1 Τουριστική και Ξενοδοχειακή Έρευνα Ρόδου Dr. Kevin Nield Sheffield Hallam University.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τουριστική ανάπτυξη και χρήση τοπικών πόρων
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ- ΑΘΗΝΑ, ΜΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗ ΠΟΛΗ
ΠΑΡΓΑ Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε, τα μέρη που πρέπει να επισκεφθείτε,
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
2.1. Ορισμός ξενοδοχειακού προϊόντος.  Το ξενοδοχείο προϊόν είναι κάθε αγαθό και υπηρεσία που πωλεί ένα ξενοδοχείο, το οποίο αποτελεί -από την πλευρά.
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Πολιτιστική Διαδρομή  Σύνολο επισκέψιμων τόπων σε μια περιοχή με στοιχεία από τον Πολιτισμό, τους Φυσικούς Πόρους, την Τοπική Παραγωγή και τις Δραστηριότητες,
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Ασκήσεις - Εφαρμογές Διάλεξη 6η
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Μεθοδολογία και Κριτήρια Επιλογής Πράξεων Ενημερωτική ημερίδα δυνητικών δικαιούχων Χανιά 26 Ιανουαρίου 2016.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: ΠΑΡΑΓΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Έρευνα με Υπόθεση Εργασίας την Ανάπτυξη & Εφαρμογή Πιστοποιημένου Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης σε Ξενοδοχειακή Μονάδα Οδυσσέας Ν. Κοψιδάς.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τουριστική και Ξενοδοχειακή Έρευνα Ρόδου Dr. Kevin Nield Sheffield Hallam University

2 Σημεία αναφοράς ► Η έρευνα σε 2 μέρη 1. Η διερεύνηση των απόψεων των τουριστών περί των τουριστικών υποδομών που διαθέτει η Ρόδος 2. Η υποβολή προτάσεων με στόχο τη βελτίωση του βαθμού ικανοποίησης των τουριστών από την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών της Ρόδου.

3 Παράγοντες επιλογής προορισμού

4 Κριτήρια βαθμολόγησης προορισμού Κριτήριο Μέσος όρος Υψηλήικανοποίηση Καιρός Φιλικότητα ντόπιων Ιστορικά και Φυσικά τοπία Ψυχαγωγία Παραλίες Σχέση ποιότητας τιμής Ποιότητα τοπικών εστιατορίων και μπαρ Τοπικές συγκοινωνίες Εγκαταστάσεις για παιδιά Διασκέδαση

5 Σχόλια ► Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι, γενικότερα, οι τουρίστες είναι ικανοποιημένοι από τις εμπειρίες τους στη Ρόδο, τόσο ως προορισμού όσο και σε επίπεδο ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων και υποδομών. Oι κλιματολογικές συνθήκες, η φιλικότητα του ντόπιου πληθυσμού, τα ιστορικά μνημεία και το φυσικό περιβάλλον έχουν όλα τους αξιολογηθεί με ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία. Το γεγονός αυτό προσλαμβάνει κεφαλαιώδη σημασία, δεδομένου ότι αυτές ακριβώς οι παράμετροι είναι που αποτελούν τα βασικά κίνητρα για μια επίσκεψη στη Ρόδο. ► Μολονότι το γενικό συμπέρασμα από τις βαθμολογίες είναι ότι ο βαθμός ικανοποίησης είναι υψηλός, ειδικά σε επίπεδο αναψυχής και εγκαταστάσεων για παιδιά, το ήμισυ περίπου των αποκριθέντων σε κάθε περίπτωση (50%) αξιολόγησαν την κάλυψη των συγκεκριμένων παραμέτρων ως «μέτρια» ή «κάτω του μετρίου».

6 Καλύτερη τουριστική εμπειρία του προορισμού Α/αΕίδος Σύνολο πελατών % του συνόλου 1 Ιστορία πολιτισμός και φυσική ομορφιά Κλίμα Θάλασσα παραλίες Ντόπιοι-ζεστασιά και φιλικότητα Φαγητό, ποτό και διασκέδαση

7 Σχόλια 1 ► Όπως και παραπάνω σημειώθηκε, τα ισχυρά σημεία της Ρόδου φαίνεται να είναι το φυσικό της περιβάλλον, η ιστορία, το κλίμα, οι παραλίες και η θάλασσά της αλλά και οι άνθρωποί της. ► Μολονότι το φαγητό, το ποτό και η αναψυχή εμφανίζονται στην πέμπτη θέση, στον κατάλογο των πέντε καλύτερων σημείων της Ρόδου, η κατάταξη αυτή θα πρέπει να θεωρείται σχετικά χαμηλή. ► Πέραν αυτών, η μόνη άλλη παράμετρος που αξιολογήθηκε ήταν η θέση ορισμένων από τις ξενοδοχειακές μονάδες. Όπως και στην ενότητα που αφορούσε ειδικά τις ξενοδοχειακές μονάδες, τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία σχολιάστηκαν θετικότατα για την εγγύτητά τους σε παραλίες και σε άλλες εγκαταστάσεις.

