚ ΡΟΥΣΣΩ.
«Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι» ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ Ανοικτόγλου Γιώργος Αϊβαλιώτης Χρήστος.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Ρόλος Εκπαιδευτικού.
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Χορογραφίες Προγραμμάτων Γυμναστικής για Όλους
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
Δέσποινα Μαγαλιού Σεπτέμβρης 2015 Ε1’.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ-γονείς Παθητικό κάπνισμα
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
3Ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου (Αγίου Μάρκου)
Ερευνα για την σχολικη βια
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΓΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ ΓΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

Εισαγωγή: Η παλιά αγωγή στηρίζεται περισσότερο στον παιδαγωγό (ήταν δασκαλοκεντρική) και βασιζόταν στην εμπειρία του παιδαγωγού. Όσο μεγαλύτερη πείρα είχε ο δάσκαλος τόσο καλύτερος ήταν.

Ο Δάσκαλος: Καλός δάσκαλος τον παλιό καιρό, ήταν ο αυστηρός, ο σοβαρός και με… βαρύ χέρι. Αυτός, μόλις αγρίευε και  πλησίαζε τους μαθητές,  εκείνα τα άμοιρα, τρομαγμένα έβαζαν τα χέρια πάνω στο κεφάλι για να προφυλαχτούν από αδέσποτο χαστούκι! Ο δάσκαλος εθιμικά είχε το δικαίωμα να χαστουκίζει και να τιμωρεί τους μαθητές για να τους σωφρονίσει .

Οι γονείς αντί να διαμαρτύρονται για τη χρήση της βίτσας κατά τον παιδιών τους, ενθάρρυναν τον δάσκαλο να χρησιμοποιεί αυτή τη μέθοδο. Και ο δάσκαλος για να φανεί συνεπής και αντάξιος των προσδοκιών  του πατρός, δούλευε περισσότερο με τη «βίτσα» παρά με τις συμβουλές και τις προτροπές.

Και το αποτέλεσμα  πολλές φορές ήταν να στρέψει πολλά παιδιά στις σπιτικές και αγροτικές ασχολίες, να βόσκουν με προθυμία τις αγελάδες και τα πρόβατα, παρά να πηγαίνουν στο σχολείο. Μπορούν άραγε οι δάσκαλοι εκείνοι να κατακριθούν, γιατί μάθαιναν γράμματα στα παιδιά μ’ αυτόν τον αναχρονιστικό, τρομοκρατικό και βίαιο τρόπο; Ας σημειωθεί ότι κανείς απ’ αυτούς δεν είχε ειδική μόρφωση.

Το παιδί: Το παιδί, σύμφωνα με την άποψη της παλιάς παιδαγωγικής, δε διαφέρει από το μεγάλο παρά ως προς την ποσότητα των γνώσεων, των επιθυμιών και της λογικής.

Τα παλιά τα χρόνια, οι μαθητές καθόταν στα θρανία δυο δυο ,τρεις τρεις ή ακόμα και έξι και πάνω. Ακόμη τα παπούτσια τότε θεωρούνταν πολυτέλεια. Επίσης, μερικές φορές σε δυο παιδιά αναλογούσε ένα βιβλίο.

Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς …υπήρχαν και οι γυμναστικές επιδείξεις, οι οποίες δημιουργούσαν μια χαρούμενη ατμόσφαιρα ανάμεσα στα παιδιά.

Φωτογραφίες:

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Β’1 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Β’1