«Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»... Project 4 «Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»...
Το υλικό που βρήκαμε και επεξεργαστήκαμε όλες οι ομάδες βρίσκεται στο wiki που φτιάξαμε γι’ αυτό το σκοπό και μπορεί ο καθένας να το επισκεφτεί στη σελίδα: dressandcivilization.wikispaces.com
Κοινωνική διάσταση της ενδυμασίας Ομάδα Α Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Καραβιότης Στέλιος Κουτσοδήμας Παντελής Νούσα Αθανασία Νάτσις Χρήστος Παναγοπούλου Νίκη Βασικά στοιχεία της έρευνας: Τάξη Φύλο Ταυτότητα Προσωπικότητα Ηλικία Επάγγελμα
Διαφορα επαγγελματα Πυροσβέστης Χειρούργοι Γιατροί Αστυνομικός
Δυσαναλογο ντυσιμο
Διαφορετικα στυλ ντυσιματοσ
Μέσα σε 30 δευτερόλεπτα σχηματίζουμε την πρώτη εντύπωση για έναν άνθρωπο και το μεγαλύτερο ρόλο παίζει η εμφάνισή του.
Διαφορεσ κοινωνικεσ ομαδεσ
Οικονομική διάσταση της ενδυμασίας Βασικά στοιχεία της έρευνας: ΟΜΑΔΑ Β Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Καραμπέρης Νίκος Καρζής Γιώργος Λίλας Νίκος Τσοκανάς Σπύρος Οικονομικοί πόροι, πρώτες ύλες μεταχειρισμένα ρούχα Βιομηχανία κλιματολογικές συνθήκες παραγωγικότητα
Τα ρούχα κατασκευάζονται από διάφορα ακριβά ή φτηνότερα υλικά για να εξυπηρετήσουν διάφορες χρήσεις. Μερικά από αυτά είναι: Βαμβάκι Ανγκόρα Δέρμα Και διάφορα άλλα...
…όπως: Νάιλον, πολυεστέρας, μακό, λύκρα, λινό, κασμίρι, πολυακριλικό, λινάρι, κοτλέ…
Πολιτισμική διάσταση της ενδυμασίας Βασικά στοιχεία της έρευνας: ΟΜΑΔΑ Γ Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Ηρακλέους Κυριακή Λουκάτου Νικολίτσα Νικολοπούλου Ελευθερία Παπαγεωργίου Μαριάννα Εθνικές ενδυμασίες Τοπικές ενδυμασίες Θεματικές – καρναβάλι Εξέλιξη μέσα στο χρόνο
Η φορεσιά λειτουργεί: Σαν μέσο προβολής της συλλογικής εικόνας του ανθρωπίνου σώματος Σαν στολή με τη στρατιωτική έννοια(ομοιομορφία) Για να δείξει την εθνολογική ομάδα και να περιφρουρήσει την ταυτότητα του κάθε τόπου. Λεύκωμα φωτογραφιών
Η φορεσιά σαν εργαλείο για την κατανόηση του ανθρώπου και της κοινωνίας.
Χαρακτηριστικά κομμάτια ή θέματα των τοπικών φορεσιών: Τα πουκάμισα Οι επενδυτές Τα φορέματα Οι ποδιές Τα κεφαλοδέματα Η βράκα Η φουστανέλα
Μόδα-Εμφάνιση-Καταναλωτισμός Βασικά στοιχεία της έρευνας: ΟΜΑΔΑ Δ Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Ζώτου Κωνσταντίνα Λιακοπούλου Μαριεύη Παναγιωτοπούλου Σταυρούλα Πανουργιά Μαριάντζελα Σειραδάς Γιώργος Η διαφήμιση και οι επιρροές της, ΜΜE Ο κοινωνικός κομφορμισμός Η Μόδα εισχωρεί μέσα στα σχολεία.
Οι επιλογές των νέων σχετίζονται με: Την ψυχοσύνθεσή τους Το σώμα τους Τον πνευματικό τους κόσμο Τα κοινωνικά δεδομένα
Κομφορμισμός! Είμαστε όλοι ίδιοι; Ο κοινωνικός κομφορμισμός και η δύναμη της μάζας είναι σε πολλές περιπτώσεις τόσο ισχυρές, που συχνά το άτομο, και ιδίως οι νέοι, συνθλίβεται και δεν βρίσκει χώρο να απαλλαγεί από τα δεσμά και να ανθίσει.
Gangster (ράπερ)
Rockers (ροκάδες)
Punks(άγρια παιδιά)
Emo(θλιμμένα παιδιά)
Hippies(παιδιά των λουλουδιών)
Οι θετικές επιδράσεις του κομφορμισμού Παροχή αισθήματος ασφάλειας Γνωστό-οικείο περιβάλλον, σιγουριά Στήριγμα σε δύσκολες στιγμές Προστασία Κοινωνικοποίηση
Οι αρνητικές επιδράσεις του κομφορμισμού Στασιμότητα Ασφυξία Ομοιομορφία συμπεριφορών Αποδυνάμωση της φαντασίας Φανατισμός Ρατσιστικές συμπεριφορές
Αποφεύγουμε την παγίδα του κομφορμισμού με: Τη σωστή παιδεία και μόρφωση Την ενημέρωση Την οικονομική χειραφέτηση Το διάλογο Τη σωστή λειτουργία των ΜΜΕ Την προβολή σωστών προτύπων
Η μόδα και οι νέοι είναι δύο δυναμικοί παράγοντες που εκ των πραγμάτων προσπαθούν να συνυπάρξουν και ο καθένας να εκφραστεί μέσω του άλλου. Μέχρι τώρα διαπιστώνεται πως έχουν βρει έναν τρόπο συνύπαρξης. Αυτός άλλωστε πρέπει να είναι ο γενικότερος στόχος στη ζωή του ανθρώπου!
Αγοράστε είναι μεταδοτικό!!! Η επιδημία της μόδας δεν περιορίζεται στα εύπορα μέλη της αστικής τάξης αλλά έχει εξαπλωθεί παντού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Διαφημιστικά Μέσα Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιήσει αρκετά μέσα ενημέρωσης για να πετύχει την αποστολή της ανάλογα με την αγορά και τον στόχο που έχει την αποτελεσματικότητα του μέσου και το κόστος που είναι διατεθειμένη να πληρώσει η επιχείρηση η οποία προβαίνει στην ενέργεια αυτή. Μερικά Μ.Ε είναι. Τηλεόραση Ραδιόφωνο Τύπος[Εφημερίδες, Περιοδικά, κ.α.] Αφίσες Διαδίκτυο
Στόχοι διαφήμισης Να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας Να υπενθυμίσει την ύπαρξη του προϊόντος ή της υπηρεσίας Να διαφημίσει την εταιρεία που το κατασκευάζει Να επηρεάσει το καταναλωτικό κοινό υπέρ του προϊόντος ή της υπηρεσίας
Shopping therapy
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ… ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΨΩΝΙΑ…!!!