8 Χειρότερη τουριστική εμπειρία του προορισμού Α/αΕίδοςΣύνολοπελατών % του συνόλου 1 Δρόμοι, πεζοδρόμια και δημόσιες συγκοινωνίες Περιβάλλον Φαγητό, ποτό και διασκέδαση Παραλίες1125.1

9 Σχόλια 1 ► Από τα στοιχεία προκύπτει ότι μόλις τέσσερα είναι τα σημεία που δημιουργούν προβληματισμούς στους επισκέπτες της Ρόδου. Κύρια πηγή ανησυχίας είναι η κατάσταση του οδικού δικτύου, των πεζοδρομίων και των μέσων μαζικής μεταφοράς. Oι τομείς αυτοί κρίθηκαν ελλιπείς από διάφορες απόψεις και συγκεκριμένα από πλευράς κατάστασης του οδοστρώματος στις διάφορες οδικές αρτηρίες, ελλιπούς σήμανσης, οδηγικής συμπεριφοράς, κυκλοφοριακής συμφόρησης, έλλειψης ή ακαταλληλότητας πεζοδρομίων, ελλιπούς ή ακατάλληλου φωτισμού στους δρόμους και – απ’ ό,τι, τουλάχιστον, προέκυψε από τις αξιολογικές κρίσεις των συμμετεχόντων στην έρευνα – από πλευράς ασυντόνιστου και αναξιόπιστου συστήματος μέσων μαζικής μεταφοράς. ► Στο ίδιο μήκος κύματος, δεν ήταν λίγοι οι τουρίστες που εξέφρασαν ανησυχίες για το περιβάλλον. Ανάμεσα στα προβλήματα που αναφέρθηκαν, παράπονα ακούστηκαν κυρίως για απορρίμματα και σκουπίδια που αφήνονται να σωρεύονται σε δρόμους των θέρετρων και για τη συνήθεια απόρριψης σκουπιδιών από το παράθυρο του αυτοκινήτου, στην ύπαιθρο. Αρκετοί ήταν οι τουρίστες που σχολίασαν τον αριθμό πλαστικών φιαλών που βλέπει κανείς να βρίσκονται στους δρόμους των οικισμών και της υπαίθρου. Περαιτέρω υπήρξαν και τουρίστες που σχολίασαν την κακή κατάσταση κτιρίων που, ήταν άλλα ερειπωμένα κι άλλα ημιτελή, δίνοντας την εικόνα της εγκατάλειψης.

10 Σχόλια 2 ► Όσον αφορά τα τρόφιμα, τα ποτά και την αναψυχή, τα όποια παράπονα στόχευσαν κυρίως την έλλειψη ή την περιορισμένη ποικιλία ευκαιριών αναψυχής γενικότερα, στην περιορισμένη διαφοροποίηση των μενού σε φαγητά και ποτά και όλως ιδιαιτέρως στις υψηλές τιμές στις οποίες πωλούνται τα ποτά. Αυτό που προβλημάτισε ιδιαίτερα ορισμένους πελάτες υπήρξε η στάση κάποιων εστιατόρων και καταστηματαρχών που –κατά τη άποψη ορισμένων– γίνονται ενοχλητικά πιεστικοί στην προσπάθεια να πείσουν τον κόσμο να αγοράσει ή να καταναλώσει φαγητό. Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε κάποιος από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, «αυτή η απίστευτη φορτικότητα αυτών των ατόμων, είναι για όλους μας πολύ κουραστική». ► Σε ότι αφορά τις παραλίες, το παράπονο που διατυπώθηκε είχε να κάνει με δυο πράγματα μόνο και συγκεκριμένα την καθαριότητα αλλά κυρίως τον τύπο της παραλίας. Πολύ απλά, στους τουρίστες δεν αρέσουν τα βότσαλα και οι πέτρες στις παραλίες. Το στοιχείο αυτό εξηγεί για ποιο λόγο αλλού οι παραλίες καταγράφονται μεταξύ των καλυτέρων εκφάνσεων της Ρόδου κι αλλού το ίδιο αυτό στοιχείο βαθμολογείται ανάμεσα στα χειρότερα. Το γεγονός αυτό, εξ’ άλλου, εξηγεί και τη σχετικά χαμηλή βαθμολογία που προκύπτει, προκειμένου για τις παραλίες, από τα στοιχεία του Πίνακα.

11 Προτεινόμενες προτάσεις βελτίωσης προορισμού Α/αΕίδος Σύνολο πελατών % του συνόλου 1Δρόμοι,πεζοδρόμια και δημόσιες συγκοινωνίες Περιβάλλον

12 Σύνοψη-προτάσεις βελτίωσης Α. Oδικό δίκτυο, πεζοδρόμια και μέσα μαζικής μεταφοράς ► Βελτίωση της σήμανσης, ιδίως προκειμένου για τοποθεσίες και περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος ► Διερεύνηση της δυνατότητας δημιουργίας «ζωνών χωρίς αυτοκίνητα» και «πεζοδρόμων» ► Πλήρης απαγόρευση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων στην Παλιά Πόλη της Ρόδου ► Συντήρηση των υφισταμένων πεζοδρομίων ► Κατασκευή νέων πεζοδρομίων ► Ανάρτηση των δρομολογίων των λεωφορείων ► Γνωστοποίηση των διαθέσιμων λεωφορειακών γραμμών μεταξύ θέρετρων και άλλων χώρων ► Διασφάλιση της αξιοπιστίας των μέσων μαζικής μεταφοράς.

13 Σύνοψη-προτάσεις βελτίωσης Β. Περιβάλλον ► Διασφάλιση της τακτικής καθαριότητας των δρόμων και αποτροπή της σώρευσης σκουπιδιών και απορριμμάτων ► Διερεύνηση της δυνατότητας εφαρμογής συστήματος ανακύκλωσης πλαστικών φιαλών με επιστροφή του αντιτίμου της αξίας τους ► Χαρακτηρισμός σε αδίκημα της συνήθειας απόρριψης σκουπιδιών από το παράθυρο του αυτοκινήτου ► Εξέταση του προβλήματος των εγκαταλελειμμένων και ημικατεστραμένων κτισμάτων

14 Τέλος Επιστροφή στην Ρόδο ΑπάντησηΑριθμός % του Συνόλου Όχι Ναι