Ζώα υπό εξαφάνιση: δελφίνι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή.
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Πρεσβευτής του τόπου μου Δημιουργία Blog και ανάρτηση σε αυτό ψηφιακού υλικού με θέμα την πόλη μας, την Πάτρα.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Στέφανη Φασουλιώτη Αλεξία Πίτσιλλου Ε΄τάξη Νοέμβριος 2013
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
Η χλωρίδα του Υμηττού στη Λογοτεχνία, στη Μυθολογία, στον Πολιτισμό και τις φαρμακευτικές της ιδιότητες Σχολείο: 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ Επιβλέπων.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ WEBQUEST;.  Είναι μια εικονική διάταξη διδασκαλίας και μάθησης μέσα στο διαδίκτυο.  Όλες οι πληροφορίες γι’ αυτή τη διαδικασία προέρχονται.
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
E-Bay 1η Φάση Εργασίας - : Γιάννης Μοντίν: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, υπεύθυνος παρουσίασης, υπεύθυνος σύνδεσης υλικού Παρασκευάς Πιτσιάνης: Υπεύθυνος.
To Εκπαιδευτικό Glogster
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Σύγχρονη Εκπαίδευση = Απόκτηση Πληροφορίας Λήψη πληροφορίας + Επεξεργασία από μαθητή Βιωματική διδασκαλία.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Μια ιστοεξερεύνηση για τους Θεούς του Ολύμπου Εισαγωγή Εργασία
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ [1]. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ [2] Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος στο νερό χρησιμοποιώντας τον άνεμο. Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Συνεδρίαση διευθυντών
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής
Μπότσια.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τίτλος Δραστηριότητας
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Που και πως ψάχνουμε.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Μυστήρια Επιστημονική φαντασία
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ζώα υπό εξαφάνιση: δελφίνι

Εισαγωγή Ο λαός της θάλασσας Εισαγωγή  Ο  λαός της  θάλασσας Τα δελφίνια,  «ο λαός  της θάλασσας», όπως τα αποκαλούσαν οι αρχαίοι Έλληνες  είναι πλάσματα κοινωνικά και αποτελούν σύμβολα της ελευθερίας, της χαράς της δύναμης, του μεγαλείου της φύσης της αρμονίας και  του  αλτρουισμού. Η ομορφιά και η χάρη τους υπήρξε από τα αρχαία χρόνια πηγή έμπνευσης και καλλιτεχνικής δημιουργίας ενώ ταυτόχρονα συνδέθηκαν  με  μύθους θεών και ηρώων. http://www.youtube.com/watch?v=S_PJvMo_0uQ

Δραστηριότητα Στόχος της εργασίας είναι : Στόχος  της  εργασίας  είναι : να ευαισθητοποιήσει τους  μαθητές της  τάξης  και την ευρύτερη σχολική κοινότητα στο θέμα των υπό εξαφάνιση ζώων και ειδικότερα του δελφινιού. να εμπλακούν οι μαθητές σε ιστοεξερευνήσεις και να αντλήσουν πληροφορίες από το διαδίκτυο ( από επιλεγμένους δικτυακούς τόπους) και τη βιβλιογραφία. να εργαστούν ομαδοσυνεργατικά προκειμένου να συγκεντρώσουν το απαραίτητο υλικό  για την εργασία τους με  στόχο  την οικοδόμηση  της  νέας  γνώσης. να εξερευνήσουν, να συλλέξουν ,να επεξεργαστούν και να οργανώσουν πληροφορίες , με ενεργό συμμετοχή  και αλληλεπίδραση. να διαπραγματευτούν τα θέματα , να παραθέσουν επιχειρήματα και να λάβουν μέρος σε συζητήσεις.

Δραστηριότητα Ακούστε το τραγούδι "Το δελφίνι"  Στο  τελικό στάδιο της  εργασίας οι μαθητές  θα συνθέσουν  το υλικό που  θα έχουν συλλέξει  σε  ένα  ενιαίο κείμενο και θα  το αναρτήσουν  στην  ιστοσελίδα  του  σχολείου  καθώς  επίσης  θα  γράψουν  και  ένα άρθρο σχετικό  με  το  θέμα της  εργασίας  για  την  εφημερίδα  του  σχολείου. Τέλος όλα τα παιδιά θα συνεργαστούν για να φτιάξουν μια ταινία στο MOVIE MAKER με φωτογραφίες δελφινιών που θα βρουν στο διαδίκτυο και θα την επενδύσουν μουσικά. Ακούστε το τραγούδι "Το δελφίνι"

