13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος 2012-2013 13th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Advertisements

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα 2012 Κεφαλονίτικα παιχνίδια-Τα μήλα Έλλη Κουνάδη.
Εξόρυξη Γνώσης Από Χρονικά Δεδομένα
Αναλογικό • όταν ένα σύστημα είναι…………………… οι τιμές που παίρνει είναι συνεχόμενες.
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Δομές Δεδομένων - Δυαδικά Δένδρα (binary trees)
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Έλεγχος Καταψύκτη (Ada) Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 39 with Pump, Temperature_dial, Sensor, Globals, Alarm; use Globals ; procedure.
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ THE KING Διαλέγουμε ένα παιδί το οποίο γίνεται ο βασιλιάς. A child becomes the king.
Μαθαίνοντας... Learning... The acquisition of knowledge or skills through experience, practice, or study, or by being taught. Η απόκτηση γνώσεων ή δεξιοτήτων.
11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.
GREEK TRADITIONAL GAMES Ελληνικά παραδοσιακά παιχνίδια  Freedom  (Ελευθερία)  The hen, the chicks and the hawk  (Η κλώσα, τα κλωσόπουλα και το γεράκι)
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
What time is it? Όταν η ώρα είναι ακριβώς μία, πέντε, δέκα κλπ., χρησιμοποιούμε τη φράση o’clock. For example: it’s one o’clock Aκριβώς - o’clock.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
6/26/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Asynchronous Circuits.
Δοκιμασίες αξιολόγησης τεχνικών ικανοτήτων στις αθλοπαιδιές (test and evaluation) N. Apostolidis Phd.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
The Quran on the Gospel Surah 5:68: Say: “O People of the Book! ye have no ground to stand upon unless ye stand fast by the Law, the Gospel, and all the.
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
Easter traditions. Easter Egg Hunt On Easter Sunday, children try to find hidden eggs in the gardens or at home. The child who finds the most eggs wins.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΣΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΜΟΣ “ Get bigger or get out ” ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΝΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Introduction to Latent Variable Models. A comparison of models X1X1 X2X2 X3X3 Y1Y1 δ1δ1 δ2δ2 δ3δ3 Model AModel B ξ1ξ1 X1X1 X2X2 X3X3 δ1δ1 δ2δ2 δ3δ3.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Μάθημα 8 Session και Cookies. Session Το HTTP πρωτόκολλο είναι stateless. Άρα το HTTP δεν έχει μνήμη. Αυτό σημαίνει ότι εάν έχω μια μεταβλητή που την.
Ερευνητικά εργαλεία των ΘΚΠ
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
The most popular game in Greece
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Ιερεμίας 21:8 σας έδωσα τη δυνατότητα Λέει ο Κύριος, να διαλέξετε
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού Ο Στέφανος πεθαίνει για το Χριστό
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
Κούκλες και σημαίες - Flags and puppets
γιατί είναι Κύριος Κυρίων,
Future Active, Future Middle, and the Imperfect Indicative
Είσαι το Οικοδόμημα του Θεού
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Να τον ο ένας άλλο όπως εγώ σας Ιωάννης 15:12 αγάπησα
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
GLY 326 Structural Geology
ΑΣΚΗΣΗ στην ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
3Ω 17 V A3 V3.
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Noun Inflection.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος 2012-2013 13th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI, ATHENS, GREECE COMENIUS PROJECT “PLAY WITH ME NOT WITH P/C” School year 2012-2013

TA MHΛA MILA (Apples) ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Στόχος: Οπτική αντίληψη, ευστοχία, ταχύτητα αντίδρασης, ευκινησία, συνεργασία. Target: Visual perception, accuracy, reaction time, flexibility, agility, collaboration.

Δύο παιδιά στέκονται αντιμέτωπα σε μια απόσταση περίπου 15 μέτρα και τα υπόλοιπα είναι σκορπισμένα ανάμεσά τους. Two children stand at opposite sides at a distance of almost 15 meters and the rest are scattered among them.

Με το σύνθημα του δασκάλου ή του αρχηγού, πετούν τη μπάλα ο ένας στον άλλο προσπαθώντας να χτυπήσουν κάποιο από τα ενδιάμεσα παιδιά. With the motto of the teacher or leader, children throw the ball to each other aiming to hit the children standing in the middle.

Τα παιδιά προσπαθούν να αποφύγουν… Τα παιδιά προσπαθούν να αποφύγουν… Children try to avoid…

πριν αυτή χτυπήσει κάτω before it hits the ground …ή να πιάσουν τη μπάλα,¨ μήλο¨, πριν αυτή χτυπήσει κάτω …or catch the ball,¨apple¨, before it hits the ground

Όποιο παιδί χτυπηθεί με τη μπάλα βγαίνει από το παιχνίδι… The child that is hit by the ball, gets out of the game…

…ενώ όποιο έχει πιάσει «μήλο», μπορεί να ξαναμπεί ή να βάλει κάποιο άλλο παιδί στο παιχνίδι. …while whoever has caught an “apple” can win a life and stay in the game or offer it to another child who is already out of the game.

Το παιχνίδι συνεχίζεται… The game continues…

Και συνεχίζεται… And continues…

Μέχρι να μείνει μέσα ένα παιδί, το οποίο αν καταφέρει να αποφύγει τη μπάλα και να μη χτυπηθεί για δέκα συνεχόμενες φορές βολές, είναι ο νικητής. The winner is the only child left in the middle who manages to avoid the ball and not get hit for ten times in a row.

τελοσ END