αναπαραστάσεις της πραγματικότητας σε δύο διαστάσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής
Advertisements

Ένα παράδειγμα διαθεματικής αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων έκφρασης στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική. Α. Ψαλτίδου Σ. Δουκάκης Ένα παράδειγμα διαθεματικής.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
SweetHome 3D ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ/ΚΤΙΡΙΩΝ.
Μέθοδος Ατομικής Εργασίας
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
1 ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥ ΑΠΟΣΤΑΣΗΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΜΒΑΔΟΝΕΜΒΑΔΟΝ.
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Η εφαρμογή που χρησιμοποιήσαμε είναι το PLANNER 5D. Είναι μια εφαρμογή η οποία χρησιμεύει στην σχεδίαση κτηρίων σε μορφή 2D και 3D.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ
Διάσωση Ηλιάδης Ιωάννης Κολοκούρη Ελένη Μ π άτσιαρη Μυρτώ Στεφανο π ούλου Ιωάννα Σ π υράκου Ευθυμία.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
ΚΑΤΟΨΕΙΣ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
Φυσικές Επιστήμες Θερμότητα. Άσκηση 1 Φόντο η κουζίνα ενός σπιτιού. Πάνω στον πάγκο υπάρχουν υλικά : νερό, γάλα, χυμός, λάδι. Μιλά ένα αγόρι. Γεια σας.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Στην παραμυθοχώρα της Χαριλάου Από την Χριστίνα Τράπτσιου και την Δώρα Κουρκούτα Βέροια 22 Οκτωβρίου 2012 Σεμινάριο Δικτύου Παιδικών Υπηρεσιών.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Όρασης
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Τεχνολογία Β! γυμνασίου Κατασκευή μακέτας βήμα -βήμα
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΤΥΜΠΑ ΔΑΦΝΗ Α.Μ:042ΟΟ8ΟΟ548 ΕΞΑΜΗΝΟ: Δ΄
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΕ Η/Υ. Τι είναι το λογισμικό CAD ? Είναι η σχεδίαση με τη βοήθεια του Η/Υ ή όπως έχει επικρατήσει διεθνώς με το ακρώνυμο:
«Σύγχρονοι Μέθοδοι Φωτισμού Κτηρίου»
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΔΡΑΝΑ Επιλογή εδράνου - Σχεδίαση
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Ξέρουμε από τα προηγούμενα:
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ… ΤΣΟΥΛΗΘΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΑΣΚΗΣΗ Να σχεδιαστούν (α) η Πρόσοψη, (β) η Πλάγια όψη σε τομή Β-Β και
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Το σχολείο των ονείρων μας 1 ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου.
Ελεύθερο - Προοπτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

αναπαραστάσεις της πραγματικότητας σε δύο διαστάσεις ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ

ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ Εδώ θα δούμε πώς φαίνεται ο χώρος από ψηλά, από σημεία παρατήρησης με τα οποία η φοιτήτρια/ο φοιτητής δεν είναι εξοικειωμένοι Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΨΗΣ. εξοικείωση της φοιτήτριας/του φοιτητή με: Κατόψεις αντικειμένων της τάξης Την κάτοψη της τάξης Την κάτοψη του πανεπιστημίου Εικόνες και φωτογραφίες των παραπάνω χώρων από διαφορετικά σημεία παρατήρησης

/ η τάξη όπως φαίνεται φωτογραφίζοντας από τα πλάγια

Πώς φαίνεται ο κόσμος «με τα μάτια του πουλιού» ή από ένα αερόστατο; ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ Τι βλέπουμε στις φωτογραφίες, όταν η φωτογραφική μηχανή βρίσκεται σε διαφορετικές θέσεις; Πώς φαίνεται ο κόσμος «με τα μάτια του πουλιού» ή από ένα αερόστατο;

πώς βλέπουμε από το αερόστατο

πως βλέπουμε

Όταν φωτογραφίζουμε, βλέπουμε τα πράγματα σε προοπτική, δηλαδή παραμορφωμένα. Για να αναπαραστήσουμε όμως κάτι, π.χ. το δωμάτιό μας «υπό κλίμακα» θα πρέπει να το μετρήσουμε με ακρίβεια και να το «κατασκευάσουμε». Μπορούμε δηλαδή να μετρήσουμε και να κατασκευάσουμε υπό κλίμακα, την κάτοψη του δωματίου μας με τα έπιπλα, αλλά και τα μεταξύ τους κενά.