Διαδικασία Αρχικά  θα χωρίσουμε  την  Δ΄ τάξη σε 4 ομάδες των 6 παιδιών. Κάθε  ομάδα θα  αναλάβει  συγκεκριμένο  θέμα : Αναλυτικά  οι  ομάδες: 1η  Ομάδα : Θα βρείτε πληροφορίες για  το δελφίνι γενικά ( είδη δελφινιών, βιολογία & συμπεριφορά, κοινωνία των δελφινιών,τρόπος επικοινωνίας, συμβίωση με τον άνθρωπο) 2η Ομάδα: Θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με  τις ανθρώπινες δραστηριότητες που απειλούν τη ζωή των δελφινιών ( ρύπανση, υπεραλίευση ,εσκεμμένη θανάτωση των δελφινιών , σκόπιμη σύλληψη , υποβάθμιση της παράκτιας ζώνης ,σόναρ και ταχύπλοα σκάφη) 3η Ομάδα : Θα ασχοληθείτε με το δελφίνι ως πηγή έμπνευσης στην τέχνη ( μυθολογία , πεζογραφία , ποίηση ,γλυπτική ,αγγειοπλαστική ,ψηφιδωτά, ζωγραφική ,διακοσμητική ,μουσική) 4η Ομάδα: Θα βρείτε οικολογικές οργανώσεις  που  ασχολούνται με  την  προστασία των  δελφινιών.   Η κάθε  ομάδα  θα  εργαστεί  ως  εξής: α) Θα φτιάξει ένα  φάκελο με  το θέμα της  στον υπολογιστή της, όπου θα  βάζει  τις  πληροφορίες που  θα βρίσκει. β)  Θα  αναζητήσει  πληροφορίες  στις  ιστοσελίδες  και στη βιβλιογραφία που  θα  της  δοθούν και  θα βάλει  τις  πληροφορίες  που  θα βρει  στο φάκελο της γ)  Θα   επεξεργαστεί  τις  πληροφορίες  που  θα βρει  και  θα παρουσιάσει στην τάξη το αποτέλεσμα  της  εργασίας  της σε  μορφή power point

Διαδικασία Τέλος  η 1η ομάδα θα συνθέσει το υλικό που  θα έχουν συλλέξει όλες οι ομάδες  σε  ένα  ενιαίο κείμενο για να αναρτηθεί  στην  ιστοσελίδα  του  σχολείου. Η 2η ομάδα θα  γράψει  ένα άρθρο σχετικό  με  το  θέμα της  εργασίας  για  την  εφημερίδα  του  σχολείου. Η 3η ομάδα θα φτιάξει μια ταινία στο MOVIE MAKER με φωτογραφίες έργων τέχνης που θα βρει στο διαδίκτυο όπου απεικονίζονται δελφίνια και θα την επενδύσει μουσικά. Η 4η ομάδα θα φτιάξει μια  ταινία στο MOVIE MAKER με φωτογραφίες δελφινιών που θα βρουν στο διαδίκτυο και θα την επενδύσει μουσικά.

Πηγές-Μέσα Προτεινόμενες ιστοσελίδες:   http://www.env-edu.gr/packs/Dolphin/site%20delfini/epilogh_delfini2.htm (26-01-2013) http://www.terrapapers.com/?p=15850 (26-01-2013) http://clubs.pathfinder.gr/LIFE_GUARD/210798(26-01-2013) http://dolphinsforkids.blogspot.com/p/dvd.html (26-01-2013) http://dolphinsforkids.blogspot.gr/p/blog-page_27.html (26-01-2013) http://www.cetaceanalliance.org/dolphinfriends/gr_home.htm (26-01-2013) http://www.hcg.gr/alieia/thilastika/electronic-capacity-building-kit-GR.pdf  http://www.thalassapedia.gr/thilastika (26-01-2013) http://www.wwf.gr/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=138&Itemid=67 (26-01-2013) http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B5%CE%BB%CF%86%CE%AF%CE%BD%CE%B9 (26-01-2013) http://www.tovima.gr/culture/article Ο μαγικός κόσμος των δελφινιών (26-01-2013) http://www.youtube.com/watch?v=W_nuk9jG2QQ  Αρίων και το δελφίνι βίντεο (26-01-2013)  http://www.youtube.com/watch?v=CBCGKn5eS3k  Η μαϊμού  και το δελφίνι  Αίσωπος (26-01-2013)

