«Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»...

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
Βιομηχανία της μόδας Στις αρχές του 20ου αιώνα η μαζική παραγωγή ρούχων οδηγήθηκε από: την άνοδο των νέων τεχνολογιών την ανάπτυξη του συστήματος παραγωγής.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Παγκοσμιοποίηση • Διεθνής εξάπλωση εταιριών • Αύξηση διεθνούς εμπορίου και επενδύσεων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Ποδόσφαιρο: Από το άθλημα στο πρωτάθλημα
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΡΟΖ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Σημασία της ενδυμασίας στη ζωή μας Συντάκτριες: Κωνσταντίνα Βέργου, Σοφία Βέργου, Ελένη Καρβουνίδου, Εύη Τοψαχαλίδου.
ΤΑ CD-ROMs ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ : ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Κυριακή Μπαλτά (Παν. Μακεδονίας) Ηλίας Σάββας (ΤΕΙ/Λάρισας) Άννα Φράγκου (Παν. Μακεδονίας)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
Κοινωνικοποίηση Πανταζάκου Χριστίνα.
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Νίκος Παναγιωτόπουλος
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
Θέμα: Ενδυμασία και μόδα. Ανάγκη ή πολιτισμός; Ερευνητική εργασία 1 ο Γενικό Λύκειο Βόλου Α΄ Τάξη Λυκείου.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Απασχόληση & μισθοί σε μη πλήρως ανταγωνιστική αγορά εργασίας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Spam Βαγγέλης Κοπαλάς Β΄ Οικονομίας ΕΠΑΛ Αταλάντης Σχολ. Έτος
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΤΕΡΓΙΟΥ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΟΥ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Biz Experts
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»... Project 4 «Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»...

Το υλικό που βρήκαμε και επεξεργαστήκαμε όλες οι ομάδες βρίσκεται στο wiki που φτιάξαμε γι’ αυτό το σκοπό και μπορεί ο καθένας να το επισκεφτεί στη σελίδα: dressandcivilization.wikispaces.com

Κοινωνική διάσταση της ενδυμασίας Ομάδα Α Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Καραβιότης Στέλιος Κουτσοδήμας Παντελής Νούσα Αθανασία Νάτσις Χρήστος Παναγοπούλου Νίκη Βασικά στοιχεία της έρευνας: Τάξη Φύλο Ταυτότητα Προσωπικότητα Ηλικία Επάγγελμα

Διαφορα επαγγελματα Πυροσβέστης Χειρούργοι Γιατροί Αστυνομικός

Δυσαναλογο ντυσιμο

Διαφορετικα στυλ ντυσιματοσ

Μέσα σε 30 δευτερόλεπτα σχηματίζουμε την πρώτη εντύπωση για έναν άνθρωπο και το μεγαλύτερο ρόλο παίζει η εμφάνισή του.

Διαφορεσ κοινωνικεσ ομαδεσ

Οικονομική διάσταση της ενδυμασίας Βασικά στοιχεία της έρευνας: ΟΜΑΔΑ Β Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Καραμπέρης Νίκος Καρζής Γιώργος Λίλας Νίκος Τσοκανάς Σπύρος Οικονομικοί πόροι, πρώτες ύλες μεταχειρισμένα ρούχα Βιομηχανία κλιματολογικές συνθήκες παραγωγικότητα

Τα ρούχα κατασκευάζονται από διάφορα ακριβά ή φτηνότερα υλικά για να εξυπηρετήσουν διάφορες χρήσεις. Μερικά από αυτά είναι: Βαμβάκι Ανγκόρα Δέρμα Και διάφορα άλλα...

…όπως: Νάιλον, πολυεστέρας, μακό, λύκρα, λινό, κασμίρι, πολυακριλικό, λινάρι, κοτλέ…

Πολιτισμική διάσταση της ενδυμασίας Βασικά στοιχεία της έρευνας: ΟΜΑΔΑ Γ Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Ηρακλέους Κυριακή Λουκάτου Νικολίτσα Νικολοπούλου Ελευθερία Παπαγεωργίου Μαριάννα Εθνικές ενδυμασίες Τοπικές ενδυμασίες Θεματικές – καρναβάλι Εξέλιξη μέσα στο χρόνο

Η φορεσιά λειτουργεί: Σαν μέσο προβολής της συλλογικής εικόνας του ανθρωπίνου σώματος Σαν στολή με τη στρατιωτική έννοια(ομοιομορφία) Για να δείξει την εθνολογική ομάδα και να περιφρουρήσει την ταυτότητα του κάθε τόπου. Λεύκωμα φωτογραφιών

Η φορεσιά σαν εργαλείο για την κατανόηση του ανθρώπου και της κοινωνίας.