Μπορούμε να μετρήσουμε και να κατασκευάσουμε υπό κλίμακα, μία ή περισσότερες όψεις του δωματίου μας (δηλ. τους τοίχους), με ό,τι φαίνεται στην κάθε όψη &τις μεταξύ τους αποστάσεις, πάντοτε στις σωστές αναλογίες, π.χ. έναν πίνακα, το ψυγείο, μια πόρτα, μια βιβλιοθήκη. Μπορούμε να μετρήσουμε και να κατασκευάσουμε υπό κλίμακα, την άνοψη του δωματίου μας (δηλ. το ταβάνι), με ό,τι αυτό περιλαμβάνει, π.χ. τα φωτιστικά. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μετρήσουμε με ακρίβεια, τόσο τα αντικείμενα που βρίσκονται στο δωμάτιο, όσο και τις μεταξύ τους αποστάσεις, ώστε το σχέδιό μας να είναι ακριβές.

Το Πάρκο σε Κάτοψη

Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν. (1998): Οι παιδικοί χάρτες “Διαδρομή Σπίτι - Σχολείο” http://web.auth.gr/virtualschool/1.1/TheoryResearch/LambrinosMaps.html

http://web. auth. gr/virtualschool/1. 1/TheoryResearch/LambrinosMaps http://web.auth.gr/virtualschool/1.1/TheoryResearch/LambrinosMaps.html Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν. (1998): Οι παιδικοί χάρτες “Διαδρομή Σπίτι - Σχολείο

Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν. (1998): Οι παιδικοί χάρτες “Διαδρομή Σπίτι - Σχολείο” http://web.auth.gr/virtualschool/1.1/TheoryResearch/LambrinosMaps.html

Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν. (1998): Οι παιδικοί χάρτες “Διαδρομή Σπίτι - Σχολείο” http://web.auth.gr/virtualschool/1.1/TheoryResearch/LambrinosMaps.html

Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν. (1998): Οι παιδικοί χάρτες “Διαδρομή Σπίτι - Σχολείο” http://web.auth.gr/virtualschool/1.1/TheoryResearch/LambrinosMaps.html

Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν. (1998): Οι παιδικοί χάρτες “Διαδρομή Σπίτι - Σχολείο” http://web.auth.gr/virtualschool/1.1/TheoryResearch/LambrinosMaps.html

Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν. (1998): Οι παιδικοί χάρτες “Διαδρομή Σπίτι - Σχολείο” http://web.auth.gr/virtualschool/1.1/TheoryResearch/LambrinosMaps.html

Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν Λαμπρινός Ν. και Στεφανής Ν. (1998): Οι παιδικοί χάρτες “Διαδρομή Σπίτι - Σχολείο” http://web.auth.gr/virtualschool/1.1/TheoryResearch/LambrinosMaps.html

Ταιριάξτε κάθε ένα από τα δύο κτήρια στη σωστή κάτοψη Α Β Γ Α Β Γ Ταιριάξτε κάθε ένα από τα δύο κτήρια στη σωστή κάτοψη

Άσκηση προαιρετική Κατασκευάστε την κάτοψη (δάπεδο) ή την άνοψη (ταβάνι) ή μία όψη (τοίχος) του δωματίου σας ή της κουζίνας σας ή ό,τι άλλο,σε κλίμακα 1:50 Την άσκηση, όπως και την προηγούμενη, όσοι επέλεξαν να την κάνουν, θα τις φέρουν να τις δούμε στην τάξη. Εάν χρειαστεί να γίνουν διορθώσεις, προτείνω να τις πάρετε και να τις ξαναφέρετε με τις διορθώσεις που ενδεχομένως θα έχω κάνει. Τέλος, οι διορθωμένες εργασίες θα παραδοθούν μαζί και μέσα στο τελικό γραπτό σας και θα μετρήσουν βοηθητικά

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ: Να γράψω την κλίμακα Να βάλω τον σωστό προσανατολισμό Να προσθέσω ένα ακριβές υπόμνημα