Πηγές-Μέσα Προτεινόμενα Βιβλία: Ο Αρίωνας και το δελφίνι,  Σμαράγδα Μανταδάκη, εκδ. Μεταίχμιο 2003 Τα δελφίνια,  Φανή Παπαλουκά, Αστήρ 1974 Ο ψαράς και το δελφίνι, Μαρία Δαμουλάκη, εκδ. Κάστωρ Άνθρωποι και Δελφίνια, Αντώνη Σουρούνη Οδηγός εκπαιδευτικών για το  μάθημα των Τ.Π.Ε. στα 800 ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία  με Ε.Α.Ε.Π.,  Πηλιούρας Π. , Σιμωτάς Κ. , Φραγκάκη Μ. , Καρτσιώτης Θ., Σταμούλης Τα θαλάσσια θηλαστικά των  ελληνικών  θαλασσών ( Πρόγραμμα Θάλασσα ), Mαρία Λιβανού,  Βαγγέλης  Παράβας (e-books)

Πηγές-Μέσα Προτεινόμενα Βίντεο: http://natgeotv.com/uk/in-the-womb-animals/videos/dolphins (26-01-2013) http://www.youtube.com/watch?v=bMDg2wz9I6s(26-01-2013) https://www.youtube.com/watch?v=Hz6XUct1S8A(26-01-2013) http://www.wdcs.org/wdcskids/en/story_details_did.php?select=804 (26-01-2013) http://www.youtube.com/watch?v=g8zY2M-ZvNk (26-01-2013) http://www.youtube.com/watch?v=S_PJvMo_0uQ&feature=related(26-01-2013)

Αξιολόγηση Όταν ολοκληρωθεί η εργασία οι μαθητές θα αξιολογηθούν σε ομαδικό επίπεδο στους παρακάτω θεματικούς άξονες : 1) Συλλογή πληροφορίας – Στόχος : Αν κάθε ομάδα αξιοποίησε όλες τις διαδικτυακές πληροφορίες αποκωδικοποιώντας τες για να είναι η περιήγησή τους στους ιστότοπους μια δημιουργική διερεύνηση αν ανταποκρίθηκε στις δραστηριότητες αν κατέληξε σε συμπεράσματα αν τηρήθηκαν οι χρονικές προθεσμίες 2) Οργάνωση - Δομή εργασίας Αν κάθε εργασία ήταν καλά οργανωμένη Αν ήταν καλά τεκμηριωμένη 3) Παρουσίαση της εργασίας Αν η εργασία κάθε ομάδας παρουσιαζόταν με βάση ισχυρισμών και αιτιολογήσεις Αν ο εκπρόσωπος κάθε ομάδας κινητοποιούσε το ενδιαφέρον των ακροατών Κάθε εργασία θα αξιολογηθεί ως προς την ποιότητα , την πρωτοτυπία, τη δημιουργικότητα και τη φαντασία 4) Συνεργασία συμμετοχή των μελών της ομάδας Αν συνεργάστηκαν όλα τα μέλη της ομάδας ή η συμμετοχή των μελών της ομάδας ήταν επιλεκτική ή κάποια μέλη της ομάδας αρνήθηκαν να συνεργαστούν θεωρώντας πως μόνοι τους μπορούν να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα Αν αναπτύχθηκε ικανοποιητικά γόνιμος διάλογος , επιχειρηματολογία Αν υπήρξε συνοχή ,συνεργατικότητα

Συμπέρασμα Όταν θα ολοκληρώσετε την εργασία σας θα έχετε μάθει πολλά για το δελφίνι , για τους κινδύνους που το απειλούν , για μύθους και για θεούς  που από την αρχαιότητα έχουν  συνδεθεί μαζί του, θα έχετε δει αρχαία αντικείμενα που  έχουν παραστάσεις δελφινιών, για τις οικολογικές οργανώσεις που ασχολούνται με την προστασία του και θα το αγαπήσετε ακόμα περισσότερο. Μέσα από αυτό το ταξίδι στο χώρο και στο χρόνο θα βγείτε διπλά κερδισμένοι, γιατί παράλληλα , θα έχετε μάθει να εξερευνείτε πηγές στο διαδίκτυο, να αξιολογείτε, να κρίνετε,  να επιλέγετε  τις πληροφορίες  με στόχο την ολοκληρωμένη προσέγγιση ενός θέματος.