ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Αποφάσεις Προώθησης.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Στρατηγική Προώθησης.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ III: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ & ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Ι
Προώθηση / Επικοινωνία
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΙΙ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
1η ΠΑΔ: 1ο ΙΕΚ Ηρακλείου Ειδικότητα:
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ III: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 18 : ΠΡΟΒΟΛΗ IΙΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 17 : ΠΡΟΒΟΛΗ II Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
1 Διάλεξη 10 η (2015 – 16) Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία Ενότητα # 7: Δημοσιότητα Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 7η ( ) Αναπτύσσοντας το κατάλληλο μείγμα και σχέδιο μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Στρατηγική Προώθησης.
Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης E-mail: theofan@unipi.gr Διδακτικό υλικό: www.unipi.gr/faculty/theofan E-mail: theofan@unipi.gr

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΩΘΗΣΗΣ (PUSH): ο πωλητής της εταιρείας προωθεί το προϊόν στα μέλη του καναλιού διανομής , τα οποία με την σειρά τους το προβάλλουν και προωθούν μέχρι τον τελικό καταναλωτή. - προσωπική πώληση - business to business advertising - χορηγίες επαγγελματικών εκδηλώσεων - εμπορικές εκθέσεις (trade promotions) - κίνητρα στα μέλη του καναλιού διανομής

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 2. ΕΛΞΗΣ (PULL): στόχος είναι να δημιουργηθεί επώνυμη ζήτηση για την μάρκα από τον τελικό καταναλωτή. Τα κανάλια διανομής ανταποκρινόμενα στην ζήτηση του προϊόντος θα προμηθευτούν το προϊόν. - Διαφήμιση στα ΜΜΕ. - Καταναλωτική προώθηση πωλήσεων. - Χορηγίες γενικού ενδιαφέροντος.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 3. Συνδυασμός Στρατηγικών Push και Pull. Ανάλογα με τον προϋπολογισμό της προβολής έχουμε τη στρατηγική: Push/Pull όπου οι πλειοψηφία των δαπανών πηγαίνει στο Push Pull/Push όπου οι πλειοψηφία των δαπανών πηγαίνει στο Pull.

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΩΘΗΣΗΣ Κοινό στόχος είναι τα κανάλια διανομής. Η έμφαση δίνεται στην προσωπική πώληση. Το προϊόν βρίσκεται στο στάδιο εισαγωγής του κύκλου ζωής. Διαπιστώνεται χαμηλός βαθμός προσήλωσης στην μάρκα. Η επιλογή της μάρκας ολοκληρώνεται στο σημείο της πώλησης.

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΛΞΗΣ Κοινό στόχος είναι ο τελικός καταναλωτής Η έμφαση δίνεται στην διαφήμιση. Δυνατότητες επίτευξης υψηλού βαθμού προσήλωσης στην μάρκα. Υπάρχει σαφής διαφοροποίηση και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την μάρκα. Η μάρκα επιλέγεται πριν από την επίσκεψη στο σημείο πώλησης. Υπάρχει δυνατότητα κατάρτισης υψηλού προϋπολογισμού δαπανών προβολής.

ΜΕΣΑ ΜΙΓΜΑΤΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ: Επισκέψεις στον τελικό πελάτη. Επισκέψεις στα κανάλια διανομής. Παρουσιάσεις σε ομάδες πελατών. Τηλεφωνική Πώληση ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ: Δελτία Τύπου Συνεντεύξεις τύπου Διοργάνωση Εκδηλώσεων Περιοδικά Εταιρείας Ενημερωτικά Φυλλάδια Φιλανθρωπίες Χορηγίες

ΜΕΣΑ ΜΙΓΜΑΤΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Τηλεοπτική Ραδιοφωνική Στον Τύπο (περιοδικά-εφημερίδες) Υπαίθρια (Outdoor) Στα μέσα μαζικής μεταφοράς (π.χ. Metro) Ταχυδρομική. Κινηματογραφική. Διαδικτυακή. Σε ειδικά έντυπα (π.χ. Χρυσός Οδηγός)

ΜΕΣΑ ΜΙΓΜΑΤΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Α) Καταναλωτική Διαγωνισμοί Δώρα Δωρεάν Δείγματα Κουπόνια έκπτωσης Ειδικές προσφορές (στα 2 το 1 δώρο) Κατάλογοι προϊόντων Επιδείξεις (happenings-shows) Δημιουργία members’ club

ΜΕΣΑ ΜΙΓΜΑΤΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Β) Εμπορική Εκπτώσεις – πίστωση Διαγωνισμοί στόχων Συνεργατική διαφήμιση (cooperative advertising) Προβολή στο σημείο πώλησης Προωθητικό υλικό στο σημείο πώλησης Εκπαίδευση προσωπικού Συμμετοχή σε εκθέσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ… «Η διαφήμιση είναι συστατικό του προϊόντος. Ένα αναψυκτικό είναι ίσως λιγότερο ξεδιψαστικό από το νερό. Με την διαφήμιση όμως, γίνεται χαρά, χαμόγελο, παρέα, ζωντάνια, ζωή». Κώστας Γκόμπλιας

Διαφημιστής: John Hegarti Μπάτζιο που χάνει πέναλτι… Σκορτσέζε να θυμάται τα παιδικά του χρόνια… Ο άνθρωπος που εξελίσσεται ως είδος, βγαίνει από το νερό και κάνει το πρώτο βήμα… Ένα ανδροειδές αναφέρεται στο μεγαλείο του ανθρώπου… Keep walking…

Απόψεις Hegarti για την διαφήμιση «Η διαδικασία της διαφήμισης μοιάζει πολύ με την κηπουρική. Κόβεις, φροντίζεις, μικραίνεις, ψηλώνεις τις ιδέες σου…». « Η καλή διαφήμιση καταστρέφει ένα κακό προϊόν πολύ γρήγορα». «Δεν αντανακλώ το τι συμβαίνει στην ζωή. Δεν κρατώ τον καθρέπτη μπροστά στον καταναλωτή: τον εμπνέω να έρθει σε αυτό που κάνω εγώ…». «Πως μπορείς να ξέρεις το κοινό, όταν δεν γνωρίζεις ούτε καν τον γείτονά σου…κάποτε πίστευα ότι με έρευνες μπορούσες να πλησιάσεις τον καταναλωτή. Τώρα βασίζομαι περισσότερο σε αυτό που αισθάνομαι…»

ΥΦΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ Επίδειξη. Επίλυση Προβλήματος. Απόδειξη. Μαρτυρία. Μαρτυρίες διασημοτήτων. Σύγκριση. Τρόπος ζωής. Στιγμιότυπο ζωής Χαρακτήρας Θέαμα – Υπερβολή – Πρόκληση Μουσική. Χιούμορ. Άμεση ανταπόκριση. Κινούμενα Σχέδια. Αναλυτική Πληροφόρηση (infomercials)