Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΕΓΚΗΜΑΤΑ Παρουσίαση από : Πούλου Τίνα Θωμαΐδα Χατζηθωμά.
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Ο ΚΑΙΡΟΣ.
Το δελτιο καιρου.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Αρχή.
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Κειμενοκεντρικη προΣεγγιΣη
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΠαναγιωτηΣ Χαραλαμπουσ
ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ Αριάμ Μπακρί.
Ξημερώνει μια νέα μέρα. Ώρα για σχολείο…
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια.
Να το κατάλαβαν άραγε;; Δεν τρίτωσε απλώς το κακό, ή το καλό, που μπορεί ο καθένας να το πάρει όπως θέλει, αλλά…. ΤΕΤΑΡΤΩΣΕ!! Για μένα πάντως, το βλέπω.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Βέρα Δακανάλη1 2 Σε κάθε ανάγνωση υπάρχουν τρεις συντελεστές/παράγοντες: ο συγγραφέας, που υπάρχει έξω από το κείμενο, αλλά μπορεί να προσθέτει στην.
Παραγωγή γραπτού λόγου - Παραμύθι
Για το σχολιασμό της αφήγησης παρατηρώ:
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
Αφηγηματικό κείμενο Ο χώρος όπου συμβαίνουν τα γεγονότα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Τα ψάθινα καπέλα.
Η περιληψη.
ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια»
Η Ιστορία των Κόμικς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Το βίντεο ξεκινάει με ένα διαστημόπλοιο το οποίο κατευθύνεται προς την γη! Όταν καταφθάνει αφήνει στην γη μερικά γατάκια! Οι άνθρωποι που βρίσκονται εκεί,
Κεφάλαιο 17ο : Το κλίμα της Ελλάδας Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθετε:
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
κειμενικά είδη αφήγηση περιγραφή οδηγίες επιχειρηματολογία
ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ, Τεύχος Α΄
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Α1α
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
Αφήγηση αφήγηση.
Η σύνδεση των παραγράφων (6ο μάθημα)
Βιβλιοπαρουσίαση Αντρέας Πεμπέτσιος E΄2.
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών
Προετοιμασία της Βιβλικής
Χρόνοι Κοντίδου Θέμις – Ε΄2.
Γεωγραφία Γ’ τάξης Θεοδώρα Ζάκου
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
ΕργασΙα με θεμα: «ολλανδια»
Διάλεξη 9η Αύξηση του αριθμού των ρεαλιστικών απεικονίσεων στα σχολικά εγχειρίδια Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός.
Η ζωή των δουλοπάροικων
H AΡΚΤΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
H Πολυάννα μεγαλώνει!!! Λίγα λόγια για το βιβλίο!
00
1 ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΒΡΑΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ.
«Μεταγλωσσική ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο: ευαισθητοποίηση ως προς τα μορφολογικά στοιχεία της γλώσσας».
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει στην εικόνα μας;

«Ίδιο σκηνικό κακοκαιρίας, με κύρια χαρακτηριστικά χαμηλές θερμοκρασίες, τις χιονοπτώσεις και τους θυελλώδεις ανέμους θα συνεχιστεί και σήμερα.Λόγω της συνεχούς χιονόπτωσης η πόλη παραμένει αποκλεισμένη και το οδικό δίκτυο κλειστό.» «Αραιές νεφώσεις πυκνότερες στα ανατολικά της πόλης μας σήμερα με ανέμους από βορειοανατολικές διευθύνσεις. Ίσως σημειωθεί βροχή μικρής διάρκειας τις πρωινές ώρες. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 12 έως 17 βαθμούς στο κέντρο της πόλης.»

Η ΠΟΛΗ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ... 1.ΤΟΠΟΣ 4.ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ 3.ΗΡΩΕΣ Πώς ξεκινάει; Πώς εξελίσσεται; Πώς τελειώνει; 3.ΗΡΩΕΣ 2.ΧΡΟΝΟΣ 5.ΣΚΕΨΕΙΣ,ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ των ηρώων του αφηγητή 1.ΤΟΠΟΣ

Πού γίνονται όλ΄ αυτά; Πότε; Ποιος είναι ο αφηγητής του κειμένου; Ο αφηγητής του κειμένου είναι ο Ιτάλο Καλβίνο, ο συγγραφέας. Ο Μαρκοβάλντο και ο αρχιαποθηκάριος. Ποιος είναι ο ήρωας και ποια τα πρόσωπα; Σε μια πόλη. Πού γίνονται όλ΄ αυτά; Το χειμώνα. Πότε;

Με ποια σειρά έγιναν τα πιο κάτω; Αριθμήστε!!! Με ποια σειρά έγιναν τα πιο κάτω; Αριθμήστε!!! Ο Μαρκοβάλντο πήγε στη δουλειά με τα πόδια. Χιόνιζε όλο το βράδυ. Ο Μαρκοβάλντο με προθυμία άρχισε να καθαρίζει το γύρω πεζοδρόμιο. Εξαιτίας του χιονιού όλοι οι δρόμοι ήταν κλειστοί. Στην αποθήκη που δούλευε τον περίμενε ο αρχιαποθηκάριος με ένα φτυάρι. Η πόλη είχε σκεπαστεί από πυκνό χιόνι.