Χαρακτηριστικά κομμάτια ή θέματα των τοπικών φορεσιών: Τα πουκάμισα Οι επενδυτές Τα φορέματα Οι ποδιές Τα κεφαλοδέματα Η βράκα Η φουστανέλα

Μόδα-Εμφάνιση-Καταναλωτισμός Βασικά στοιχεία της έρευνας: ΟΜΑΔΑ Δ Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Ζώτου Κωνσταντίνα Λιακοπούλου Μαριεύη Παναγιωτοπούλου Σταυρούλα Πανουργιά Μαριάντζελα Σειραδάς Γιώργος Η διαφήμιση και οι επιρροές της, ΜΜE Ο κοινωνικός κομφορμισμός Η Μόδα εισχωρεί μέσα στα σχολεία.

Οι επιλογές των νέων σχετίζονται με: Την ψυχοσύνθεσή τους Το σώμα τους Τον πνευματικό τους κόσμο Τα κοινωνικά δεδομένα

Κομφορμισμός! Είμαστε όλοι ίδιοι; Ο κοινωνικός κομφορμισμός και η δύναμη της μάζας είναι σε πολλές περιπτώσεις τόσο ισχυρές, που συχνά το άτομο, και ιδίως οι νέοι, συνθλίβεται και δεν βρίσκει χώρο να απαλλαγεί από τα δεσμά και να ανθίσει.

Gangster (ράπερ)

Rockers (ροκάδες)

Punks(άγρια παιδιά)

Emo(θλιμμένα παιδιά)

Hippies(παιδιά των λουλουδιών)

Οι θετικές επιδράσεις του κομφορμισμού Παροχή αισθήματος ασφάλειας Γνωστό-οικείο περιβάλλον, σιγουριά Στήριγμα σε δύσκολες στιγμές Προστασία Κοινωνικοποίηση

Οι αρνητικές επιδράσεις του κομφορμισμού Στασιμότητα Ασφυξία Ομοιομορφία συμπεριφορών Αποδυνάμωση της φαντασίας Φανατισμός Ρατσιστικές συμπεριφορές

Αποφεύγουμε την παγίδα του κομφορμισμού με: Τη σωστή παιδεία και μόρφωση Την ενημέρωση Την οικονομική χειραφέτηση Το διάλογο Τη σωστή λειτουργία των ΜΜΕ Την προβολή σωστών προτύπων

Η μόδα και οι νέοι είναι δύο δυναμικοί παράγοντες που εκ των πραγμάτων προσπαθούν να συνυπάρξουν και ο καθένας να εκφραστεί μέσω του άλλου. Μέχρι τώρα διαπιστώνεται πως έχουν βρει έναν τρόπο συνύπαρξης. Αυτός άλλωστε πρέπει να είναι ο γενικότερος στόχος στη ζωή του ανθρώπου!

Αγοράστε είναι μεταδοτικό!!! Η επιδημία της μόδας δεν περιορίζεται στα εύπορα μέλη της αστικής τάξης αλλά έχει εξαπλωθεί παντού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Διαφημιστικά Μέσα Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιήσει αρκετά μέσα ενημέρωσης για να πετύχει την αποστολή της ανάλογα με την αγορά και τον στόχο που έχει την αποτελεσματικότητα του μέσου και το κόστος που είναι διατεθειμένη να πληρώσει η επιχείρηση η οποία προβαίνει στην ενέργεια αυτή. Μερικά Μ.Ε είναι. Τηλεόραση Ραδιόφωνο Τύπος[Εφημερίδες, Περιοδικά, κ.α.] Αφίσες Διαδίκτυο

Στόχοι διαφήμισης Να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας Να υπενθυμίσει την ύπαρξη του προϊόντος ή της υπηρεσίας Να διαφημίσει την εταιρεία που το κατασκευάζει Να επηρεάσει το καταναλωτικό κοινό υπέρ του προϊόντος ή της υπηρεσίας

Shopping therapy

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ… ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΨΩΝΙΑ…!!!