Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΝΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: ΤΣΑΝΤΑΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 4ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ Τηλ.Επικοινωνίας:
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Περιβαλλοντική εργασία
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
Ο φίλος μας το περιβάλλον
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Το ποτάμι μας ο Νέστος «Βιότοπος ποταμού Νέστου Η σημασία του υγροτόπου Νέστου στους κατοίκους της περιοχής» 3Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ
Δημιουργική Απασχόληση
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΣΟΡΑΓΙΑ ΛΕΥΤΕΡΗ Ε’1 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΣΟΥΓΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Τ.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
Πρόγραμμα Κομποστοποίησης ΕΕΕΕΚ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
3ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγίου Μάρκου Δ΄ τάξη Σχ. Έτος:
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Η ανακύκλωση στη ζωή μας
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ Εκπαιδευτικός ΠΑΠΑΜΑΝΩΛΗ ΑΝΝΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-2012

Γνωστικά Αντικείμενα: Γλώσσα, Μαθηματικά, Λογοτεχνία, Μελέτη Περιβάλλοντος, Θεατρική Αγωγή, Μουσική, Εικαστικά Τάξη: Δ΄ Διάρκεια: Β΄-Γ΄ τρίμηνο Αριθμός μαθητών/τριών: 24

Στόχοι Προγράμματος Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση Δημιουργία Οικολογικής Συνείδησης Καλλιέργεια Συνεργατικού Πνεύματος Ανάπτυξη Γνωστικών Δεξιοτήτων μέσα από δημιουργικές και βιωματικές δραστηριότητες Ψυχαγωγία-Ευχαρίστηση

Μεθοδολογία Προγράμματος Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία Μικρές Σκόπιμες Ερευνητικές Δραστηριότητες (Project) Βιωματικές Προσεγγίσεις της Μάθησης Δραματοποίηση Role-Play

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 : Αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και σε άλλες πηγές για τα οικολογικά προβλήματα του πλανήτη.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 : Έρευνα σε μαθητές του σχολείου σχετικά με την οικολογική τους συνείδηση και γραφική αναπαράσταση των αποτελεσμάτων.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Πετάς σκουπίδια στην αυλή του σχολείου ; Είσαι… Αγόρι ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ  Είσαι… Αγόρι Κορίτσι   Ανακυκλώνεις … Χαρτί Αλουμίνιο Πλαστικό Γυαλί Τίποτα Όλα τα παραπάνω Πετάς σκουπίδια στην αυλή του σχολείου ; Καθημερινά Συχνά Σπάνια Ποτέ Ανησυχείς για τα είδη ζώων που βρίσκονται υπό εξαφάνιση; Λίγο Αρκετά Πολύ Καθόλου Ανησυχείς για το μέλλον του πλανήτη;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 : Δημιουργία εικονογραφημένων ιστοριών (κόμικς), με περιβαλλοντικό περιεχόμενο.

Επίσκεψη της πυροσβεστικής στο σχολείο μας ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4 : Επίσκεψη της πυροσβεστικής στο σχολείο μας

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5 : Οι αφίσες μας

Μικροί κηπουροί ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 6 : Η κάθε ομάδα αναλαμβάνει να φυτέψει το δικό της λουλούδι και να διακοσμήσει τη γλάστρα της.

Τα ποιήματα μας για το περιβάλλον ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 7 : Τα ποιήματα μας για το περιβάλλον « Η Φ Υ Σ Η »   Η φύση οργιάζει και σε όλους μας φωνάζει, έχω μενεξέδες φυτεμένους σε μπαξέδες. Έχω κερασιές πολλές και μαζί αμυγδαλιές. Έχω άνθη ανθισμένα και πουλιά χρωματισμένα. Αλλά άνθρωπε εσύ καταστρέφεις όλη τη γη. Αυτοκίνητα παντού μες στην πόλη του χαμού. Πάντα όμως υπάρχουν λύσεις, αν στον άνθρωπο μιλήσεις με μια λέξη μαγική που να σώσει όλη τη γη. Ομάδα: AETOI « ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ »   Μες στο δάσος το πυκνό, το πολύ ευωδιαστό, που ποτέ μου δε χορταίνω μέσα εκεί να περπατώ. Βλέπω ελάφια σκαρφαλωμένα στα βράχια και χελώνες στις δικές τους κρυψώνες. Αχ η φύση η καλή, που μας δίνει τη ζωή, είναι χρήσιμη πολύ. Όλοι να την αγαπάτε πάψτε να την τυραννάτε. Ομάδα:ΔΕΛΦΙΝΙΑ