Σωστή σειρά γεγονότων Χιόνιζε όλο το βράδυ. Η πόλη είχε σκεπαστεί από πυκνό χιόνι. Εξαιτίας του χιονιού όλοι οι δρόμοι ήταν κλειστοί. Ο Μαρκοβάλντο πήγε στη δουλειά με τα πόδια. Στην αποθήκη που δούλευε τον περίμενε ο αρχιαποθηκάριος με ένα φτυάρι. Ο Μαρκοβάλντο με προθυμία άρχισε να καθαρίζει το γύρω πεζοδρόμιο.

............ χιόνιζε όλο το βράδυ, η πόλη Τοποθέτησε στα κενά τις παρακάτω λέξεις για να συνδέσεις γεγονότα: αμέσως, επειδή, όταν έφτασε, γι΄ αυτό, έτσι ............ χιόνιζε όλο το βράδυ, η πόλη είχε σκεπαστεί από πυκνό χιόνι. Εξαιτίας του χιονιού όλοι οι δρόμοι ήταν κλειστοί και .................... ο Μαρκοβάλντο πήγε στη δουλειά με τα πόδια. ............................. στην αποθήκη που δούλευε, τον περίμενε ο αρχιαποθηκάριος με ένα φτυάρι ..................... ο Μαρκοβάλντο με προθυμία άρχισε να καθαρίζει το γύρω πεζοδρόμιο.

Συμπληρωμένο κείμενο Επειδή χιόνιζε όλο το βράδυ, η πόλη είχε σκεπαστεί από πυκνό χιόνι. Εξαιτίας του χιονιού όλοι οι δρόμοι ήταν κλειστοί και γι΄αυτό ο Μαρκοβάλντο πήγε στη δουλειά με τα πόδια. Μόλις έφτασε στην αποθήκη που δούλευε τον περίμενε ο αρχιαποθηκάριος με ένα φτυάρι. Αμέσως ο Μαρκοβάλντο με προθυμία άρχισε να καθαρίζει το γύρω πεζοδρόμιο.

Η Αφήγηση των γεγονότων γίνεται συνήθως με μια λογική χρονολογική σειρά... ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ (συνδέω τα γεγονότα με μικρές λέξεις)

ΠΡΟΒΛΗΜΑ...

Υπογραμμίστε τα ρήματα της παραγράφου Πήγε στη δουλειά του με τα πόδια. Καθώς περπατούσε και άνοιγε ο ίδιος το δρόμο του. Τα αυτοκίνητα δεν μπορούσαν να περάσουν. Ο Μαρκοβάλντο βούλιαζε.

ΠΑΡΕΛΘΟΝ... Πήγε στη δουλειά του με τα πόδια. Πήγε στη δουλειά του με τα πόδια. Καθώς περπατούσε και άνοιγε ο ίδιος το δρόμο του ένιωθε πιο ελεύθερος... Τα αυτοκίνητα δεν μπορούσαν να περάσουν. Ο Μαρκοβάλντο βούλιαζε Τα πιο πάνω ρήματα δείχνουν ότι όλα αυτά έγιναν (για μια στιγμή) ή γίνονταν (συνεχώς) χθες, δηλαδή στο ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Πηγαίνω στη δουλειά με τα πόδια εξαιτίας του χιονιού Πηγαίνω στη δουλειά με τα πόδια εξαιτίας του χιονιού. Περπατώ και ανοίγω ο ίδιος το δρόμο του. Νιώθω πιο ελεύθερος παρά ποτέ.... ΤΩΡΑ!!!

Ενεστώτας Παρόν- τώρα Παρελθόν-χθες πήγε περπατούσε άνοιγε μπορούσε Συμπληρώστε τον πίνακα με τα ρήματα Παρόν- τώρα Παρελθόν-χθες πήγε περπατούσε άνοιγε μπορούσε βούλιαζε Ενεστώτας Αόριστος, Παρατατικός

Ενεστώτας Αόριστος, Παρατατικός Παρόν- τώρα Παρελθόν-χθες πηγαίνει πήγε περπατά περπατούσε ανοίγει άνοιγε μπορεί μπορούσε βουλιάζει βούλιαζε Ενεστώτας Αόριστος, Παρατατικός Τα κατάφερες; ΜΠΡΑΒΟ!!!

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ...

ΑΦΗΓΗΣΗ...    ΤΟΠΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ: Πραγματικά ή φανταστικά Παρουσιάζονται με μια ορισμένη σειρά  ΧΡΟΝΟΣ  ΑΦΗΓΗΣΗ... ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ  ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ 

Πώς νομίζετε ότι θα συνεχιστεί η ΙΣΤΟΡΙΑ