Οι ακροστιχίδες μας για το περιβάλλον Οι ακροστιχίδες μας για το περιβάλλον   Π_ _ _ _ _ Ένα από τα οικοσυστήματα. Ε_ _ _ Ιερό δέντρο. Ρ_ _ _ _ _ _ Αλλιώς η μόλυνση. Ι_ _ _ _ Ένα από τα ελληνικά πελάγη. Β _ _ _ _ _ Πάνω μέρος του ορίζοντα. Α_ _ _ _ _ _ _ _ _ Αλλιώς τα σκουπίδια. Λ _ _ _ _ _ _ _ _ Ένα μέσο μεταφοράς. Λ_ _ _ Παράγεται από την ελιά. Ο _ _ _ Αλλιώς το βουνά. Ν _ _ _ Το πίνουμε και είναι δροσερό. Δ _ _ _ _ _ Είναι γεμάτο το δάσος. Α _ _ _ _ _ _ _ _ _ Δεν πετάω το χαρτί αλλά το…. Σ _ _ _ _ _ Μετά τη φωτιά γίνονται όλα …… Ο_ _ _ _ _ _ Το παίρνουμε από τα δάση. Σ _ _ _ _ _ _ Ας ………. τον πλανήτη Ομάδα: ΚΕΡΑΥΝΟΙ

Οι κατασκευές μας με περιβαλλοντικό περιεχόμενο ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 8 : Οι κατασκευές μας με περιβαλλοντικό περιεχόμενο Φυτολόγια

Ανακυκλώσιμες… Μολυβοθήκες Το πορτραίτο του δάσους

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 9 : Ανακύκλωση στην τάξη

Τα παιχνίδια μας για το περιβάλλον ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 10 : Τα παιχνίδια μας για το περιβάλλον Επιτραπέζιο παιχνίδι με το όνομα « ΦΥΤΟΠΟΛH »

PUZZLE με την ιστορία ενός δάσους

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 11 : Επίσκεψη στο δάσος  

Αυτοσυγκέντρωση για καταγραφή ήχων του δάσους Τα παιδιά μιμούνται ζώα του δάσους

Μετρώντας πρακτικά το ύψος των δέντρων

Παίζοντας το παιχνίδι του « μακριού φιδιού » και προσπαθώντας να αναγνωρίσουν τα δέντρα μόνο με την αφή τους.

Αναζητώντας υλικά της φύσης Εκφράζοντας τα συναισθήματα τους από την επίσκεψη στο δάσος

Το τραγούδι μας για τη φύση ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 12 : Το τραγούδι μας για τη φύση « ΜΑΖΙ … ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΓΗ » Προστάτεψε τα δάση, για να ‘χεις πάντα οξυγόνο κaθαρό. Νε ρό μη σπαταλάτε, Γιατί σε λίγα χρόνια θα ’ναι λιγοστό. Μαζί, όλοι εσείς μαζί, μεγάλοι και μικροί φροντίστε τον πλανήτη! μαζί ,να σώσουμε τη γη να μην καταστραφεί Το ίδιο μας το σπίτι! Ποδήλατα όλοι πάρτε που δε μολύνουν το δικό μας ουρανό. Χαρτί ανακυκλώστε, Γυαλί, αλουμίνιο αλλά και πλαστικό. Μαζί, όλοι εσείς μαζί…… Φροντίδα θέλει η φύση…..

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 13 : Το παραμύθι μας

Παρουσίαση χοροδράματος κατά την τελετή λήξης ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 14 : Παρουσίαση χοροδράματος κατά την τελετή λήξης

Αξιολόγηση Αναπτύχθηκε πνεύμα συνεργασίας μέσα από τις ομαδικές δραστηριότητες. Απελευθερώθηκε η φαντασία των παιδιών μέσα από το παραμύθι. Καλλιεργήθηκαν θετικές στάσεις απέναντι στο περιβάλλον μέσα από την άμεση επαφή με τη φύση. Οι μαθητές/τριες εξέφρασαν τα συναισθήματα τους μέσα από το χορόδραμα και το τραγούδι.

Αναστοχασμός-Τροποποίηση Το θέμα μας ήταν αρκετά ευρύ και γενικό με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η εις βάθος ενασχόλησή μας με τα επιμέρους υποθέματα.

Καλό καλοκαίρι !!!